Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millon alkuraskauden ultraan?

25.08.2010 |

En nyt millään muista että millä viikolla pitää mennä viimeistään alkuraskauden ultraan? Edellisestä raskaudesta on jo niin kauan etten enää muista eikä netistä löydy suosituksia. Muistaisiko täälä joku?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se on rakenneultraääni nimel ja 20.–21. rvk. Itselläni se käynti hieman venyi.

Vierailija
2/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se on rakenneultraääni nimel ja 20.–21. rvk. Itselläni se käynti hieman venyi.

En tarkoittanut tuota rakenne ultraa vaan alkuraskauden ultraa. Eli ennen tuota tehtävää ultraa.Olisiko tästä jollain tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se alkuraskauden ultra (np-ultra) ole viikoilla 9-12? Näin ainakin itse muistelisin.

Vierailija
4/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin sun seuraan :)Mikä vointi?

Vierailija
5/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vastaan tuohon sun kysymykseen... meillä kunta tarjoaa kaksi ultraa: niskapoimu rv 9-12 ja sitten se rakenne noin rv 20, mutta lisäksihän jotkut käy yksityisellä varhaisultrassa jo joskus rv 7-9. Sehän on sitten ihan miten itse haluaa. Oon ymmärtänyt että hintahaarukka on aika vaihteleva paikkakunnittain mutta varmaankin 100 euron molemmin puolin pyörii ton varhaisultran hinnat.

Paljon onnea odotukseen!!!

6/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpas tökerö, kun en Ötökkä sinua heti alkuun onnitellut. Kävin kyllä heti kurkkimassa vanhassa pikku kakkonen-ketjussa, kun huomasin sinun tällä puolella ultrista kyselevän ja sieltähän se selvisi, että toukokuinen matkustaja on mahaan tarrannut :) Tuhannesti siis onnea plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Oma vointi on ihan jees, mitä nyt on öklö olo lähes tulkoon läpi päivän ja iltapäivällä väsymys ja palelu on melkoista. En kuitenkaan valita, tätä oloahan sitä niin odotettiinkin! Toivon vaan, että viikot kuluisi nopsaan ja pääsisi pian "turvallisille" viikoille. Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan 9.9. Silloin pitäisi olla 8+0. Iloinen yllätys oli se, että täällä meidän kunnassa ekaan neuvolakäyntiin kuuluu automaattisesti myös ultra! :)

Mites sinulla? Onko paljon oireita?

Vierailija
7/9 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös ilmeisesti kuulopuheen mukaan olisi 2 ultraa nykyään,silloin 05 ei ollut. En millään muista millä viikolla kävin kun odotin esikoista.

Joten kiitos vastauksesta :)

Vierailija
8/9 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nou hätä,kiitos :)

No mutta se on kuitenkin hyvä että on oireita :) Jaksuja sinne. Itse on ole vielä ottanut yhteyttä neuvolaan,en oikein tiedä missä vaiheessa pitäisi ottaa kun ei ole normiraskaudesta kokemusta. Kyllä ne viikot kuluu kun on koko ajan touhua. Kerro sitte heti kuulumisia neuvolasta.

Minulla on paineen tunne alavatsassa ja sellainen ahdistava olo kun kumartuu ja housut pitää avata sekä vihlontaa jonkun verran mutta onneksi ei ihan hirveästi. Viluttaa koko ajan mutta ei ole kuumetta. Olen ollut ihan valmis nukkumaan joka päivä illalla jo klo 20 :) ja olenkin mennyt aikaisin ja nukkunut sen 9h vähintään,niin jaksaa. Eilen illalla oksetti,mutta meni onneksi ohi. Hivenen etoo aina välillä mutta on vielä pientä. Niin ja sitten rinnoista heruu maitoa,ei mitenkään vähää vaan aika paljon. Mietin että pitäisikö ultrassa käväistä kurkkaamassa montako masussa asustelee,jos on taas kaksi. Ekassa raskaudessa kun oli ne kaksi,mutta toinen meni kesken. Aika moni asia vihjaa siihen että voisi olla useampi asukki.Mutta se voi olla taas kuvitelmaa.

9/9 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä etelä-pohjanmaalla maksuton varhaisultra joka tehdään keskussairaalan äitipolilla tapahtuu noilla viikoilla. Itsellä ultra rv 12+5. Rakenneultra siinä 20-24 viikoilla.

Meillä päin nuo kaksi ultrausta ovat ilmaisia