Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua harmittaa kun mun insinöörimieheni alkoi nuohoojaksi

Vierailija
24.08.2010 |

kun sai potkut tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia, eikä täälläpäin ollut inssin paikkoja vapaana.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2010 klo 15:01"]

ei ollut taloudellista mahdollisuuttakaan jäädä kotiin työttömäksi eikä täälläpäin ole insseille kysyntää.ap

[/quote]

Joten miehesi vaihtoi alaa, ja rupesi nuohoojaksi. Fiksu mies. Mitä sun ongelma oikein on? Oletko itse töissä?

Vierailija
42/46 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni nokipoika vaan......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni nokipoika vaan......

Vierailija
44/46 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2010 klo 16:16"]

että valitsi toisen työn kun inssin työ ei elättänyt niin silti oli hienompaa olla inssin kuin nuohoojan vaimo ja tuntui että ihmiset kohtelivat paremmin. ap

[/quote]

No jospa hankkisit sitä statusta ihan itse, etkä miehesi ansioilla paistattele ja palstalla itke?

Missä perähikiällä muuten saa statusta miehen ammatin perusteella?

Vierailija
45/46 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiri ois varmaan mennyt vaihtoon siinäkin tapauksessa, jos olisitte muuttaneet toiselle paikkakunnalle työn perässä. Älä ruikuta. Kouluttaudu itse ja ansaitse arvostus, jos sitä niin kaipaat. Itse arvostan yritteliästä, avointa ja lannistumatonta miestäsi paljon enemmän kuin sinua. Häpeä!

Vierailija
46/46 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tässä miettiä, että voisiko tuo statusasia oikeasti näkyä jossain? Missä tilanteissa tulisi ilmi? Eikai se työttömänä inssinä oleminen voi olla hienompaa kuin työssäkäyvä  nuohooja? Mutta ehkä on kuitenkin vain vaimon päässä koko homma:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme