***Kesäkuiset 2011***
Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.
Onnea matkaan jokaiselle!
Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan
Kommentit (475)
Etenkään kun haamua ei äsken enää edes testissä näkynyt!
Olen tainnut nähdä omiani...vaikkakin se oli ihan selkeästi havaittavissa.
En ymmärrä enää.
Ja taas kyyneleet pyrkii silmiin..
Huoh..
MInny
Hei Minny ja Tähtisafiiri! Nyt vaan peukutuksia, plussapuhureita ja rukouksia yläkerran suuntaan! Mehän ei toivosta luovuta!!
(ON: Pakkohan sitä omaa testiä oli äsken vielä käydä lavuaarin reunalla kurkkimassa ja jos oikein tihrustaa niin siihen on nyt 4 tuntia testin jälkeen ilmestynyt semmonen lankaakin ohuempi viiva. Joten jospa täältä Cassandran perässä tultaisin... Kiljuin töihin lähtevän miehenkin sitä vilkasemaan, enkä tiedä näkikö se sen "viivan" siinä, koska minäkin näin, ja sanoi vaan, jotta pääsee helpommalla :D)
Mut hei, niin reunalla tässä kaikki keikutaan, että nyt vaan poppakonstit käyttöön ja stressi poies!
Rauhallista sunnuntaita!
Testasin apteekin Early Detection -testillä haamun. Eli ei juurikaan ole nuo viivat vahvistuneet. Jotain on tekeillä, mutta johtaako se mihinkään...? Rinnat on arat yhäkin, jotkut hajut ällöttää. Nyt jotenkin en jaksa vielä iloita, toivoisin sen viivan vahvistuvan vielä. Josko parin päivän kuluttua taas testailisi. Ehkä se CB:n digitaalinen antaisi jonkun järkevän vastauksen. Eli hengaan täällä edelleen toistaiseksi.
MUOKS: puolen tunnin jälkeen näytti tältä: http://www.aijaa.com/v.php?i=6892462.jpg
Eli voisiko tuota nyt sanoa haamun jälkeiseksi roskisplussaksi... kun vaan tulisi noin selkeä viiva ihan testiajan sisään. Miehelle lähetin myös tuon kuvan (ei ole kotona nyt) ja kysyin että mitähän tästä nyt pitäisi ajatella. Hän kun on ollut sitä mieltä, että odotellaan rauhassa eikä hätiköidä testaamisen kanssa.
Cassandra kp 29/29-32, yk 3
Cassandra, oho! Ehkä se sieltä päivä päivältä kuitenkin vahvistuu... Nyt todella täällä peukut ja varpaat pystyssä. Ihanaa, kun keikutaan kaikki näin hilkulla, niin on jännäilyseuraa, vaikka siis sitä plussaa meistä jokaiikalle tässä toivookin!
Meinattiin miehen kanssa, että josko tekis uusintatestin tiistaiaamuna. Illalla ollaan lähdössä anoppilaan, joten siellä testailu voi olla suht vaikeaa. Mennäänkö taas samoilla testipäivillä Cassandra? :D
Wilpuri ja Ninnimari, mites teillä elot ja olot?
ON: Kamalaa ja hermoja raastavaa tämä jännääminen. Joku joskus puhui vauvakuumestressistä ja se on varmaan nyt tätä. Ollako vai eikö olla. Mitä tääkin on, öö, minun 3. viesti tänään :D
Eiköhän nyt oteta se plussamyrsky tänne meille ja käännetä nää negat ja haamut vahvoiksi +++plussiksi+++, vai mitä?
...on sellainen, ettei ihan tohon Miij:n suunnittelemaan plussa-ryntäykseen osu ja että vaihdan viestiketjua tuonne heinäkuisiin.
Äsken yhtäkkiä yllättäin sieniretkellä alkoi kovat menkkakivut ja menkat kolme päivä etuajassa.
Eli nyt oon hieman taas pyörällä päästäni. Ovikseni aikaan olenkin ollut työmatkalla. Miten nämä kaikki oireet, esim. se että torsrain ja perjantain istuin töissä (olin siis yksin töissä) käsi pikkuhousunreunan alla, kun tuntui, että kaikki housut painaa kohtua tai se kiinnitystippa pe aamuna, kipeet rinnat (mieskin taas luetteli rimpsun oireita)? Onko tässä nyt joku "joka toinen kierto turhia oireita, joka toinen kierto ei" -tyyppinen leikki menossa?
