Miksi ihmeessä aikuinen nainen tahtoo juoda treffeillä viikkotolkulla kahvia?
Miksi sitä omaa tavaraa pitää suojella kuin Fort Knoxia? Kyllä minä tiedän jo tässä iässä miltä kahvi maistuu.
Kommentit (87)
Normaaliin aikuiseen elämään ei kuulu kuitenkaan enää aikuisena vuoden selibaatti, kun odotellaan toisen luottamuksen heräämistä. Ne ovat niitä teinileikkejä ne.
Aika kamala ajatus että jos en löydä potentiaalista tulevaa toista elämänkummpaniani vaikkapa seuraavan kahden vuoden aikana niin minun pitäisi koko tuo aika elää selibaatissa, tai mitäs jos ketään ei löydy vuosikausiin..? Ei siinä mitään, toiset voi elää selibaatissa vaikka loppuelämänsä mutta eivät kaikki, eikä se tee kenestäkään huonoa ihmistä.
sinusta huonon ihmisen.
Seksi kuuluu vain sitoutuneeseen parisuhteeseen. Irtosuhteet ovat moraalittomia, so., jos niitä harrastat, olet huono ihminen.
Normaaliin aikuiseen elämään ei kuulu kuitenkaan enää aikuisena vuoden selibaatti, kun odotellaan toisen luottamuksen heräämistä. Ne ovat niitä teinileikkejä ne.
Aika kamala ajatus että jos en löydä potentiaalista tulevaa toista elämänkummpaniani vaikkapa seuraavan kahden vuoden aikana niin minun pitäisi koko tuo aika elää selibaatissa, tai mitäs jos ketään ei löydy vuosikausiin..? Ei siinä mitään, toiset voi elää selibaatissa vaikka loppuelämänsä mutta eivät kaikki, eikä se tee kenestäkään huonoa ihmistä.
Naisena en viitsisi itse tapailla miestä, joka ei kolmannellakaan kerralla tee mitää aloitetta seksin tai läheisyyden suhteen.
koen itse seksin sen verran tärkeäksi asiaksi parisuhteessa, että myös siinä pitää olla kemiat kohdallaan ja intohimoa. Ja sekyllä näkyisi jo ainakin minusta viimeistään kolmannella treffikerralla...
Eli haluatko tosiaan tavata naista, joka on noin välinpitämätön seksin ja intohimon suhteen? ei lupaa hyvää sitten pidemmälläkään aikavälillä.
Toisaalta itse naisena koen hyväksi sen, että mies osoittaa jossain vaiheessa aloitekykyä, eli en jaksa ehdotella itse ja sitä hutsun leimaa, joka meihin seksuaalisesti aktiivisiin naisiin lyödään, jos teemme aloitteen.
Ja vaikka mies olisi kuinka kiva, mutta ei sytytä, niin kyllä se kahvilla istuminen on ihan ajanhukkaa molemmille.
Terv 35 v nainen
jos jatkuvasti joutuisin seksuaaliset haluni ja tarpeeni tukahduttamaan, jonkinlainen tasapaino kun pysyy niin vaikuttaa ainakin minuun ihan kokonaisvaltaisesti. Ja missähän määritellään että seksi kuuluu vain sitoutuneeseen parisuhteeseen? Käsittääkseni sellaista lakien tai asetusten kaltaista säännöstöä ei ole jossa niin sanottaisiin, kirkon tms oppeja noudattakoon kuka tarpeelliseksi kokee.
Ja huom, siitä huolimatta että minulla on seksielämää sitoutuneen parisuhteen ulkopuolellakin ei kuitenkaan tarkoita että harrastaisin yhdenillansuhteita satunnaisten kumppaneiden kanssa. Aikuiset ihmiset pystyvät määrittelemään suhteensa laadun myös näiden kahden väliltä niin että molemmat ovat tyytyväisiä eikä suhde loukkaa ketään. Mikä siitä tekee moraalitonta?
sinusta huonon ihmisen. Seksi kuuluu vain sitoutuneeseen parisuhteeseen. Irtosuhteet ovat moraalittomia, so., jos niitä harrastat, olet huono ihminen.
En ole ruikuttanut, enkä ruikuta. En elä seksittömästi. En myöskään hauku ketään enkä mitään, varsinkaan vastakkaista sukupuolta. Olen vapaa, ja nämä naiset tietävät sen.
En ole myöskään kusipää - päinvastoin, pidän fiksuna sitä, että yritän oppia naisista jotain, jos jokin jää minulle mysteeriksi. Jos taas olisin täysin toivoton nyhverö, minulle tuskin soitettaisiin uudelleen. En ole tavannut ainoatakaan naista, joka ei olisi tahtonut uudestaan treffeille.
En kuitenkaan koe myöskään olevani mikään jumalan lahja naisille, vaan aivan tavallinen ihminen.
Tottakai minulla on omat teoriani tästä treffailukulttuurista. Olen tapaillut pääasiassa urallaan jo pitkälle edenneitä ja koulutettuja naisia, jotka ovat tottuneet tapamaan miehiä nimenomaan työympäristössään.
