***Kesäkuiset 2011***
Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.
Onnea matkaan jokaiselle!
Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan
Kommentit (475)
Tekasin testin ja näyttö sanoi: ei raskaana. Ja tietenkin uteliaisuuttani avasin sen testin ja sieltä löytyi haaleanhaalea haamu! Mutta ei kannata vielä pomppia ilosta, koska oon just tältä palstalta lukenut siitä, kuinka on näyttänyt haamua eikä siltikään oo raskaana. Kattelin varsin sitten ton Clearbluen nettisivuilta, nii sen mukaan oisin raskaana - eli ootellaan vahvistuuko jossain vaiheessa vaiko ei... :)
http://www.clearblue.com/uk/HCP/pdf/CI_monograph.pdf ja siellä sivut 9 ja 10.
Mä tein kanssa aamulla tuon CB:n viikkonäyttöisen testin ja sain vastauksen ei raskaana. Olinkin jo koko päivän vähän huonolla fiiliksellä, mut kirjoituksesi loi uutta toivoa! Eli avasin myös testini ja siellä oli selkeät viivat, ei edes haamuja vaan hieman vaaleammat kun kontrolliviiva. Mitä ihmettä? Onkohan toivoa vielä sittenkin...? Eikö joskus ole sanottu, että nega on nega ja haamukin yleensä positiivinen?
Koska meinaat testata uudelleen ja mitkä kp:t sulla on menossa?
Paljon plustuulia! ++++++++++++
Jännää!
Lumi kp 28/30 ja yk 3.
APUA! AmaliaJoel ja luminainen tää menee teillä niin jännäksi että oli pakko tulla kans välillä kirjoittaa ettei lue vain!! Mä niin toivon teille plussaa!!!
Evelinalle tosi iso halirutistus miten sulla voi ikinä ollakkin noin huono tuuri..
Täällä on ollut nyt paljon iloja ja suruja.. hirveesti tapahtunut.. joka päivä on ollu pakko käydä lukemassa ja monilla on hyvät oire -läjät jo kerättynä!!! (= toivotaan paljon plussia!!!
kp 16/?-28 yk 9
Vitsit miten täällä on jännät paikat monella :)
Lumi ja Amalia, teillähän on ihan hyvät mahdollisuudet :) Toivotaan että ne eivät sitten ole kuiteskaan vain haamuja +++++
Tupuna, mites siellä menee? Teitkö jo testin?
Vivid, toivotaan että täti eksyy matkalla sun luokse!!!!!!!
Aamulla tosiaan oli se virheellinen testi, mutta uusi testi jo hommattu :) Olen siis apteekissa töissä niin sieltähän niitä vois joka päivä kantaa kotiin :) Olen kuitenkin niin malttamaton. että taidan tehdä sen testin uusiks, jahka tässä pissihätä tulee. On vaan taas niin asennoitunut siihen pettymykseen :( No tavallaan ei voi silloin tippua korkeelta..
teillähän jännäksi menee. En tiennytkään, että nuo testit voi avata ja katsoa josko viivaa näkyisi. Täällähän oppii kaikkea uutta!
Teillä varmaan niin vähän vasta sitä raskaushormonia, ettei siksi anna "suoraa" plussaa ja eikös Amalia sinulla ollut aiemminkin niin ettei aina näytä plussaa vaikka olitkin tukevasti raskaana.
Kävin äsken siinä polven magneetissa ja hetkellisesti tuli taas suru puseroon kun pukkarin ovessa oli iso kyltti, että ilmoita hoitajalle jos olet raskaana tai epäilet olevasi. Mutta äkkiä siitä toivuin kun olin siirtänyt ja siirtänyt tuota kuvausta raskauden toivossa niin nyt sain sen alta pois. Yksi huoli vähemmän ja voi nyt sitten keskittyä seuraavaan raskautumisyritykseen.
Plussaaaaaaaaaaaaaaaaaa teille!
piti sanoa Amalialle, että nyt kun sulla on niitä ovistestejä, hihihihi, niin teepä silläkin testi. Monesti kuulemma ovistesti saattaa näyttää plussaa kun on raskaana vaikka itse r-testi ei vielä näyttäisikään. Vink vink.
Kiitos tsempeistä :) Ja kovasti onnea sinnekin!!!
Todella toivon, että kroppani olisi vieläkin "pelkästään" pilleripöhnässä, vaikka lääkärin mukaan kierto olisi pitänyt jo normalisoitua tähän mennessä. Olen kuullut pari tarinaa, jolloin pillereiden lopettamisesta on kulunut jopa yli vuosi, että oma kierto on alkanut toimia normaalisti. Toivottavasti olisi näin, eikä tarvis turvautua koviin rajuihin hormooneihin. Nyt sitten vain odotellaan, että alkaako Clomit toimia, TOIVOTTAVASTI ja PIAN!
AmaliaJoel! Luminainen! Hurjasti onnea, kuulostaa erittäin loistavalle :) Ihanaa!!!
jasmiin
Mullakin se viiva oli sellanen vaaleamman sininen eikä sellanen tumma, niinko se kontrolliviiva itessään on eli tulkitsin sen haamuksi, vaikka selkeä viiva olikin :) Ja Evelina - oon viimeksi sillon kesäheinäkuun vaihteeksi saanut myös noita haamutuksia ja silloin mitä ilmeisemmin olin raskaana. Itellä on tosiaan mennyt nyt kahessa edellisessä raskaudessa siten, että plussa on pärähtänyt vasta 2 viikon päästä menkkojen alkamispäivästä. Ja nyt on menossa kp 27.
Evelina: Mietin jo itekkin sillo iltapäivällä, että oisin testannut sillä ovistestillä (paketissa oli 7 testiä), mutta maltoin mieleni ja mies vei ne takasin apteekkiin eli en voi niillä nyt testata :)
Mutta nyt kattomaan Kadonneen jäljillä.
