Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset/läskit listatkaa teidän

Vierailija
24.08.2010 |

tämän päiväsen syömiset.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotipitsa, muusia ja jauhelihakastiketta, tiikerikakkua, itse väsätty hamppari juustolla ja pussi lakuja. 162/118kg

Vierailija
22/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kinuskidonitsi, kaksi siivua ruisleipää savujuuston kanssa, puoli litraa appelsiinimehua, jugurttia kulhollinen

klo 11-12 4 tai 5 fazerin suklaapatukoita, tonnikalapasta, salaattia

klo 14-15 pepperoni-extrajuusto-pizza (kotipizzan)

klo 17-18 hedelmärahkaa

ja äsken pussillinen (500-600g?) finduksen jotain kana-riisi-pakasteateriaa, jälkkäriksi 200 gr valkosuklaalevy siiderin kanssa, hedelmäaakkosia on tuossa kanssa pussillinen...

... 168 cm, 108 kg

vituttaa olla samois mitoissa enkä KOSKAAN syö tuollaisia määriä. vetelen tuolla ruisleipää ja raejuustoa veden kera -linjalla ja silti olen ja pysyn tällaisena :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalalla kahvia ja vähän jogurttia+rahkaa (lasten jämät).

Lounaaksi Hesen kanatortilla ateria light colalla.

Välipalaksi karjalanpiirakka ja lasi vettä.

Päivälliseksi makaronilaatikkoa ja lasi maitoa. Ja jälkkäriksi 4 karkkia. Karkin syönti on minulle harvinaista.

Vierailija
24/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: 1 keitetty kananmuna ja 3 siivua paistettua pekonia

lounas: munakas jossa 2 munaa, n.40g täysmaitoa, 20g kinkkusuikaleita, 40g juustoraastetta

päivällinen "tortilloja" eli täytteessä naudan paistijauhelihaa, paprikaa, sipulia ja tomaattipyrettä, vehnätortillapohjien sijaan käärin täytteet kaalinlehtiin

iltapala: 45g aurajuustoa, 200g kreikkalaista jogurttia, 100g vähärasvaista maitorahkaa, 30g mustikoita ja muutama tl makeutusjauhetta.

pituus ja paino 170/76

Vierailija
25/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruispala päällä:margariiniä, keittokinkku viipale, kadett 5% juustoa

Broileria,tummaa makaroonia ja kolmenjuustokermaa, tätä yhteensä n. 250g

lasgne n. 250-300g

pulla, pari hedelmä aakkosta.

161/80

Vierailija
26/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2 ruismarkkaa sinihomejuustolla ja kuppi mustaa kahvia

-musta kahvi + karjalanpiirakka

-tortilla, välissä juustoa ja salsaa

-musta kahvi, pari pim's keksiä

Olen syönyt tänään todella huonosti ja ravintoköyhästi johtuen järkyttävästi kiireestä koko työpäivän, ei todellakaan ole tyypillinen arkipäivä. Iltapalaksi syön vielä ison kasan vihanneksia.

Vierailija
27/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottaako täällä oikeesti laihiksella olevia läskejä vai miten voi olla ylipainonen jos syö noin vähän kun melkein jokainen on vastannu.Tässä mun päivän ruokalista:

Aamupala:puuroa pari desii,2leipää juustolla ja 2kuppii kahvia

Lounas:kahvia 2kuppia,2-3leipää/karjalanpiirakkaa/valmis pizzaa tms. ja rasvatonta jukua

Välipala:jädee,limsaa(sokton)tms.

Päivällinen:normiruokaa lautasellinen(en osaa määrää sanoo mut ehkä pari desii laatikkoo tai 3-4dl keittoo tai 2-3perunaa+kastiketta) rasvaton maito ja pari leipää

Iltapala:2-3 leipää juustolla,kahvia 2-4kuppia,ehkä jotain hedelmää ja rasvatonta juotavaa jukua 3dl,lisäksi 2-4kertaa viikossa mässyy ja jädee yms. illan ratoksi.

Olen 169cm ja 60kg enkä töiden,ns. hyötyliikunnan lisäksi muuten liiku

Vierailija
28/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Aamiainen: lautasellinen kaurapuuroa + n. puoli desiä mustikkasoppaa, lasillinen appelsiinituoremehua

* Lounas: n. 150g eineslasagnea, lasillinen omenamehua

* Päivällinen: nuudeleita ja 3 kalapuikkoa, kurkkusiivuja, lasillinen omenamehua

+ kurkkupastilleja

* Iltapalaksi laitan itselleni vielä ison tonnikalasalaatin (puoli purkkia tonnikalaa, kasviksia, n. 1rkl valmissalaattikastiketta), kun jäi tuo kasvisten osuus tänään vähäiseksi. Ja otan varmaan saunasiiderin.

Sitten kootut selitykset: aika epätyypillinen päivä, kun oon vielä kipeenä - harvemmin meillä ainakaan kahdesti päivässä eineksiä syödään, ja kylkiäissalaattia laitan vähintään päivän toiselle aterialle (lapsille leikataan aina kurkkua, tomaattia ja/tai paprikaa). Useimmiten kyllä syön jonkinlaisen välipalankin (ruisleipää, myslijogurttia, hedelmää tms.). Enkä juo mehua joka aterialla ;)

Normipainoni (huom: ei normaalipaino, koska onhan tuossakin muutama kilo ekstraa) on 68kg, siihen tähtään, ja siinä on ihan hyvä olo. Kesällä vähän lähti mässäily käsistä.

