Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Kesäkuiset 2011***

22.08.2010 |

Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.

Onnea matkaan jokaiselle!

Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan

Kommentit (475)

141/475 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin Cittarin liuskatesteillä negaa. Ei toisaalta ole yhtään menkkaolojakaan, mutta ei kai sitten muitakaan oloja. Jotenkin nyt masentaa, vaikka ei ole edes vielä menkkojan aika alkaa ja tiedän, että niin kauan kun menkat ei tuu, on toivoa. Kunhan tää nyt ei vaan taas venyisi. Mutta on tuo ovis ainakin ollut selkeämpi kuin viime kierrossa.

Evelinalle bd!

Cassandra kp 30/32-40, yk 2

142/475 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkin siis vasta 29/32-40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/475 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Eveliina, usko pois, täällä sormet ja varpaat ristissä lähetän yläkertaan toiveita, että huominen vielä onnistuisi! Jännäksi vetää!

Vividille, Tupunalle ja AmaliaJoelille plussia! Teillä on kyllä uskomattoman pitkä pinna! Miten osaatte olla noin kärsivällisiä tuon testaamisen kanssa? :o

Ite kuvittelin viime kiertoon kaikki oireet, jotka todnäk johtui vaan oman hormonitoiminnan käynnistymisestä.

ON: jahka näistä tulvamenkoista selviän, niin hommaan ne ovistestit ja koitan ottaa seuraavan kierron rennommin (hah, senkun näkis...).

miij kp3/29, yk2

144/475 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan rimputtaa klinikalle heti kahdeksalta aamulla. Ärsyttää jo valmiiksi kun sinne ei juuri aamuisin tahdo päästä millään läpi kun muutkin soittavat.

Cassandralla vielä kaikki mahkut plussata, aikaista vielä. Ja joillakin ei tahdo näyttää millään sitä plussaa vaikka raskaana onkin. Eli kaikki on vielä mahdollista.

Miij, suosittelen lämpimästi sitä clearbluen hymynaamatestiä. On varma eikä tarvitse arpoa viivan vahvuutta. Näyttää siis selkeästi hymynaaman siinä kohtaa kun olet ovuloimassa. Tsemppiä.

Huh mahdanko saada unta kun niin hermostuttaa tuo huominen. Ja miten tarkkaan pystyvät näkemään tilanteen ultralla. Se näkyy jos munasolu on irronnut, mutta näkyyköhän se jotenkin että onko jo liian kauan ollut matkalla yksinään. No huomennahan sekin selviää.

Hyvää yötä!

Vierailija
145/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: Täällä pidetään NIIIN peukkuja pystyssä sulle ja nyt alko jännittään sun puolesta. Tuuhan heti kertomaan mitä sulle lääkäri sanoi :)

Tupuna: Oon kuullut myös tuon hengästymisen olevan yks merkki bd Tänäänkös meinasit testata?

Miij: Heh, en nyt sanois kärsivällisyydestä mitään - eilen kävin kaupassa ja ostin testin sieltä ja pitihän se tehä, tosin toi testi pitäis tehä sillon vasta, ko menkkojen pitis alkaa. Negahan sieltä tuli, mutta eihän tässä oo menossa, ko vasta kp 26 tänään ja torstaina normikierron mukaan pitäis menkat alkaa + 2 viikkoa oikeastaan lisää, ko mun kierto on mennyt niin pirun pitkäksi.

Eilen sitten iski tauti mullekkin ja vaikka lämpöä on vaan 37,1 nii oon kyllä niin raato, ko vaan olla voi. Aivanko ois melkein 40 astetta kuumetta. Sanoin eilen miehelleni, että voiskohan tää olla nyt sitä ittiänsä, ko oon yleensä aina tullut kipeäksi, kun oon edelliskerroilla raskautunut. Ja eräs kaveri kyseli kans vähän samaa, ko tietää meän raskautumisyrityksen - saas nähä! Ja huomasin tossa aamulla, että valkkaria on alkanut tulemaan....

Vierailija
146/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaiaamu piristi sitten negalla.. :S Keskiviikkona sitten seuraava testi...

evelina: Mä toivon kanssa todella, että vielä ois mahkuja!! Toivotaan hyvää ultrakäyntiä!

Jaahas.. lapsi on tainnut jo herätä, kun alkoi juttelu toisesta huoneesta, joten ei tällä kertaa muuta.

Plussia kaikille, kun tuntuu, että nyt monella on testaukset ihan hollilla!!

Vivid kp 31/40, yk 1

147/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli soitin klinikalle ja sieltä sanottiin, ettei enää kannata, rakkula on jo surkastumaan päin. Inssi pitää tehdä aina joko samana päivänä tai seuraavana kun tulee ovisplussa. Varmistaa nyt vielä lääkäriltä, mutta yleensä se menee noin. Voi kökköjen kökkö!!!!!

Alan nyt sitten asennoitumaan siihen IVF-hoitoon pikku hiljaa. Ahistaa jo valmiiksi se hormonimäärä puhumattamaan punkteerauksesta. Mutta kai siitä selviää hengissä...

