Hillutko kotonasi alasti?
Minä olen vain saunassa/ suihkussa alasti ja sängyssä. Mutta en kuljeskele alasti ympäri kämppää.
Kommentit (31)
paitsi villasukat tarvii olla jalassa :)
On viileämpää.
On mukava kävellä ohi peilin ja huomata kuinka jäntevä ja lihaksikas vartalo on. Vastapäätä peiliä on säkki johon voi napata näpäkän kickbozin potkun tai lyönnin ja todeta lihasten voima ja notkeus todellisuudessa.
150-kiloinen valas, joka hikoilee massansa alla talvipakkasellakin ja joutuu pyyhkimään makkaroidensa alta liat pois monesti päivässä, ettei tule ihovaurioita. Talossa ei ole niin suurta peiliä, josta hän voisi kokonaisuuttaan ihailla edes kolmen metrin päästä. Mutta hän on kova haaveilemaan, ja pystyipä potkaisemaan nyrkkeilysäkkiäkin kerran elämässään.... 80-luvun lopussa yläasteen liikuntatunnilla, 13-vuotiaana sorjasäärisenä tyttösenä, 110 kiloa sitten :D
mennyt kesä oli niin saamarin kuuma että kuljeskelin hellekauden alasti.
Tänä aamuna oli ensimmäinen kerta, kun joutui vetämään vaatteet päälle sängystä nousemisen jälkeen. Melkeinpä harmitti.
Ja sille, joka puhui ekshibitionismista: tuskin sitä voi siksi sanoa, jos yksikseni kuljen alasti...
koko kesä vierähti pelkät alkkarit jalassa. Muuten olisin läkähtynyt. Nyt olen kahtena päivänä joutunut pukemaan housut ja paidan päälle, ihan ahistaa. Muuten syksy on ihanaa aikaa ?
koko kesä vierähti pelkät alkkarit jalassa. Muuten olisin läkähtynyt. Nyt olen kahtena päivänä joutunut pukemaan housut ja paidan päälle, ihan ahistaa. Muuten syksy on ihanaa aikaa ?
Minä pidän vaimoani luihuna kun se ei koskaan kulje ajasti asunnossa. Joskus aamuisin farkuissa ja rintsikoissa ja kyllä hänessä silloin silmä lepää! Itse Hillun ja kekkuloin aina alasti kotona eikä tuo lapsia ainakaan haittaa. Satunnaisesti kävelen myös arvokkaasti ja ryhdikkäästi alasti. Syksy oikeasti on ??
On viileämpää.
On mukava kävellä ohi peilin ja huomata kuinka jäntevä ja lihaksikas vartalo on. Vastapäätä peiliä on säkki johon voi napata näpäkän kickbozin potkun tai lyönnin ja todeta lihasten voima ja notkeus todellisuudessa.150-kiloinen valas, joka hikoilee massansa alla talvipakkasellakin ja joutuu pyyhkimään makkaroidensa alta liat pois monesti päivässä, ettei tule ihovaurioita. Talossa ei ole niin suurta peiliä, josta hän voisi kokonaisuuttaan ihailla edes kolmen metrin päästä. Mutta hän on kova haaveilemaan, ja pystyipä potkaisemaan nyrkkeilysäkkiäkin kerran elämässään.... 80-luvun lopussa yläasteen liikuntatunnilla, 13-vuotiaana sorjasäärisenä tyttösenä, 110 kiloa sitten :D
Totuus on että olen pahin pelkosi ja kun kehässä tavataan niin lupaan etten käytä käsiä.
On viileämpää.
On mukava kävellä ohi peilin ja huomata kuinka jäntevä ja lihaksikas vartalo on. Vastapäätä peiliä on säkki johon voi napata näpäkän kickbozin potkun tai lyönnin ja todeta lihasten voima ja notkeus todellisuudessa.150-kiloinen valas, joka hikoilee massansa alla talvipakkasellakin ja joutuu pyyhkimään makkaroidensa alta liat pois monesti päivässä, ettei tule ihovaurioita. Talossa ei ole niin suurta peiliä, josta hän voisi kokonaisuuttaan ihailla edes kolmen metrin päästä. Mutta hän on kova haaveilemaan, ja pystyipä potkaisemaan nyrkkeilysäkkiäkin kerran elämässään.... 80-luvun lopussa yläasteen liikuntatunnilla, 13-vuotiaana sorjasäärisenä tyttösenä, 110 kiloa sitten :D
Totuus on että olen pahin pelkosi ja kun kehässä tavataan niin lupaan etten käytä käsiä.
Taistelet kuin rotta? Puret ja roikut? Nyt tutisee polvet.
.
Nyt tutisee polvet.
Se on luonnollista. Olet silti urhea pienikki.
nytkin olen villatakki päällä.
ja vaikka olisi lämminta, en ole ekshibitioniti.