***Kesäkuiset 2011***
Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.
Onnea matkaan jokaiselle!
Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan
Kommentit (475)
Cassandra, onnea odotukseen ja tarrasukat teille matkaan! ;)
Solina :(
HelmiKeiju, sinähän pääsetkin sopivasti Cassandran kanssa samalla oven avauksella. :>
Minnylle peukkuja täältä päin! ja samoin Wilpurille huomista testiä varten!
Soitin aamusta verikokeen tuloksia, mutta eivät olleet vielä valmiita. Nyt olivat ja negahan sekin oli. :( Ei auta kuin siis odotella tädin vierailua, ja toivoa, että tulis nyt sit mahd pian niin pääsisi jo uuteen yritykseen!
Josko tässä nyt viikon päivät vielä tätiä odottelis. Sit pitää varmaan mennä lääkäriltä kyseleen jo, että mikäs tässä mättää. Vaik toisaalta, voihan se olla, että sitä ovistakaan ei oo vielä tullu. Ota tästä kropastaan sit selvää...
Peukutukset ja plussatuulet teille muille!
miij // dpo20, kp34 (yk1=29)
Kiitos tsempityksestä wilpuri ja miij =)
Hemikeiju:Tilasin raskauskeijusta olikohan ne david-merkkisiä herkkiä liuskatestejä.
En toista kertaa kyllä tilaa...eihän noissa sitä heijastavaa kalvoa ole siinä viivojen paikan päällä,mutta en vaan tykkää.
Nyt on sitten muutama puikkotesti samasta paikasta tilattuna kaapissa.
Pitäisköhän apteekin testiä harkita sitten perjantaille kun päivät siellä neljässäkympissä..
Jos siis ei täti jo sitä ennen tänne kurvaa.
Mitään merkkejä ei siihen suuntaan kyllä ole. tai no joo...itseasiassa nyt kun mietin niin pinna on ollut tiukalla tänään niinkuin aina ennen menkkoja....
Minny
Tästä voisin siis päätellä,että täti on täällä huomenissa taikka viimeistään ylihuomenna.
Sen verran kyllä jo alavatsaan sattuu menkkamaisesti =(
Minny kp38/37-39
Hei kaikille!
Mahtuuko mukaan haaveilemaan ja piinailemaan? Olen 33v nainen, 10v naimisissa tuli täyteen alkukesästä. Ennestään meillä on kaksi poikaa, 1999 ja 2001 syntyneet. KUparikierukka ollut ehkäisynä, kunnes nyt (jostain ihmeen mielenhäiriöstä?) lokakuun 5. se otettiin pois toki jo vanhuuttaan, mutta samalla kypsyi ajatus, että "jos sittenkin ...?" Mies ei ihan ole täysillä mukana vielä, pelkää kaiken aloittamista alusta, muttei kieltänytkään asiaa ole. Ja seksiä harrastetaan ilman ehkäisyä. Eiköhän se ole miehen "kyllä"?! Viimeiset kuukautiset alkoivat 4.10., kierukka otettiin siinä vuodon aikan pois. Kiertoni on pitkähkö, ollut aina luokkaa 31-38. Kierukan kanssa 36-38, ilman sitä 31-35, tiedä mistä tuokin johtuu, vaikka kyse onkin kuparikierukasta.
SIIS: olen aivan kuumeen vallassa, ovisoireet on yleensä selvät, vatsakipu hurja, limaa, päänsärkyä, oksetusta pari pv/ kierto. Tikutettuna löytyy myös näin. Nyt testailin Onni-tikuilla ja plussa oli melko selkeä jo maanantai illalla, tänään ollut outo olo, oksettanut, pää särkenyt, vihloo oikealta, mutta limoja ei ole... Hmmm. Lämmöt oli ma ja ti 35.6-7 ja nyt tänään 36. eli ei nousuja vielä, mutta ennen ovista tuo lasku kylläkin. Katsotaan onko tämä nyt ovis, vai mitä tämä on? Psyykereistailua? Eilen oli iltaseksiä, nyt mies poissa huomisesta pe iltaan, la on kahdenkeskistä aikaa, joten kaikki tietää, mitä sitten luultavimmin tehdään ;).
