***Kesäkuiset 2011***
Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.
Onnea matkaan jokaiselle!
Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan
Kommentit (475)
Nelkulle ja Tähtisafiirille pahoittelut:( Mä luulen kyllä, että täältä tullaan kohta perässä! Nyt on sellainen vahva olo, että menkat alkaa tänään tai huomenna eli enpä taida viitsiä testata...mitäpä sitä negaa tuijottelemaan...
Kuinka kauan Miij olette yrittäneet vauvaa? Kun sulla on ollut ongelmia noiden menkkojen kanssa niin varmaan kannattaa käydä lääkärin juttusilla jossain vaiheessa. Ei varmaan vuotta tarvi odottaa!
Mulla apteekin testi on näyttänyt plussaa tosi myöhään. Eli viime raskaudesta sain haalean, juuri havaittavan viivan, kun menkat oli 5 päivää myöhässä. Tsemppiä lopuille ja plussatkaa nyt edes joku!T.Wilpuri kp27/27
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille :´(
miij: Oletko tehnyt testejä muilla merkeillä? Suosittelen kokeilemaan :) Saat vähän vertailupohjaa!
Minä kävin nuorimmalta otattaan raskaustestin verikokeesta,kovien alavatsakipujen vuoksi jo dpo11 ja näkyi jo silloin plussa, vaikka kotitestit näyttivät negaa.
Ja tuon jälkeenkin tein useamman kotitestin, et saan muiston/kuvan plussasta, mut aina vain tuli korkeintaan hailakka haamu, vielä senkin jälkeen kun menkat olivat jo viikon myöhässä!?
Joten niin kauan on tosiaan toivoa kun täti pysyy pois ;)
Eiköhän se plussa vielä sieltä saada! Plussapuhuri lähtee nyt täältä myrskynlailla >>>@@@>>>@@@>>>
Tähtisafaari: Voih :(
Onnea uuteen yritykseen
Nelkku: Höh.. niin surullista :( Olen pahoillani! Voi kun oliskin vain ns.häiriö vuotoa tai josko toinen olisi tullut kesken?!
Wilpuri: Ei anneta vielä periksi ;)
ON: Oireet pysyneet samoissa, joten eiköhän pikku hiljaa saada asiaan varmistusta
Mulla tossa olkkarissa pomppii tällä hetkellä 1 ja 2 veet, joista alkuraskaudesta veristä vuotoa (joita ite tosiaan luulin ihan menkoiksi), ihan useampi päivä ja sitä verta tuli ihan kunnolla ja kirkasta, kunnes hiipui rusehtavaksi ja hävisi kokonaan. Että elä vielä luovuta! Uskon sulla olevan kiinnittymisvuodosta kyse tai sitte limakalvosi kovin herkät.
amaliajoel: en jotenkin usko et vois olla enää kiinnittymisvuotoa koska oviksen tikutin kp 14-15 ja eikös siitä viikko n. mene kiinnittymiseen? luulen et nää on ihan menkat koska välillä ihan holahtelee verta pönttöön ja se on ihan tummaa melkein mustaa? limakalvot ei varmaa oo ihan kondiksessa,johtuiskohan tosta hormonikierukasta jotenkin? ei auta kuin oottaa et tämä vuoto loppuis ja pääsis uuteen yritykseen. tissit edelleen turvoksissa mutta taitaa johtua ihan muusta kuin raskaudesta..
nelkku kp 2 vai rv 4+5? luultavammin kp 2..
(Pitää heti alkuun valittaa, että tämän foorumin puute on se, että ketjun aikaisemmat viestit ei näy kun vastaa. Tai sitten olen tosi tyhmä?)
Ensiksin pahoittelut kaikille, jotka ovat joutuneet tätiä kestitsemään :-( Onnea matkaan heinäkuisiin!
Mäkin olen kuullut, että tuo Apteekin oma ei anna haamuja, eli jos siihen jotain piirtyy niin hormonia on pissassa kyllä.
Nelkku: olen tosi pahoillani puolestasi. Kuulosti jo tosi lupaavalta. Jotain siellä tekeillä taisi olla, mutta ei sitten jaksanut sinnitellä mukana :-( *hal* En nyt muista, oliko sulla lapsia ennestään mutta nimimerkistä voisin päätellä, että on. Itse olen päättänyt, että vaikka tämä ei raskauteen päätyisikään, olen tyytyväinen että ainakin jotain "elonmerkkejä" olen onnistunut bongaamaan. Nämä on kuitenkin ihan ekoja haamuja mitä olen ikinä saanut testiin piirtymään.
HelmiKeiju ja Miij: mikä tilanne tänään?
Entäpä Wilpuri, oliko sulla millainen aikomus testata vai alkoiko menkat?
