Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten mielestä miehellä pitäisi olla terve sosiaalinen elämä?

Vierailija
20.01.2023 |

Eihän teillä mammoillakaan ole ja todisteena on se, että vietätte aikaa tällä palstalla paetaksenne tosielämän sosiaalisia ongelmianne, kuten yksinäisyyttä tai huonoja ihmissuhteita.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervepäinen mies on niin HOT. 

Vierailija
2/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä suurimmalla osalla on.

Toisille on hienoa kun puoliso on "aina kotona seurana". Näin olen kuullut niiltä joita "ei haittaa ettei miehellä ole yhtään kaveria".

Itse pidän hemmetin tylsänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkain mies on se jolla on terveet sosiaaliset taidot.

Vierailija
4/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervepäisyys on yksi tärkeimmistä edellytyksistä. Ja tervepäisyyteen kuuluu myös kyky terveeseen sosiaaliseen elämään.

Terveeseen sosiaaliseen elämään kuuluu kaikki sosiaalisen kanssakäymisen tavat, myös netti. Sen ei pidä kuitenkaan pois sulkea myös tosielämässä ihmisten kanssa kommunikointiin kykenemistä.

Vierailija
5/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä suurimmalla osalla on.

Eikä ole. Kaikista eniten täällä peukutetaan kaikenlaisia masennusta ja epätoivoa huokuvia viestejä, sekä hyviä näpäytyksiä, eli kiusausviestejä. Ei tällaisessa henkisesti tuhoisassa ympäristössä halua viettää aikaa, jos menee hyvin. Silloin tunnistaa helposti, miten toksinen tämä palsta on. Aina kun menee huonosti, niin "viihdyn" täällä.

Vierailija
6/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua, että se puuttuu molemmilta. 

Vierailija
7/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en halua, että se puuttuu molemmilta. 

Pitäisikö sinun sitten kehittää omia taitojasi? Ei se miehellekään ole mukavaa raahata ankkuria perässään.

Vierailija
8/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sosiaalisuus on feminiininen ominaisuus ja naiset vaativat että miehet muuttuvat naisten kaltaiseksi

Vierailija
9/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervepäisyys on yksi tärkeimmistä edellytyksistä. Ja tervepäisyyteen kuuluu myös kyky terveeseen sosiaaliseen elämään.

Terveeseen sosiaaliseen elämään kuuluu kaikki sosiaalisen kanssakäymisen tavat, myös netti. Sen ei pidä kuitenkaan pois sulkea myös tosielämässä ihmisten kanssa kommunikointiin kykenemistä.

Kauhean vaarallista määritellä tervepäisyyden merkiksi joku tietynlainen sosiaalisuus. Itse pidän itseäni hyvinkin tervepäisenä ja toki mielelläni toiminkin sosiaalisissa ympyröissä sekä työn että harrastusten puolesta. 

Mutta se uuvuttaa. En mä jaksa kaverisuhteita ylläpitää ja kuulumisia kysellä kovin usein. Harvoin kiinnostaa nähdä ketään ihmistä sen ihmisen itsensä takia, mieluummin sitten tekemään jotain mikä on mielenkiintoista, mutta itse ainakin kuormitun jos joku kovin pitkään puhuu itsestään tai jostain tavalliseen elämään kuuluvista jutuista. Ja siks toisekseen, kaikille kuuluu aina jotain, harvoin kellään on mitään oikeasti poikkeuksellista kerrottavaa tai joku aidosti uusi näkökulma. Suurin osa puhumisestahan jättää sellaisen tyhjän olon, että meni taas aikaa tähänkin sitten ja mitään ei varsinaisesti tapahtunut, kunhan vaan oleiltiin. 

Vierailija
10/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% näiden "sosiaalisten" suupalttien ulosannista on lähinnä mitään sanomatonta p*askaa.

Vierailija
11/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen etsii kulissia. Mieheltä haetaan statusta. Statukseen kuuluu sosiaalisesti hyväksyttävä ystäväpiiri ja ammatti. Asunto on anopin hyväksymä. Sisustus revitty suoraan 'it girl' tiktok videoista. Luonnollisesti naisilta kuulee puolustuspuheena samanlaisen arvomaailman vaalimisesta.

Vierailija
12/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

13/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin yksinkertaisia. Ei oikein se ajatus kulje.

Vierailija
14/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset kilpailevat toisiaan vastaan sosiaalisessa arvostuksessa. Sen vuoksi puolison status on tärkeää ja ideaalitilanteessa hänenkin odotetaan olevan sosiaalinen kiipijä.

Vierailija
15/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä eri mieltä siitä, ettei terveen sosiaalisen elämän omaava voisi roikkua keskustelupalstoilla. Harva niiden kavereiden kanssa kuitenkaan hengaa 24/7.

Vierailija
16/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko röllillä ja hakkerilla koskaan terve mieli. Se on sitä heidän sosiaalista elämää.

Vierailija
17/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean vaarallista määritellä tervepäisyyden merkiksi joku tietynlainen sosiaalisuus. Itse pidän itseäni hyvinkin tervepäisenä ja toki mielelläni toiminkin sosiaalisissa ympyröissä sekä työn että harrastusten puolesta. 

Mutta se uuvuttaa. En mä jaksa kaverisuhteita ylläpitää ja kuulumisia kysellä kovin usein. Harvoin kiinnostaa nähdä ketään ihmistä sen ihmisen itsensä takia, mieluummin sitten tekemään jotain mikä on mielenkiintoista, mutta itse ainakin kuormitun jos joku kovin pitkään puhuu itsestään tai jostain tavalliseen elämään kuuluvista jutuista. Ja siks toisekseen, kaikille kuuluu aina jotain, harvoin kellään on mitään oikeasti poikkeuksellista kerrottavaa tai joku aidosti uusi näkökulma. Suurin osa puhumisestahan jättää sellaisen tyhjän olon, että meni taas aikaa tähänkin sitten ja mitään ei varsinaisesti tapahtunut, kunhan vaan oleiltiin. 

Onpa kurjaa että sinulle toiset ihmiset ja heidän seura ei anna mitään. Itse olen aikalailla päinvastainen

Vierailija
18/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan mielenkiintoisimmat miehet elää vähän "normien ulkopuolella" eivätkä tee kaikkea samoin kuin muut. Enkä nyt tarkoita mitään rikollista, päihteitä tai työttömyyttä. Tällaisilla miehillä ei välttämättä ole kaveripiiriä, erityisesti jos eivät asu suuressa kaupungissa. Mutta sosiaaliset taidot ihan normaaleja ja tuttuja heillä löytyy, vaikkei suoraan kavereita.

Minu jotenkin iljettää ja kyllästyttää kun kaikki pitää tehdä "kuten muut"

Vierailija
19/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän ulospäinsuuntautuneista, itsevarmoista ja sanavalmiista miehistä. Tämä miestyyppi ei käytännössä koskaan ole kaveriton. Periaatteessa kaverit ei ole kuitenkaan mikään vaatimus, jos on esim juuri muuttanut toiselta puolelta Suomea eikä tunne uudelta paikkakunnalta vielä ketään. Mutta ei tämä miestyyppi kauaa kaveriton ole.

Vierailija
20/67 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan mielenkiintoisimmat miehet elää vähän "normien ulkopuolella" eivätkä tee kaikkea samoin kuin muut. Enkä nyt tarkoita mitään rikollista, päihteitä tai työttömyyttä. Tällaisilla miehillä ei välttämättä ole kaveripiiriä, erityisesti jos eivät asu suuressa kaupungissa. Mutta sosiaaliset taidot ihan normaaleja ja tuttuja heillä löytyy, vaikkei suoraan kavereita.

Minu jotenkin iljettää ja kyllästyttää kun kaikki pitää tehdä "kuten muut"

Kuulut vähemmistöön. Omakin puoliso arvostaa enemmän sitä, että panostan enemmän parisuhteeseen kuin laajan sosiaalisen piirin hankkimiseen ja ylläpitämiseen. Arvokkaat ystävävyyssuhteet syntyvät sattumalta ja spontaanisti. Ei niitä voi hakemalla hakea, kuten ei hyvää parisuhdettakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme