Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Kesäkuiset 2011***

22.08.2010 |

Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.

Onnea matkaan jokaiselle!

Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan

Kommentit (475)

Vierailija
101/475 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp meinaa kiertopäivää eli kp 1 on se päivä kun täti eli vuoto tulee =)

Vierailija
102/475 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy: Mulla ois tänään tällänen allekirjotus;

Vivid kp 27/40, yk 1

Jossa ensin

kp= kierronpäivä

27= monesko päivä kierrosta on tänään menossa

40=kierron pituus yleensä/edellisen kierron pituus, joilla saattaa olla myös esim. 27-32, jollon kierto vaihtelee noiden päivien välillä

yk= yrityskerta/monesko kierto on menossa, jollon lasta on yritetty

Toivottavasti selkis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/475 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilho: Tumma verihän kertoo vanhasta verestä, näin mulle on neuvottu, ko joskus aikoinaan ressasin verentulon kans raskauden alkuviikkoina ja kirkas veri on tuoretta verta ja se voi olla hälyyttävää, mutta ei tietenkään tässä vaiheessa meinaa yleensä muutako menkkoja. Ja villi juttu tosiaan on toi sun vuotosi ja varsinkin, jos se on lääkkeen syytä.

Myy: Kp=kiertopäivä :)

Mua alko niin syyhyttään tehä se jemmassa oleva testi, mutta neganhan se heittäis välittömästi, joten pitäis jaksaa mieli vielä...

Vierailija
104/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette usko miten mulla aamulla kävi :DDD Testi poltteli mua ja kävin hakemassa sen jemmasta, avasin sen, nii sehän oli TYHJÄ!! Olin ensin äimänä, että täh! Mutta sitten muistin, että olinkin laittanut tyhjän pakkauksen sinne sillo heinäkuussa, ko testailin. Jemmassa siksi, ettei lapset sitä löydä roskiksesta - tarkotus oli polttaa se pakkaus takassa, kun seuraavan kerran siellä tulet on. Siis voi jestas, heh! Mikä lahopää oonkaan.

Tänään rusehtava tuhru oli kirkkaanpunaista verta paperissa, vaan ompa mulla ennenkin aivan kirkasta verta vuotanut ns. kiinnittymisvuotona, joten siitä en ressaa. Ootan vaan päivien kulumista, että pääsis testaileen - sisin kuitenkin kertoo, että on tainnut nalli napsahtaa. Verikokeellahan se selviäis, mutta neuvolan puhelinaika on jo mennyt enkä saa lähetettä. Eipä se auta, ko ootella. Nyt tuntuu ajan matelevan.

Mites teillä muilla siellä olot on?

Vierailija
105/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys sulle lueskelin että epäilit sulla olleen varhainen keskenmeno,millasta sulla oli vuoto?sillon entäpä kierukan poiston jälkeiset kuukautiset? koska mulla on ihan hirveet nää kuukautiset vuotaa kun seula ja hyytymiä on paljon?mietin vaan että onkos tämä nyt ihan normaalia?nää on tokat tätit mulla nyt.

Vierailija
106/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä vuotaa mulla ja kuopuksella ja esikoisella on vesirokko...huh...Monella taisi täällä olla flunssan oireita ja pientä lämpöä. Mullakin on lämmöt 37 pintaan mutta taitaa olla ihan normaalia tähän aikaan kierrosta.

AmaliaJoel, on sullakin aika mielenkiintoinen tilanne...saas nähdä, mikä on lopputulos;)

Vilho, tsempit sullekin! Harmi, että sua nyt näin koetellaan:( Mulla ei tullut Terojen aikaan mitään ylimääräisiä vuotoja vaan kierto oli tosi säännöllinen. Käypä sitten kertomassa, mitä se gyne sanoi!

Täällä ei ole oikein mitään tuntemuksia mutta viikon päästä ollaan jo vähän viisaampia. Viime kierrosta tiputtelu alkoi jo kp20, joka mulla nyt on menossa. Vielä ei tiputtele ja hyvä niin;)T.Wilpuri

Vierailija
107/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kierukan poiston jälkeen viikon kestänyt tyhjennysvuoto ja siitä meni 5 viikkoa ensimmäisiin menkkoihin, jotka olivat normaalit. Sitten toi varhainen km heinäkuussa - vuoto alko 2 viikkoa siitä päivästä, milloin ois menkkojen normaalisti pitänyt alkaa. Vuoto kesti kaks viikkoa ja oli runsasta ja hyytymiä oli välillä seassa. Silloin ennen vuotoahan mulla oli raskausoireita useita, mutta nehän katosivat, ko pieru saharaan ennen vuodon alkamista, muutama päivä aikasemmin. Muuten menkat olleet normaalit, mutta kierto heittänyt aivan sikapitkäksi kierukan ansiosta tai eipä sitä nyt oikein ansioksi voi sanoa...

En tiiä mikä on, mutta mulla ihme painon tunne tuolla sisuksissa, aivanko kohdussa ja sitten pissattaa normia enemmän, tosin kahviakin on tullut kitattua ihan kiitettävästi taas. Mutta nyt ruokahommiin!

Vierailija
108/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis mun piti kysyä juuri sitä yk:ta eikä kp:tä =) no mut selvis molemmat kuitenkin, heh =)

Eilinen olotila on hävinnyt, harmi, se oli toisaalta mukavaa. Nyt on tänään ollut vatsa turvoksissa ja kipeä,äh... elimistö varmaan ihan sekaisin nyt.

Piti tulla koneelle välillä kurkkaamaan mitä muille kuuluu siivouksen lomassa. Vielä olis valtava pyykkivuori laittamatta...

Mokoma pesukone on syönyt kaikista sukista parit ja niitähän riittää ;D ostin joskus sellaiset sukkaklemmarit että on kätevämpi lajitella/paritella sukkia mutta en ole niitäkään vähään aikaan käyttänyt ja näkyi osa olevan jo lasten leikeissäkin.

Ja samalla saa olla silmät selässäkin!! Meidän kuopus kohta 4 vuotias oli löytänyt tulitikut ja saanut tulet jo pöytäliinan reunaan!!! Onneksi huusi "HUI" niin säntäsin paikalle ja huomasin tilanteen...kohta koko torppa varmaan palaa tai hajoo näitten pienten villi-ihmisten käsittelyssä ;D

Vierailija
109/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy: Aika mielenkiintoset leikit teillä.. ;) Onneksi ei tosiaan roihahtanut sen enempää.

Mulla paha olo jatkuu... Välillä tosiaan turvottelee tooosi pahasti ja etova olo on melki koko ajan. Kuulostaa ihanan paljon raskausoireelta, mutta tosiaan mulla on vähän väliä ongelmia mahan kanssa, joka on niin pirun herkkä. Alotin Activia-kuurinkin jo se auttais..

Sunnuntaina seuraava testaus! Onko muita viikonlopun testaajia?!

110/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan alkaa pinoilla täällä teidänkin kanssa, jos seuraan mahtuu. Tätä myös olen lueskellut noiden toukokuisten ohella. Testata meinaan maanantaina niin olisi kivempi kun olis seuraa jännääjistä!

Vivid, meinasin myös testata viikonloppuna tai maanantaina. Pillereiden jättämisen takia kierrosta ei oo haisua, mutta tyhjennysvuodosta kp ois nyt 30 (jos kierto ois 28, ni la ois 26.5.) Todellisuudessa saatan kuulua kyllä tänne teidän kesäkuisten porukkaan... :) Masu oireet tuttuja täälläkin, popsin iltaisin maitohappobakteereita.

Myy, apua! kai teillä on sammutuspeite ja sammutin olemassa vastaisuuden varalle? ;)

Vierailija
111/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pariin viikkoon oo ehtiny visiitille ja on uusiakin liittynyt porukkaan, tervetuloa :)

Mun tilanne on nyt se että siis esikoista meillä yritetään tai mulle ensimmäistä, miehelle toinen. Joten minulla varsinkin toiveet korkealla!! Yrityskerta on nyt viides ja tänään on kp21/25-31. Muuten ollu ihan säännöllinen kierto, mutta toi edellinen venähti. Saas nähä miten alkaa heittelee jos nyt ei tärppää. Ja vähän luulenkin ettei oo onnistunut kun ei toi peitto hirmuisesti ole heilunut. Ukko oli rajussa flunssassa kriittiseen aikaan ni saatoi jäädä juuri oikeaan aikaan hommat tekemättä.. Kaikenlaisia oireita olen taaskin kehitellyt, mutta ehkä toi kroppaa alkaa niitä kehittää kun oikeen miettii ja kelailee..