Omaa napaa: olin laskenut kp:t väärin, eli tänään vasta kp 30 eikä 31, niinkuin viikonloppuna laskeskelin. Ostettuna on sekä Apteekin Oma Raskaustesti, että Clearbluen digitaalinen. Saa nähdä maltanko huomisaamuun, tuon digitaalisen säästän torstaille. Jos huomenna Apteekin testi antaa ihan selkeän plussan testiajan sisään, niin kai se on uskottava että raskaana ollaan.
Eilen ja tänään on ollut menkkamaisia kipuja alavatsalla, joskin nyt ovat laantuneet jo. Rinnat on edelleen kovat ja kipeät, omasta mielestäni nännitkin on tummentuneet ja laajentuneet ja ne pahkurat nännin ympärillä muuttuneet pinkeiksi. Mies ei osannut ottaa kantaa :-D Oikeastaan muita oireita ei sitten olekaan. Rinnatkin on viikonlopusta asti olleet samassa "tilassa". Satunnaisesti on tullut ällöttävä olo jostain rasvaisista hajuista, ja pulla ei oikein maistu (mikä on mulle tosiaan vakava oire :-D). Mutta tosiaan, pelkistä tämänhetkisistä oireista en välttämättä osaisi raskautta epäillä. Mutta kun nuo rinnat viime viikolla turposivat ja kipeytyvät, niin jotain erilaista tässä on meneillään. Hiukan varovaisesti kuitenkin vielä suhtaudun asiaan, ja odotan sen digitestin vastauksen torstaina, ennen kuin maltan siirtyä odottajiin. Mutta siihen on vielä aikaa.
Nyt oikein paljon tsemppiä vielä testiä jännääville ja muille lämmin voimahalaus!
Cassandra kp 30/29-32, yk 3
(roskishaamu kp 24 / haamut kp 24 ja 25 / haamu joka muuttui roskisplussaksi kp 28)
Nelkku, liitän teijät iltarukoukseen! KAKS viikkoa ennenku kannattaa testata uudestaan, huh sentään. Hulluksi tulisin luulosairaana... Nii ja kuten HelmiKeiju sanoi, mitä jos onkin ollu kaksoset mistä toinen mennyt kesken, jos kerran vuotokin on erilaista?! :o
Wilpuri, no tää on vasta yk2. Tyhjennysvuoto ja yhdet menkat tulleet tässä välissä. Oireet on vaan niin taas erilaiset kuin ed. kierrossa ja valkovuoto jotenkin omituista. Kävin tänään toisen asian tiimoilta tapaamassa lääkäriä ja sain kannustusta verikokeeseen. Pääsinkin sinne iltapäivästä ja huomenna saan soitella tulokset. Voi olla, että kun muutenkin on vaisua tuo hormonitoiminta niin ei välttämättä lähde raskaushormonikaan täydellä teholla erittymään. :S Jännitys jatkukoon...
Helmikeiju, en oo vielä. Katsotaan nyt seuraavaksi toi verikokeen tulos. Jos on tarvis nii noudatan sit vinkkiäsi, kiitos! Vissiin tunteet herkässä, kun plussapuhuri-ajatuksesta nous kyyneleet silmäkulmiin :D Plussapeukutukset sinnekin (ja muillekin!)
Cassandra, avaan aina ton vastauslinkin eri ikkunaan niin voi toisesta tarkastaa, et mitä muut on kirjoittaneet. Hankaluus tosiaan! Peukutukset plussan vahvistumiselle, josko seuraavaksi jo testiajan sisään?
Tähtisafiiri, :(
ON: Oireita en oikein osaa vertailla pms ja raskausoireiden kesken, kun ei oo vertailupohjaa aiemmista lapsukaisista. Erilaisia kuitenkin kuin ed. kierrossa, tai oikeammin aika harvassa. Tänään siis kävin verikokeessa, huomenna sieltä tulokset. Ja toki jakamaan ne kanssanne :P
Taas on aamu iltaa viisaampi.
miij // dpo 19, kp33/29
Kyllä tämänaamuinen testitulos oli niin selkeä plussa, että ei spekuloitavaa. Nyt siis mennään samalla ovenavauksella, jooko?
Cassandra rv 4+2 (?)
Cassandra: Lämpöiset Onnittelut plussan johdosta, ihanaa
ON: Aamuinen testi hailakka plussa, mutta kuitenkin plussa edelleen.. Jipii! Joten eiköhän tämä asia rupea nyt todeksi muuttuun?!
Käyn vielä luultavasti loppuviikosta ostaan Apteekin oman testin, että saisin sen selkeen/vahvan plussan aikaiseksi ;)
Oireiden perusteella kyllä asia alkanut varmistuun!
Nuorimmalta kun oli sama ongelma, et sitä vahvaa plussaa ei millään meinannut kuulua?!
Oiskohan sukupuolella jotain merkitystä tuohon tulokseen?? Onko kokemuksia??
Minulla 2 vanhinta lasta poikia ja heti tuli testeihin vahvat plussat!!
Nuorin tyttö ja ensin roskishaamu, sit haamuja haamujen perään!!
Tälläisiä mietteitä täällä..
Plussapuhureita lähtee täältä sylin täydeltä kaikille
Terkuin
HelmiKeiju dpo14, kp31/kp24-32
...mitenkä ihmeessä se täti nyt ei jätä rauhaan!
Isot pahoittelut kaikille joille se on tiensä löytänyt.
Onnittelut myöskin plussista.
ON:Ei mitään testissä tänäkään aamuna.
Mahaan ei koske tätimäisesti ja tissit aristaa nänneistä edelleenkin.
Toivosta alan luopua, viimeinen herkkä testi meni tänä aamuna ja ei tosiaan edes haamua antanut.
Pari ei niin herkkää testiä on vielä kaapissa.
Pe testaan seuraavan kerran (jos sinne asti pääsen) koska silloin on kp40 ja menkat virallisesti myöhässä.
Oviksenhan siis bongasin kp21 ja kp42 olis siitä puoliväli...
Minny kp38/37-39 dpo17 yk3
toivotavasti pieni pysyy matkassa:)
onhan minulla noita lapsia jo neljä taisit sitä kysellä,nuorin on 13kk joten ei tässä onneksi ehdi suremaan kovin paljon kun on tätä arkea pyöritettävänä. oottelen jo et vuoto loppuis niin pääsis sit uuteen yritykseen.. en oikein usko tohon kaksosjuttuunkaan kun olishan sen viivan pitänyt maanantaina olla vahvempi siinä testissä. no ei auta kun ootella aattelin kyllä loppuviikosta tehä uuden testin ei mun nuppi kestä oottaa kahta viikkoa :) on ihana kun täältä saa tukea kun tämä oli niin alussa niin ei oikein voi kellekään puhuakaan,äitille ehdin jo sanoa kun ollaan niin läheisiä. äiti sanoi että luonto hoitaa omansa ja niin kai nytkin ja parempi nyt kun sitten myöhemmin ja näinhän se taitaa ollakin.
en ihan vielä siirry heinäkuisiin oottelen että se testi on ihan nega ja sit siirryn..
nelkku kp 3/28-33?
Mä olen Cassandra miettinyt tota samaa, miten jotku osaa ja muistaa kommentoida kaikkien kirjoituksia, kun itse ei muista puoliakaan! Ja paperille joutuu kirjottamaan muistiin juttuja ja nimimerkkejä, onpas hankalaa tää palstailu;) Miij oli keksinyt jonkun ratkaisun, joka myös kuulosti vähän hankalalta.
HelmiKeiju, mietit viivan vahvuuden yhteyttä sukupuoleen...mulla ainakin oli ihan selvä ero! Pojasta tuli heti vahva viiva ja tytöstä tuli vaalea viiva vasta, kun menkat oli 5 päivää myöhässä! Molemmat testit tein Apteekin omalla testillä. Eli voisko tästä päätellä, että teille ois tulossa pikku prinsessa;)
Toi on myös se syy, miksen ole vielä testaillut, kun viidentenä päivänä vasta näkyi viiva toisessa raskaudessa.
Nyt on kp28/27 ja huomenna voisin testata, jos menkat ei tänään ala. Tuhrua on kyllä tullut jo eli merkit alkamisesta on jo ilmassa:(
Miij, jokos verikokeiden tulokset on selvinny?
Minnylle onnea seuraavaan testiin!!Pieni vinkki:+ + + + + + + + + + + +
Pahoittelut Solinalle heinäkuisiin siirtymisestä...mikäli jatketaan samaan malliin kuin ennen niin meikä tulee tänään perässä! T.Wilpuri
Tuli mieleen, et josko sinulla sama homma kuin minulla?!
Eli itse olen dpo9 alkaen saanut Kotitestin herkillä testeillä ihan haaleen haaleita viivoja. Nyt menossa dpo15 ja vieläkin ihan haalea.
Ma.aamuna tein sitten myös Apteekin oman testin kun oireita alkoi oleen enempi.. Yllätys yllätys siihen tulikin selvempi viiva, toisin testiajan jälkeen.
Mutta tuon testin luoettavuus on ainakin monin kerroin parempi kuin nuo liuskatestit!!
ja käskivät odotella jos ei tule kovia kipuja tai vuoto ei runsastu niin ei tarvi käydä lääkärissä. ja raskasutestin vois uusia 2 viikon päästä. yöllä tuli vuotoa siteellinen eikä edes riittänyt,saapas nähdä kuinka alkaa nyt vuotaa..uskon silti että kyllä tämä nyt kesken meni :( mitään kipuja ei ole edelleenkään..
nelkku kp 2?