Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Kesäkuiset 2011***

22.08.2010 |

Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.

Onnea matkaan jokaiselle!

Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan

Kommentit (475)

Vierailija
361/475 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut enää millään odottaa... Tänään alkoi töissä tosi paljon rintoja "vihlomaan", ja tuli sellainen tunne, että voisko tämä nyt olla sitä, mutta ei! Mammaksin herkällä testillä selkeä nega! Kp nyt 26/28-30, dpo 12 luulisin... Juu, tiedän, saattaahan se siitä vielä muuttua, mutta en nyt jaksa oikein uskoa, tätiä siis odottelen sunnuntaina kylään (tai en siis odota, mutta luulempa, että se sieltä tulla tupsahtaa...)

Höh :(

-Annu-

Vierailija
362/475 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille tasapuolisesti!

Täällä on viime aikoina jutusteltu niin paljon, että olen ihan totaalisesti tippunut kärryiltä. Meillä oli muutto viikko sitten ja senkin takia on jäänyt nämä itsensä tutkiskelut aika vähälle.

Onnea hurjasti plussanneille ja pahoittelut niille joille täti on löytänyt kylään!

Omaa napaa sen verran, että tänään lähdettiin uuteen kiertoon. Täti löysi kuin löysikin tänne, vaikka CB:llä bongattu ovis tuli hyödynnettyä kohtuu hyvin. Se mikä tässä on outoa, että alkukesäsät kierto oli n. 29 pv, nyt kolme viimeisintä kuukautta 34 päivää ja tämä viimeisin yhtäkkiä 28 päivää. Toisaalta täti tuli tasan 14 päivää oviksen bongauksesta. Ei tarvinnut siis jännittää tässä kuussa yhtään kun täti tuli aivan yllättäen :(

Minä siirryn siis heinäkuisiin taustailemaan siksi aikaa kunnes saan itseni taas keräiltyä kasaan...

Plussatuulia!

HennaN, kp 1/28-34, esikoisen yk 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/475 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon uusia tyyppejä!

Ihanaa, että ollaan saatu pari plussaa!!! Kyllä meidän muidenkin aika vielä koittaa!

Mulla tais olla ovis alkuviikosta (pari päivää etuajassa). Pupuiltu on ahkerasti koko viikko, mieskin oikein innostu, kun sanoin että on ovis! Hyvä tekosyy harrastaa paljon seksiä ;-)

Ja nyt alkaa siis ihanat piinaviikot ja "oireiden bongailu". Mulla itseasiassa on jo eka: rinnat on aivan törkeen kipeät! Ei voi nukkua kun selällään, kun ei edes kyljelleen kärsi kääntyä. Ja uutena oireena on sellaiset kummalliset vihlonnat.

Onko kellään muulla ollut tällaisia vihlontoja rinnoissa?

Mukavaa perjantaita ja muistakaa romantiikka!

Vierailija
364/475 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina tein negatestin, vaikka kai sitä olisi voinut ihan hyvin odottaa eiliseenkin, jolloin täti tuli. Kammottavat pms:t ollu tässä kierrossa. Toisinaan ei ole mitään ja eikä vuotopäivinäkään koske. Nyt oli rinnat tosiaan jo viikko sitten niin kipeät, että ei tehnyt mieli juosta.

Eilen sitten raivosin täällä kotona kuin raivopää. Olipa kiva, kun meillä oli miehen kanssa yhteinen vapaapäivä (meillä on aika harvoin kokonaisia vapaapäiviä yhdessä, kun työvuorot eivät aina osu yksiin). Olen muuten ihan leppoisa ihminen, enkä ole koskaan ymmärtänyt esimerkiksi nalkuttamisen ideaa. Eilen sitten otti päähän joka ikinen väärässä paikassa oleva esine, sana ja ilme. Sitten välillä itkua. Onneksi on ihana mies! :D

Pari plussaa on tullut! Onnea teille kovasti! Minä siirryn heinäkuisiin.