Noo, ei auta kun lisätä petipuuhia. Taidan harkita oviksen bongausta testillä ens kierrossa. On siinä ja siinä ehtiikö ovis ennen kun mies lähtee 1,5 kuukaudeks työreissulle...
Plussia teille muille!!!
Kyllä meilläkin vielä tärppää...
Ninnimari kp 1/24-27
olen tehnyt ainaskin 8 testiä merkkeinä david,pregcheck,elivo,apteekin oma ja kaikki ne näyttää positiivista eli "raskaana" tulosta no äsken tehty clearbluen digitesti antoi kuitenkin tuloksen "ei raskaana"? mitä? jo 3 digitestiä on antanut tuon tuloksen, tiiän paljon testejä ja ois niin kiva saada se raskaana testi jos kerran on raskaana?`itkuhan tässä pääsi kun ei nyt tiedä onko nuo testit jotain viallisia vai mitä tapahtuu? en todellakaan kyllä luota tuohon tulokseen, aamulla aattelin mennä tk:hon tekeen neuvolaan testin niin sit näkee. menkat on jo 3 pvää myöhässä joten luulisi sen diginkin tunnistavan hcg määrän koska näkyy olevan yhtä herkkä kuin esim cittarin pregchec 25ml. kaikki oireetkin on ja just ostin isomat rintsikätkin kun ei entiset mahu enää..
tuli nyt omanapaista mut nyt ketuttaa..
nelkku rv 4+3? ehkä?
Ninnimari, pahoittelut ja onnea uuteen yritykseen. :<
Nelkku, jostain noista testien ohjeista luin, että tuo raskaushormonin määrä voi vaihdella alkuraskaudesta tosi paljon. Etenkin sen mukaan, onko osa testeistä tehtyä illalla ja osa aamulla, jolloin hormonia erittyy enemmän. Oletko avannut niitä digitestejä ja katsonut näkyykö siellä mitään (ilmeisesti jotkut tekevät näinkin)?
Luottaisin tällä kertaa laadun sijasta määrään! *hali*
Täälläpäs ollaankin oltu ahkeria kirjoittajia ja testaajia!!!
Nelkulle sanoisin, että luota vaan siihen apteekin oman testin tulokseen, se ei anna vääriä plussia! Mullakin odottaa yksi sellainen kaapissa, mitään muita testejä en ole koskaan käyttänyt, joten luotto on kova;)
Ninnimarille pahoittelut tädistä, aika yllättäen porhalsi paikalle! Ois voinut noilla oireilla odottaa jotain muuta.
Minny, sun kanssa mennään aika samoissa kiertopäivissä, toi haamujen haamu kuulostaa lupauksia antavalta;) Koskas on seuraava testaus?
Mä ajattelin testata keskiviikkona, silloin ois kp28/27. Mulla tosiaan on se yksi ja ainoa apteekin testi ja sillä ei kannata kovin aikaisin testailla. Yhtään testiä en ole vielä päässyt tekemään tän puolen vuoden yrityksen aikana, joten saas nähdä, miten nyt käy! Yhden kerran ehdin jo paketin repäistä auki mutta sitten lorahti...se oli aika koominen tilanne, vaikkei kauheesti naurattanutkaan!
Täällä olot vaihtelee...eilen oli tosi kuvotus päivä ja närästi, maha murisi, röyhtäytti jne. Tänään ei sitten ole ollut juuri mitään...huh, miten jännittää! Tissit on tulleet vähän aroiksi tässä parin päivän aikana. Yhtään en osaa sanoa missä mennään. Hyvä merkki on kuitenkin tuhruttelun puuttuminen. Eli, vaikkei oliskaan tärpännyt niin kierrosta näyttäis tulevan säännöllinen, jeeee!!!T.Wilpuri kp25/27
Tää on ties monesko Wilpurin viesti, josta saan taas lisätoivoa omallekin kohdalle! :D Sain siis dpo17 (kp31) aivan langan ohuen juur ja juur erottuvan viivan tuohon biocardiin (yo-apteekin oma) öö 4h testiajan jälkeen :D. Jospa siis olisin vaan ollut aikaisessa?
Laatikossa on jemmassa vielä clearbluen digi, mutta hintansa takia uhraan sen vasta, kun saan selkeämmän haamun taikka plussan tuohon apteekin omaan.