Tänne oli ilmestynyt niin paljon kirjoituksia, että en oikein enää muista kuka kirjoitti mitäkin. Kovasti siis toivon plussia haamuilijoille ja muille piinapäiviä eläville. Mä haluan teidät ihanat mukaan....
odotuspuolelle!!! Eli mittariin pamahti aamulla teksti: raskaana 2-3. Olen vielä ihan pyörällä päästäni enkä osaa ajatella muuta. Esikoinen on siis tilauksessa ja tämä kaikki on kovin uutta.
Täällä siis varpaatkin pystyssä teille!!!!
terveisin: Tupuna, joka on aivan pihalla.... : D
ihan mieletöntä, wautsi! Ihanaa, että joillakin meistä edes tärppää. Nyt vaan muillekin plussia kehiin. Minä tulen sitten reilun kk kuluttua perässä sinne odottajiin. Ja kaikki muutkin joilla ei vielä ole lykästänyt. Toivoa siis on olemassa...
Onnea Tupunalle ja tuu toki sisälle, ettei tartte yötä olla siellä pihalla :D Ja kovasti koitetaan seurata sun jalanjälkiäsi...
Tupunalle valtavat onnittelut! Siitä se odotus sitten lähtee käyntiin ja yheksän kuukauden päästä odottaa ihana palkinto
Vihdoin hyviä uutisia ja plussaa! Kannatti odottaa testauksen kanssa, olo on varmasti ihana. Oikein paljon onnea teidän odotusmatkalle ;)
Voi huoh! Kiva kirjoittaa pitkä viesti ja sitten tämä onneton sen kadottaa... Pitäis muistaa aina kopioida teksti varmuuden vuoksi ennen lähettämistä. no, muokaten...
Tupunalle jättionnittelut! Voitko raahata meidät muut täältä mukaasi? Tarrasukkia pikkuiselle ja onnentoivotukset koko perheelle!
AmaliaJoel, ihana mies sinulla! Nyt sit eikun pari päivää jännityksessä odotellen, niinkun Lumikin, Tupuna vois puhallella teille plussatuulia? :)
Evelina, jotenkin itse ajattelen asiaa samoin. Kun kierto alkaa alusta niin sit pitää hoitaa kaikki raskausaikaa edeltävät toimet: hiustenvärjäykset, lääkärikäynnit, yms. :) Kai tää on sitä positiivista ajattelua? :P
Piuliina, tuu sitten heti kertomaan meillekin!
Omassa navassa ei juuri ihmeitä. Viides vuotopäivä ja runsaana jatkuu. Tuntuu, että tasan sama tilanne kuin 8 vuotta sitten kun pillereitä alkoi popsia. Katsotaan kestääkö nytkin kahdeksan päiväää ja mitä kierto siihen sanoo huoh....
miij kp5/29, yk2
Olen reilu 30-vuotias, kuten myös mies, ja esikoinen olisi toiveissa. Olen lueskellut muiden viestejä, vaikka en itse aiemmin ole mitään kirjoitellutkaan, ja täällä on mielestäni tosi kiva ja muita tukeva ilmapiiri. :)
Itsellä menossa nyt yk2, kp20/24-28
Lämpimät onnittelut Tupunalle ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan!
Ja tervetuloa Usvalle!
Itse ajattelin testailla seuraavan kerran perjantaina, jos suinkin maltan sinne asti! Ja jos ei täti yllätä…
AmaliaJoel, tulethan ilmoittelemaan heti, kun olet testannut uudelleen.
Paljon plussia nyt kaikille, että mahd. moni saisi liittyä Tupunan mukaan!
-Lumi-
Nega taas! Mutta mä jaksan edelleen toivoa, kun toi kierto oli viimeksi niin pitkä.. Tänään testi oli ihan hassu, kun siinä kulki koko matkalla poikkisuuntailen viiva.. varmaan se kohta, missä pissa kulkee kontrolliviivalle :O Outoa siis siksi, kun ennen noissa ei oo näkynyt yhtään mitään muuta kun kontrolliviiva..
Usvalle tervetuloa! Täällä on kyllä tosi kiva ilmapiiri ollut heti alusta alkaen ja kaikki tsemppaa muita, aika mahtavaa! Ja juttua myös riittää ihan päivittäin :)
Perjantaina seuraava testi..
Vivid kp 33/40, yk 1
Ensiksikin super paljon onnea Tupunalle!!! Ihanaa kun edes jollakin tärppää. Sitä se sitten lähtee :) Ehkä se meillä muillakin vielä jonakin päivänä..
Sillä itse testasin vasta nyt aamulla ja niiiiin vahva nega kun voi olla :( Kyllä sitä vaan kuiteski pettyy vaikka ei liikoja odotakkaan. Testailen kuiteski viikonloppuna vielä jos ei sitä ennen täti tuu.. Vahva tunne että siirryn eveliinan seuraksi heinäkuisiin. Eipä tarvitse eveliinan sitten käydä monologia ;)
Mitenkäs se Amalian testaaminen??
Toivotan onnea kaikille!!
Piiu kp26/25-31 yk5
AmaliaJoel: aika huvittavaa! Mutta kuten yllä jo mainittiin, toivotaan, että mies palkitaan tänään plussalla!
Mulla oli päivällä vähän sellanen menkkajomotusfiilis, mutta ainakaan vielä ei mitään oo tapahtunut.. Ja välillä vihloo ja polttelee..
Tänään ois tarkotus mennä reilun viikon tauon jälkeen taas jumppaileen :) Se tekee niin hyvää sekä kropalle että mielelle!
Vivid kp 32/40, yk 1