Jotenkin muutenki nyt kun ei tunnu onnistuvan niin alkaa toivo mennä vaikka tässä ei vielä mitään hätää olekkaan. Masentaa, väsyttää, kaikki asiat ärsyttää ja välillä oikeen tekis mieli huutaa ja itkee :( Ja asiaa ehkä pahentaa juuri se että olen oikeastaan ainoa tässä lähipiirissä jolla ei ole lapsia. Muut ovat saaneet alkuvuodesta ja yksi kaveri sai nyt 15. päivä ja pääsee huomenna vauvan kanssa kotiin. Tietysti hirmu iloinen heidän puolestaan, mutta ittellä harmittaa.. Huoh, tulipahan vuodatettua, anteeksi!! Eipä ole muitakaan samassa tilanteessa olevia..

Oireista puheenollen.. Itelläni ei siis aikaisempaa kokemusta ole niin minkälaisia oireita teillä jo äideillä on ollut kun olette raskautuneet?? Ja se kiinnitysvuoto, onko teillä aina tullut sitä vuotoa kun olette raskautuneet. Meinaan vaan että oottelenko jatkossa sitä vuotoa. Ja ainakaa nyt ei ole tullut vuotoja. Mulla tädin pitäis tulla ens viikon aikana kyläilee ja jos ehdin niin testailen ens viikon lopulla..

Oikein paljon tsemppiä kaikille ja peukut pystyssä niille joille alkaa olla jännät paikat :) Ja mukavaa viikonloppua!!

112/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh hurjat leikit teillä Myy. Voi AmaliaJoel, saatoin kuvitella kuinka silmät kiiluen kaivoit r-testiä esille, että pääset testaamaan ja sitten laatikosta pätkähti tyhjä paketti. Joko kävit ostamassa uuden?

Testasin ekaa kertaa tänään sillä hymynaamatestillä ovista ja onneksi oli vielä negatiivinen. Nyt vaan toivon, että kierto menee niin kuin aina ennenkin eikä tule mitään poikkeavaa esim. ovisplussa viikonloppuna kun klinikka on kiinni. Normisti pitäisi tulla ti-to ensi viikolla ja sitten suoraan inssiin. Tietysti mun tuurilla tärähtää jo huomenna ja sitten peli menetetty. Sunnuntai vielä menisi kun voi tehdä inssin heti maanantai-aamupäivällä mut lauantai on liian aikaisin. No eipäs maalata piruja seinille vaan luotetaan siihen, että tällä kertaa mikään ei mene pieleen ja ONNISTUN!

Plussatuulia juuri nyt testaileville!

113/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tarkkailematta oireita... joopa joo :-D

Siis ihan kokonaisuutena ei mitään todella huomiolle pantavaa, mutta rintojen arkuutta (joka voi ennakoida menkkoja yhtä hyvin), väsymystä ja vilua. Nenäkin on ollut tukossa, mutta olen flunssassa, eli se menee ihan sen piikkiin. Väsymys taas rankan työviikon. Alamahaa on nipistellyt, ja jotenkin tuo lantionpohja on "täyden" tuntuinen, selkää juilii, mutta ei nekään mitään hirveen erikoisia oireita ole. Odotellaan nyt vaan, maanantainahan sitä voipi vaikka testata jo huvikseen ekan kerran. Ainakaan tässä kierrossa ei tullut sitä "tuplaovista" mikä viime kierrossa, joten rohkenen odottaa, että kierto olisi sitä 32 päivän luokkaa.

Ja päivän ihana uutinen olisi sitten se, että ukkokulta kosi minua tänään! Ihan tuosta vaan yllättäen, olin pihahommissa puutarhahanskat kädessä, mutta se oli arjen romantiikka parhaimmillaan

114/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cassandra, ilon aiheita kerrakseen! Onnea! Ja nythän voit täyttää ajatukset jo tulevaisuudessa siintävien häiden (?) suunnittelulla vauvahaaveiden lisäksi. Muuta ajateltavaa tähän rumbaan ;)

Onnea onnea onnea vielä tulevaisuuteenne! Ja maanantaina sitten testaillaan yhdessä :>

115/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla siis. Eipä voi taas kerran mitään. Siivet maassa kohti seuraavaa ovista.

Helene kp.25/24-28

116/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosinnasta, ihanaa.

Helene, älä vielä luovu toivosta, niin kauan kun tätiä ei näy, on toivoa. Tsemppiä ja jaksamista!

Vierailija
117/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitampa tännekin muutaman rivin, vaikka toukokuisten loppupuolelta löytyvät viimeiset vuodatukseni. Kiitos miij että vastailit sinne!