Tsemppiä kaikille piinailijoille!

148/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi EVELINA, mä niin toivoin sulle parasta!!

Testi nega taas, kun oikein syynäsin liuskaa, olin taas näkevinäni haamujen haamua, mutta negahan tuo on:( Toivo on siis lopullisesti heitetty tältä kierrolta, kun ei ole mahdollisuuttakaan plussaan enää, kun on jo 15vrk petipuuhista silloin, olisihan tuon pitänyt pompahtaa kunnon plussan jo tänään:( Alavatsassa ihan tajuttomat tuskat jo, toisaalta toivon että vasta huomenna alkais menkat, ettei pääse TAAS käymään niin että menkat alkaa vaikka petipuuhat oli oikeaan aikaan:( Masentaa ja helkkaristi masentaakin:(

Helene kp.28/24-28

Vierailija
149/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ne ollenkaan meinaa ultrata sua sitten nyt?!

Helene: Millä testillä oot tehnyt? Tuli vain sellanen mieleen, että kannattaisko tehä jollain toisella testillä se testi? Itellä on jotenkin sellanen kuva, ettei ne liuskatestit ois kovin niitä parhaimpia. Vaan onhan ne liuskat niiden digitestienkin sisällä, että ei sinällänsä.

Vierailija
150/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelinalle ensimmäisenä virtuaaliset halaukset :/ En tiedä mitä sanoa.

Helene: Niin pitkään kun ei ole menkkoja on toivoa. Mä oon plussanu molemmista lapsista TOSI myöhään. Ei oo testissä näkyny mitään menkkojen alkamispäivänä. Eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon :)

Omassa navassa ei mitään, piinapäivät on pitkiä. Vielä 12 päivää testaamiseen :p

Lumikki ja kp 17/29

151/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt edes ultraan. Sanoivat että ovulaatiosta on liian kauan aikaa, ei kannata. No en tietysti halua maksaa turhasta, mutta jos olisi ollut edes pientä toivoa..no näin taas tällä kertaa.

eli tiedoksi teille, jotka yritätte luomusti raskautua. Kun tulee ovisplussa niin peitot heti heilumaan. Eli plussan jälkeen vajaa kaksi vuorokautta aikaa hoitaa homma kotiin. kovin on lyhyt aika meillä naisilla tuohon raskautumiseen. Mutta minkäs teet...

Päätin nyt sitten seuraavaksi siirtyä järeämpiin hoitoihin. Eli eikun apteekkiin hakemaan sikasikakalliit hormonit ja tätiä odottelemaan. Ja nyt sitten sais täti tulla vaikka heti!!!

Helene, minusta ei kannata vielä huolestua. Testeissä on eroja ja aina ei vaan näytä plussaa heti alussa vaikka olisikin raskaana.

Jaksamista teille piinailuihin ja toivottavasti teidän ei tarvitse tulla heinäkuisiin muuta kuin vierailevina tähtinä;-)

Vierailija
152/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsempit täältäkin sulle!

Mulla taitaa alkaa kohta yk6, koska tuhru alkoi tänään ja alaselässä jomottelee...ärsyttää vaan toi kierron lyhentyminen, nyt on vasta kp23. Ovis oli n.kp14, joten tää loppuvaihe jäi liian lyhyeksi, jos sen pitäisi olla 14 päivää. No, heinäkuisiin siirryn sitten, kun vuoto alkaa kunnolla. Siirtykää te loput tonne odottajien osastolle;) T.Wilpuri

153/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne menkat alkoivat!!!! Kaiken järjen mukaan pitäisi raskaana olla kun 2vko sitten myöhään sunnuntai-iltana/yönä puuhailtiin!! Mut näinhän on käynyt 2 kertaa aikaisemminkin, JUURI oikeaan aikaan puuhailtu ja silti verta alkaa tulla:( Voi helevetin helevetti!!! En tajua mikä minussa vikana:(:(:(

Helene kp.1/24-28

Vierailija
154/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pahoitteluni eveliinalle, on se vaan niin väärin!! Voimia sinne, kyllä se vielä onnistuu. Olen vierestä seurannut veljeni ja hänen vaimonsa uurastusta noiden hoitojen kanssa ja sitä epäonnistumisen fiilistä. Heillä sitten kolmas istutus onnistu ja ja yksi olisvielä tallella. Jotenka tsemppiä ja kaikki mahdolliset raajat pidän sinulle pystyssä :)

Helenelle myös pahoittelut :( luulenpa että itse liityn myöskin heinäkuisiin ..

On kp 24/25-31 menossa ja tänään ollut aika voimakasta pistelyä mahassa. Hieman erilaista kun menkka särky. Ajattelin kyllä vasta loppu viikosta testailla, jos maltan odottaa ja kerkiän ennen tätiä. Mutta on vaan sellainen tunne että ei onnistu, enkä saa ikinä lapsia :( Mutta toivon siihen asti ennen kuin täti ilmoittaa itsestään.

Mitenkäs muut? Joko on tullut plussia? Tupuna joko olet testannut vaiko kestät huomiseen :)

Vierailija
155/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Evelina ja te, joilla menkat sitten alkoi.

