***Kesäkuiset 2011***
Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.
Onnea matkaan jokaiselle!
Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan
Kommentit (475)
Kyllä minusta tuo teidän aikainen vuoto voisi olla kiinnittymisvuotoa. Pidän peukut pystyssä.
Jep kävin ultrassa ja siellä oli vasurissa kaksi 14 mm ja yksi pienempi, joka ei varmaan jaksa pysyä kyydissä. Piikitän vielä kaksi päivää puregonia ja alan huomenna tikuttamaan ovista. Ensi ti-to pitäisi sattua ovisplussa jos menee vanhan kaavan mukaan. Ja heti kun tulee se hymynaama niin tuikkaan vielä varmennukseksi pregnylin ja sitten suoraan inssiin. nyt alkoi jännittämään jospa ei tule ovista ollenkaan, kääk. no jos ei hymynaamaa kuulu torstaihin mennessä niin menen sitten uuteen ultraan ja katsotaan tilanne. Anyway, nyt ihan hyvä fiilis kun oli kuitenkin kaksi hyvänkokoista rakkulaa. Olisin tietty toivonut, että olisi ollut molemmilla puolilla mutta ihan hyvä näinkin.
Kivaa keskiviikkoa!
Hmm, kiitos tsempeista evelina ja AmaliaJoel... minä en usko kiinnittymisvuotoon ku sitä tuli niin paljon... no seurailen tilannetta. Nyt tuntuu et vähemmän, mut kyllä ihan kunnolla tässä on koko päivän tip tip tip.... Ja olo on hyvin menkkamainen (mutku tämä on eka terolut -kierto, niin enpä tiedä mitä oireita se voi tuoda). Lannistettu olo kyllä on.
Ja ei muutaku kaikille taas tasaisesti pluuspuuh!
T.työkiireiden keskeltä Vilho
Täällähän on jo monella jännät päivät menossa. :) Tsemppiä.
ON: Kävin tänään lääkärissä ja siellä epäiltiin kilpirauhasen vajaatoimintaa kun oon lihonu kuus kiloo kesän aikana. Mä en usko siihen ollenkaan, lihon helposti muutenkin ni kyllä se on tosta kesän syömisistä ja liikkumattomuudesta. Mut toisaalta kaikki oireet vois viitata siihen. Saas nähdä.
Prolaktiinia se kans mietti, et jos siinä on jotain häikkää. Kahden viikon päästä tulee sitte kokeitten tulokset ja sen jälkeen saa tietää mitä saan hoitokeinoks. :) Mälsää odotella taas...
Mutta ei auta, nyt vaan ovista bongailemaan ja nokka kohti uutta yritystä. :)
Beib 5/28-37 yk3
Mies tosiaan haki tänään parit testit ja on niin malttamaton, että pyysi testaamaan jo huomenna... Mä sanoin, että kyllä mun puolesta voidaan tehä testi vaikka joka päivä :D Palataan siis huomenna..
Täällähän jännät paikat monilla. Tsempit kaikille tasapuolisesti!!!
OM:Täällä on ollut kuuma ja jotenkin outo olo. Just mittasin lämmön ja 36,8 näytti. Mun normi lämpö on yleensä alle 36 tai muutaman asteen päälle. Toivottavasti ei olis nyt flunssa iskemässä. En uskalla edes haaveilla vielä plussasta.. vielä.. ;)
-Solina kp18/29-
tyhjennysvuoto kesti tasan kolme päivää (siis kierukan poistosta) ja nyt ollaankin useampana päivänä suoritettu harjoituksia =) eipä ole oikeita menkkoja tullut vielä ja ilmeisesti meneekin vielä viikkoja tai sitten saatan raskautua jo nyt!! hitsi kun ei voi mistään laskea kierron pituutta että olisi edes jotenkin kartalla mukana.. mahtaisinkohan kokeilla niitä ovistikkuja?
Täälläkin sataa ja tuulee.. omenoita on pudonnut hurja määrä,siis niitä pilkkomaan pakkaseen jotta saadaan vitamiineja talveksi =)
Kaikenlisäksi taitaa taas pissatulehdus pukata päälle..niistä olen useastikin kärsinyt ja syönyt jo estolääkitystäkin,mutta jostakin se aina tulee. Lääkäri epäili jo että tulee seksistä kun tulee hankausta..jee.. halutaan raskautua mutta sivuvaikutuksena tulee pissitulehdus päälle =,/
Jättäydyin taustalle, kun vaikuttaa siltä, että on toinen megakierto tulossa putkeen. Luulen, että mun on myös haettava niitä teroluteja epäsäännöllisen kierron vuoksi. Onko kenelläkään tietoa minkä hintainen ja kuinka pitkä tero-kuuri on?
Muuten on sama fiilis kuin Myy79*3:lla. Ihan mahdotonta, kun ei tiedä kierron pituutta! :(
Lähetän täältä kuitenkin plussatuulia kaikille!
Fiuna kp ?/?, yk2
Nyt alko oikeesti toivo herään, ko mulla ollut tänään jotenkin niin lämmin olla ja mittasin tovi sitten lämmöt iteltä, 37,2!!! Ja kaiken lisäksi mulla jomottelee silleen menkkamaisesti tuolla sisuksissa. Apua! Ja edelleen vessareissulla tulee paperiin tuhrua. Pakko hillitä nyt ajatuksenjuoksua, koska pettymys on karvas, jos/kun menkat alkaa...Laskeskelin kyllä, että nyt on edellisten menkkojen alkamisesta se 3 viikkoa ja oviksesta viikko, että sinällänsä menis kyllä yks yhteen, mutta eipä nuolasta vielä ennenko tipahtaa...
Evelina: Hienoa, että on kaks siellä nyt kypsymässä bd Sulla on nyt jänniä päiviä edessä bd
Myy: Voiskohan sitä sun kiertoa alkaa laskemaan ton tyhjennysvuodon alkamispäivästä?
ooh, oon jännityksestä piukeena, sun vuoksi siis. Tuo kuulostaa niin lupaavalta vaikka mulla ei henk.koht kokemusta asiasta olekaan. Mutta siis näin olen ymmärtänyt kun olen lukenut näitä palstoja. ja eikös sulla ollut aiemmissa raskauksissa saman tyyppistä vuotoa? Voi että miten jännää sulla. Kohtahan pääset testaamaan vai maltatko odottaa miten kauan? Plussaa sinne! ja tänne kans;-)))
Minnylle ja Minttuliinille Tervetuloa! ?
Vividille paljon plussaonnea! Samoin Evelinalle, seuraan sun tilannetta jatkuvasti ja toivon parasta! Kyllä sen nyt täytyy tärpätä! ?
Ja Vilholle halirutistus! Kyllä se vielä siitä… ?
AmaliaJoel, sulla näyttää kyllä niin lupaavalta, mennään kierroissa ihan samoissa, mulla nyt kans viikko oviksesta eli kohta siis 8 pv ja kolmisen viikkoa menkoista ja oireet samankaltaiset. Lämmöt koholla, vatsa outo, itkuherkkyyttä, mitään vuotoa ei kyllä ole… On tämä jännää aikaa. Koska aiot testailla? Lauantaina kai vois herkällä testata, jos malttaa sinne asti. ;) Ja jos ei tämä sitä ole, niin tiputaan sitten taas niin korkeelta ja niin kovaa, mutta mietitään sitä myöhemmin! ;) Toiveet on niin korkeella! Toivon paljon plussaonnea sulle!
Ja kaikille muillekin piinaajille plussapuhureita ja jaksuja kiertojenne kanssa.
-Lumi-
Piti tossa pojan kanssa herätä aiemmin, ko reppana on mennyt tukkoseksi ja hampaat vaivaa aivan mahottomasti. Onneksi sain just nukahtamaan uudestaan tohon sitteriin, mutta ite kahvinkeittoon, jotta rauhassa saan kahvit juua ja istua hetken koneella ;)
Testauksesta: Mun alkuraskaushistorian tuntien ei kannattais testata vielä pitkään aikaan, mutta kyllä se varmaan tulee testattua ens viikolla. Tässä yks päivä löysin r-testin vaatehuoneen perukoilta eli on yks testi jemmassa ja kyllähän se syyhyttää testaan varmasti ajoissa.
Ja jos tää ei oo sitä ittiään, nii mun kroppa kyllä huijaa mua nyt pahemman kerran. Mutta katellaan miten tässä nyt oikein käy...
Aivan mahottomasti jokaiselle plussatuulia ja tärppejä bd
Negahan se tuli, kun näin aikasin menee testaileen... Mutta ei tässä vielä lannistuta ja laitettiinkin heti taas peitot heilumaan ;) Niin kauan kun vuodot pysyy poissa, on toivoa! :)
Täältä kanssa puhallellaan kovasti plussatuulia loppuviikon testaajille! Alkaa mennä jännäksi!!
Vivid 27/40
Piti aamulla kirjotella näistä testeistäkin, mutta unohdin, niin laitan nyt uuden viestin...
Käytiin vaan eilen Cittarissa ja huomasin. että sielläkin oli testejä. Ja sellasia testiliuskoja sai 2,99e/2kpl :O Aika halpaa, kun nyt meillä oli Clearbluen testit 8e/kpl. Onko kukaan koittanut koskaan noita marketin testejä? Mietin vaan, kun ne on niin edullisia, niin niillähän vois tässä muutaman päivän välein testailla, jos vuodot ei yllätä...
En malttanut aamulla joten testasin jo ja puhdas negahan se oli kuten arvasinkin. Eli taitaa minun toivot olla heitetty jälleen.
VIVID, mä olen juurikin noilla PregCheck-liuskoilla yleensä testannut, nyt oli eka kerta kun tuli aivan tyylipuhdas nega, aikaisemmin on noihin liuskoihin tullut haalea haamu ja silti menkat alkaneet. Liekö sitten ollut nuo haamut kiinnittymisyritystä noissa kierroissa kun haamu noihin liuskoihin tullut, koska tänään oli tosiaan aivan puhtaan valkoinen testiviivan kohdalta, tai sitten noissa on laatueroja pakkauskohtaisesti.
