Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Kesäkuiset 2011***

22.08.2010 |

Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.

Onnea matkaan jokaiselle!

Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan

Kommentit (475)

401/475 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt "sattumalta" oli sittarin liuskoja kaapissa niin en tietenkään malttanut olla yhtä käyttämättä. Negahan se oli. Mutta enpä masennu vaan tunnustelen näitä omituisia tissejäni jotka tuntuu tursuavan yli rintsikoista ja testaan sitten lauantaina uudestaan. Jos laskee kiertoa tuon 32 mukaan, niin siihenhän olisi vielä viikko kun menkkojen pitäisi alkaa. Mikään testi ei varmaan näytä tässä vaiheessa :-D

Hölmöläinen Cassandra kp 25/29-32, yk 3

402/475 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin äsken katsomaan testiä vielä heittääkseni sen roskiin, mutta sellähän oli haamu :-O En ole ikinä saanut minkäänlaista toista viivaa testiin piirtymään, joten olen tästäkin ihan tosi tohkeissani :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/475 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

cassandra toivotan että viiva vahvistuu siitä!

Vierailija
404/475 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja cassandralle myös varovaiset onnittelut! Oireisiin yhdistettynä toi sun haamu kuulostaa ihan lupaavalta;)

Täällä on ollut jo aamusta lähtien pientä kuvotusta mutta kahvi ei tehnyt yhtään tiukkaa. Syöminenkään ei saanut kuvotusta lakkaamaan...oisko sitten vatsatautia tulossa vai voisko olla merkki raskaudesta...hui...ei uskalla vielä ajatella sellaista vaihtoehtoa! Muuta ihmeellistä ei ole ilmaantunut. Tuhrukaan ei ole vielä alkanut ja se on positiivinen merkki!! Ihanaa, kun meitä on täällä vielä näin paljon, yksin ois tosi tylsää jännäillä! T.Wilpuri kp21/27

Vierailija
405/475 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee, plussa! Ja haamu, onnea Cassandra! Wilpurilla kuulostaa lupaavalta, onnea matkaan sinnekin!

Vilho

Vierailija
406/475 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten mennä ja testata, kun testit tuolta kaapista huutelivat. Ei hyvällä tahdollakaan yhtään mitään muuta näkynyt kuin täysin puhdas nega. Olivat 10-herkkyyttä, joten aikalailla taisi olla tässä tämäkin kierto. No, pääsinpä ainakin testaamaan asti. Sunnuntaina vielä testaan, että uskallan jättää luget pois. Jos siis ei tätiä siihen mennessä näy.

Cassandralle varovaiset onnittelut haamusta. Koska testaat uudestaan?

Tähtisafiiri kp22 ,10dpo

407/475 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cassandralle onnittelut ja toiveajatuksia sinne suuntaan viivan vahvistumisesta!

Tähtisafiiri, jospa ois vaan ollu liian aikaista?

Wilpuri, Inksutus ja Minny, missä mennään? :)

Täällä alavatsan jomottelua on jatkunut nyt jo viikon. Dpo 14 menossa. Toissailtana tein ovistestin, jonka mies kiikutti minulle suihkuun, kun intti, että siihen oli ilmestynyt viiva :D Tein tuon testin toiveissa siitä, että mahd. raskaus olisi siinä jo näkynyt. Mielestäni siis ei näkynyt, en laske sitä ohutta vaaleaa raitaa viivaksi, toisin kuin selkeästi myös kuumeileva mieheni :D

Näitä kamalia piinapäiviä tässä toivoisi nopeammin kuluviksi. Sunnuntai on sitten täällä testipäivä, jos/kun sinne asti päästään!

miij, dpo14 (28/29, esikon yk2)

408/475 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen vielä sen toisenkin liuskatestin siitä pakkauksesta. Lähes testiajan puitteissa (joskaan en kyllä edes tiedä mikä se aika on :-D) siihen tuli hyvin hyvin himmeä viiva. Mutta tuli kuitenkin. Tänään kävin ostamassa Apteekin oman testin ja sitten vielä toisen apteekissa myytävän. Josko huomisaamuna testaisi, tai jos vaan malttaisi niin jättäisi lauantaiaamuun. Tänään tosin on tuntunut, että tissit on palaamassa ruotuun :-/ Toki edelleen ovat kipeät, mutta eivät ole kipeytyneet lisää, toisin kuin edellisinä kolmena päivänä. Tosin mulla on nyt ollut toiset rintsikatkin... katsotaan, olen hiukan pessimistisempi nyt taas.

Mies on kyllä varovaisen innoissaan myös, mutta koittaa olla liikaa innostumatta. Ja vaikka tämä olisikin sitten nega, niin olen kuitenkin tyytyväinen siitä, että edes jotain toimintaa minussakin on. Kun näin esikoista odotellessa eniten pelkää sitä, ettei voi tulla ollenkaan raskaaksi.

