Siis niin totaali AMIS BigBrother, että huh huh
Jep. Eiköhän nuo olleet tuossa. Joku oli AMK:ssa, mutta joo... Ketä tuollaiset löyhäpäät edes kiinnostaa?
Kommentit (54)
Amikset ja tavikset on oikeasti onnellisimpia ihmisiä, kun ei ole turhia rajoitteita elämässä.
Akateemisillakun tuo pätemisen tarve menee yli kaiken, niin ei osata rentoutua ollenkaan...
Harmia..
Ei sinne kukaan järkevä ja itseään kunnioittava mene, se on selvä homma. Ihmettelinkin tuossa ihan ohitse bb:n, että mikä ihme saa akateemisen ihmisen pilkkaamaan amista. En vaan ymmärrä. Pakkohan siinä on olla jotain oman egon kohottelua -> huono itsetunto/kateus.
Tällä palstalla provoillaan samalla tavalla kuin millä tahansa muullakin, mutta kun tää lukio vs. amis ja amk vs. yliopisto taistelee jatkuvasti oikeessakin elämässä. Ja yleensä just niin, että akateemiset nauraa duunareille, lukiolaiset amislaisille. Miksi?
Amikseen ei muuten pääse kuka vaan. Helpommin toki pääsee ku lukioon, mutta kyllä nekin arvosanoja, soveltuvuutta ja mahdollisia pääsykoetuloksia tarkastelee.
pidä paikkaansa että olisimme kateellisia mutta totta on että harvalla akateemisella on aikaa ja kiinnostusta lähteä mihinkään BB-taloon hillumaan. Ihmiset myöskin arvostavat erilaisia asioita ja on vaikea kuvitella että kovin älykkäitä tuollainen toilalu edes kiinnostaisi.
Täytyy lisäksi muistaa että amikseen pääsee ihan kuka vaan ja että tällä palstalla on hyvin yleistä ja toisten mielestä kivaa provoilla.
olen käynyt myös lukion aikoinaan ja olisin voinut valita myös akateemisen tms. uran, mutta odotin, että tiedän, mikä parhaiten sopii just mulle, jotta olisin onnellinen ja tasapainoinen. Mitä haluan tehdä, jotta työni olisi oikeasti hyödyllistä ja palkitsevaa. Rahalla tai maineella ei ole koskaan ollut mitään merkitystä minulle.
kenellä on aikaa ja intoa seurata tuota? Mä en usko, että mä saan siitä mitään "oikeaa sisältöä" ( niin kuin kaikesta nyt tarvitsisikaan saada) elämääni, mutta jotenkin tuntuisi äärimmäisen tyhmältä seurata idioottien nahistelua suljetussa tilassa.
Mieluummin otan viihteeni jostain muualta. Ja tällä ei ole mitään tekemistä koulutuksen kanssa. Seiskani luen töissä, kotiin en taipuisi tilaamaan, en halua rahallisesti tukea moista paskaa.
ollut akateemisia (esim. Sorella) ja enpä nyt tiedä antoiko hänkään kovin hyvää kuvaa itsestään.
Jos menisin itse bb:hen, niin ei tulisi mieleenkään paljastaa sitä karua totuutta etten ole käynyt edes peruskouluani loppuun.
Laittaisin tietoihin maisterin tai muun vähäpätöisen arvon, niin minulta ei odotettaisi ihmeitä.
Osa porukasta voi olla näyttelijöitäkin. Muistakaa se.
töllöttäjä (kokkiohjelmat, Diili ja huippumallit), mutta BB-örvellys jää kattomatta. Se on mulle haukotus haukotus.
Ja tunnen paljon akateemisia ja useimmat "nyhveröitä", muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Väittäisin ettei big brotherissa olisi mitään katsottavaa akateemisella materiaalilla. Ohjelma olisi tylsä.
Itse käsityöläinen/ taiteilija.
kenellä on aikaa ja intoa seurata tuota? Mä en usko, että mä saan siitä mitään "oikeaa sisältöä" .
Aikaa oli rajattomasti joten sitä pystyi käyttämään vähemmän hyödyllisiin asioihin. Eläkkeellä oleva isäni katsoo tuota nykyään :-D
kenellä on aikaa ja intoa seurata tuota? Mä en usko, että mä saan siitä mitään "oikeaa sisältöä" .
Aikaa oli rajattomasti joten sitä pystyi käyttämään vähemmän hyödyllisiin asioihin. Eläkkeellä oleva isäni katsoo tuota nykyään :-D
Heiii me ollaa samiksii.
että tässäkin ketjussa niin moni todistelee kuinka bb ei voisi vähempää kiinnostaa, no näyttää se sen verran kiinnostavan että vaivautuu jopa vastaamaan bb-aiheiseen ketjuun ;) Ne, joita ei kyseinen formaatti oikeasti yhtään kiinnosta, sivuuttavat nämä ketjutkin..
vain pelkkä peruskoulu! Ja minusta se on jo aika säälittävää nykypäivänä. Ei tarvi kertoa siitä kummin kaimasta, joka pelkällä peruskoululla on suuri johtaja nykyään... Oikeassa elämässä tuo keskiasteen tutkinnon puuttuminen on lähes poikkeuksetta merkki täydellisestä luuserista.
Tai hän on mentaalisti sairas, voihan olla niinkin että hän ei älyllisesti kykene suoriutumaan keskiasteen opinnoista?
Minusta luuseriutta on tuomita ihminen koulutuksen puutteellisuuden takia. Maapallolla kun suurin osa elää ilman koulutusta :D
Katsotaan niin tuo henkilö osoittautuu ok:si.
pitäisi tehdä älykkyystestit ja laittaa edes pari normaalia älykkäämpää ihmistä tuonne (jos semmoiset edes hakevat taloon), olisi ehkä kiinnostavammat jutut ja tekemiset.