Minä ryhdyn menkkoja odottelemaan ja sitä myötä seuraavaa ovista:/ Jäänen yhä kuitenkin kesäkuisiin, alkanevat sitten tietenkin tiistaina, hemmetti!!
Helene kp.24/24-28
Vivid: Ite en oo koskaan ostanut kaupan testejä, joten ei oo kokemusta. Ite oon aina apteekista testit hakenut.
Helene: Elä ihan vielä luovuta, jookos. Niin kauan on tosiaan toivoa, ko täti ei tuu visiitille bd
Mulla nostattanut vähän kipeen olon tässä päivän aikana eli taas yks oire lisää ;) (ellei sitten samaa tautia, ko lapsilla) Mulla on oikeastaan aina ollut vakio, että tuun kipeeksi aina, ko raskaudun. Tosin viime kerralla se jäi pois eli oisko sitten ollutkin kohdunulkoinen vaikka raskausoireita oli??? Hieman vielä tuhruttelee ja menkkajomotusta vähän. Menis vaan nyt viikko äkkiä, nii pääsis testaileen...
vuoto alkoi aamulla joten uutta putkeen kunhan tästä vuodosta pääsen, pahoittelut myös muille negan saaneille..
amaliajoelille peukut pystyyn että nyt ois tärppi käynyt =)
No voihan kökkö, täti siis löysi sut :/ Mutta nyt kohti seuraavaa kiertoa, peukut pystyssä täällä tärpille bd
AmaliaJoel, hyvältä kuulostaa edelleen :). Tsempit viimeiseen piiiiitkään viikkon myös Lumille, Solinalle ja Wilpurille - ja muillekin joiden nikkejä en nyt muista... ;)
Vivid ja Helene, jospa se vielä muuttuisi positiiviseksi. Ihan koko ajan kuulee niistä, jotka ovat saaneet negan ensin, mutta plussan parin päivän päästä. Toivoa on! MInä en ole koittanut marketin testejä, apteekin ja mammaksi.fi vain. (kokemusta on vain ja ainoastaan puhtaista negoista).
Nelkku, pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon.
Omaa napuskaa: kyllä tämä vuotaa nyt ihan kunnolla. Tosin ei kirkasta, vaan hyvin tummaa. Ihme juttu kaikin puolin, en vielä tiedä miten lasken kp:t kun yleensä sanotaan, että kirkkaasta vuodosta tulee eka päivä. No, mä ehdin varmaan vuotaa kuiviin tuota mustaa mömmöä ennen sitä. pah.
Luteaalivaihe oli siis n. 3 päivää - jus joo. Ihan **piiiiip*** olo. No, eipä tarvinnut tämän enempää jännittää oviksen bongaamisen jälkeen. Jos jotain hyvää pitää tästä repiä...
En tiedä miksi kävi näin. Soittelen varmasti lekurille noiden terojen vaikutuksesta ja varmistan miten jatkan. Terolutien pakkauselosteessa lukee, "joskus saattaa esiintyä tihkuvuotoa, jolloin lääkäri voi muuttaa annosta ja tilanne korjautuu"". Kierto ainakin lyheni, se on varma. Jännittää kyllä jatkaa näitä näin ja ainakin aion kysyä miten terot pitäisi suhteuttaa jos oikeasti ovis tulee noin myöhään.(netti on muuten väärällään kirjoituksia, että terot aloitetaan vasta oviksen bongaamisen jälkeen..)
Taustailen ja toivon muille parempaa plussa- ja yritysonnea,
Vilholainen kp25/tai kp1-2 (ota tästä nyt selvää), yk:t vaihtunee nyt 7. (huh)
tänään on ollut ihan merkillinen olotila! On kutkuttavaa ja rakastunut olo, kuumottaa ja posket ihan punaiset, runsasta valkovuotoa. Eilen oli vatsassa pientä kipuilua sellaisia viiltoja =( huhhuijaa, pakko varmaan lähteä lenkille jos hormoonit tasoittuis tai ainakin saan raitista ilmaa =)
Kovasti plussia toivon jänniä päiviä eläville!
Mutta nyt lenkille ja sitten iltapalaa lapsille...
p.s mitä tuo kp? tarkoittaa viestienne lopussa? kenties yrityskertoja? =) tyhmä kysymys
Ja vasta ko pääsin Vilholle sanomasta, että oisko kiinnittymisvuotoa, nii ite kävin veskissä tovi sitten, nii ta-daa, mulla kans tuli paperiin rusehtavaa ja kp 21 tänään vasta menossa!!!! Jännä nähä mitä nyt tuleman pitää. Alavattalla on sellanen villi jomotus päällä. Jos menkat alkaa, nii ois kyllä todella superlyhyt kierto! Oikeesti nyt alko itteäkin jännittään...!!!!
Evelinalla on kyllä siellä jännät paikat taas, peukut pystyyn täältä bd
Minnylle teretulemasta mukaan joukkoon :) Eli sulla kans toi kierukan jälkeinen kierto mennyt pitkäksi - täällä kohtalotoveri.