Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Kesäkuiset 2011***

22.08.2010 |

Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.

Onnea matkaan jokaiselle!

Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan

Kommentit (475)

Vierailija
381/475 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tossa aamulla sen viikko näytöllisen digitestin ja tulos "ei raskaana" sai kyllä itkun tulemaan. jotenkin vaikea uskoa että tästä enää plussaksi muuttuis kun viimeksikin on näillä kplla näkynyt haamuja ja apteekin omalla viimeksi plussa kp 27 jo..joten taidan nyt vaan ootella menkkoja kyllä harmittaa niin vietävästi...

nelkku kp 26/28

382/475 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MäntäneN siirtyy suoraan elokuisiin tästä pinosta.. Täti hurahti siis jälleen kerran punaisella mersullaan tänä aamuna. Eipähän se nyt mikään ylläri ollu, tulee vaan sellainen olo, että saadaanko me sitä tulosta ikinä aikaiseksi! Toisille kun se tuntuu ni mahottoman helepolle ja me sinnitellään jo kiertoa 12.. Neuvolaan soitin äsken ja kait se ois sitten lähettävä kattomaan, että missä vika mahtaisi olla.. Pelottaa..

Plussatuulia vielä jäljellä oleville! Tämä lähtee viikon päästä viettämään hedelmälliset päivät etelän aurinkoon ilman miestä, joten se ens kierrosta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/475 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa täällä käydä väki vähiin niin paljon on tullut täti-ilmoituksia, harmi;(

Mun täytyy täällä ainakin viikko vielä piinailla, joten pysykääs nyt muutkin mukana,ettei ihan yksikseen tarvi kirjoitella;)

miij, mä en ole nähnyt ensimmäistäkään vauvaunta! En kyllä muutenkaan nää unia, joten johtuu ehkä siitä;)

Täällä ei edelleenkään ole MITÄÄN oireita. Hyvä merkki on se, että tissit ei ole kipeät. Ne on yleensä arat heti oviksen jälkeen aina menkkojen alkuun asti. Nyt jään odottelemaan, alkaako tuhruttelu...yleensä alkaa noin kp20 jälkeen.

Mitäs muille kuuluu? Onko Vilholla vielä toivoa? Sun kuulumiset aina kiinnostaa, kun niin pitkään ollaan täällä molemmat pyöritty! Tsemppiä jatkoon, jos täti on päättänyt tulla riesaksi!

T.Wilpuri kp19/27 yk6

Vierailija
384/475 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille ja isot halit tädin kylään saaneille.

Omanaa napaa. Yk2, 27/32. Oireilua ilmassa, voisikohan tämä enteillä että jo toisella yrittämällä olisi tärpännyt... Pienen pientä vuotoa oli viime viikon lopulla ja lauantaista asti ollut paha olo, vähän väliä sellainen kuvottava olo. Kaiken kukkuraksi to iltana alkoi alaselkä särkee ja edelleen vaivaa.

Mitens muuten, oletteko harrastaneet liikuntaa ihan normaaliin tapaan raskautumisyrityksen aikana? Itse kun 6-7 kertaa viikossa liikuin, tuli mieleen että pitäisikö sitä hiukka hellittää tahtia? Entä raskautuminen ja laihduttaminen, onko kokemuksia, voiko vaikuttaa? Olen hetki sitten saavuttanut normaalipainon, tänä vuonna paino tippunut n 8 kg. Senttejä kyl enemmän kun muskelia tullut tilalle. Pitäisikö tiukka kuuri lopettaa raskautumisen ajaksi, voiko siis vaikuttaa raskaaksi tulemiseen, onko kokemusta?

Testaus edessä la, illalla kun holillista menoa olis tiedossa... Suuret on toiveet...

Vierailija
385/475 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pinossa alkaa tosiaan väki vähenemään, joten jospa tässä itse sitten aktivoituisi jotain kirjoittelemaankin, kun olen vallan taustalla ollut :)

Km toukokuussa, ja sen jälkeen enemmän tai vähemmän yritystä. Kesä meni kp:llä 35, sitten ne tippui 25:een ja edelleen 23:een, ja nyt... hmm... kp 33, eikä tädistä vielä merkkiäkään! Viikonloppuna olisi hiukan menoa, joten torstaina täytynee testata, jos sinne asti päästään. Ei olla kyllä ovista eritoten bongailtu, ja stressiä on pukannut, joten voipi olla, että pidempi kierto tässä vain on kyseessä... Mutta ainahan saa toivoa, eikö?