365/475 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama meitä piinailijoita vielä jäljellä... Meillä hyödynnettiin ovis niin, että kun sen päivällä luulin tuntevani, niin oli puuhailtu edellisenä päivänä ja samana aamuna. Toivon, että se riittäisi. Jos nyt tulisin raskaaksi, niin siinä olisi hupaisaa todeta että näin vauvan jo munasoluna ultrassa :-D

Oireita en näillä kp:llä vielä jaksa seurata, mutta sen olen huomannut että nännit on tosi arat. Mietin jo että johtuuko se uusista rintsikoista, mutta muistaakseni havaitsin asian samana aamuna kun olin ekaa kertaa laittamassa niitä rintsikoita päälle. Tätä on ollut nyt pari-kolme päivää. Samoin parina päivänä on alavatsalla ollut kaikenlaisia tuntemuksia, ainakin kohdun vasemman puolen paikkeilla (näin luulisin). Toisaalta mulla on ollut muutakin mahavaivaa, mutta nämä on ollut selkeitä alavatsatuntemuksia. Eli nehän VOIS olla kiinnittymisvaivoja, mutta en nyt ala todellakaan vielä toivoa mitään.

Viikon päästä ois alkoholikemut tiedossa, lauantaina kp 27/29-32, kai se on varmuuden vuoksi silloin aamulla pakko testata...

Onnea plussanneille ja tsemppiä meille vielä piinassa eläville!

Cassandra kp 20/29-32, yk 3

366/475 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna tein Apteekin oman, kyllästyneenä noihin himputin tummiin viiruihin Mammaksin liuskoissa, tuli AIVAN hailukka viiva, siis niin hailukka etten edes kuvatessa saanut sitä näkymään kuvassa, vaikka livenä siinä punertavaa onkin. Nyt vituttaakin ja rankasti. En tiedä mitä odotin tuohon saavani, tietty vahvemman, oikean plussan. Taitaa kemiallinen olla tällä kertaa. Voi MIKSIMIKSIMIKSI!!! En voi uskoa että kun kerrankin tärpännyt, niin pitää tälleen käydä! Odotan menkkoja sitten alkaviksi, alkanee pari päivää myöhässä kuten aina jos hipaisu käynyt. MIKSI ei voinut tulla kunnon plussaa, tämä on jo tuhoon tuomittu näillä kiertopäivillä:(

Helene dpo.12 (yk.8)

Vierailija
367/475 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aika huonosti mukana, mutta hyviä uutisia! olen plussannut 28.9 ja LA on laskurin mukaan 4.6. Toivotan nyt kovasti plussa onnea teille kaikille!! ja onnittelut jo plussanneille.

Vierailija
368/475 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene4: Testasin ites kp 30/30 apteekin omalla haalean viivan ja siitä odotin 2 päivää kun digitaalinen saapui postilaatikkoon ja se näytti raskaana. Kyllä se haalea viivakin jo on + ;)

Kp 30/30 http://www.aijaa.com/v.php?i=6846463.jpg

kp 30/32 http://www.aijaa.com/v.php?i=6846464.jpg

Vierailija
369/475 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helene: äläs nyt vielä luovuta, jos siinä on punertavaa niin se on plussa,apteekin oma ei oo koskaan antanu mulle vääriä tuloksia. minä muuten sain kanssa muutaman kerran noilla mammaksin testeillä sellasen viivanpaikan jonka mieskin näki viimeksi eilen..mitkäs sulla olikaan nyt kp:t? ite sain viimeksi noilla kyseisillä liuskoilla hailakan plussa kp 25/28-30 ja apteekin omalla plussa kp 27.

mites vilho? millon testaat?

zharaa: onnea paljon !

diudau: mulla tota selkäsärkyä oli kans pari päivää ja nyt ei enää,viimeksi se oli merkki raskautumisesta,joten vielä on toivoa.

Mites muut? täällä oli aika moni piinailija ja vkonloppuna testaava.

pahoittelut niille joille täti tuli..

Oma napa: ite ajattelin testata huomenna illalla kun mies tulee töistä. viimeksi on näkynyt juuri kp 25 haalea plussa noihin aikoihin,joten jos siellä jotain on niin ajattelisin sen näkyvän..oireita nyt lähinnä on alavatsan särky enempi ja vähempi sekä maha on sekasin? finnejä on kans rinnoissa ja naamassa mutta tiiä sitte lasketaanko sitä oireeks..?onhan tämä piinaavaa odottaa.

Nyt niitä plussia roppakaupalla tänne ja heti! :)

nelkku kp 24/28-30 yk 2 dpo:sta ei tietoo..

Vierailija
370/475 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene, minä kyllä voisin sanoa, että onnea plussasta! Haaveilen siitä päivästä, että apteekin testi (tai mikä tahansa testi) näyttäisi jotain muuta kuin tyhjääkin tyhjenmpää tyylipuhdasta NEGAA!

Onnea zharaa plussasta! :)

Nooo...omaa napaa. testasin eilen aamulla mammaksi 25 -herkkyyspuikoilla. - nega tietysti. Jotenkin tän pettymyksen olis jo varautunutkin ottamaan vastaan. En tiedä testaanko uudestaan enää. Maanantaina varmastikin alkaa vuoto - toivottavasti. Ettei kierto turhaan veny, ovisplussa oli siis kp 10 ja 11.

Oireita muuten on alavatsalla, olisko mun kroppa jo valmistautumassa vuotoon tai peräti uuteen kiertoon,kun munasarjoja särkee. Ninnimari kyseli niistä tissien vihlomisesta, sama juttu - aaltoilevia silloin tällöin tuelvia vihlaisuja molemmissa rinnoissa. Mutta rinnat eivät ole muuten kipeät.

Täällä oli muitankin negan testaajia, pahoittelut ja peukut pystyssä että olisi ollut liian aikainen testiaika - heti sitten kertomaan jos muuttu plussaksi! :)

Onko meibi testannut jo? Täällä on isosti peukut pystyssä teille muille, plussaa kehiin nyt, nelkku, ja miij, diudau ja kumppanit!

Vilho, kp 23, dpo 12-13.

Vierailija
371/475 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluja siis kaikille plussaajille ja tietenkin myös pahoittelut niille joille täti on kylille saapunut.

Paljon on tekstiä tullut ja en kyllä alkuunkaan muista mitä piti kellekin kommentoida...

Vilho taisi kysellä terojen vaikututsta kiertooni...mulla oli kierrot ihan uskomattoman pitkiä silloin kun ne määrättiin (tultiin siihen tulokseen ettei ovulaatiota tapahdu) sitten kävin ssg-tutkimuksessa jossa oik.munasarja avattiin ja clomit olivat auttaneet silloin munasoluja kypsymään, tällöin popsin myöskin teroja.

Näiden seurauksena jäinkin sitten odottamaan esikoistamme.

Miula siis ratkaisevassa roolissa oli ihan selkeästi lääkkeiden kanssa myöskin tuo ssg-tutkimus kun toinen puoli oli tukossa ja se saatiin tutkimuksessa auki vaikka sattuikin ihan helv........

omasta navasta sen verran,että kyllä sais päivät mennä nopeaan!

Viime su sain hymynaaman digitestiin ovulaatiosta jolloin kp21 ja nyt siitä siis 6päivää...

ajattelin,että jos vaikka niitä herkkistestejä jostain tilaisi...

Koska niillä voisi ekan kerran testailla???

En ole koskaan moisia herkkiä testejä tilaillut jotenka olen ihan ummikko niissä =)

Minny kp27/37-39 yk3

Vierailija
372/475 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille taas pitkästä aikaa. :) Ei oo ollu mitään mullistavaa asiaa, niin on jääny vähän vajaalle tämä kirjoittaminen. Ja on ollu mieli maassa tän asian takia jotenki... Ovis tuli hyödynnettyä niin hyvin, eikä mitään oireita vieläkään.

Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut tädin saaneille... :) :(

Itsellä siis piinaviikko alkais nyt! Ajattelin testata ens vkl la tai su. :) Ellei täti sitten tule ennen. Onkos ketään samoilla päivillä testailijoita?

Mut tosiaan, ei oireen oiretta. Mälsää...

Beib kp 30/28-37 yk3

Vierailija
373/475 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kuumeilijat ja hyvää sunnuntaita

Tuhruttaa.. Mikähän ihme siinä on, että tämä homma ei ota onnistuakseen...

Ovis bongattu testillä, limoilla, ja kivuilla - check.

Hyödynnetty ihan hemmetin hyvin, check.

Jalat ylös, check.

Vitamiinit, mehut ja muut poppaskonstit, ei liikaa röökiä, tai alkoholia, check.

Luteaalivaihe riittävät 14 päivää -check.

Pelko ikuisesta lapsettomuudesta- check. Tänään taas sellainen olo, että ******piiiip.

Plussaisia syystuulia puhaltelen muille ja lämpimät onnittelut jos ja kun plussia vielä tulee. Minä keräilen, ja palaan ehkä joskus asiaan.

Vilho, kp 24 ja tuhrut, esikoisen yk 8 alkaa huomenna. check. (Ja toivottavasti ehkä vähemmän stressiä, se stressittömyys tuosta listasta taitaakin puuttua)

Vierailija
374/475 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea zharaa!