Olen lueskellut teidän juttujanne nyt kuukauden, nyt olen valmis mukaan :)
Iltatähtönen 17/ 31-38 (viimeisimmät 31,35, 37)
onnittelut plussanneille! ja paljon onnea matkaan :)
tämän aamuisessa testissä ei näkynyt juuri mitään enää,ja vuotokin on melkein loppu.joten siirrybn tästä tuonne heinäkuisiin :)
nelkku kp 4 (ois voinut olla rv 5):(
...koska menkat olleet 4.10. alk? Mitään uutta ei omassa navassa.
Iltatähtönen 18/31-38?
meikä hyppää myös heinäkuisiin. Siellähän meistä suurin osa taita jatkaakin! Ei tarvinnut testata, täti porhalsi paikalle. T.Wilpuri
Täti siis kurvasi tänne niinkuin epäilinkin.
Minny kp1
Täällä tätiä edelleen odottelen, veritesti-negan jälkeen täti olisi ollut jo erittäin tervetullut, vaan ei näy ei kuulu. Te joille jo kurvannut kylään, voisitteko pyytää kurvaamaan tännekin?
En voi vielä edes hypätä heinäkuisiin, kun vähän näyttää siltä, että olis suoraan elokuinen. Tosin voisi stressaamattomuuden kannalta olla hyvä pysyä poissa koko foorumilta hetki...
Missähän vaiheessa sitten kannattaa lääkäriin suunnata hakemaan apua? Kp50?
miij // kp35 (yk1=29)
Tätiä kun vielä muutaman päivän odottelet niin etköhän saa seuraa jo elokuisiinkin. Ei tarvi yksin kirjoitella;) Jos lähemmäs 50 kierto menee niin kyllä mä ainakin kävisin lääkärissä, kun vauva kerran on toiveissa. Varmaan saisit jonkun kuurin avuksi! Toi sun eka kiertohan oli ihan hyvän mittainen, että mikähän sut nyt on sekoittanut?!? Tsemppiä! T.Wilpuri kp2/27? yk7
Minäkin tuossa laskeskelin,että eilen kun täti tänne ilmestyi ja kierrot kun on mahdottoman pitkiä niin laskurin mukaan jos nyt tärppää niin la menee 6.8 asti jotenka elokuinen siis minäkin ;)
Itse soittelin tänään lääkäriin pitkistä kierroista niin pyysi soittamaan ma uudestaan kun gyne palaa töihin.
Puhelimeen vastannut täti sanoi,että luultavasti saan sitten clomifen reseptin ainakin...
Tämä tuttu lääke jo esikoisen yrityksestä, silloin oli käytössä myöskin terot.
Jotenka kehoitan soittamaan lääläriin ja tiedustelemaan mitä mieltä siellä ollaan.
Minny kp2/37-39 yk4
Wilpuri ja Minny, kiitos vinkeistä ja tsempityksistä!
Varmaan pitää alkuviikosta soittaa lääkäriin ja kysyä, että kauanko tässä odotellaan. Tosiaan aika hermoja raastavaa tää on, kun ei edes mitään tätiä ennakoivia oireita. :D Mut ihan vapauttavaakin, kun ei tartte laskea kp:eitä tai dpo-päiviä tai mitään muutakaan. Senkun vaan on.
Minny, toivottavasti lääkkeistä on apua! Esikoisesta kun puhunut, niin tainneet ainakin viime kerralla auttaa ;)
eilen plussasin, haalea viiva=) ihanaa! olen 35v ja 3 lapsen äiti. kolmen kk yrityksen jälkeen nyt tärppäsi..nyt vain päivä kerrallaan, että kaikki menee hyvin! 29.6.11 olisi laskettu aika..
Eli viime maanantaina ja perjantaina sain raskaustesteihin haaleat plussat.
Ja lauantaina alkoi sitten verinen vuoto, joka jatkuu edelleen.
Päivystyksessä mainitsin asiasta kun tytsyn kanssa siellä lauantaina kävin. Käskivät odotella ja seurata tilannetta ja tänään soitella uudestaan!
Tänään sitten soittelin heti aamusta ja sanoivat, et niin alkuvaiheessa oli mahdollinen raskaus, et ei auta muu koin odotella ja testata 2viikon päästä uudestaan jne..
Huhhuh.. toivo on mennyt. Joten tämä myös siirtyy heinäkuisiin, siipimaassa :*(
HelmiKeiju kp3/24-34
Ja tuosta testituloksen vahvuudesta myös itse ajattelin, et voi olla toinen tytsy tulossa ;) saas nähdä?!