Miksi ihmeessä aikuinen nainen tahtoo juoda treffeillä viikkotolkulla kahvia?
Miksi sitä omaa tavaraa pitää suojella kuin Fort Knoxia? Kyllä minä tiedän jo tässä iässä miltä kahvi maistuu.
Kommentit (87)
Jokainen voi lukemalla tehdä omat johtopäätöksensä.
AP
Keskustelun taso meni sellaiseksi, että en enää viitsi osallistua siihen. :D
Jos tapaat jonkun ihanan naisen, johon todella ihastut, niin kai nyt voit odottaa sen verran että hän on valmis seksiin?
Jos taas tarkoituksesi on saada puhtaasti seksiä, silloin kai yhden illan jutut ovat ihan ok?
Ihan asialliset kysymykset tässä.
Olen seksuaalisesti aktiivinen korkeastikoulutettu nainen.
En ole koskaan harrastanut "yhden yön" -juttuja, en ole koskaan "antanut" muutaman tapaamisen jälkeen, enkä ole koskaan pettynyt mies/seksisuhteissani.
Tee siitä omat johtopäätöksesi.
Jos kolmansilla treffeilla naiselta ei saa minkäänlaista läheisyyttä (suudelmia, halausta), niin se on mielestäni merkki siitä, ettei mies ole hänen mielestään riittävän kiinnostava. Kyllä läheisyyttä on ihan normaalia antaa jo tässä vaiheessa vaikkei sänkyyn vielä mentäisikään.
Seksiä ei ehkä kuitenkaan kannata odottaa vielä noin pian, jos nainen on oikeasti etsimässä parisuhdetta. Seksiä voi mielestäni odottaa kuitenkin noin kuukauden sisällä tutustumisesta. Meitä on kuitenkin moneen junaan.
minun sisälukutaidollani vaan koskettamisesta, suutelemisesta jne.
Ja pidän todellakin outona, että nainen joka ei halua edes koskettaa tahtoo kuitenkin tavata yhä uudestaan.
ja jos ap törmää aina samaan ongelmaan, niin eiköhän oikeampi osoite olisi peili kuin mollata naisia? Jokin ulkonäössäsi / käytöksessäsi / naisvalinnassasi / mättää, ja jos koko ajan käy samalla lailla se ei VOI enää olla naisten yleistä vittumaisuutta / frigidiyttä / ties mistä heitä haluat syyttää.
kehiin. Säälittävää naiset.
Tsemppiä "treffimarkkinoille" ap, toivottavasti löytyy mukava nainen, joka on samalla aallonpituudella kanssasi.
että naisen seksuaalinen aktiivisuus korreloi sen kanssa, miten nopeasti hän antaa? Mut kiva kun sait helpon.
Paha sitä on kovin seksuaalisesti aktiiviseksi ketään todeta, jos ei sitä seksiä ole
ja jos ap törmää aina samaan ongelmaan, niin eiköhän oikeampi osoite olisi peili kuin mollata naisia? Jokin ulkonäössäsi / käytöksessäsi / naisvalinnassasi / mättää, ja jos koko ajan käy samalla lailla se ei VOI enää olla naisten yleistä vittumaisuutta / frigidiyttä / ties mistä heitä haluat syyttää.
vedät puoleesi jotenkin "tarumatisoituneita" tai estyneistä naisia, siis olet niin mukava etteivät he halua sinusta luopua mutta jostain syystä eivät uskalla/kykene läheisyyteen..? Nojoo, ehkä tuo on vähän kaukaa haettua, mutta harmittaa etten ole ap:tä tavannut, kuulostaa ihan mukavalta ja ajattelevaiselta miheltä. Ja halut ne on hiirelläkin, outoahan se olisi jos ei mies haluaisi, ap kuitenkin sen verran korrekti ettei treffeillä painosta vaikka täällä asian myöntääkin.
