Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi käsivarren sisäpuolella ranteen yläpuolella..

Vierailija
23.08.2010 |

Onko epänaisellinen paikka laittaa tatska? Kuinkahan helposti siihen kyllästyy kun on koko ajan nähtävillä?

Tullut hirveä tatskakuume (ollut aina välillä mielessä mutta nyt tekis mieli totisesti laittaa) ja mieli tekis tuohon käsivarteen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin tatuoinnin sellaiseen paikkaan josta sen saa helposti piilotettua tarpeen vaatiessa ihan t-paidallakin.

Vierailija
2/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi on sellanen paikka, että jos sen haluaa peittoon niin on sittne oltava aina pitkähihainen päällä. Elämässä tulee aina eteen tilanteita missä ei halua kuvien loistavan ja siksi esim omani ovat kaikki helposti peitettävissä paikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ottanut tatskani vain itseäni varten, ja ne on normaalioloissa aina vaatteiden alla. Itse en ikinä ottaisi ranteeseen tatskaa, mutta sinähän tietysti otat sinne mihin haluat.

Vierailija
4/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut koskaan enkä usko että kadunkaan. Tatuointi on osa minua, ei ole ollut tarvetta peitellä sitä eikä muitakaan tatuointejani.

Vierailija
5/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyynärvarressa tatska (eikä mikään naisellinen, tosiaankaan). On ollut jo pidemmän aikaa ja minusta on vain hienoa näytellä sitä muille (ts. on näkyvällä paikalla). Eikä ainakaan vielä kyllästyminen ole näköpiirissä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi