Mitä teen tämmösen kaverin kanssa?
Soittaa mulle ja kysyy ei kai häiritse pahasti. Joo et häiritse, vastaan. Sitten hän puhuu tauotta omista asioistaan 10 minuuttia. Sen jälkeen hän sanoo, että nyt pitää lopettaa mutta muistaa hätäisesti kysyä mitä mulle kuuluu muttei ehdi kuunnella mun kuulumisiani ollenkaan vaan puhelu lopeteaan sitten.
Olenko ihan lapanen kun en saa sitä keskeytettyä vai loukkaannunko turhasta kun pahoitin mieleni yksipuolisesta keskustelusta?
Mun mielestäni puhelun aikana kysellään kuulumisia puolin ja toisin yleensä. Tämä kaverini vaan ei millään malta kuunnella mua vaan puhuu itse koko ajan.
Neuvoja?
Kommentit (3)
Sano, että sua ei oikein kuunnella. Mutta jos oli kertapuhelusta kyse, niin noita nyt sattuu. Joskus on vain sitä omaa asiaa niin paljon mielessä.
Sano, että sua ei oikein kuunnella. Mutta jos oli kertapuhelusta kyse, niin noita nyt sattuu. Joskus on vain sitä omaa asiaa niin paljon mielessä.
Tällä kertaa vaan loukkaannuin koska mulla on itselläni nyt vaikea elämäntilanne. En jaksaisi tässä olla muiden roskasankona. Etenkään kun hänen asiansa eivät olleet kuolemanvakavia.
Mä olen muuten sille joskus siitä jo sanonut, ei tainnut mennä jakeluun kuitenkaan. Tai sitten se ei vaan välitä. Puhuu niin kauan kuin mä annan puhua.
kerran että nyt ei oikein ehtis.