Mielipiteitä: mikä tätä miestä vaivasi?
Seuraa avautuminen ihan ihmettelyni vuoksi. Olin eilen risteilyllä iäkkäämmän äitini kanssa. Laivan saapuessa satamaan jonotimme laivan ylimmässä kerroksessa hissiä, jolla pääsisimme kerrokseen josta on ulospääsy laivasta. Paikalle saapui noin kolmekymppinen pariskunta, joilla oli kaljalaatikoita vetokärryissä.
Tämän pariskunnan mies alkoi saman tien v.tuilemaan minulle ja äidilleni, ilmeisesti koska olimme aikeissa käyttää hissiä eikä portaita, ja hissiin oli jonoa. Äitini ei voi turvallisesti mennä laivan jyrkkiä portaita, enkä myöskään halunnut ruuhkassa lähettää häntä yksin hissiin ja mennä itse portaita pitkin alas.
Mies jatkoi muka "piilo v.tuiluaan" koko hissin odottelun ja hissimatkan ajan, hänen naisystävänsä aluksi kiherteli mutta sitten hiukan vakavoitui, kun homma vain jatkui. Äitini ei tajunnut tätä v.tuilua, vaan vastaili ystävällisesti miehelle joka mielestäni pilkkasi meitä koko ajan. Itse emme siis olisi ottaneet kontaktia heihin ollenkaan.
Kysymykseni kuuluukin arvon kanssapalstailijat: mistä tämän miehen käytös johtui? Itselleni jäi todella huono fiilis hommasta. En kommentoinut hänelle mitään, koska mielestäni meidän terveystietomme tai muut asiamme eivät hänelle kuuluneet, emmekä olleet tehneet mitään väärin ja olimme heitä ennen jonottamassa hissiin.
En ole ottamassa yhteyttä Iltalehteen, kiinnostaisi vaan kuulla onko jollain samantyyppisiä kokemuksia, tai osaatteko arvailla miksi tämä henkilö näin "hyökkäsi" täysin tuntemattomia naisia kohtaan? Kyse ei ollut mistään yksittäisestä lauseesta, vaan jatkuvasta v.tuilusta.
Kommentit (13)
Häntä ärsytti kun hissiin tulee jonoa, ja ajatteli että koska äitisi on iäkäs niin voi vaan vittuilla. Noita tuollaisia on miehiä ja naisia jotka tuota tekee.
Mulle kävi kerran niin että kun olin terminaalissa jo poistumasta laivalta, hisseihin ja liukuportaisiin kamala jono ja ruuhka niin päätin mennä portaita, ilmeisesti takaa tulevan porukan mielestä menin liian hitaasti kun alkoivat haukkumaan ja haistattelemaan ja melkein tönivät kumoon kun alkoivat ohi tunkemaan.
Mua v i t u t t a a aamusta iltaan, v i t t u kun v i t u t t a a.
Vierailija kirjoitti:
Mua v i t u t t a a aamusta iltaan, v i t t u kun v i t u t t a a.
niin minuakin...voi v i t t u j e n v i t t u..ja missä ne v i t u n helteetkin viipyy...koillisesta tuulee..
No miksi et kysynyt sitä siltä ukolta vaan täältä tivaat vastauksia?
Huumeet, on viihdekäyttäjä. Siis tämä naaraan seurassa ollut uros.
Että sellainen tarina tänään. Mitähän tämä vittuilu mahtoi olla?
Hyvää päivää? Kylläpä keinuttaa tänään? Mukavaa matkaa?
Vierailija kirjoitti:
No miksi et kysynyt sitä siltä ukolta vaan täältä tivaat vastauksia?
Koska en halunnut provosoida häntä yhtään, en kaivannut hyvälle reissulle pahaa mieltä jonkun tuntemattoman vuoksi. Halusin täällä vain purkaa tuntojani, kun jäi näköjään itselleni aika paha mieli tapahtuneesta. t. ap
Vierailija kirjoitti:
Häntä ärsytti kun hissiin tulee jonoa, ja ajatteli että koska äitisi on iäkäs niin voi vaan vittuilla. Noita tuollaisia on miehiä ja naisia jotka tuota tekee.
Mulle kävi kerran niin että kun olin terminaalissa jo poistumasta laivalta, hisseihin ja liukuportaisiin kamala jono ja ruuhka niin päätin mennä portaita, ilmeisesti takaa tulevan porukan mielestä menin liian hitaasti kun alkoivat haukkumaan ja haistattelemaan ja melkein tönivät kumoon kun alkoivat ohi tunkemaan.
Jos ruuhka haittaa, niin silloin istutaan hytissä tms. viimeiseen saakka eikä rynnitä keskelle ihmispaljoutta etunenässä.
Ja sinä annoit miehen pilkata äitiäsi. Ei sinullakaan järki päätä pakota.
Vierailija kirjoitti:
Krapula ja vittumainen perusluonne. Toiset osaa olla mulkkuja.
Ja v i t u t t a a han se,kun joku "könkkölä"keppeineen on tiellä...täysin ymmärrettävää v i t t u i l l a..ripeämmät liikkeet,pois edestä,vaikka on vanha..
Mies on jännämies ja halusi omalle naiselle näyttää että on kovis ja muut ei sille ryppyile.
Se oli mies joka tekee illalla kurkipotkun pihakoivuun.
Krapula ja vittumainen perusluonne. Toiset osaa olla mulkkuja.