Täytän 1kk kuluttua 35v
Jumalavita että olen vanha ://
En vain tajua tuota lukua, tunnen itseni yhä 2kymppiseksi ja sitä vielä ruokkii se että kuulen säännöllisesti ihan tuntemattomillakin että olettavat minun olevan reilusti (useamman vuoden) alle 30v...
Kommentit (14)
pari viikkoa sitten.
Ja nyt vertailen itseäni nelikymppisiin ja vähän päälle. Joku neljäkolmonenkin on vaan 8 vuotta vanhempi. Että tolta kohta näytän.
Ja kakskymooiset on ihan teinejä. Miten ne voi jotain perhettä perustaa.
SukulaisTYTTÖkin 28v ilmoitti olevansa raskaana. Siis ihan lapsi vielä. Justhan sen ylppäreillä oltiin.
En oikein tiedä olenko nuori vai vanha. 35 kuulostaa niiiin vanhalta. Aikuiselta. Melkein neljäkymmentä!
En oikein tiedä olenko nuori vai vanha. 35 kuulostaa niiiin vanhalta. Aikuiselta. Melkein neljäkymmentä!
enhän minä ole aikuinen, enkä ainakaan vanha! Olen elämäni kukoistuksessa jne... mutta se ikä! Ja miksi kaikki lapsuuskaverit rupsahtaa mutta minä olen aina siloposki;)
tuntee olevansa. Että ikä on vaan numeroita.
Mutta eihän se nyt ihan niin ole. Toki sitä on omasta mielstään se sama kakskymppinen mieleltään ja ulkonäöltään, mutta kyllä 35:lla jo kaikenlaista rupsahtamista tapahtuu, vaikka ei mitään ryppyjä näkyisikään.
Ja aika lähellä keski-ikää ollaan jo.
olla kohta 34-vuotias. Olen juuri sopivan ikäinen, en toivoisi olevani päivääkään nuorempi. Olen kahden lapsen työssäkäyvä äiti, joka vapaahetkinään liikkuu, lukee, tapaa ystäviä, käy rokkikeikoilla... Olen kauniimpi kuin koskaan, vaikka silmänurkissa on juonteita ja päässä jo harmaitakin hiuksia jokunen. :-)
pari viikkoa sitten.
Ja nyt vertailen itseäni nelikymppisiin ja vähän päälle. Joku neljäkolmonenkin on vaan 8 vuotta vanhempi. Että tolta kohta näytän.
Ja kakskymooiset on ihan teinejä. Miten ne voi jotain perhettä perustaa.
SukulaisTYTTÖkin 28v ilmoitti olevansa raskaana. Siis ihan lapsi vielä. Justhan sen ylppäreillä oltiin.En oikein tiedä olenko nuori vai vanha. 35 kuulostaa niiiin vanhalta. Aikuiselta. Melkein neljäkymmentä!
tuntee olevansa. Että ikä on vaan numeroita.
Mutta eihän se nyt ihan niin ole. Toki sitä on omasta mielstään se sama kakskymppinen mieleltään ja ulkonäöltään, mutta kyllä 35:lla jo kaikenlaista rupsahtamista tapahtuu, vaikka ei mitään ryppyjä näkyisikään.
Ja aika lähellä keski-ikää ollaan jo.
keski-ikäinen :D
ja ihan sinun iloksesi kaivoin asiasta tarkempaa määrettä netistä:
"Keski-ikä on määrittelemätöntä aikaa elämässä, jolloin ihminen ei ole nuori eikä vanha.
Ajanjaksoa on yritetty määrittää useiden yritysten kautta, ja monet näistä päätyvät ihmisen keskimääräisen eliniän kolmanteen neljännekseen. Collins Dictionaryn mukaan keski-ikä ajoittuu suurin piirtein elinvuosille 40–60. Oxford English Dictionary antaa samankaltaisen määritelmän, mutta vuosille 45–60. Erik H. Erikson taas ajoittaa iän elinvuosille 40–65".
Että revi siitä.
kulahtaneen näköinen jo. Mutta ei vielä vanhakaan. Joten mitä jää jäljelle; keski-ikä :) Meinaatko, että esim. 38-vuotiaat ovat nuoria eivätkä keski-ikäisiä koska ovat alle 40-vuotiaita :)
Kiva, olen siis nuori..
Niin kauan sulla menee hyvin kun ei ole naama kurttuinen kuin mopsilla. No, sekin aika tulee.
olen 28 ja tunnen itseni noin satavuotaaksi, koska olen niin kyyninen ja väsynyt koko ajan, parikymppisistä ajattelen vain, että onpa ne naiveja kakaroita jotka eivät tajua, että elämä on lyhyt ja ikävä..tekisi mieli vaan sanoa kaikille, että kuule voit kuolla vaikka huomenna, turha suunnitella mitään häitä kun miehes pettää kuitenkin jne.
Mieheni pitääkin minulle joka vuosi 26-vuotissynttärit, jo aika monta vuotta peräjälkeen.