Oman mieheni olen löytänyt kahvittelun merkeissä ja täytyy sanoa, että pitkällä kaavalla löytää aarteita ja oikean rakkauden.Ensimmäiseen suudelmaankin meni viikkoja, mutta se olikin sitten ikimuistoinen.
Kieltäydyin enemmistä treffikutsuista kuivien tytyjen kanssa, ja tapasin tytön jonka kanssa toisilla treffeillä naksuteltiin kuin kanit koko yö.
Neuvo sellaisen ihmisen etsimisestä, jonka seksuaalinen aktiivisuus vastaa omaani oli siis enemmän kuin oikea, kiitos siitä. Olemme nyt siis tapailleet jo kolmisen viikkoa, ja kivaa on, kummallakin.
Kuriositeettina olen tämän tytön tapaamisen jälkeen kieltäytynyt uusintatreffeistä viiden (5) eri naisen kanssa, ja kerroin tavanneeni ihmisen jonka kanssa minun on helppo olla, ja jonka kanssa synkkaa fyysisesti ja muutenkin.
Osa ei ottanut asiaa kovin hyvin.
Kiitos vinkeistä!
AP
AP:lle :) Olen ollut samoilla linjoilla kanssasi alusta alkaen.
t:33v nainen
Kyllähän se täytyy sellainen ihminen löytää, jonka kanssa on samalla tavalla virittynyt. En minäkään olisi jaksanut rampata viikkotolkulla kahvilla vain pitääkseni yllä keinotekoista siveyden fasadia, jollaista odotetaan.
Minusta seksi on osa suhdetta ja ainakin omat himot kyllä syttyy, jos mies on kiinnostava muutenkin.:)
Enkä mä oikein ymmärrä, miten se suhde sen parempi olisi, jos eka pihtaisi muutaman kuukauden. Minulla on elämässä ollut kolme pidempää suhdetta (4 vuotta, 8 vuotta ja nykyinen 9 vuotta) ja jokaisessa on sänkyyn menty suunnilleen heti. Nykyisen kanssa tunti ensitapaamisen jälkeen ja oli niin hulvattoman hauskaa sähellystä, että seuraavana päivänä jatkettiin siitä. Yhdeksän vuoden jälkeen kaksi lasta ja hyvin menee edelleen.
Mitä itse olen miehiä tapaillut (muitakin kun noi kolme) ja kavereiden kokemuksia kuunnelleena, niin ei nykyään tuolla petiytymisellä ole mitään merkitystä suhteen keston kannalta. Tai pikemminkin se on haitta, jos ei mennä sänkyyn, kun hyvä seksi kantaa tuoretta suhdetta monilta osin! Ja toisaalta jos mies on ääliö sängyssä, niin parempi se on saada tietää mahdollisimman nopeasti kuin joutua siihen antikliimaksiin joskus 4kk:n päästä. Kiva, kun on rakastunut ja toinen on sikahuono sängyssä...
Kieltäydyin enemmistä treffikutsuista kuivien tytyjen kanssa, ja tapasin tytön jonka kanssa toisilla treffeillä naksuteltiin kuin kanit koko yö. Neuvo sellaisen ihmisen etsimisestä, jonka seksuaalinen aktiivisuus vastaa omaani oli siis enemmän kuin oikea, kiitos siitä. Olemme nyt siis tapailleet jo kolmisen viikkoa, ja kivaa on, kummallakin. Kuriositeettina olen tämän tytön tapaamisen jälkeen kieltäytynyt uusintatreffeistä viiden (5) eri naisen kanssa, ja kerroin tavanneeni ihmisen jonka kanssa minun on helppo olla, ja jonka kanssa synkkaa fyysisesti ja muutenkin. Osa ei ottanut asiaa kovin hyvin. Kiitos vinkeistä! AP
Tää on NIIN provo :DDDD.
Sinä loukkaat ihmisiä tosielämässä ja minä täällä netissä loukkaan sinua. Toivottavasti sait ajattelemisen aihetta.