Voi olla, että tämä rooli on jäänyt päälle, tai sitten he yksinkertaisesti ovat sitä mieltä, että heillä on enemmän suojeltavaa maineessaan, ammatillisesti ja muutenkin.
Itselläni deittailuun ja seurusteluun kuuluu kuitenkin myös seksuaalisuus, enkä ole vain aiemmin törmännyt tähän käytökseen. Kyseessä on siis minule täysin uusi ilmiö, jota siksi ihmettelen.
Kiitos vastauksista, terveisin ensimmäisen viestin kirjoittanut.
ja viemään naista johonkin erikoisempaan paikkaan kuin kahville?
Miksi et sitten ole valmis näkemään vähän vaivaa ja viemään naista johonkin erikoisempaan paikkaan kuin kahville?
Ylempää löytyy viesti, jossa on sana "eufemismi". Ota selvää siitä, mitä se tarkoittaa ja lue se viesti.
Voi että osaatkin olla epämiellyttävän kuuloinen ihminen :O
Vastaatko vähän, että minkälaista vaivaa sitten näet treffien eteen? Jos esim. kutsut naisen kotiisi syömään, niin päättyvätkö nämäkin tilanteet niin, että mitään fyysistä kontaktia ei ole?
Sä deittailet korkeasti koulutettuja naisia.
Ei niille enää mikään hitsaaja kelpaa. Ellei mies ole jotenkin erityisen hauska. Ja sitä erityistä hauskuuttahan ei saa selville, ennen kuin on kahvitellut tarpeeksi.
kun aina jos olen harrastanut seksiä lyhyen tuttavuuden jälkeen, ovat miehet kaikonneet.
Jos olen pihdannut, ovat miehet jääneet.
Seksissä ei ole ollut koskaan mitään vikaa. Olen aika hyvä siinä, enkä mitenkään estynyt.
Ulkonäköäni on usein kehuttu.
joka ei ole kohdellut edellistä naistaan hyvin eikä aio kohdella hyvin seuraaviakaan.
Sä deittailet korkeasti koulutettuja naisia.
Ei niille enää mikään hitsaaja kelpaa. Ellei mies ole jotenkin erityisen hauska. Ja sitä erityistä hauskuuttahan ei saa selville, ennen kuin on kahvitellut tarpeeksi.
syödään ulkona ja kotona, käydään mielenkiintoisissa paikoissa, teatterissa, leffoissa, kävelyllä jne.
En ole mikään typerys.
Olen pahoillani, jos koet, että olen vastaukseni perusteella ikävä ihminen. On vain hyvin vaikeaa yrittää kirjoittaa ihmisille, jotka eivät panosta keskusteluun edes sen verran, että lukisivat mitä on jo kirjoitettu.
ole puhunut siitä, että etsitään elämänmittaista kumppania, vaan deittailusta.
kun aina jos olen harrastanut seksiä lyhyen tuttavuuden jälkeen, ovat miehet kaikonneet.
Jos olen pihdannut, ovat miehet jääneet.
Seksissä ei ole ollut koskaan mitään vikaa. Olen aika hyvä siinä, enkä mitenkään estynyt.
Ulkonäköäni on usein kehuttu.
Ja anteeksi vain, mutta mielestäni sinulla on itseaiheutettu ongelma. Jos tapaat jonkun ihanan naisen, johon todella ihastut, niin kai nyt voit odottaa sen verran että hän on valmis seksiin? Sitten kun olette siihen vaiheeseen päässeet, niin ongelmaahan ei enää ole. Ei sinun tarvitse olla mikään sarjadeittailija, joka viskaa naisen syrjään kun haaroväli ei aukene. Puistattava tyyppi.
syödään ulkona ja kotona, käydään mielenkiintoisissa paikoissa, teatterissa, leffoissa, kävelyllä jne.
En ole mikään typerys.
Olen pahoillani, jos koet, että olen vastaukseni perusteella ikävä ihminen. On vain hyvin vaikeaa yrittää kirjoittaa ihmisille, jotka eivät panosta keskusteluun edes sen verran, että lukisivat mitä on jo kirjoitettu.
yrität loukata mahdollisimman paljon satunnaisia ihmisiä netissä?
Onko sinulla kaikki ihan ok? Oletko varma, että et tarvitse apua?
Minä en todellakaan ole mikään sarjapanija ja -deittailija, vaan aivan tavallinen ihminen.
Ja anteeksi vain, mutta mielestäni sinulla on itseaiheutettu ongelma. Jos tapaat jonkun ihanan naisen, johon todella ihastut, niin kai nyt voit odottaa sen verran että hän on valmis seksiin? Sitten kun olette siihen vaiheeseen päässeet, niin ongelmaahan ei enää ole. Ei sinun tarvitse olla mikään sarjadeittailija, joka viskaa naisen syrjään kun haaroväli ei aukene. Puistattava tyyppi.
En ole mikään typerys.
Tämä on jo vähän aikaa ollut hiljainen threadi. Pakko kuitenkin kommentoida oma tuore kokemus.
Tapasin naisen Helsingin yössä elokuussa. Vaihdoimme puhelinnumeroita. Olimme tämän jälkeen yhteydessä tekstareilla ja puhelimitse. Hän asuu Turussa, minä Itä-Uudellamaalla. Sovimme tapaamisesta, hän kutsui minut viikonlopuksi luokseen.
Viikonloppuna oli ihan kivaa, muun ohjelman lisäksi suutelimme ja muutenkin oli aika kuumaa. Varsinaista seksiä ei ollut mutta lähes. Nukuimme kuitenkin samassa sängyssä. Ajattelin, että ok ei sitä eka kerralla. Asiasta myös keskusteltiin.
Menin muutaman viikon kuluttua uudelleen käymään, hän kutsui. Tällä kertaa hän oli väsynyt, hiljainen. Tulin paikalle niin n. kahden tunnin jälkeen sanoin, että voisin juoda kupin kahvia. Siihen mennessä ei ollut mitään tarjoiluja. Tulin siis n. 250 km etäisyydeltä hänen luokseen. Hän sanoi, että ei ole varma onko hänellä kahvia. Työkentelee päivittäistavarakaupassa. Tässä vaiheessa alkoi jo pikku hiljaa kyllästyttämään.
No, siinä edettiin taas läheisyys/suuteluasteelle. Missään vaiheessa hän ei sanonut, että homma ei toimi. Häntä väsytti, halusi nukkumaan. Ajattelin, että ok, hyvä juttu, nyt. Sängyssä ei mitään, lähestyin. Sanoi, että haluaa nukkua. Tässä vaiheessa mietin, että pistänkö kamat kasaan ja häivyn. Odottelin kuitenkin yön. Aamulla sama juttu. Lähestyin, sanoi että väsyttää. Kello oli jotain 8. Nousin sängystä, pistin kamat kasaan ja lähdin pois.
OK, aina voi sanoa, että minä tein sitä, tätä tai tuota väärin tai en tehnyt ollenkaan. Yritin kuitenkin pitää yllä keskustelua eri aiheista jne.
Minusta on aika paksua, että toinen kutsuu luokseen toisen kerran ja tietää, että seksistäkin on kyse. Minulle tuo toinen "turha" reissu riitti.
Kyl määki Turuus.... Paitti etten enää. :-))
Pidän läheisyydestä, olen välitön ja tykkään koskettaa, mutta en harrasta seksiä äkkiseltään. Seksi puolitutun kanssa ei ole minusta mukavaa vaan vaivaannutaavaa ja yleensä myös vähän epämiellyttävää, vaikka puolituttua olisikin hauska pussailla. Kyse ei ole siitä, että olisin seksuaalisesti epäaktiivinen tai minulla ei olisi haluja, vaan siitä, että harrastan (paljon) seksiä vain sellaisten ihmisten kanssa, jotka tunnen riittävän hyvin.
Minusta tuntuu, että treffailu menee usein pelleilyksi juuri tämän takia. Ilmaisen kiinnostustani sillä, että halaan, kosketan tai suutelen, koska se kuuluu luonteeseeni ja tulee siksi luontevasti. Jostakin syystä suurin osa tapaamistani kaksilahkeisista olettaa kuitenkin, että joka treffeillä mennään selvästi pidemmälle kuin edellisillä, joten jos ensimmäisillä treffeillä halataan ja toisilla suudellaan, viidensillä pitäisi jo päästä panemaan.
Siksi tuntuu siltä, että treffeillä koskettaminen on säännösteltävä asia. Jos ei koske, ei ole kiinnostunut, jos koskee, pitäisi olla saman tien valmis sänkyyn. Kultainen keskitie on pelkkä legenda, siltä tuntuu. Deittailu menee välillä takapakkia. Jos joku on ollut luonani kylässä ja on vietetty jonkin sortin helliä hetkiä, seuraava kerta ahdistaa jo valmiiksi, koska tietää, että seuraavassa sierailussa on seksioletus, jolloin pitäisi käydä "ei seksiä vielä" -keskustelu. Ja koskaan ei ovi tietää, onko kyseessä yksi näistä aikuisia tässä ollaan -sankareista, jolloin suhde päättyy yleensä siihen. Siksi tuntuu välillä helpottavalta oikoa ja sopia treffit julkiseen tilaan ja kieltäytyä jatkoista, mikä taas on näit kuuluisia ristiriitaisia signaaleja...
Jos kyse vieläpä etäsuhteesta, siihen, että ylipäätään nähdään vaaditaan melkein aina se, että toinen yökyläilee. Jos yhdessä nukkuminen on välttämätöntä, jotta voi edes tavata, ei voi minusta olettaa, että se tarkoittaisi suoraan seksiä. Kasvokkain on parempi tutustua kuin puhelimitse. Ei minusta voi pitää selviönä, että kun nähdään toista kertaa, pitää olla seksiä, koska edellisellä kerrallakin oli fyysistä läheisyyttä.