Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Kesäkuiset 2011***

22.08.2010 |

Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.

Onnea matkaan jokaiselle!

Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan

Kommentit (475)

Vierailija
301/475 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomena tulee raskaustestit postissa,varmaan pakko tuhlata heti yksi kun en malta odottaa sunnuntaille :))

Eivätpä mokomat maksaneet kuin sen 3e/5kpl niin voi hyvillä mielin vähän tuhlailla ;)

Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen,valitettavasti. Odotan siis tätiä,toivon ettei kuitenkaan ilmaantuisi..

Vierailija
302/475 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

....eipä vielä näy. Vividille onnea vielä plussan varmistusmisesta.

Kiitos tsemppauksista, ja takaisin teille kaikille, nostatetaans sellainen plussasyysmyrsky +++ :)!

ON: Minulla tuli eilen illalla heikon vaaleanpunaista valkovuotoa. Ajattelin että perrrrr. nyt on pahasti jotain vialla, jos vuoto alkaa taas näin pian oviksen jälkeen. Mutta ei onneksi alkanut. Kiinnittymisvuodosta en tiedä, enkä uskalla toivoa. Vielä. Minulle tulee piiiitkät piinapäivät, kun jo nyt luulee että vuoto alkaa.... huhhuh.

Taas tietää missä ajatukset pyörii....ostetaan yksi keskittymiskyky - kiitos.

Vilho kp 14/??, dpo 3-4 esikoisen yk 7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/475 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivid: Onnittelut siis - mitäs me sanottiin, että kyllä se haamu siitä vahvistuu :D Tarrasukkia mukaan nyt oikein paljon ja ihanaa alkuraskautta bd

Vilho: Onko sulla aiemmin tullut tota punertavaa valkkarivuotoa oviksen jälkeen? Vaikuttais niin kiinnittymiseltä.

Täällä ei mitään uutta auringon alla - ei menkkoja ja jos tänään kävis taas apoteeksisssa :D Ite tulin uudestaan kipeeksi, kivaa. NOT! Lisäksi oon pahalla päällä, ko ampiainen. Ärsyttää tää, ko ei tiiä mitä tässä oikein tapahtuu. Kp taitaa olla tänään 36....

Vierailija
304/475 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Vilho se tosiaan on kiinnittymisestä johtuvaa vuotoa!!

AmaliaJoelille: minä olen myös aivan saakelin pahalla päällä. Voi olla, että täti tekee tuloaan... Sain tänä aamuna älyttömän itkuraivarin, kun avokki jätti takkinsa tuolin päälle keittiöön, eikä laittanut sitä eteisen naulakkoon. Huhhuh, piti äsken laittaa anteeksipyyntötekstari. Olin myös aika herkkänä työpaikan aamupalaverissa, mutta onneksi vältyin itkuraivareilta. Toivottavasti paranet pian ja toivottavasti tärppää! :)

305/475 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs kun kerroin tuosta että unohdin osoitteen Mammaksin tilaukseen laittaa oikein ja meiliä pistin perään niin oli eilen illalla laittaneet takas meiliä että osoite on vaihdettu, elikäs saapunevat huomenna tai maanantaina testit viimeistään:) Onko kukaan testannut noilla Mammaksin herkillä (10 yksikköä näyttävillä)?? Minä kun en niihin markettitesteihin juuri usko enää, kun useammassa kierrossa saanut haaleita haamuja loppukierrosta niihin ihan testiajan sisällä ja menkat on alkaneet aina..Mutta oon joskus muistaakseni lukenut hyviä kommentteja Mammaksin testeistä..saas sitten nähdä. Toiveet on kyllä hurjan korkealla ja pitkästä aikaa pikkuisen tuntuukin siltä että olisi tärppikin käynyt, mutta niinhän tuo on ollut tuntuvinaan "jonkun" kerran aikaisemminkin. Mutta saahan tuota uskoa ja toivoa! Tsempit kaikille ja VIVID:ille hirveät määrät vauvaliimaa ja tarroja ja kaikki muutkin kiinnitysvälineet!!

Helene kp.11/22-28 (dpo.3)

306/475 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua ystävät kalliit!

Ovistesti näytti tänä aamuna eilistä hailakampaa haamua ja olin ihan puulla päähän lyöty. Eilen kyllä pupuiltiin ja tossa pari tuntia sitten vessareissulla bongasin valtavat limat (kirkasta olivat, että en usko sekoittaneeni miehen eritteisiin...).

Joku fiksumpi ja tietävämpi vois kertoa, että onko ovulaatio sillon, kun toi lima tulee, vai ennen vai jälkeen? Toistaiseksi tehdyistä testeistä eilinen oli siis vahvin (joskaan ei tosiaan mikään vahva). Viime kierrossa ovis oli kp15.

Vilho, mennään näemmä samoilla kiertopäivillä! :) Pidän peukkuja kiinnittymisvuodon puolesta!

miij kp14/29, esikon yk2

Vierailija
307/475 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel, ei ole aikaisemmin normikierroissa ollut tälläistä. Mutta tuhrukierroissa (mahd. ovuloimaton megakierrot) ja esim. viimeisessä terokierolla oli ruskeaa tuhrua, ja se muuttui lopulta kunnon vuodoksi. Tämä oli siis oikeasti vaaleanpunaista, ei ruskeita tai punaisia viiruja. Jännään siis mitä tapahtuu.

Miij, minulla limat kertomavat oviksen tulosta, ja ennen ovista siis kaikkein runsaimmillaan. Mutta varmaan aika yksilöllistä... sori ei paljon apua tästä :(

Kiitti tsempeistä taas, keskittymiskyvyn etsintä jatkuu.... ;)

Vilho kp 14/?, dpo 3-4

Vierailija
308/475 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miij, kyllä te varmaan hyvin hyödynsitte oviksen, kuulostais siltä;) Limat tulee tietääkseni oviksen aikoihin. Kun liman tulo loppuu niin oviskin on ohi.

Kiitti muuten vinkistä, en olis heti arvannut etsiä ovistestejä luontaistuoteosastolta;)Täytyypä käydä tsekkaamassa!

Vilho, mulla on parista kierrosta tullut myös oviksen jälkeen vähän vaaleanpunaista paperiin. Minäkin ihmettelin mitä se oli, eikä ole selvinnyt vieläkään. Toivottavasti se sulla on kiinnittymisvuotoa;)

T.Wilpuri kp8/27 yk6

Vierailija
309/475 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel ja Wilpuri ja muutkin,

Ei tämä naiset niin yksinkertaista olekaan, meillä on kuukautisvuotoa, tuhruvuotoa, välivuotoa, valkovuotoa, kiinnittymisvuotoa ja herra ties mitä. Mutta meilläpä on ovulaatiovuotoakin, näin kertoo hra Google

"Mid cycle spotting is considered to occur during ovulation period and is a normal phenomenon.

Possible causes for mid cycle spotting

- When the egg bursts through the follicle bleeding occurs and this blood shows up as spotting.

- During ovulation period, the estrogen level in the body rises and thus forces the uterus to shed a lining which shows up as spotting."

Tällainenkin löytyi:

Osalla naisista ovulaation aikana ilmenee 1-2 päivän aikana niukka vuoto, joka johtuu estrogeenitason laskusta heti munasolun irtoamisen jälkeen.

Päivän tietoiskusta vastasi,

Vilho :) (ja nyt mä lopetan tän, heh)

Vierailija
310/475 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähä, joko se täti tulee nyt tännekkin, ko aamuyöstä tunsin "mukavaa" menkkajomotusta, kp 37. Prkl!

Vilho: No jopas meillä on sitten vuotoa jos jonkinmoista :D

Vierailija
311/475 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi onnea, tänään vihdoin tuli kaksi viivaa testiin. Ei meinannut heti uskoa kun vielä eilen tuli haamujen haamu Predictorilla ja sekin vasta vähän sen varsinaisen 5 min testiajan jälkeen. Mutta nyt, on tuossa apteekin testissa kaksi ihan kunnon viivaa ja kolmen minuutin sisään tulivat :)

Vähän onnea tässä himmentää, kun täällä on monet yrittäneet paljon pidempään ja meillä tärppäsi ekalla yrittämällä..... Kovasti plussapeukkuja teillekin pidän. Ja oikeastaan oma tilaneeni on osoitus siitä, että paistaa se aurinko ns. risukasaankin. Tarkoitan, että minulla on aika paljon sellaisia tekijöitä historiassani mitkä voisi hankaloittaa hedelmöittymistä. Nuorempana sairastin syömishäiriöitä ja oli menkat kokonaan pois jonkin aikaa, klamydiakin on valitettvasti tullut sairastettua ja kierrot ovat olleet epäsäännöllisiä, kaikkea väliltä 2 viikkoa - 2 kuukautta on vuosien varrella nähty. En siis tarkoita nyt mitenkään lesota tässä, vaan ajattelin että jos tästä joku jotain toivoa saisi...

Nyt lähden esikon kanssa ulos, mutta palailen vielä katsomaan teidän plussauutisia... :)

- Metta

Vierailija
312/475 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metta: Oikein kovasti onnea!!!

ON: Ei mitään uutta... Odotellaan päivien kulumista.. ;)

Annu kp 20/28-30 yk 3

Vierailija
313/475 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Metta :DDD Onnea todella paljon bd Eläkkä toki pode mitään syyllisyyttä raskautumisestasi, jokaisella meillä on oma tie kuljettavanaan ja tää on nyt sun tiesi :) Itelläni on 4 lasta ja olen suuresti onnellinen jokaisesta heistä ja silti toivottais lisää. Ja jos meillä ei lykästä, nii sitten siirryn koiravauvan hankintaan.

Vierailija
314/475 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täti tuli eilen illalla. Testejäkään ei tarvinnut tuhlata. Siirryn siis heinäkuisiin, ja pidän vähän palstataukoa.

Onnittelut Metta!!! :)) ja peukkuja muille!

Vierailija
315/475 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis kp 28/29! Eilen illalla vähän koski mahaan,ei muuta. Toivon mukaan ei enteile tätiä..

Testejä odotellessa.

Metalle onnittelut! Mullakin kaksi lasta sai alkunsa heti toisesta kierrosta,nyt on mennyt hieman pidempään..

Vierailija
316/475 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanaa odotusta :)!

AmaliaJoel, höpöhöpö mitään menkkoja, isosti peukut pystyssä täällä teitin testille! Samoin Lumikki, joks huomenna testailet, vai onko testit viikonlopun yli vielä postissa?

Pahoittelut eliina :( ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Täällä ei ole vuoto alkanut, jes. Tuo eilinen ja toissapäiväinen vaaleanpunainen vuoto oli siis varmaan ovulaatiovuotoa, josta eilen tein lyhyen oppimäärän tutkimuksen google-opistossa. Luteaalivaihetta ja odotuksia siis kasvatellaan edelleen. En viitsi edes kertoa oireistani, sillä ne ovat varmuudella liiaksi Toivon kyllästämiä ja siksi harhaanjohtavia. ;)

Pluspluspuuuuuh kaikille meille täällä jännääville ja viikonloppuja!

Vilho kp 15/?, dpo 4-5, esikoisen yk 7.

Vierailija
317/475 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän vähä taukoa ja siirryn tonne heinäkuisiin

)`= onhan sekin hyvä kuukausi... mikä vaan olisi..

Onnea Metalle

Vierailija
318/475 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joku haamujen haamujen haamu on nähtävissä jos valoa vasten katsoo,tiedä sitten onko viivanpaikka vai mikä lie.

Tosin näin aikaisin tuskin mitään näkyykään,testit eivät ole herkimpiä ja nyt vasta kp28/29, vasta sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa.

Eli toivoa on niin pitkään kun tätiä ei näy :p

Huomenna uusi testaus kun noita halpistestejä nyt se 5kpl on :D

319/475 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mettalle suuren suuret onnen toivotukset ja vauvaliimatuubit odotusmatkalle mukaan!

Lumikki ja AmaliaJoel vaan pitää meitä jännityksessä... :P

Omaan napaan ei ihmeitä. Tai ehkä just niitä. Omien tuntemusten mukaan ovis siis olis ollut eilen, mut noi testit tuntuu näyttävän mitä sattuu. Katsotaan mitä huomenna... Ja jossei tästä kierrosta tärppää niin ens kiertoon hommaan ne Eveliinan suosittelemat digiovistestit. :P

Onko teillä muuten pupuilun jälkeisiä odotteluasentoja? :D Nostatteko jalat seinälle tai jotain muita jippoja? Meillä rullataan peitto pyllyn alle (minulla on gynen mukaan taaksepäin kallistunut kohtu) ja eilen alkoi naurattaa, kun mies teki sen oma-aloitteisesti. Toinen on vähän liikkis...

Ja sit aina panikoin ku pitää vessaan mennä, että sieltä ne nyt kaikki valuu väärään suuntaan ja poies... :(

miij kp15, yk2

320/475 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tällä viikolla gynellä ja sain sieltä ihan hyvin mielen mukaani: ultraten munasarjoissa näytti kaikki ihan hyvältä (pelkäsin pco:ta, kun tuota painoa on kuitenkin hiukan liikaa) ja molemmissa munasarjoissa oli rakkula kypsymässä. Ovulaatiotahan en ole ikinä tuntenut kuin oikealta, mutta kuulemma vasemmallakin on vilkasta toimintaa. No nyt se ovulaatio sitten limoista päätellen onkin ihan hollilla, ja mies on tietysti töissä huomisaamuun asti :-( Täytyy panostaa asiaan heti aamulla... Aikaisemmin tuntuu tämä ovis tulevan, kuin aiemmissa kierroissa. Ties vaikka mun luomukierrot olisikin lyhenemään päin! Toisaalta sehän olis ihan hyvä, koska tarkoittaa pitemmällä aikajanalla tarkoitettuna enemmän mahdollisuuksia raskautua ;-) Limat alkoi oikeastaan eilen, ja kokemukseni mukaan niitä riittää 4 pvää ennen ovulaatiota, mutta on nyt jo kovin klimppistä ja venyvää, eli tarkkaan on vaikea tietää, koska se varsinainen h-hetki olisi.

Cassandra kp 13/29-32, yk 3