***Kesäkuiset 2011***
Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.
Onnea matkaan jokaiselle!
Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan
Kommentit (475)
Hei,
pientä taukoa palstailussa, olen ollut reissussa ja työkiireissäni tässä välissä, mutta ei mulla niin kiire ole ollut kuin tuolla tädilä! huh! Pahoittelut uudelle kierrolle siirtyneille ja pettymyksen kokeneille. Kiva kuitenkin, että jäi vielä kesäkuisiin jännääjiä vuodoista huolimatta :)
Suskille paljon onnea plussasta ja kiitos kun tulet kertomaan. Mun mielestä noi jutut on niiiiiin parhaita! Aina kun joku plussaa, niin on kiva kuulla miten siihen päädyttiin.
Vividille, voi harmin harmi tilannettasi. Pari kiertoa sitten erittäin tuttu juttu mulle - negaa hakkasi tauluun ja kiertopäivät ties mitä. Se on turhauttavaa!
Ja AmaliaJoelilla sama juttu - plusssspuuuh sinne nyt ja heti :). Samoin Minni ja Metta. Hyvän kuuloisia oireita siellä ++++
Ja moikka kaikille uusille tuttuvuuksille, en nyt valitettavsati muistakaan kaikkia, mitä tuossa pikapikaa luin.
ON: täällä tuli jo ovis! Todella aikaisin, kp 10. Toista terokiertoa tämä on, joten terot ainakin hurjasti lyhentäneet mun kiertoa, nähtäväksi jää onko niistä mitään muuta hyötyä. Selkeät limat ja oireet tuli viime viikolla, ja ovisplussaa näytti eilen sunnuntaina. Ans kattoo nyt, nyt ei ole sellainen olo kuin mulloin oviksen jälkeen "nyt on pakko onnistua kyllä se tässä nyt on" Nämä mun kierrot on niin outoja, että pitää realistina... (ainakin tänään, huomisesta en tiedä ;)). Muutenkin sellainen jännän hyvä olo.
Ihanaa syksyistä viikkoa kaikille!
Vilho kp 11.
Täällä jännäillään kohta urakalla:)
Nyt menossa kp24/29. Oviksen aikoihin oli järkyttävät kivut,jopa menkkakipujen kaltaiset. TOIVOISIN että olisiva olleet kiinnittymiskipuja,mutta en uskalla luottaa:)
Olo on toiveikas,mutta kuitenkaan en uskalla liikaa toivoa..jos sitä tilaisis loppuviikoksi testejä,jos uskaltaisi vaikka perjantaina testata! Eikös dpo 10 pitäisi jo näkyä jotain?
Lumikki kp 24/29
Voi ei, kuinka monella on täti tullut :/ Jaksamista ja tsemppiä seuraavaan kiertoon bd
Vilho: Tänään kp 33! Ja mullahan oli tässä muutama päivä ilman mitään oireita, kunnes tänään aamusta taas etoi, vaan empä tiiä oisko se sitten turkkilaisen jugurtin vika vaan voisko olla sitä ittiänsä?! Mietin aamulla, että soittelen neuvolaan ja pyyän lähetteen verikokeisiin, jotta sais tietää jotain - alkaa jo suorastaan ketuttaan nää pitkät kierrot. Ja nyt vklp:na tuli jotain ihmeslaimia vessareissulla, liekkö sitten valkkarintulo lisääntynyt?! Nooh, päivä kerrallaan se on pakko mennä...
Täällä odotellaan taas seuraavaa ovista, jonka hyödyntämiseen ois nyt loistavat saumat, kun mies on lomalla koko sen viikon, jolloin oviksen pitäis olla!WOW! Vielähän se hannaa tätä vauva-asiaa, joten saas sitten nähdä, hyödynnetäänkö vai ei...täytyy varmaan aloittaa markkinointi hyvissä ajoin;) T.Wilpuri kp5/27 yk6
Ompas tänne tullut taas monta viestiä. Monella on jännät paikat edessä, paljon tsemiä. Wilpurille onnea markkinointiin. Sitä sain minäkin aika paljon harrastaa... :)
Ja pakko taas vähän tilittää omasta tilanteesta. Nyt kp 22/28. Kaikki oviksen oireet oli viime viikon alussa, jolloin toki kyllä peuhailtiin avokin kanssa. Jotenkin vain oli sellainen olo, että ei se nyt vielä napannut. Perjantaina testasin vielä ovistikulla ja yksi viivahan siinä vain oli.
Lauantai-iltana huomasin sitten, että nännit olivat aivan saakutin kipeät ja ihan kivikovat. Yöllä heräsin joka kerta kun käännyin mahalleni ja sama jatkui eilen sunnuntaina. Näiden lisäksi vielä la ja su iltoina kauhea kuvotus.
Ajattelin, että oireet liittyvät ovikseen ja testasin tikulla ja kaksi viivaahan siihen pomppasi. Olen nyt sitten aivan sekaisin, että eikös se nyt sitten ollutkaan vielä viime viikolla.