Wilpurille peukutukset, että pääsisit testailemaan! Ja hyvä, ettei tuhruja näy!
Täällä huomasin vielä illalla, että nännit on nyt kipeytyneet. Toivon todella, ettei tää olisi vaan ovuloimaton, pitkäksi venähtänyt kierto, vaan ihan tosissaan jo raskausoireita.
Eikä se taas selviä kuin odottelemalla...
miij dpo18, kp32/yk2 (yk1=29pv)
Olen täällä taustaillut jo pidemmän aikaa aktiivisesti ja ajattelin teidän kans nyt alkaa jännäileen ihan tosissaan ;)
Nyt menossa dpo13,kp29/24-32
Viime viikolla sain dpo9-dpo12, Kotitestin herkillä testeillä haaleaakin haleammat viivat testeihin.
Eilen tein sitten Apteekin herkän Predictorin testin, joka oli puhdas nega. ( en luota enään )
Tänä aamuna sitten Kotitestin herkällä liuskalle edelleen just erottuva haamu. Mutta yllätykseksi Apteekin omalla testillä haalea,mut jo selvempi viiva :)
Joten jotain taitaa todella olla tekeillä!?
Keskiviikkona seuraavan kerran ajattelin
testata/varmistaa.
Kun tuo Apteekin oma pitäisi olla aika varma, siksi mieli jo vähän luottavaisempi, että on tainnutkin tärpätä ;)
Vai mitä kokemuksia teillä tuosta testistä?
Tässä vähän oireitani, josko tämä jollekkin antais osviittaa
* Aamulämmöt olleet koholla oviksesta asti.
Tässä viimeisen viikon tulokset; 37.15, 36.91, 37.10, 36.91, 36.98, 37.02, 37.21, 37.13.
Päivällä olleet jopa 37.10-37.40.
* Nenää on saanut niistää, avasteluja ja palellut olen myös joka päivä.
* Välillä öklöö oloo, mut vielä aika vähäistä.
* Lihas särkyä, vihlontaa alamasussa ja selän puolella, sekä emättimessä.
* Väsyttänyt, parina päivänä ihan päivätorkutkin olen ottanut :) illalla aikasin pitänyt mennä nukkuun ja aamulla virkkuna ylös, outoo minulle!
* Rintaliiveistä jäänyt painaumat rintoihin, sekä vähän vihlontaa/maitonousee rintoihin tuntemuksia.
* Alamaha turrana/pinkeen oloinen.
Tässäpä niitä tulikin jo pitkä lista :)
Nyt lähetän kaikille piinaijoille PlussaPuhureita ja toivon kovasti, et saadaan yhdessä kaikki siirtyä tuonne odotus puolelle :)
Ja unohdin ihan esittäytyä :)
Eli olen 29vuotias, kolmen lapsen äiti, etelä-pohjanmaalta.
vuoto alkoi tänään ja apteekin testiin tuli enää hailakka haamu joten eiköhän tämä ollut tässä..
surullinen nelkku..
aika vahvat fiilikset tädistä. Jotenkin vaan sellainen kutina, että ei tärpännyt. Tätiä odotellessa...
Solina kp26/25-29
HelmiKeiju, tervetuloa jännäilyseuraan, sitä täällä onkin tällä erää enään tarjolla! :)
Nelkku :'(. Eikun uutta putkeen ja nokka kohti uusia seikkailuja. Harmi kuulla, jotenkin olin tuon testiarsenaalin jälkeen jo varma, että pääset siirtymään odotuspuolelle.
Solina, peukutukset silti plussan puolesta.
Cassandra, minny, Tähtisafiiri ja Wilpuri; mitä teille kuuluu tänään?
Joskus aiemmin oli puhe siitä, että ootteko kertoneet / kenelle meinaatte yrityksestä tai plussasta kertoa. Kävin tänään äidin kanssa lounaalla ja niinhän siinä sit kävi. Oon maailman huonoin pitämään salaisuuksia ja jonkin kiemuran kautta sen sitten äidille kerroin, että meillä vauva on toiveissa. Se otti asian yllättävän neutraalisti (varmaan pyörittelee tätä vähintään seuraavan viikon mielessään ja koittaa keksiä miten suhtautuu).
Omassa päässä tilanne vaan tuntuu tosi absurdilta, ihan ku tässä olis jotain laitonta tekemässä, tärisinkin kun tuota kerroin. Ja jälkikäteen tuli semmonen olo, että oliko sitä keskustelua koskaan olemassakaan? Kotona piti sitten heti miehelle tunnustaa, kun oltiin päätetty, että kerrotaan vasta kun on kerrottavaa... Se onneksi vaan nauroi :D
- kovasti vatsakipuinen miij -,
joka seuraavaksi suuntaa testiostoksille ja on huomenna taas tätä päivää viisaampi, suuntaan taikka toiseen.
nyt vuoto on loppu saas nähä alkaako taas yöllä tai huomenna uudelleen...
Kummasti sitä näin loppukierrosta tulee kirjoiteltua paljon useammin!
Voi harmi Nelkku:( Täällä väki vähenee ja siirtyy ihan väärälle osastolle kaiken lisäksi!
HelmiKeijulla taisi olla parempia uutisia;) Kyllähän toi aika hyvältä kuulostaa! Tossa kun lueskelin noita sun oireita niin oma usko raskauteen tästä kierrosta hiipui...ei mulla ole noista juuri mitään! Aamulämpöjä olen yrittänyt mittailla mutta en kyllä luota meidän kuumemittariin ollenkaan, välillä näyttää 37.2 ja välillä 35.5...ei mitään tolkkua! Taitaa olla uuden kuumemittarin hankinnan aika.
Solina, pidetään peukkuja, että sun tuntemukset on vääriä! Mulla on vähän samat fiilikset kuin sulla, vaikka välillä toivo nostaakin päätään;) Mulla ei ole tällä hetkellä menkkatuntemuksia mutta eipä mitään muutakaan.
Miij, me ei olla miehen kanssa kerrottu kellekään tästä vauvahaaveesta ja luultavasti ei kerrotakaan. Tämä on meidän oma salaisuus;) Aikanaan ilmotettiin kahden jälkeen, että meidän lapset on tässä, joten kerrotaan sitten, jos on jotain kerrottavaa! T.Wilpuri kp26/27
Lisäys: Nelkku, aika jännää!! Tule heti kertomaan, kun olet viisaampi asian suhteen!
Nelkku, no johan on! Kyllä naisen kroppa on ihmeellinen...
Wilpuri, meinasitko milloin testata? :)
ON: taas aamulla biocard näytti negaa, nyt ei edes haamua. :'( Tässä esikoista yrittäessä tulee väkisinkin mieleen, että voidaankohan me niitä lapsia edes saada. Oman menkat on aikanaan käynnistetty keltahormonilla, joten epäilyttää sekin, että onko minussa mitään toimintaa ilman jonkinnäköistä apua. Jossei kohta ala jotain kuulua (menkkoja tai plussaa), niin varmaan lääkäritätiä pitää lähteä tapaamaan.
Onko kellään kokemusta verikokeesta tehdystä raskaustestistä? Tai siitä, että kotitestit näyttäis plussaa vasta toooooosi myöhään?
Olen nimittäin aikalaisen varma niistä ovislimoista, joten usko myöhäiseen ovikseenkaan. Tikuttamallahan en tosiaan koskaan saanut mitään yhtä viivaa ylitse muiden, joten voihan se olla, että en ole koskaan ovuloinutkaan tässä kierrossa ja siten ei auta kuin odotella sitä limakalvojen romahdusta. Mikä kuullostaa järkyttävältä, kun muutenkin kärsii superrunsaista menkoista, joita siis myös e-pillerein hoidettiin :'(
miij, dpo19, kp33/29
Sieltähän se täti tänne kurvasi tänään, joten siirryn heinäkuisiin.
Kovasti tsemppiä teille kaikille, jotka vielä kesäkuisissa sinnittelette.
Tähtisafiiri kp1/26
Vau Minny sulla muuttui plussaksi. Onnea! Millä testeillä testailet?
miij täällä ihan sama juttu. Aamun pilasi taas tyylipuhdas nega herkällä testillä. Pahoittelut ja toivotaan, että oltaisiin noin onnekkaita kuin Minny ja se vielä plussaksi kääntyisi.
Joka tapauksessa nyt lopetan nuo luget, kun sain niitä vain kolmeksi kymmenen päivän kuuriksi. Ja muuten sain vielä sitten niistä ummetuksenkin eli about kaikki mahdolliset sivuvaikutukset koettu, mitä niistä voi tulla. Onneksi pääsen eroon niistä hetkeksi.
Tähtisafiiri kp25, dpo13