Cassandra kp 26/29-32, yk 3

Vierailija
409/475 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko vielä porukkaan? :)

Tänään plussasin ja vielä vähän pyörällä päästäni tässä olen. Kolmas lapsihan sieltä olisi tulossa, mutta aina se jaksaa ihmetyttää :D

Trenicia 4+1?

Vierailija
410/475 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eilen eli siirryn heinäkuisiin. Ottaa niin päähän, olin jo pieniä toiveita herätellyt oireiden perusteella. Ei voi mitään, olihan tämä vasta toinen kierros. Kierto oli lyhentynyt nyt 30 eli tänään yk 3, 2/30. Ei ku suklaata nassuun, kyl se tästä.

Plussatuulia toivotellen kaikille ketjussa vielä mukana oleville.

Vierailija
411/475 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

cassandra: tosi ihanaa onnea sulle!

trenicia: tervetuloa!

inksutus pahoittelut tädistä..

miij:tulehan heti sit kertoon mitä näkyy testissä?peukutan sun puolesta!

tähtisafiiri:niin kauan kun tätiä ei näy ei luovuteta!

on: testasin eilen apteekin omalla ja tänä aamuna vielä mammasksin herkällä, ja oli vahvistunu viiva ihan selkeesti jo ei tarttenu tihrustella enää :) tissit tuntuu kasvavan vaikkakaan ei kyllä ole kipeät. väsyttää sikana...no se on tätä odottamisen ihanuutta ja kurjuutta kaikin puolin täytyy vaan yrittää nauttia kun tämä aika varmasti on se viimeinen vauva meille.

ja nyt iso plussa myrsky tänne!

nelkku rv 4+1 piti oikein laskurilla tarkistaa ;)

Vierailija
412/475 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut inksutukselle tädistä! Uutta yrityskiertoa vaan putkeen;)

Miij, sulla on ihanan innokas mies!!Mun mies on vähän sellainen kuumeilija, että päivän mukaan saattaa mieli muuttua...no, pääasia, että minä pysyn kannassani! Sulla on piinaviikko jo lopuillaan, tsemppiä!

Mulle ei mitään uutta...eilen taas vähän kuvotusta ja närästi kauheasti kahvin juonnin jälkeen! Onko kukaan muu huomannut samaa? Muuten normiolo;) T.Wilpuri kp23/27 yk6

Vierailija
413/475 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilpuri: joo! toissapäivänä tuli oikein hapot/oksu suuhun, kun närästi niin.

Miij: Miten sulla jo ny näkyy? ONNEA ja VOIMISTUMISIA! Mulla on ny 4+2 (kun kerta näin positiivisesti ajatellaan) enkä uskalla vielä edes testata.. Kai mä vaan oon mammari :-D (mamma... hih!)

On: joo siis kauheesti ollut sekalaisia kipuja ja vihlontoja rinnoissa oviksesta lähtien. Oikean nännipihan on halkasija kasvanu n. 1,5-2 cm verrattuna vasempaan. Ja etomista ja närästystä, röyhtäilyä ja ilmavaivojakin.

Alavatsassa on ollut sellaisia tuntemuksia, että kaikki housut (jopa alushousut) painaa, suorassa istuminen painaa, etukenossa istuminen painaa, selällään jalat suorana makaaminen tuntuu epämukavalta (ja kyljellään sattuu rintoihin). Sitten on pikku tuntemuksia ja kuumotusta ja "vihlontaa".

Että nyt on kyseessä joko virtsarakon tulehdus tai ovum!

" Neljän ensimmäisen raskausviikon aikana ei puhuta vielä alkiosta, vaan kohdun sisältöä kutsutaan munaksi eli ovumiksi. Tällöin solut ovat ns. totipotentiaalisia eli jokainen solu sisältää potentiaalin minkä tahansa elimen muodostamiseksi ja vaurioituneet solut korjaantuvat uusilla eikä epämuodostumia synny."

http://demo.seco.tkk.fi/tervesuomi/item/nn:103

Ja aamulla oli pieni hento ruskea tuhru/valkovuoto... Eli se olis juurikin kiinnittynyt...

Mulla on nyt hyvä ja vahva fiilis tän suhteen!

414/475 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnimari, se oli siis ovistesti, ei vielä raskaustesti :D Ja tuota lutenisoivaa hormonia on kaiketi jonkin verran koko ajan olemassa, joten en kyl vielä luota tuohon. Raskaustestin teen sitten sunnuntaina :)

Peukutukset tunteille ja plussapuhuria!

miij dpo15 (29/29, yk2)

415/475 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miij: jännätään sitten molemmat sunnuntaina. Mä aion testata sillon.

Tämä aamuna tein apteekin raskaustestin ja siihenkin piirtyi hento viiva testiajan puitteissa. Kai tuolla mahassa jotain on meneillään, kun olen testannut yhden roskishaamun ja kaksi haamua. Kunhan nyt vaan pääsisi ensin siihen, että menkat olisi oikeasti myöhässä :-D joka tapauksessa pullaa ei tee mieli, mikä mun tapauksessa todellakin on vakavasti otettava oire!

Cassandra kp 27/29-32, yk 3

Vierailija
416/475 |
15.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenu kunnolla, sori Miij!

Ai nii, mun ystävältä tuli viesti, tiistainakohan se oli, et hän oli nähny unen, jossa mä olin viidettä päivää raskaana. Osuis :-D

Huiiiii! Jännää!!!

Puuuuuuuuuuuuuuuh, puuuuuuuuuuuuuh, puuuuuuuuuuuh!

Puuuuuuuuuuuuh, puuuuuuuuuuuuuuuuuuuh, puuuuuuuuh!

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!

Kaikille :-D

T. ninnimari 4+2 :-D

Vierailija
417/475 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut heti alkuun Cassandra!

Omaa napaa:

Tyhjää testiä sain katsella tänäkin aamuna.

Ei edes haamua, ei edes pienen pientä viivaa vaikka herkällä testillä testailenkin.

Minny kp34/35-37 dpo13 yk3

418/475 |
16.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenicia, tietysti mahtuu. Toki jos olet jo plussannut niin huolivat sinut varmaan odotuspuolellakin kesäkuisten porukkaankin? :)

Minny, joillahan näkyy testeissäkin vasta tyyliin dpo40-50, joten odotellaan rauhassa. ("niin kauan kuin ei tätiä näy on toivoa!") Koska suunnittelit ens kerran testata?

Ninnimari, ei se mitään :D Onko oireet voimistuneet?

Wilpuri, joo! Ei se kauheen usein tuota kuumettaan ilmottele, mutta tommosissa hetkissä sen helposti huomaa ;) Tänä aamuna se ilmoitti, että oot kyllä nainen raskaana! Tunnun kuulemma erilaiselta ja kuulemma jos hän olis tuon tiennyt, että näin käy, niin olisi minut jo aiemmin saattanut raskaaksi. Ei taas voinut kuin nauraa... Kahvista en tykkää yhtään, niin en voi verrata kokemuksia. :/

Inksutus, plää! :( Eikun uutta yritystä kehiin!

Nelkku, kiitos peukutuksista. Tuun kyl huomen jakamaan välittömästi tiedon teidän kanssa testin tuloksesta! :D Vertaistuki, ja jos sieltä plussa pamahtaa niin pitäähän sitä saada jo jollekin hehkuttaa, kun muille ei uskalla vielä hiiskua!

Cassandra, meillä esikon testaajilla se vaan huominen lähestyyyyyyy... :> Oot jo askeleen edellä, kun oot noita haamuja testannut! Toivotaan kovin niiden voimistumista!

ON: Samaa oireettomuutta lukuunottamatta masun jomotusta ja valkovuodon runsautta. Ei pms-oireita, ei rintojen aristamista tai kasvua, ei kerrassaan niin mitään. :D

alkaa jo pikkasen jännittää...

miij, dpo16, yk2 kp30 (yk1=29)

419/475 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oon neljästä asti viime yönä jännittänyt, että koskahan tuon testin tekis ja nyt ei enää hermot pitäny.

Tein Biocardin raskaustestin (google: herkkyys oli 25) ja negaahan se näytti, ei minkäänlaista viivan ajatustakaan tuon 10min kuluessa. Huomasin muuten, et tos on ärsyttävä suojakalvo näytössä heijastamassa, kun yrität viivoja vai haamuja etsiä.

Ei auta kuin odotella... (joka ei tod. oo vahvuuteni)

miij dpo17, yk2 kp31 (yk1=29)

Vierailija
420/475 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miij:Voih,harmittava nega =( Niin kauan kun ei näy tätiä niin on toivoa vai miten minulle sanoitkaan ;)

Itsellä tuntuu,että tissit kutiaa niiiiiiin kovaa ettei mitään tolkkua ja alavatsa on ihan pinkeänä pallona koko ajan.

Eilen ihmettelin kovasti kun miekkosen kanssa tuli hyvinkin pientä sanaharkkaa ja meinasi tulla itselläni kyyneleet silmiin..

Oon siis herkkä kyllä muutenkin,mutta en ihan noin herkkä,että pienestä poikkinaisesta sanasta itkemään alkaisin :D

Tarkoitukseni oli tänään jättää testaamatta,mutta tuon eilisen takia en vaan voinut ja ei kylläkään sallitun ajan puitteissa,mutta kyllä testistä haamujenhaamun bongasin.

Voi hyvä tavaton sentään =)

Jotain siellä siis on meneillään ja nyt sitten vasta ne piinapäivät alkaakin.

kp:tkin oon laskenut väärin tänne koko ajan.

Oon ilmoitellut että pisimmät on olleet 35-37 kun ne oikeasti ovat 37-39!

Kp40 siis vasta tämän suostun uskomaan ja sehän on siis vasta ens pe.

Minny kp35/37-39 dpo14 yk 3