***Kesäkuiset 2011***
Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.
Onnea matkaan jokaiselle!
Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan
Kommentit (475)
Olenkin vähän aikaa ollut taustalla, kun noi lasten vesirokot vei ihan voimat. Kuopuksella oli niin hurjana, etten ois ikinä uskonut! Mies totesi pahimpana huutoyönä, että meille ei tule enää yhtään vauvaa...no, eilen kuitenkin saatiin ovis hyödynnettyä, joten kai nuo huonot hetket unohtuu aika pian;) Toisaalta ihan hyvä, että tässä on ollut jotain muutakin ajateltavaa kuin vauvayritykset...jos se vaikka tuottaisi toivotun tuloksen;)
Tsempit tasapuolisesti kaikille, oli niin paljon viestejä, ettei oikein mitään jäänyt mieleen. Plussia ei tainnut olla, joten pistetääs niitä kehiin! T.Wilpuri kp13/27 yk6
P.S Ainiin, Nirsku, kysyit noista oviksettomista kierroista. Mulla huomaa oviksettoman kierron siitä, että lämmöt ei nouse oletetun oviksen jälkeen. Yleensä nousee 37 asteen pintaan ja vähän ylikin!
Tänään on aamupäivästä lähtien veskireissuilla jäänyt paperiin tuhrua, joten kait tässä saa asennoitua menkkojen alkamiseen ja huomenna hanat aukeaa :/ Eli kp pääsi numeroihin 40!
Pahoittelut Helene, mutta älä heitä toivoa, peukut pystyssä vielä kun on niin aikaista :). Eikös plussatesti noin aikaisin ole alle 50% luokkaa (siis niillä jotka oikeasti raskautuneetkin) :).
Wilpuri, heippa pitkästä aikaa ja hienoa että ov hyödynnetty :) Jaksuja ja parenemisia teidän perheelle.
KaisaMaijahan tuli parahiksi paikalle loppuviikon testailuihin, pluspuuh sinnekin päin!
Nirsku, minulla etukäteiset limat ehkä paras merkki ovulaatiosta. Kaikki muut oireet on tuntuu vaihtelevan joka kierrossa. Ja minullahan ongelmana on ollut myös positiiviset lh-testit ilman ovulaatiota. Lievää pco:maisuutta, joka ilm. syynä. Ei ole tutkittu ultraa lukuunomttamatta. Eli arvailuahan tämä kaikki on ja tärpin puuttuminen varmaan ainakin vie meidät vielä tutkimuksiin, että tapahtuuko sitä ovulaatiota vai ei.
Omaa napuskaa: täällä ei oireita suuntaan eikä toiseen, juilii kyllä välillä kovastikin, mutta se ei ole ennenkään meinannut yhtään mitään. Isoin vaiva on epäusko ja epätoivo. Piinapäivät saisi kieltää lailla. Kun lokakuu alkoi tätä toivo-epätoivo-toivo-likumäkeä on jatkunut nyt tasan kahdeksan kuukautta. Tuntuu puolelta elämältä.
Plussa-aaltoa meille kaikille toivoen,
Vilholainen kp19, dpo8-9, yk7
muoks* AmaliaJoel, voi ei! Pahoittelut jos se vuoto sieltä alkaa, toivotaan ettei!
Nirsku, tuota samaa mietin itse. Ovistestit on alkaneet näyttää siitä kp13 saakka koko ajan tummempaa viivaa ja nyt kp19 aletaan olla aika lähellä toisiaan noiden viivan tummuuksien suhteen. Alan olla aika neuvoton, kun ei ymmärrä mitä tuo nyt sitten tarkoittaa. Täysin valkoiseksi on jäänyt vain kp10.
Omaan oloon luotan edelleen, sen mukaan ovis ois ollut sillon kp14 (toisin ku eilen muistin väärin että olis muka ollu kp13). Jatkan nyt tätä ihmettelyä näillä halpistesteillä.
Jos joku on kokenut saman, niin kuulisin vertaiskokemuksia mieluusti!
KaisaMaija tervetuloa takaisin seuraan jännäämään! Täällä tosiaan alkaa helposti mieltää muiden oireita itselleen ja terästäytyy itsekin täs omien olojen kyttäämisessä... Hyvässä ja huonossa. Mut tervetuloa :)
Helene hei, muista, että niin kauan kun tätiä ei näy niin toivoa on!! Murehditaan asiaa vasta ens viikolla jookos, jos on sitten aihetta. Plussatuulia vielä kovasti!
Wilpuri, tsemppiä muksujen sairasteluihin! Itelle ne on vielä kaukaisia haaveita ;)
AmaliaJoel, eiiiii.... Jos ois vaan pientä tuhrua pikkuisen alkumatkalla?
Vilholainen, ehkä tää kuu tois teille vihdoin helpotuksen? Ei kuullosta kivalta vuoristoradalta. Miten sinulla näytti noi lh-testit positiivista, alusta loppuun vai?
miij kp19, dpo5, yk2
..jatkan matkaani Heinäkuisiin. Täti Punainen löysi minutkin, vaikka koitin niin kovasti olla sitä piilossa. Fiilis on hyvä, vaikka vähän harmittaakin.
Paljon plussatuulia tänne jokaiselle :)
Pitääpä aina syödä sanansa kuten nytkin eilisen kiukunpuuskan jälkeen..Tottakai aamulla kokeilin taas kymppitestillä ja nyt siihen tuli aivan aavistus tummaa testiviivankin kohdalle. En kyllä sano tuota edes punertavaksi, vaan tumma viiru siinä näkyy. En sitten tiedä meinaako mitään vai onko noissakin joissain liuskoissa jotain viivanpaikkoja, eilinen testi oli kyllä puhdas nega ilman mitään haamukohtia. Eli huomenna uutta testiä, jos tuo nyt olis alkavaa plussaviivaa niin joka aamuhan sen pitäisi tuosta selvemmin alkaa näkymään. En uskalla kyllä ajatella tuosta mitään, niillä Pregchekin liuskoillahan sain useammankin kerran punaisenkin haamun syyttä suotta ja tuo tän aamuinen ei mielestäni edes ole punertava. Huomisiin siis kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä.
Helene dpo.9
Helene, toivotaan toivotaan viivan vahvistumista :)!
Miij kysymykseeesi, ei ole ollut lh korkealla koko kiertoa, mutta esim megakierroissa kp 15 lähtien useana päivänä ja viikonkin välein,. Lääkäri ei osannut sanoa mitään ennen tarkempia tutkimuksia ja pco:ta minulla ei ole todettu. Siinä lh voi olla koholla koko ajan. Monessa kierrossa minulla ovisplussa on ollut "oikein" 2 päivää ja sitten laskenut. Mysteeeri tämä kroppa minulle on... ja viivatestejä en siitä syystä käytäkään, minulla on liian hyvä mielikuvitus ja lyhyt pinnan niille ;).
On: Epäusko jatkuu, esikoisen tuhtaaminen taitaa meillä jatkua hamaan tulevaisuuteen: lämmöt ovat alhaalla ja juilii tutusti, itkuraivarit otettu miehelle aamulla. Ei m-i-t-ä-ä-n muita oireita. Eli melko varmasti kommunistin vierailu edessä piakkoinkin... mutta katotaan nyt rauhassa kierto loppuun.
Plussaa ja aurinkoa kaikille!
Vilho kp 20, dpo 9-10, yk7.
Olen lueskellut näitä viestejä aina välillä, kun itselläkin jännittävät viikot olleet käsillä. Ekasta kierrosta kierukan poiston jälkeen ei tärpännyt, mutta nyt toisessa kierrossa olen ollut näiden oireiden kanssa aika varma raskautumisesta. Kolmatta lasta olisi toiveissa meidän perheeseen :)
Paljon onnea plussailuun kaikille! Jännittäviä hetkiä elellään !
Helene: eiköhän se viiva sieltä vielä vahvistu!
Itse testasin tänä aamuna / yöllä :) Tuli kauhea vessahätä klo 04:10 ja ajattelin, että nyt mä sen plussan sieltä bongaan vahvistukseksi tuntemuksilleni. Ensin ovistestillä sain vahvemman testiviivan kuin kontrolliviivan ja sen jälkeen sitten päätin kokeilla myös raskaustestiä. One Step -raskaustestiin sain haalean viivan. Näkyy vaaleana, mutta viiva siinä testialueella on selvästi! Arvatkaa vaan tuliko uni enää silmään tuon vessareissun jälkeen... Nyt meneillään kp 25/28 ja ovulaatiosta 14 päivää. Miehelle en halua vielä tätä paljastaa, pidän jännityksessä viikonloppuun saakka, jos vaan pystyn! Kävin hakemassa apteekista vielä digitaalisen testin ja ajattelin, että voidaan vielä hänen kanssa yhdessä "yllättyä" ihanasta tulokseksesta viikonloppuna!
Ihanan aurinkoinen päivä, mieletön fiilis :)!!!!
onnittelut plussanneille!
amaliajoel:ikävän vieraan sait, toivon sulle kovasti plussaa ensi kierrolle :)
helene:onko viiva vahvistunu?
oma napa: aamulla testasin negan kp nyt sit 22/28 sellanen mammaksin herkkä testi oli, mut kai toivoa vielä on..huomenna uusiksi vaikka lupasin itelleni etten ennen viikonloppua testaa..no oireita ois etova olo, selkäsärky ties monettako päivää ja valkkaria ihan kiitettävästi niin ja finnejä rinnoissa?mitä ei ikinä ennen oo ollu.
nelkku kp 22/28 yk 2
Onnea Auroralle plussasta!
nelkku, pahoittelut negasta, onhan toi tosi aikaisin testattu, et toivoa varmasti vielä on.
Helenen uusintatestauksen tuloksia täälläkin huhuillaan ;)
Ketäs muita meitä täällä vielä on plussaa toivomassa? Eikös loppuviikolla ollut testaajiakin?
ON: olen saanut pidettyä testit kaapissa, jes! ja varmaan jatkossakin koska oireita (ja sitä myöten turhia toiveita) ei juurikaan ole. Mulla ei myöskään ole "alkoholipitoisia" menoja viikonloopuna, joten testiä ei ole siinä mielessäkään tarpeen tehdä... ehkä la tai su testaan. ehkä.
Voin henkisesti paljon paremmin kun en toivo ja odota niin kovasti, tämä itseharjoittamani erittäin alkeellinen käänteispyskologia toimii tosi hyvin ;) heh.
Kuulumisianne odotellen, aivan liian vähän plussia tullut tähän mennessä ;)
Vilho kp 21/??, dpo 10-11, yk7
Paljon onnea Auroralle, ihana uutinen! Ja Helenelle pidetään peukkuja pystyssä, samoin kuin kaikille muillekin ketkä vielä täällä kesäkuisissa jännäävät. Ketäs meitä muuten täällä vielä on? Vilho, taidetaan mennä suunnilleen samalla dpo:lla. Peukkuja sinnekin!
ON: Vähän ihmeissäni olen, kun tätiä ei ole kuulunut. KP on 32/28 ja dpo 11, eli Vilhon kanssa varmaan testailen samoihin aikoihin viikonloppuna. :) Minkäänlaisia oireita ei ole, mutta muuten tämä viikko on ollut aivan hirveä flunssan takia. Lämmöt vähän koholla, mutta kuume ei ole noussut. Katsotaan nyt, mitä viikonloppu tuo tullessaan.
Jännittää, jännittää. Miehelle en viitsi kauheasti avautua piinaavasta odottelusta, toinen yrityskerta kun vasta menossa. Eli onneksi on netti ja kanssa jännittäjät, niin pääsee vähän purkamaan tunteita ja kuulemaan kohtalontovereiden ajatuksia.
Itse en ole viel hurahtanut testailun maailmaan. Kaippa sitä tulee hurahdettua jos esikoinen ei ota tullakseen pikapuolin. Vielä hillitsen itseni, KP 23/32 menossa, eli reilu viikko viel odottelua ja sit testi, hollillista menoa kun olis tiedossa just tätipäivänä... Toivon niin et siitä tulisi holiton ilta... mut aika näyttää.
Plussatuulia.
Aurinkoista syyspäivää kaikille tasapuolisesti. :)
Noh, nyt kp34/34 ja menin hätäpäissäni tekemään testin aamulla, kun olin poikkeuksellisesti aamuöisen vessakäynnin pantannut eli olin ainakin testikelpoinen. Käytän niitä CB:n testejä. Negaa näytti.
Menkkamaisia nipistelyjä ollut vajaan viikon verran silloin tällöin, mutta alaselkä, se on nyt ollut aika äkäisen kipeä.
Joko testi oli vielä liian aikaista minulle tai sitten minulla venyy kierto pidemmäksi, mikä on epänormaalia minulle, yleensä ovat liian lyhyitä ja ennen pillereiden syöntiäkin ne tulla tupsahteli parin viikon välein.. Mutta oottelen sunnuntaille jos täti ei tule kylään, niin testailen uudestaan.
Mutta toivossa on hyvää elää. :)
Plussatuulia kaikille!!!
T: DiuDau
Aamun testi taas vain tummahko viiru testiviivan kohdalla, en kyllä punaista erota siinä:( Ehkä hiukan tummempi viiru kyllä oli, mutta luultavasti nuo Mammaksin herkätkin antavat jotain "varjoviivoja" tai viivanpaikkoja vain. En kyllä tuota mitenkään positiivisena tuloksena pidä. Ja tässä vaiheessa pitäisi varmaan olla jo selvää punaista (vaikka haaleaakin) viivaa näkyvissä. Enpä kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon vielä, eilen sain niin toivoa että aloin kuulostella "oireita" ja rintoja pisteli ja syyhysi (mukamas) ja munasarjakipuja on välillä ihan valtavastikin(niitä ollut jokaisessa alkuraskaudessa). Annan itseni vielä muutaman päivän ajatella että liian aikaisin aloittanut testailun (vaikka 20-herkkyyksisellä testeillä oon aiemmissa raskauksissa testannut selvän positiivisen jo dpo.10-11). Kolme noita Mammaksin herkkiä jäljellä joten eiköhän nuo tule käytettyä loppuviikon aikana. Toivontoivontoivon!!
Helene dpo.10 (yk.8)
Onnea Auroralle! Nyt vaan muiltakin plussia, monilla alkaa olla h-hetket käsillä;) Onkos kukaan muu samoissa päivissä mun kanssa? Mulla menossa vasta kp15/27...muut taitaa olla aika paljon pidemmällä. Missäs Solina luuraa, meillä oli aikalailla sama kierto?!? Tämä on siitä ihmeellinen kierto, että päästiin hyödyntämään ovis TOSI hyvin, kun mies oli lomalla! Nyt ei ainakaan siitä jää homma kiinni!
MeiBi, miten olet malttanut olla testaamatta? Toi sun tilannehan kuulostaa tosi jännittävältä;) Ja lämmötkin koholla...ettet vaan ois raskaana!
Vilho, jospa tää ois nyt SE kierto! Toi oireettomuushan voi olla hyväkin merkki. Mun kohdalla ainakin oireettomat kierrot on ollu niitä plussakiertoja;) Täälläkään ei ole mitään oireita havaittavissa mutta nyt onkin vielä turhan aikaista. Joten piinaviikon alkua jään odottelemaan. T.Wilpuri
Aurora, onnea plussasta ja onnea odotukseen!
Nelkku, tosiaan kuten Vilhokin sanoi, tuo tuloshan voi muuttua vielä ajan kanssa, elä luovuta viel :)
Vilho, oon vissiin vähän huonompi tos käänteispsykologiassa. Miehelle vakuuttelen, että ei tässä mitään, tässä kierrossa en kyttää omia oloja, että katsotaan sit kp 29 kohdalla mikä on meininki jne. Itseäni sen sijaan en oo vielä osannu huijata ;)
Mut toisaalta sama täällä, oireita ei juur minkäänlaisia. Suuntaan eikä toiseen. Nyt tosin sain taas toivon hilut nousemaan Wilpurin kommentin myötä... Jaa että oireettomuuskin on oire :D
Meibi, plussapeukutukset lämpöjen puolesta! Viikonloppua innolla odotellessa :)
DiuDau, meinasitko koska tehdä uudemman testin? Plussapuhureita sinnekin!
Helene, dpo 10 taitaa olla aika aikaisin, vaikka herkkiä testejä onkin :)
Välillä tuntuu, että teillä joilla on jo lapsia, on tietyllä tapaa helpompaa. On tieto siitä, että voi raskautua, on vertailupohjaa sille, mitä raskautumisen ekat tunteet on omalla kohtaa olleet... ja sitten toisaalta, samanlaista jännäämistä, panikointia ja ittensä vahtimista... :D
hullua puuhaa tämä vauvanteko,
miij kp 21/29?, dpo 7, esikon yk2
Oh inksutus, unohdin sinut äsken, vaikka nimenomaan piti kysyä, että onko teillä mones kierto menossa esikoisen yritystä? :)
plussatuulia meille kaikille puhelteleva
miij
Onnittelut Auroralle plussasta ja onnea matkaan! Peukkuja kaikille vielä kiertopäiviä laskeville!
Elikkäs oma kierto 24/28-29. Eli ens viikon ti-ke pitäis tädin tulla, jos tulee. Yritän pinnistellä testiä loppuviikolle. Lämpöjä olen nyt mittaillut, kun epäilen, että ovis puuttuu tästä kierrosta. Ne hyppää mitä sattuu. En tosin pysty niitä säännöllisesti samaan aikaan mittomaan, joten ei taida olla oikein mitään arvoa noilla tuloksilla...?
Hyvin osaan minäkin kuvitella oireita (vaikka tuo ovuloimaton kiertokin on epäilyissä), kun pahaa oloa ehti miettimään jopa yöllä ;). Viime yönä kävin vessassa ja olo oli inha. Samaa olen saanut aikaan pitkin päivää. Alavatsaa juili eilen aika mojovasti muutamaan otteseen, tänään ollut hiljaisempaa.
miij: koetan malttaa sitä testaamista sunnuntai tai maanantaiaamuun asti.. kunhan se täti ei nyt saapuis.. ei taas kyllä sen oloisia tuntemuksiakaan ole, että täti tulis.. Odottelen siis ja toivon kovasti ihmettä tapahtuvan. Esikoinen olisi meille lottovoitto. :)
Taitaa olla toivot heitetty tässäkin kierrossa taas, enhän minä malttanut odotella noiden herkkien testien kanssa vaan aamulla testasin puhtaan negan jälleen kerran, oletan että olisi jotain jo näkynyt kun ohjeissakin lukee että dpo.6 olisi jo minimissään hcg 5 paikkeilla ja mullahan nyt dpo.8 eli olis kait pitänyt noilla kymppiherkkyyksisillä jotain piirtyä jos olis raskautunut. Tuntuu että pms:kin alkanut, tuttu ärtymys alkanut vaivata. VITUTTAA!! En taida viitsiä tuhlata noita testejä enempää tässä kierrossa vaan uskon elimistöäni joka suorastaan huutaa etten raskaaksi ole tullut. Enkä varmaan tulekaan. Ensi maanantaina tai tiistaina menkat alkavat vaikka ties monennenko kerran olisi pitänyt raskaaksi tulla kun oikea ajoitus oli taas. Helvetin helvetti. Tekis mieli panna pillit pussiin ja ottaa vaikka kierukka ja luopua koko vauvahaaveista. Ehkä meidän lapsiluvun on tarkoitus jäädä neljään.
Pettynyt ja surullinen Helene dpo.8