Vierailija
29/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sitä koskaan tajunnut.

Vierailija
30/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla pari kuppii kahvii maidolla, lounaaks jotaa kanaa ja salaattii, päivälliseks kaks ruispalaa keitetyllä kananmunalla ja naurettavan pieni annos kanaa ja sipulii+tomaattii (pieni siks ku loppu kesken). vois kohta syyä jotaa etten kuole nälkää.

Vierailija
31/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esteenä voi olla myös se, että syö liian vähän.

Olen normaalipainoinen mutta kesällä lihoin ihan liian sokerin ja rasvan syönnillä.

Vierailija
32/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS läskit juo energiajuomia en ole sitä koskaan tajunnut.

Vierailija
33/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt muistin kerrankin aamulla syödä, niin pari

leipää jossa herkkusieniä.

12.00 kun ajoin kotiin töistä, omenan ja banaanin.

14.00 pari leipää jossa herkkusieniä ja kananmunaa

16.00 muussia ja uunibroileria

19.00 söin tomaatin

kohta saunaoluen.

Ylipainoinen jolla ylipaino riitti..

Vierailija
34/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti paino 5kg alempana, nyt olen raskaana, joten paino noussut lisää.

3 itsetehtyä pientä sämpylää, päällä kevyt floraa ja juustoa

Makaronia ja tonnikalaa

kahvi

mustikkapiirakan pala

siinä ne.

Vierailija
35/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottaako täällä oikeesti laihiksella olevia läskejä vai miten voi olla ylipainonen jos syö noin vähän kun melkein jokainen on vastannu.Tässä mun päivän ruokalista: Aamupala:puuroa pari desii,2leipää juustolla ja 2kuppii kahvia Lounas:kahvia 2kuppia,2-3leipää/karjalanpiirakkaa/valmis pizzaa tms. ja rasvatonta jukua Välipala:jädee,limsaa(sokton)tms. Päivällinen:normiruokaa lautasellinen(en osaa määrää sanoo mut ehkä pari desii laatikkoo tai 3-4dl keittoo tai 2-3perunaa+kastiketta) rasvaton maito ja pari leipää Iltapala:2-3 leipää juustolla,kahvia 2-4kuppia,ehkä jotain hedelmää ja rasvatonta juotavaa jukua 3dl,lisäksi 2-4kertaa viikossa mässyy ja jädee yms. illan ratoksi. Olen 169cm ja 60kg enkä töiden,ns. hyötyliikunnan lisäksi muuten liiku

ja syän vähemmän kuin sun esimerkki. Olen lihva.

Vierailija
36/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin mustan kahvin seuraksi 1/4 palan jälkiuunileipäkiekosta. Sen päällä runsaasti juustoa ja kurkkua. Lasi tuoremehua.

Geisha-patukan vedin kauppareissulla.

2 ruispalaa, päällä taas juustoa ja kurkkua sekä perunasalaattia. Tuoremehua. Kahvia.

4 Turkinpippuria ja askillinen xylitol Dentsejä.

Vettä.

Luultavasti syön vielä jotain tänään. Varmaankin leipää kun muuta ei ole valmiina enkä jaksa valmistaa.

Vierailija
37/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla: Puuroa, voita, hilloa.

Lounaalla: 3 perunaa, salaattia kastikkeella, 2 vaaleaa leipää, lihakastiketta, lasi piimää.

Iltapäivällä ja illalla: Yhteensä 5 juustosämpylää, kurkkumajoneesia, savujuustoa paketillinen, voita. Teetä.

Pituus 166cm, paino 88kg

Eilen söin melkein saman mutta sämpylöiden tilalla ananasta, nektariineja ja omenoita yht. varmaan kilo.

Vierailija
38/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän päiväsen syömiset.

Listaa sinä luonteesi vajavuudet!

Vierailija
39/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 leipää

3 siivua juustoa

3 siivua keittokinkkua (yök)

1 uuniomenarahka

2 sitruunaista kalaleikettä

100 g karkkia

1,5 dl banaanijogurttia

n. 70 g punajuurisalaattia

n. 20 g salaattijuustokuutioita

yhden mariannetuutin

nälkä ois, muttei ole mitään hyvää syötävää kaapeissa

Vierailija
40/57 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän päiväsen syömiset.

2 mukia kahvia, teelusikka kuppia kohden sokeria ja maitoa. Päiväksi siskon mökille kylään. Siellä olikin siten herkkuja, lounas puikulaperunoita pieniä joku 4 kpl, savumuikkuja 3 kpl, ahvenkukkoa 3sentin viipale, punajuuri ja italian salaattia 1 rkl kumpaakin, sekä vihersalaattia, pari ruokalusikallista ja jauhelihakastiketta pieni kapustallinen, juomana vettä. Päiväkahvin kanssa hillopullaa yksi viipale ja kinuskitäytekakkua pala.Ilta palaksi 3 nugettia , yksi perunapaistettu sekä kananmuna. Pari pientä raakaaporkkanaa. Tulihantuota paljon syötyä. Paino 85/166.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan