Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä aikuinen nainen tahtoo juoda treffeillä viikkotolkulla kahvia?

Vierailija
24.08.2010 |

Miksi sitä omaa tavaraa pitää suojella kuin Fort Knoxia? Kyllä minä tiedän jo tässä iässä miltä kahvi maistuu.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsähtää.

Vierailija
2/87 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin mahdollisuus on olemassa. Olen minäkin treffaillut ilman panemista, en ole ajatellut velvollisuudekseni antaa tai toisen oikeudeksi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itsekin aikuinen, voit varmaan ihan suoraan kysyä asiaa toiselta.

Vierailija
4/87 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Ehkä siinä onkin pointtina se tutustuminen. Ehkä Aikuinen Nainen on saanut tarpeekseen pelkästä seksistä ja pöksyyn pyrkijöistä. Ehkä Aikuinen Nainen haluaa ihan oikeasti tutustua sinuun. Ehkä Aikuinen Nainen haluaa, että Mies, eli Sinä teet aloitteen, etkä vaan odota, että nainen kiskoo vaatteet päältään. Naista pitää viedä, eikä vaan lässyttää.

Vierailija
5/87 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle Naiselle, mitä "päiväkahvit" oikeasti tarkoittaa?

Vierailija
6/87 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pakko saada vähän kofeiinia?

Tuskin ainakaan kovasti on sitä juuri oikeenlaista kemiaa, josta jo Neon2 lauloi hänen nuoruudessaan

Vierailija
7/87 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain kuitenkin on niin, että ne "oikeastikin tutustuttavat miehet" tahtovat myös pöksyihin. Seksiä ei voi varata pelkästään pizzakuskeille.

Eli siis ohjeitanne seuraten jos edes kolmansilla treffeillä ei irtoa suudelmaakaan, pistän tytön kiertoon.

Kiitos selvennyksestä, naiset.

Minä jo ehdin epäillä, että naiset olivat lukeneet jonkun ohjekirjan, jossa pitää pysyä saavuttamattomana säilyttääkseen mielenkiinnon.

Vierailija
8/87 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ohjeitanne seuraten jos edes kolmansilla treffeillä ei irtoa suudelmaakaan, pistän tytön kiertoon.

Kiitos selvennyksestä, naiset.

Jos kaipaat sutinaa niin eiköhän sen huomaa aika nopeasti jos on jotain syntyäkseen ;) Malta kuitenkin luoda oikeat puitteet, sillä eihän kukaan rupea strippaamaan mekkoaan veksi jossain pitseriassa vaikka kalenteri kuinka näyttäisi että viidennet treffit on juu.

Vierailija
9/87 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse soittelevat treffeille.

seuralainen on varmaan niin väsyttävää seuraa että pakko saada vähän kofeiinia?

Tuskin ainakaan kovasti on sitä juuri oikeenlaista kemiaa, josta jo Neon2 lauloi hänen nuoruudessaan

Vierailija
10/87 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus. Kolmet treffit ilman mitään kosketusta, vaikka tein aloitteita kyllä. Neljännestä kutsusta kieltäydyin. Vastasin, että meidän on turha tavata, koska ilmiselvästi et pidä minua fyysisesti viehättävänä, ja kerroin syynkin.

Joko odotat liikaa ja liian nopeaa etenemistä, jos tätä useinkin sattuu.

Tai sitten sulla on jokin houkutteleva ominaisuus joka saa naiset treffeille, mutta se ei ole seksikkyys. Raha? Asema? Ulkonäkö?

Näin sen on pakko mennä. Odotan siis sitä naista, joka tahtoo olla minulle kokonainen nainen.

Tämä on typerää, sillä baarista mukaansa saa naisen yhdeksi yöksi jos vain tahtoo, mutta treffailukulttuuri on kuin liikelounailla kävisi.

Vierailija
11/87 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en viitsisi itse tapailla miestä, joka ei kolmannellakaan kerralla tee mitää aloitetta seksin tai läheisyyden suhteen.

koen itse seksin sen verran tärkeäksi asiaksi parisuhteessa, että myös siinä pitää olla kemiat kohdallaan ja intohimoa. Ja sekyllä näkyisi jo ainakin minusta viimeistään kolmannella treffikerralla...

Eli haluatko tosiaan tavata naista, joka on noin välinpitämätön seksin ja intohimon suhteen? ei lupaa hyvää sitten pidemmälläkään aikavälillä.

Toisaalta itse naisena koen hyväksi sen, että mies osoittaa jossain vaiheessa aloitekykyä, eli en jaksa ehdotella itse ja sitä hutsun leimaa, joka meihin seksuaalisesti aktiivisiin naisiin lyödään, jos teemme aloitteen.

Ja vaikka mies olisi kuinka kiva, mutta ei sytytä, niin kyllä se kahvilla istuminen on ihan ajanhukkaa molemmille.

Terv 35 v nainen

Vierailija
12/87 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle tekisi hyvää olla yksin ja tutustua itseesi. Naiset, jotka eivät suostu sänkyyn heti ovat viisaita. He aistivat sinusta sen, ettet ole aikeissa sitoutua ollenkaan. Kunhan kokeilet onneasti ja hylkäät naisen nurkkaan jos ei miellytä.

Tuolla asenteella jäät yksin.