Mulla siis tilanne se että menkat ovat nyt kokonaista kolme päivää myöhässä eivätkä ole piiiiitkään aikaan olleet myöhässä yhtään vaan joka kuukausi on ollut kp 31. Vähän olen jo saattanut innostua, vaikka tiedän että tämä on ihan normaalia....

Olen myös useampana päivänä ollut hiukan pahoinvoiva, mutta tämähän voi olla vaan kuvitelmaa kaikki. Ja kuten toukokuisiin kirjoittelin on vaan niin ihanaa kun nyt saa ekaa kertaa edes toivoa....vaikka tiedän että pettymys voi olla suuri.

Tsemiä muille piinailijoille ja Cassandralle onnea kosinnasta. Meilläkin häät tulos ensi helmikuussa ; )

Terv. Tupuna kp33/31

118/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en millään saanut koko viestiäni tulemaan läpi, nimittäin totesin siinä tuohon kihlaukseen liittyen, että olemme vielä salakihloissa, kun mies ei ollut hommannut edes sormuksia :-) Niin ex tempore hälle tuli tuo ajatus mieleen, minä puutarhahanskat kädessä istuttelin koristekaaleja... Mutta huomenna koitamme ehtiä sormuskaupoille heti aamusta.

Mitä kuumeiluun tulee, niin tänään jo innoissani huomasin palelevani, kun puhuin pitkää puhelua olkkarin sohvalla istuen. Lämpöä ei kuitenkaan ollut, eikä oo kyllä kuumeinen olokaan. Voisiko tämä olla SITÄ palelua, kun sisällä on kuitenkin melkein +23... no mieskin sitten totesi siinä valiteltuani, että kyllä täällä taitaa olla vähän viileää. Plääh :-( Mutta joo, maanantai olis kp 30/32 ja olen töissä koko päivän aina iltakymmeneen, joten testaus pitänee jättää tiistaille aikaisintaan.

Piti vielä pyytää anteeksi näitä omanapaisia viestejäni, töissä en oikein tohdi lukea kuumeilupalstaa, enkä kirjoitella tänne ja kotona on nettiyhteydet pätkineet vähintäänkin lahjakkaasti, joten en ole oikein päässyt syventymään teidän toisten kirjoituksiin, pikaisesti vaan koittanut saada omat kuulumiseni läpi, ennenkuin netti taas kaatuu...

Ihanaa viikonloppua kaikille ja paljon hyvää mieltä!

119/475 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa anoppilasta.

Ei tarttennu ku ajaa auto pihaan, kantaa tavarat ylös ja mennä vessaan, kun totesin että tais tällä kertaa menkkajomotukset olla ihan sitä itseään. Kp 30 onkin siis kp 1/29. Ei näytä miltään tuhrulta vaan aika tätimäiseltä...

Eipä tässä, testit jäi kotio, joten seurailen maanantaihin ja tilanteen tullen sitten testaan silloin aamulla. Mistähän sitä sit kaikki kuvotukset sun muut taas keksinkään :P vaikka sit se ajatus taas pistää miettimään keskenmenon mahdollisuuttakin, kun ovis oli sit näillä lukemilla just sillon kun sen kuvittelin bonganneenikin... :S

Jään tänne jännäileen ja koitan raportoida appivanhemmilta salaa jos jotain ilmenee.

Cassandra, ihanaa!! Plussatuulia sinne suuntaan!

120/475 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin mahdollinen sitten tapahtui, eli ovistikkuun tuli hymynaama tänään!!!! Ja klinikka aukeaa vasta maanantaina. Ei ole todellista. Mulla aina ollut ovis vasta kp 16-18 ja nyt vasta kp 13 menossa. Arghhhhh. Meni kalliit hormonit hukkaan ja koko kierto. Maanantai on liian myöhäistä jos munasolu on kerran ehtinyt jo irrota paljon aikaisemmin. Vielä ei ole sitä ovulaatiovuotoa tullut, mutta jos clearblue väittää että tästä päivästä kaksi seuraavaa vrk olen hedelmöitettävissä niin maanantai on liian myöhään. Miten mulle voi käydä näin....

Noh, nyt pitää miettiä josko tehtäis seuraavassa kierrossa jo se IVF/ICSII eikä enää näitä inssejä, johan niitä on viisi ollutkin.

Tesemppiä kaikille kesäkuisille, minä lennän tästä suorilta heinäkuisiin kunhan joku sen väsää, minen nyt jaksa. Peiton alle itkemään menee hän.