Plussapuhureita itsekullekin!

386/475 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänaamuinen Mammaksin herkkä puhdas nega. Eli kuten arvasinkin todella hailukoista haamuista jotka ei ottaneet vahvistuakseen, on vain hipaisu käynyt. Toivottavasti ei kovin myöhästytä menkkojen alkua sitten, tänään tai huomenna viimeistään pitäisi alkaa. Minä oon tosissani harkinnut laittaa pillit pussiin joksikin aikaa, kun tätä ei oikein pää tunnu kestävän enää. Olikos nyt neljäs kerta kun puuhat olleet juuri oikeaan aikaan oviksen aikaan ja saanut haileita haamuja testeihin hetken ja sitten negaa ja menkat alkavat. Menkat kun on edellisen synnytyksen jälkeen olleet muutenkin TOSI lyhyet ja TOSI niukat, eli aina vaan vahvemmin epäilen että kohdun limakalvossa se vika on ettei pääse kunnolla kiinnittymään. Liekö liian aikaista sitten, ettei hormonitasapaino ole vieläkään palautunut, tosin synnytyksestä jo pian 11kk mutta olihan siihen päälle imetys vaikuttamassa kevääseen saakka. Ja ennen tuota kuopuksen synnytystä/odotusta ehdin olla raskaana jo 9/08 lähtien kun oli ne 2 peräkkäistä keskenmenoakin. Eli viimeiset NORMAALIT menkat on mulla olleet elokuussa 2008!! Täytyy pohtia vähän tauon pitämistä ja tyytyä näihin nyt hetkeksi mitä ollaan aikaan saatu. Selväjärkisenä tätä ei kyllä pidempään enää kestä.

Helene dpo.14

Vierailija
387/475 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaikka kuinka. Ei vaan ole mitään uutta tällä rintamalla, niin on oltu sivussa. Täällä vaan odotellaan, että aika kuluis ja pääsis testailemaan.

Itsellä siis 19 päivää edellisistä menkoista. Ovis oli viime ti tai ke. Aiemmat kierrot 27 päivää. (En suostu enää käyttämään tota perinteistä tapaa, koska se on mielestäni liian negatiivinen jo valmiiksi. Jos niitä menkkoja koko ajan odottaa, niin kyllä ne tulee.) Minä odotan positiivista tulosta! Päätin puhaltaa plussatuulia itseeni!

Rinnat on arat ja vihloo, hieman etoo ja mahassa välillä velloo (tänään ei mennyt soppa alas) ja välillä tuntuu selkäpuolella. Osa samoja tuntemuksia kuin toissa kierrolla. Tosin monella odottajalla raskausoireet alkavat vasta rv:lla 5. eli eipä Wilpuri sullakaan vielä mitään hätää.

Otetaas nyt asenteen vaihdos ja odotetaan kaikki plussa-tulosta raskaustestiin eikä sitä "tätiä"!

Terveisin Ninnimari

kp 19/365 tai jotain ;-D

Vierailija
388/475 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ittu! Sieltä se täti tuli ihan yht äkkii yllättäen kp31... Kyllä ärsyttää. Miten se nyt yht äkkii noi aikasi tuli ku edelliset oli 34 ja 37.

Noh, ei auta ku keräillä ja mennä heinäkuisiin.

Beib kp1/28-37 yk4 nyt sitten...

Vierailija
389/475 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä miten usea on joutunut tässä kuussa pettymään...Beib ja MäntäneN..ja muut hirveä määrä tätejä :(. Eikä näköjään merkkaa sekään vielä mitään, et saa plussanhäivää testiin, pahoittelut Helenelle.

Jaa, onko toivoa.... olisin varmaan saanut itseni huijattua, ellen olisi aamulla testannut. Eli ei ole. Tuhrusta huolimatta siis testasin - ilkkuvan kirkkaan yhden viivan. Vuoto ei ole alkanut kunnolla, mikä on kans ihan p***. Enhän mä voikaaan tulla raskaaksi, jos kohdussa ei tämän enempää oo limakalvojakaan poisvuotavaksi. Hyvin vähän vuotoa nyt siis kaksi päivää.

Oikeasti toivon plussia teille jännääjille, Toivottavasti Miijn uni on enneuni ja toivottavasti Wilpurin oireettomuus tietäää hyvää ja Ninnimarin poitiivisuus palkitaan ;). Ja kaikki muut myös, peukut pystyssä.

Plushuiskis,

Vilho leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä

kp...ööö.1 tai sit vasta huomenna (ja esikoisen yk 8. Pelottaa miten kauan tähän vielä menee...)

Vierailija
390/475 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti on ollut vauhdissa ja ehti se tännekin. Elikkäs oireiden perusteella jo epäilin oviksetonta kiertoa ja olen siitä nyt liki varma.

Harmi, että niin moni täältä putos heinäkuulle. Toivottavasti vielä jännittävät pääsevät tuonne toiselle puolelle kirjoittelemaan, peukkuja teille.

Nirsku ja kp 1

Vierailija
391/475 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa on nyt täti pyörinyt. Pahoittelut ihan jokaiselle jonka luokse se löysi =(

Täällä juuri hetki sitten postisetä tiputti laatikkoon kuusi herkkää testiä ja kovasti tekisi mieli jo kokeilla.

En oleta siellä mitään näkyvän,mutta kokeilla tekisi mieli.

Maratonikierrot minulla kuitenkin muutenkin ja oviskin vasta ollut...nyt dpo9

Maltankohan edes aamuun odottaa, huh.

Malttamattomana Minny kp30/35-37 yk3

Vierailija
392/475 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukkaa putoilee edelleen heinäkuisiin, aika huono plussaprosentti meillä tällä hetkellä;( Yritetääs loput pistää plussia kehiin...ihan kuin se asia nyt niin helposti olisi ratkaistavissa;)

Inksutus, kyselit noita liikkumisjuttuja. Mä olen ainakin elänyt ihan normaalia elämää koko ajan ja liikuntaharrastukset on pysyny. Edellisissä raskauksissakin olen harrastanut raskauden puoliväliin asti ihan normaalisti. Jos sun kroppa on tottunut noin kovaan treenamiseen niin ei sitä raskauden toivomisen takia tarvi lopettaa. Kovasta laihduttamisesta en sitten tiedä...Itse tulin esikoisesta raskaaksi samantien, kun olin saanut painoa pudotettua viitisen kiloa. Ylimääräistä ei silloin paljon ollut mutta vähän kuitenkin.

Täällä normiolo jatkuu...väsyttää aika lailla mutta johtuu kukonlaulun aikaan heräämisestä. Ei tarvis herätä mutta uni ei vain tule:( Ehkä on ollut vähän kuvottava olo mutta voin myös kuvitella asian...ota näistä nyt selvää! T.Wilpuri kp20/27 yk6

Vierailija
393/475 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille pudonneille ja onnea heinäkuulle. Sieltä lueskelin, että joukkoraskautumista suunnittelevat.

Samoilla kiertopäivillä täällä ollaan kuin Wilpuri. Eli tosiaan kp20 ja dpo8 nyt menossa. Lugeista on tullut niin paljon oireita, että oikein ärsyttää. Ja siis ovat sellaisia oikein kunnon alkuraskausoireita: rinnat turvoksissa ja kipeät, menkkamaista juilintaa alavatsalla ja turvotusta. Ärsyttää, kun nuo oireet herättelevät kovasti toiveita raskautumisen suuntaan, mutta oikeasti ei näin vahvoja oireita normaalisti vielä tässä vaiheessa olisi ja ovat tosiaan tyypillisiä luge-oireita. Ärh!

Testata ajattelin viimeistään sunnuntaina, aikaisintaan torstaina. Jotain tuolta väliltä. Sunnuntaina tosiaan on viimeistään testattava, että tiedän lopettaa luget. Ne kun saattavat pitää vuodon poissa. Piinallista aikaa siis täälläkin elellään....

Tähtisafiiri kp 20, dpo8

Vierailija
394/475 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin äsken kun tulin kaupalta kotia herkällä testillä ja vaaleanpunanen viiva tuli ihan testiajan sisään mammaksin herkkä testi, eilen digi näytii siis ei raskaana ja nyt tuli kuiteski viiva. ihan tärisen kun oon niin tohkeissani,mulla oli koko ajan niin varma olo et oon raskaana mut testit sano muuta, testailin siis liian aikaisin. pistän vielä miehen kattoon testiä kunhan kotiutuu.

pahoittelut niille joilla täti tuli ja toivotaan että muutkin nyt plussais!

nelkku kp 27/28

395/475 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tullu ihan hirmuisesti viestejä ja pikaseen selailin läpi Muutamia plussia tullut, onnittelut!

Ja pahoittelut tädin kyläilyistä. Se mokoma löytänyt näköjään aika monet :( Mutta heinäkuisissa sitten joukko-plussaukset kehiin, vai mitä ;)

Täällä menossa kp20 ja oletetun oviksen aikoihin tuli kyllä touhuiltua. Tässä kierrossa en jaksanut tikutella, kun ei viime kierrossa ovis-plussasta huolimatta tärpänny. Vaikka kuinka peittoja heiluteltiinkin ennen ja jälkeen...

Katsotaan miten käy. Viime kierto jäi oudon lyhyeksi, vain 25 päivää. Ihmettelen sitä edelleen. Katsotaan miten nyt käy. Jännäksi menee taas =)

Ketkäs kaikki täällä vielä jännäilee kaverina??

Solina kp20/25-29

396/475 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelkku, awww - onnea!! Vaikeuksien kautta voittoon vai mitä? Kovasti on tarkoitus perässä tulla!

MäntäneN, tsemppiä neuvolapuhelua varten, jos vielä käyt täällä lueskelemassa. Vaikka asiat on itselle vaikeita, niin sitä tuskaa voi lievittää sillä, että toisessa päässä on ammattilainen, jolle nämä asiat ovat arkea.

Wilpuri, samaa tissikivuttomuutta ihmettelen täällä. Ja sitä kuviteltua pahoinvointia. Ainut, että menkkajomotusta on ollut jo useamman päivän ja joka ikinen kerta vessassa toivoo sormet ja varpaat ristissä, että kumpa olis tärpännyt!

Inksutus, juuri tulin kotiin zumbasta. ;) Jossakin luki ettei se vauva tai sen alku sieltä ravistelemalla ulos tule, joten sen verran voi harrastaa, ettei itselle tule huono olo. Joitakin lajeja kannattaa kai raskaana ollessa vältellä, niistä löytyy tietoa googlettamalla.

Niitti, mielestäni AINA saa ja kuuluu toivoa. Ei se ainakaan ilman toivoa tärppää, jos stressaa koko ajan :)

Helene, oletko lääkärissä käynyt menkattomuuden vuoksi? :o

Ninnimari, oot hyvin oikeessa tuossa meidän ajattelutavassa. Oon ite kiinnittäny siihen paljon huomiota viestisi lukemisen jälkeen. Pitää ajatella, että kun tärppää ja kun raskaudutaan eikä vaan odotella tyhmää tätiä!!

Minny, tulethan sitten heti kertomaan meille uteliaille? ;)

Tähtisafiiri, täällä kans lauantain testausta suunnittelen, silloin ois dpo 16. (on muuten helppo tässä kierrossa laskea dpo-päiviä, kun mätsää päivämäärän kanssa!)

Pahoittelut Beib, Vilho, Nirsku ja muut, joilla menkat ovat tulleet plussan sijaan.

ON: Samaa valkovuodon imelää tuoksua/hajua ja määrää täällä jaksan ihmetellä. Nälkä on koko ajan ja väsyttää, mutta epäilen, että johtuu tän hetken elämäntilanteesta.

miij (dpo12, yk2)

397/475 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut olla lietsomatta itseäni mutta... Tissit on arat, siis aremmat kuin yleensä ennen menkkoja. Ja tuntuvat kipeytyvän päivä päivältä enemmän. Niitä jotenkin hennosti kihelmöi. Ruoka ei tahdo maittaa (ei todellakaan normaalia mulle, jätin jopa ostamani suklaapatukan syömättä!), ja aamukahvilla meinasi ruveta yököttämään kun söin sämpylää. Nytkin on sellainen kuvottava olo, että tekisi mieli vain kylmää appelsiinimehua.

Olen päättänyt malttaa mieleni lauantaiaamuun asti. Viikonloppuna on bileet tiedossa, haluaisin sitä ennen tietää kuitenkin. Miehellekin jo näistä oireista mainitsin.

Onnittelut Nelkulle!

Cassandra kp 25/29-32, yk 3

Vierailija
398/475 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Nelkku!!

Itse tuhlasin herkän testin tuossa hetki sitten ja eihän siihen mitään tullut.

Ei edes hailakkaa haamua.

No,enpä kyllä oikeastaan edes osannut sellaista odottaakaan näillä kiertopäivillä vasta,mutta olisihan se ollut kiva jotain edes siitä huomata..

Yritän jättää huomisen aamun välistä ja seuraavan testin ajankohta olis siis pe aamuna.

Jos siis maltan jättää huomisen.

Raskauden puolesta kertoisi rintojen kihelmöinti sekä alavatsan pingottuneisuus,mutta tokihan ne voivat enteillä myöskin menkkoja..

Minny kp31/35-37 yk3

Vierailija
399/475 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kai se on uskottava,ja huono olo on myös rupesi ihan oksettamaan mutta en sitten laatatannu kuitenkaan.

miij: mulla kans ihan älytön toi valkovuodon määrä,joten sekin voi kertoa raskaudesta.toivotaan parasta :)

cassandra:noi sun oireet kuulostaa kyllä jo aika varmoilta!

inksutus: minä olen lähinnä lenkkeillyt ja uinut raskauksien aikaan. ja nyt kun olen saanut viime raskauden kilot tiputettua tehokkaalla kuntosalikuurilla ja lenkkeilyllä,niin voi ottaa taas rennosti. tavoite olis kuitenkin pysyä suhtkoht kunnossa ois se niin kiva jos sais vaan sen mahan eikä ollenkaan muuta läskiä :)

laitanpa tähän nyt näitä omia oireita:

eli heti oviksen jälkeen oli n.viikon etova olo.

viimeiset 6pvää oon ravannut vessassa hullun lailla aattelin jo et pitääkö mennä pissakokeeseen mutta kun kipuja ei ole niin en ole mennyt. Taitaa siis johtua vaan raskaudesta.

Viiltävä nännikipu,jota ei todellakaan ennen ole ollut myös jossain vauheessa kuumotti tissejä hirmusti.

palelee ihan koko ajan.

väsy iltaisin,normaalisti valvon myöhään. plussana herääminen aamulla aikaisin ennen kelloa.

oksettaa ja mietin miten saan ton aamukahvin alas:)?

nämä nyt ainakin, aattelin perjantaina tehä sen digitestin,josko sillon jo näyttäis jotain.

nelkku rv 3+5 kait? ja la ois vissiin 24.6.2011 taitaa olla juhannusaatto?

Vierailija
400/475 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia,

Vautsi! Onnea nelkku!! Voi, kun saisi itsellekin sen plussan.

Tänä aamuna heräsin ihmeissäni, kun nyt rintojen arkuus on kadonnut vallan ja eilen olivat tosi kipeät. Aattelin, että onko se oma keltarauhanen nyt lopettanut toimintansa, kun näillä main on joka kierrossa käynyt niin. Ihan kuin vastauksena tuohon alkoi juuri sitä oikeaa munasarjaa jomottamaan ja nyt on jo muutaman tunnin jomotellut. Ei siis mitenkään kovin kipeästi, mutta häiritsee kyllä aika pahasti keskittymistä, kun koko ajan tuntuu jotain. En kyllä tiedä voiko tuokin olla vaan niistä lugeista tuleva oire jälleen.

Tähtisafiiri kp21, dpo9