Vierailija
156/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

evelina: todella harmi että ovulaatio meni ohitse sinulta :(

Wilpuri: voisko olla kiinnittymisvuotoo?

helene: pahoittelut menkoista, uutta putkeen vaan.

piiuliina: toivottavasti saat plussaa=)

mitenkäs amaliajoel millon meinasit testailla? jänskättää jo sun puolesta!

itellä vihdoin loppumaisillaan tuo järkyttävä 4 pvän vuoto, taisi johtua siis kierukan poistosta.

nyt vaan ovista ootellen..

nelkku kp 5 yk 2

Vierailija
157/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen taustalla vaikuttanut jo vähän pidempään. Meillä yrityksessä 3.raskaus ja ollut siis jo varmaan vuoden aktiivisesti ja sitä ennen passiivisesti pari vuotta.

Ensimmäinen lapsi syntyi inseminaatiolla (3 vuotta yrittämistä ennen tärppiä), toinen sai alkunsa 2 vuoden yrittämisen jälkeen ja kolmas saisi "tulla, jos on tullakseen" -periaatteella.

Mulla ikää 35 vuotta ja miehellä saman verran.

Itse olen bongaavinani nyt ovulaation ja kovasti on yritetty mutta saas nähdä miten käy.

Vierailija
158/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset päikkäreillä ja pitis itelläkin nukkua, mutta ei vaan onnistu, ko lähistöllä jyllää kaivinkone ja oon herkkäuninen.

Tosiaan Wilpuri, josko ois kiinnittymisvuotoa? bd Aina toi parin päivän vuoto/tuhru tuo sellasen mieleen heti ensimmäisenä.

Nelkku: Josko jaksaisin sinnitellä tonne keskiviikkoon/torstaihin digitestin ostamista ja testaamista, ellei ala vallan kovasti poltteleen itellä ;) Oishan mulla tuolla jemmassa sellanen kaupan liuskatesti, mutta en oikein osaa sellasia tehä tai siis osaan, mutten piä niitä niin varmoina ja sekin on sellanen, että pitää tehä aikasintaan sinä päivänä, ko menkkojen pitis alkaa. Vaan toisaalta on turhaa testailla, ko kaks edellistäkin näkynyt testissä plussana vasta 2 viikkoa siitä menkkojen pitis alkaa-päivästä. Heh, puhun jo aivanko oisin jo raskaana :DDDD

Santsalle teretulemasta joukkoon :)

Vierailija
159/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän oli ropsahtanut reilusti kirjoituksia sitten elisen käyntini. Kaikki uutiset ei olleet tosin hyviä.

Evelinalle tosi suuret pahoittelut, ei löydy lohdutuksen sanoja. Tiedät varmaan, että kaikki täällä oikein kovasti toivottaa sulle onnea uuteen kiertoon ja pitää tosiaan ne kaikki raajat pystyssä ; )

Helenelle myös pahoittelut tädistä ja samat sanat kuin yllä. Eli täällä kovasti toivotaan parempaa ensi kuulle.

Wilpuri, jospa vielä...?

Lumikille ja Piiuliinalle plussapuhureita jatkoon ja tietty myös santsalle!

AmaliaJoel sinua myös jänskään täällä kovin!!!!

-plusplus-

Täällä jännitys vaan lisääntyy eli vielä en ole testannut, mutta kovastihan tuo testi tuolla kylppärin pöydällä houkuttelis. Huomenna menkkoja odoteltu viikko ja sen kunniaks aamulla.....Jaksan odotella siihen asti kun miehelle olen näin luvannut ja hän kovasti yrittää minua pitää täällä maan kamaralla. Tänään oli töissä sellainen hulinapäivä, että mietiskelin jo että kai tässä vois jäädä vaikka vähäksi aikaa lomalle ... ; )

Paljastan tässä nyt myös sellaisen salaisuuden, etten malttanut ihan kokonaan olla "kunnolla". Testi on siis edelleen korkkaamatta, mutta ovistikun käytin huvikseni ja katsastin tuleeko siihen viivoja ja tulihan siihen eli ihan hyvältä näyttää. Oviksen tikutin nimittäin viimeksi 1.9 ja nyt muka uusiks.

Jännityksestä täristen: Tupuna

160/475 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan taas siskot!

En näköjään malta pysyä pois täältä;-) Perustin jo uuden ketjun heinäkuisille, joten te joille kävi yhtä kurjasti kuin minulle niin tulkaa sinne kirjoittelemaan ajatuksia. Yhdessä jaksetaan uskoa huomiseen tai siis ensi kiertoon eikö vaan!

Aloitin nyt syömään superterveellisesti ettei ainakaan ole ruokavaliosta kiinni seuraava yritys. Muistaisi vielä lipitellä tuota vettäkin tarpeeksi niin hyvä tulee.

Kaikille tsemppiä testailuun ja erityiskiitokset tuesta AmaliaJoelille, Tupunalle, Miijille, Lumille ja ihan kaikille.