Kurjuus, Vilho ja muut seuraavalle kuulle hypelleet :(

Täällä ainakin Beib on yks loppuviikon testailija jos testitarvetta nyt edes ilmenee. Oireet epämääräisiä, välillä tuntuu, et olis oireita, välillä olen varma, et ovis puttui tästä kierrosta. Tänään alavatsa pinkeänä, joka toisaalta voisi merkitä jotain. Toinen vanhastaan tuttu merkki on painon helppo hallinta, et viikonloppuherkuista huolimatta ei vaaka ole värähtänyt. Mut saas nyt nähdä sitten...

Oli kai täällä jännitettäviä nyt alkuviikkoonkin ja nelkulla tais olla tänään testipäivä...

Jännäyksessä mukana vielä

Nirsku

375/475 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiih, Vilho. :( Jospa ois vaan kiinnittymistuhrua? Tuo stressittömyys on kyllä yks tekijä, mikä varmaan meidän kaikkien pitäis saada jotenkin nitistettyä. Jos jollakulla on konsteja, niin täällä kuullaan mieluusti!

Pahoittelut myös tädin vieraaksi saaneille. :(

Inksutus, viestisi uudelleen ajatuksella lukeneena huomasinkin, että toinen. Samoin täällä!

Zharaalle plussaonnittelut! :))) Ottaisitko meitä täältä mukaasi?

Beib, piinaviikko täälläkin. Torstai ois dpo 14, joten jos täti ei sitä ennen kurvaile paikalle, niin voisin testailla lauantaina tai sunnuntaina.

ON: Välillä oireita piisaa ja välillä ei. Kuitenkin elämä on ihan erilaista kuin ekassa kierrossa. Tissit ei oo millään tapaa arat, mutta nyt maha on jotenkin omituinen. Paino on pudonnut tässä kuussa 2kg, joten Nirskun viestistä sain kyllä toivoa näille oireilleni :D En tiennyt, että se vois olla merkki... Valkovuoto alkoi uudestaan dpo7 ja minusta se tuoksuu jotenkin hassulta.

Ja niinkuin vannoin etten nyt oireita ala kytätä... Yritän selitellä itselleni masukivuilla sun muilla. Saas nähdä.

miij (ja se tuttu litania 24/29, dpo10, esikon yk2)

Vierailija
376/475 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti yllätti minut tällä kierrolla totaalisesti; Se tuli JO kp 27/28-30..?!

Eli heinäkuisiin siirryn tästä, kun vaan taas saan ensin itseni kasaan.. :(

Annu kp 3/27-30, yk 4

Vierailija
377/475 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin alkuviikosta, että viikonloppuna testailen. No, en sitten malttanut odottaa, vaan perjantai-iltana kaivoin testin kaapista ja negahan sieltä tuli. Ja ihan kuin kiusaksi täti ilmestyi tunti testin tekemisen jälkeen... Joten siirryn heinäkuisiin. Mutta minulla olikin tosiaan vasta ensimmäinen yritys, joten odotukset eivät olleet kovin korkealla.

Onnea Zharaalle ja toivon, ettei teitä muita enää siirtyisi heinäkuisiin vaan pääsisitte onnellisten odottajien joukkoon. :)

T. MeiBi, esikoisen yk 2, kp 3/34.

Vierailija
378/475 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aamuna tuli.. kp37/34.. että uuteen yritykseen ja heinäkuisiin siirryn.

Onnea plussanneille ja me muut uutta yritystä vaan putkeen ja tsemppiä vielä plussan odottajille. :)

379/475 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annu, MeiBi ja DiuDau, *halaukset* Vaikka sitä tätiä kuin odottaisi, niin aika pettymys taitaa muillekin joka kerta olla :(

Nelkku, joko mies on kotiutunut? Täällä kovasti tulosta odotellen! :) Plussapuhurit ja -myrskyt ja kaikki hurrikaanit sinne suuntaan! (ja toki muillekin lähipäivinä testaileville!)

miij

380/475 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ensimmäistä kertaa vauvakuumeajatukset tunki jo uniin. Yritän nyt unohtaa sen jonkun sanoman lauseen, että unet tarkoittaa usein käänteistä...

Tehtiin viime yön unessa äidin kanssa raskaustesti ja sain sille kyyneleet silmiin, kun testi näytti haaleaa viivaa. Toivottavasti tämä nyt ennakois sitä, ettei täti haluakaan meille tällä viikolla kylään. :P

Hyvää alkavaa viikkoa vauvakuumeilijat!

ps. Onko muut nähneet vauvaunia nyt kun mielessä pyörii kaikki päivät pelkät vauvahaaveet? :)