Vierailija
13/87 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä elokuvissa, teatterissa ja jne. Mikä nyt kiinnostaa. Tai vaikka käytte yhdessä harrastamassa jotain liikuntaa. Onhan noita paljon muitakin vaihtoehtoja kuin käydä vain kahvilla juttelemassa.

Monet naiset ei uskalla lähteä miehen kotiin tai päästää vierasta miestä kotiinsa. Vieras se mies on vielä, jos vaan pari kertaa on nähty. Eihän ne tiedä jos olet joku väkivaltainen raiskaaja tai jopa murhaaja. Siksi pitää eka tutustua.

Moni ei myöskään kehtaa suudella julkisella paikalla. Varsinkin jos ei enää ole nuori.

Mielestäni jos nainen ja mies tapailee ne ei vielä seurustele ja seksi kuuluu vasta sinne seurusteluun.

Huorilta saa ilman seurusteluakin seksiä.

Vierailija
14/87 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuiseen seurusteluun kuuluu läheisyys. Sen puute on epäkypsää ja omituista.

Sinulle tekisi hyvää olla yksin ja tutustua itseesi. Naiset, jotka eivät suostu sänkyyn heti ovat viisaita. He aistivat sinusta sen, ettet ole aikeissa sitoutua ollenkaan. Kunhan kokeilet onneasti ja hylkäät naisen nurkkaan jos ei miellytä.

Tuolla asenteella jäät yksin.

Vierailija
15/87 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vasta sitten kun voi luottaa toiseen.

Höpöhöpö.

Kyllä aikuiseen seurusteluun kuuluu läheisyys. Sen puute on epäkypsää ja omituista.

Vierailija
16/87 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eufemismi, joka tarkoittaa juuri kaikkea sitä, mitä kuvailet.

Ja kyllä, minulle parisuhteessa seksi ja läheisyys on tärkeää.

Käydä elokuvissa, teatterissa ja jne. Mikä nyt kiinnostaa. Tai vaikka käytte yhdessä harrastamassa jotain liikuntaa. Onhan noita paljon muitakin vaihtoehtoja kuin käydä vain kahvilla juttelemassa.

Monet naiset ei uskalla lähteä miehen kotiin tai päästää vierasta miestä kotiinsa. Vieras se mies on vielä, jos vaan pari kertaa on nähty. Eihän ne tiedä jos olet joku väkivaltainen raiskaaja tai jopa murhaaja. Siksi pitää eka tutustua.

Moni ei myöskään kehtaa suudella julkisella paikalla. Varsinkin jos ei enää ole nuori.

Mielestäni jos nainen ja mies tapailee ne ei vielä seurustele ja seksi kuuluu vasta sinne seurusteluun.

Huorilta saa ilman seurusteluakin seksiä.

Vierailija
17/87 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sille ei ole tullut pieneen mieleenkään, että sinä käyt hänen kanssaan kahvilla treffitarkoituksessa. Jos se ihan vaan pitää sun seurasta.

Et taida olla mikään maailman kuumin könsikäs??

Vierailija
18/87 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusideahan on siis se, että kyllä tässä iässä, toisella kierroksella, pitäisi jo ymmärtää, että aikuisilla on kaikenlaisia tarpeita, eikä niiden kanssa jaksa odotella loputtomiin.

Ei herrajumala :D

Onneksi ne naiset on tajunneet pihdata, ja sinä olet tajunnut laittaa ne kiertoon. Ovat säästyneet tuollaiselta mieheltä.

Vierailija
19/87 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus. Kolmet treffit ilman mitään kosketusta, vaikka tein aloitteita kyllä. Neljännestä kutsusta kieltäydyin. Vastasin, että meidän on turha tavata, koska ilmiselvästi et pidä minua fyysisesti viehättävänä, ja kerroin syynkin.

Kuuntelitko mitä nainen vastasi tuohon, kun kerroit syyn? KErro meille, mitä nainen vastasi, niin voimme ehkä valaista asiaa (siis kun vieläkin ilmeisesti epäselvää sulle)

Vierailija
20/87 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen parisuhteessa, jos kerta tuo toisella kierroksella olo on noin tuskaa...

Eli onko vaatimuksena se, että pitää tapailla vähintään pari kuukautta ja tuntea toinen hyvin, ennenkuin seksiä voi edes kuvitella? ja tämä siis aikuisilla naisilla, jolla neitsyys on jo mennyt 2o v sitten?

Ihan vaan tiedoksi: hyvä seksielämä ja oman seksuaalisuuden myöntäminen lisää merkittävästi elämänlaatua.

Ja synnyttäneillä naisilla tavara ei merkittävästi kulu, vaikka sitä joskus jakaisi lyhyemmänkin tuttavuuden merkeissä, kunhan vaan kemiat on kohdallaan.

Tästä on kuitenkin pitkä matka niihin baarien ylijäämäyksinhuoltajiin, jotka hakevat panon viimeistään taksijonosta toistuvasti.

Jos molemmat on vapaita, lapset on toisella huoltajalla, tuntee toisen jo jotenkin ja kemiat on kohdallaan, niin antakaa mennä!

Ja en ole lähiöbaarin kuningatar, vaan tavallinen suomalainen hyvin koulutettu 3 lapsen äiti, joka sattuu nauttimaan paljon seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi