Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Kesäkuiset 2011***

22.08.2010 |

Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.

Onnea matkaan jokaiselle!

Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan

Kommentit (475)

Vierailija
221/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt vasta tämä finni/rasvoittumis ongelma että ei mulla ainakaan siitä johdu. kp 29!/26-28 nyt menossa,alavatsa tosi turvonnut,välillä menkka jomotusta mutta ei ole vielä alkaneet...mahtaisko jo uskaltaa testata....

Vierailija
222/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset tervetulotoivotuksista! Itse toivottelen plussia kaikille testaaville, teitä olikin tosi paljon ihan lähipäivinä!

Kaikille, joilla kuukautiset ovat jo muutaman päivän myöhässä ja testit näyttävät edelleen negaa lohdutukseksi: Luin eräästä kokeesta, jossa noin 20 % kokeeseen osallistuneista, raskaana olevista naisista, sai plussan vasta 21+ vrk ovulaatiosta. Mukana siis vain se joukko, joka oli oikeasti tullut raskaaksi. Eli sehän tekisi plussan mahdolliseksi vielä ainakin n. viikko oletetusta kk-vuodon alkamisajasta eteenpäin. :) Tosin en muista, minkä vahvuisia testejä tuossa kokeessa käytettiin ja kaikki kokeethan eivät välttämättä ole mitenkään luotettavia, mutta silti... :)

ON: Itsellä hormonitoiminta on mennyt täysin sekaisin viime kierron jälkeen (en tiedä miksi, pillerit jätin jo keväällä pois), joten itselle tuskin voi tähän kiertoon plussaa tulla (vaikka toiveita vielä elättelenkin). Mm. viime menkat jäivät parin päivän ruskeaksi tiputteluksi, hyvä kun pikkuhousun suojia tarvitsi, hajut ovat etoneet, menkkamaisia oireita (vatsakipuja) vielä 2 viikkoa tuon tiputtelun jälkeen yms. Jospa tälle kerralle tulisi -jos ei plussaa- ainakin kunnon menkat, jotta olisi positiivisempi olo yrittämisen suhteen sitten ensi kierrossa. :)

Usva, yk 2, kp 22/24-28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään kunnon vuotoa...nyt on jo neljättä päivää tiputtelua ja kaikki menkkaoireet päällä mutta ei mitään raskausoireita:( Lämmötkin on laskenut...tää kyttääminen on tosi rasittavaa, kun tietää, että alkaa ne kumminkin! Tsemppiä tosiaan testaaville! Mä odottelen varmaan useamman päivän vielä ennen testaamista, sen verran varma olen menkkojen alkamisesta. T.Wilpuri kp26/27 yk5

Vierailija
224/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tämän viikon ajan pientä kipuilua vasemmalla alavatsassa ja muutaman kerran kunnon vihlaisuja. kävin äsken vessassa ja huomasin todella runsaan valkovuodon. Lisäksi paperiin ilmestyi noin peukalon pään kokoinen kirkas klöntti. Anteeksi asian ällöttävyys, mutta olen ihan hämilläni, koska en ole aiemmin vastaavaan törmännyt. Meibi

225/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päivä sinulla on nyt menossa? Minusta tuo kuulostaa ovulaatiovuodolta. Ainakin minulle tulee ovulaatioplussan jälkeisenä päivänä vastaava limaklöntti tai jopa samana päivänä.

Eli äkkiä peitot heilumaan, ovuloit juuri nyt;-) Tsemppiä.

Vierailija
226/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesta. Tänään on kp 18/28. Ompa kiva jos nyt ovuloin, just matkalla työreissuun jolta paluu vasta huomenna illalla...

227/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tämä torstai olla toivoa täynnä =(

Sain aamulla "ei raskaana" tekstin digi-testiin. Tosin avasin testin ja kaksi selvää PAKSUA viivaa. Yhtä paksuja, siis kuin konrolliviiva, mutta haaleampia tosin. Ennen negoissa viivat olleet ohkaisia. No.. ehdin jo elätellä pieniä toivonkipinöitä, että jos sittenkin, koska vasta kp26.

No pääsin kaupungille sitten ja tunsin jotain valuvan ja perhana.. täti. Tai ainakin luulen niin. En ymmärrä. Koskaan ei ole ollut näin lyhyttä kiertoa, vain 25 päivää. Pitää seurailla, kauan vuoto kestää. Oi voi.. olen niin pettynyt, taas :(

-Solina kp26/29 tai kp1/29-

*muoks*

Laskin tuossa, että jos tämä nyt on täti, niin seuraava la osuu kesäkuun vikalle päivälle, että täällä pysyn yhä ;) Että ei mua täältä niin vaan saakkaan pois.. heh!

Vierailija
228/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti tuli tänään ja ei auta muu kuin mennä heinäkuisiin, eilinen tätä kyllä jo vahvasti lupaili...

Tervetuloa uusille!

Ja Solina, myös minä sain muutama päivä sitten digitestiin kaksi aika vahvaa viivaa, mutta täti tuli silti. Toivottavasti sulla ei käynyt samoin.

Tsemmpiä ja plussatuulia muille!

Minä lahden kohti uusia pettymyksiä...

Lumi

229/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää ninnimari Tähtisafiiri ja Luminainen on toi täti todella ikävä vieras. On se niin väärin .Grrr...Toivottavasti seuraava kierto on teillä sitten tärppi kierto.

Ollikolli: Mars testin ostoon. Peukut pystyssä. Toihan kuulostaa oikein lupaavalta :D

MeiBi: Joo kuulostaisi ovikselta.

Täällä tullut äsken vessakäynnin yhteydessä hieman ruskeaa tuhrua paperiin ja pikkuhosuissa oli myös pari viirua...joten kai ne munkin menkat sieltä sittekin tulee. Per..le. Tänään myös rinnat tuntuneet "aivan omilta" eli oireet siis loppuneet, yhyy ... elikkä se siitä kierrosta siis :( Ehkä väsynneempi olen, mutta niin olen aina. Oli jo niin toiveet korkealla noiden kipuilujen takia...

apea nila kp27/28

Vierailija
230/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnee Tupunalle ihan hirveesti!!!

Usva, Meibi ja Nila ja usko tervetuloa mukaan!!!

tähtisafiiri, ninnimari ja luminainen pahoittelut tädistä... )=

Solina kiva kun silti pysyt vielä joukossa... Et sä niin vaan meistä pääse... (=

Voi Nila... Mut tosiaan kaikki on mahdollista kunnes täti tulee... (eikä vain poikkea pihassa) XD

itse olen ollut nyt aika skeptinen oireilleni ku viimeksi oli kaikki hienot oireet ja pas..nmarjat (anteeksi kielenkäyttöni) mut oli vaan korkea pudotus.. Toivon että pongaisin kiinnittymisvuodon tai jotain yhtä selkeää... Tai sen rintojen arkuuden (heh varmaan ainoo mitä ei viimeksi ollut ton kiinnittymisvuodon puuttumisen lisäksi)

Eli piinaviikot käsillä..

PLUSSATUULIA: PUUUUUUUUUHHHHHH....!!! +++++++

kp 18/?-28

231/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo täti nyt tänään vierailee kaikkien luona?! Jättäis nyt viimeset käynnit välistä.. Hus pois täti!!!

Mut te, joille täti tuli tänään, niin jäättekö yhä tänne kesäkuisiin? Kun mä olin laskevinani tosiaan, että la osuis kesäkuun viimeselle päivälle, jos seuraavassa kierrossa tärppäis. Vai laskinko nyt väärin? Laskin siis kp28 mukaan.. Mut tietty jos on pidempi kierto, niin sitten menee heinäkuisiin.

-Solina-

Vierailija
232/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ko monelle on täti tänään tullut visitoimaan, dääm! Mulla ois tänään normikierron mukaan menkkojen alkamispäivä, vaan mun kiertohan on ollu päin honkia jo kuukausia eikä kierron pituuteen oo luottamista yhtään. Menkkoja ei näy, päätä särkee jo ties monetta päivää ja väsyttää, vaikka kahvia on tullut kitattua kiitettävästi taas tänään. Plaah! On tää yhtä piinaa ootella tietoa kumpaan suuntaan tässä lähetään....

Vierailija
233/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meinaatkaan testata...? millä päivillä menet?? On noi sun oireet kuiteski ihan varteenotettavia...

kp 18/?-28 yk 9

234/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnimari, Tähtisafiiri. Tuo pettymys on edelleen karvaana mielessä, tiedän miltä teistä tuntuu... Mut ei auta, koittakaa ajatella positiivisesti, kohta pääsee taas yrittämään! :) Lumi, eiiiiih! :( Pahoittelut sinullekin! Toivottavasti kuitenkin uusien pettymysten sijaan kohti uusia tuulia ;)

Ollikolli, +++toivotuksia!

MeiBi, senhän pitäis elää 12-24h (?), joten heti työmatkan jälkeen pupuilemaan, mars!

Solina, kannattaa varmaan seurailla oloa. Pahoittelut jos täti todella saapui... :(

Minni86, minulla oli kans kaikki mahdolliset oireet viime kierrossa ja silti se täti tuli. Nyt lupasin miehelle olla kyttäämättä ja kuvittelematta jokaikistä oiretta. Se on tässä kohtaa kiertoa niiiiin helppoa luvata. :P Vaik onhan se oikeassa, mitä vähempi stressais sitä todennäköisempää se tärppi olis... Kärsivällisyyttä piinaviikoille!

ON: Luulin jo, että vuoto loppui viime yönä, mut kappas, alkoi äsken uudestaan! Voi jos joskus vois ymmärtää tätä kroppaansa ja tuon tädin aikatauluja...

miij kp7/29, yk2

Vierailija
235/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni: Kp 29 menossa tänään bd Ja eiköhän sitä viikonloppuna tuu testailtua, vaikka turhaan se kuitenkin vielä on...

Vierailija
236/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi tädin riivaama lisää! Eli illalla alkoi nyt se odottamani kunnon vuoto. Miten meitä voikin olla näin paljon samoilla päivillä!!?!

Mulla on tosiaan ollut nyt sen verran lyhyitä kiertoja(25-27pv), että mun mahdollinen laskettu aika jää kesäkuun puolelle. Eli tänne jään vielä roikkumaan! Täti tulee tosiaan niin pian, etten pääse koskaan edes testaamaan, plääh! T.Wilpuri kp1/27 yk6

Vierailija
237/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tupunalle plussasta!!

Mietin koskas sitä voisi testailla ekan kerran itsekkin... kuinkahan tarkkoja nuo testit oikeastaan ovat jos jo nyt testais kesken kierron? Kiertopäivä on tosin vasta 11 joten ei taida osua tähän junaan mun vuoro =/

Limaa tuli jokin päivä sitten ja oli kuin kengännauhaa (sori kun kerroin noin tarkkaan)mutta mitään vuotoja ei muuta sitten tullutkaan. Petipuuhia on harrastettu ja toivo elää!

Plussatuulia kaikille vielä testaaville!

Pahoittelut tädin kylään saaneille.

Vierailija
238/475 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siskot,

minäkin olen uusi tulokas täällä, ja uusi tulokas on tervetullut perheeseemme. Siihen perheeseen kuuluvat tällä hetkellä minä (30 v.) ja mieheni (28 v.) sekä helmikuussa 2009 syntynyt ihana tähtisilmätyttösemme. Tytön odotuksen aikaan kirjoittelin täällä hieman, sitten on jäänyt... Nyt kun on tilauksessa sisarus tytölle, tulin tänne vähän lueskelemaan ja ajattelin kirjoittaakin. Jotenkin se auttaa tuntemaan, että toinen lapsi on todella tervetullut, nyt. Kirpputorilta ostin pari pikkuista vaatettakin, vaikka on kyllä aika paljon tytön vaatteita säästössä...

Eli tässä on nyt meneillään ensimmäinen ns. yrityskerta, vai mitenkäs se nyt täällä sanotaan. Imetän vielä esikoista, joka on aikamoinen tissityttö, ja kierto on ollut vähän epäsäännöllinen siitä asti kun täti ensi kerran tuli kylään synnytyksen jälkeen. Noin vuosi siitä synnytyksestä tulivat menkat ja aluksi kahden kuukauden välein, nyt kesän ajan kuitenkin suunnilleen kerran kuussa. On kyllä ollut aika epäsäännöllistä meininkiä ennen esikoistakin, joka kuitenkin sai alkunsa ihan luomusti jokseenkin saman tien kun alkoi tuntua, että olisi lapsen aika.

Mitäs vielä kertoisin? Helsingissä asumme, hoidan tyttöä vielä kotona.

Positiivista syksyä kaikille,

- Metta

kp 28/? (viimeksi 32), yk 1

Vierailija
239/475 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega taas.. mutta koitan pysyä silti vielä toiveikkaana! Viikonloppu meneekin töiden ja anoppilan parissa, joten seuraava testi sitten maanantaina.

Metta, tervetuloa mukaan!

Tällä kertaa ei muuta..

Vivid kp 35/40, yk 1

Vierailija
240/475 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en testaa ennen maanantaina, mutta vaikka näyttäisikin plussaa en uskalla iloita kun se tuulimuna raskaus takana maaliskuussa, kyselin jo aikaisemmin millä viikolla mahtaa varhaisultraan päästä? ei oireita,ei mitään tai jos oikein tunnustelemalla niin ehkä aavistuksen nännit? arat..la ja su menee töiden parissa, maanantaina pojan astmatestit.