No, ota näistä nyt selvää. Kaikki tuntemukset minulle tosiaan uusia, koska olen vasta jättänyt ehkäisyn pois. Sitä tuntee itsensä yhtäkkiä aika pieneksi, kun ei täysin hallitsekaan omaa kroppaansa.
Ja muutamien vuosien takaiset panikoinnit mahdollisesta raskaudesta tuntuvat nyt aika naurettavilta. Olin joskus unohtanut ottaa yhden pillerin ja olin ihan satavarma, että olen raskaana. Nytpä olen oppinut, että ei se nyt ihan niin vain tapahdukaan.
Wilpuri: Hyvin mainostettu on melkein, ko puoliksi tehty ;) Vaan eihän se nyt ihan tässä asiassa piä paikkaansa - tsemppiä teille sinne!
Aloin muuten tosta Meibin viestistä sitten pähkimään, että mitäpä jos mullakin ois nyt vasta vklp:na ollut ovis, voisko se olla mahollista?! Tai miten yleistä on sellanen, että oviksia tuliskin kierrossa jopa kaks?! Ja jospa se mun etominen onkin vaan jotain vaikkapa ovikseen liittyvää. Mutta entäs sitten se tuhrutus viikko oletusta oviksesta parisen viikkoa sitten...?! Kääk, ko tää on joskus aivan tähtitiedettä ja menee totaalisesti yli hilseen, jopa mulla :D
Pidin tuossa pari viikkoo hiljais-eloo, kun niin harmitti se täti, joka tuli kylään... :( Mutta nyt siis täällä taas :)
Mulla on yleensä ovis ollu NOIN kp 16. Mutta nyt;
ovis-tuntemuksia oli jo kp 12-13. Kp 13 alotin vasta testauksen: vahva viiva. Kp 14 ja 15: hyvin haaleat viivat. Nyt kp 16: ei mitään! Eli se siis taisi olla jo!?! Toivottavasti, nimittäin kaikki päivät kyllä hyödynnettiin! :) Hieman vaan hämmentää tämä, että miten se oli nyt muka jo niin aikaisin...?!
No, tässä nyt piinaillaan sitten reilu viikon verran, odotukset tietty korkealla, mutta ei taas tahtoisi tippua korkealta ja kovaa, joten pidetään vielä jalat tiukasti maassa :)
Plussatuulia kaikille!!!!!
Annu kp 16/28-30 yk 3
PS. Onkos MäntäneN täällä..??? Samoilla kiertopäivillä kun mennään taas :)
Liitynpä ketjuun uutena kuumeilijana! Kp nyt 32/30, kuukautisista ei tietoa, pientä kuumetta, pääkipua ja huimausta sekä pientä mahakipua. Testi näytti vielä tänä aamuna negatiivista. Taitaa kuulostaa tutulta?
Untamoinen, tervetuloa joukkoon ja voin todellakin sanoa, että tuttu fiilis... menkkoja ei vaan kuulu, mutta testiin näyttää negaa..
Hei,
kiitos tsempistä AmaliaJoel ja Vilho. Tervetuloa uusille, ja uutta toivoa kaikille :)
Raportoinpa omaa napaakin, kun on aika paljon raportoitavaa... Eilen tuhrutti ihan vähän, tänään vielä vähemmän. Tein tänä aamuna testin, negaa näytti. No joo, se oli sellainen apteekin raskaustesti eli ei kai kovin herkkä ja nyt on tosiaan vasta kp 32/32(?). Testasin oikeastaan lähinnä siksi jo nyt, koska tämä 27.9 on meille erityinen päivä ja olisi olut kiva saada plussa tänään. Vaan ehtii se tulla myöhemminkin... vielä on toivoa, kun tosiaan esikoisenkin kanssa oli tuhruiset valemenkat.
Eilen oli kunnon menkkakivut, tänään ei mitään sillä saralla, mutta sen sijaan kuvotusta aamulla. Meillä oli aika hurja aamu, tyttö jotenkin ihmeellisesti kaatui pottaa päin. Luulin ensin että vain lähinnä säikähti ja otin syliin, lohdutin. Sitten kun tyttö oli rauhoittunut ja nousi pois, huomasin että sylini lainehti verta. Ensimmäinen ajatus oli että oho alkoivat ne menkat ja sitten saman tien tajusin että ai kamala, tytön pepustahan se veri tulee. Oli rassu onnistunut saamaan aika ilkeän haavan häpyhuulten sisälle. En tajua miten voi potan pyöristetyt reunat sellaisen saada aikaan, jotenkin kai kaatui koko painollaan siihen reunaan. Veren näkeminen ei ole koskaan tehny pahaa minulla, mutta nyt huimasi ja kuvotti ja sitä jatkui pari tuntia. Siinä sitten jotenkin sain vietyä tytön valokuvaukseen joka toki oli justiin tänään leikkipuistossa ja vielä muskariin... Vasta sen jälkeen kun nukuttiin pitkät päikkärit, olin taas suurin piirtein voimissani. Eli äiti järkyttyi enemmän kuin tyttö, joka oli ihan oma iloinen itsensä melkein saman tien haaverin jälkeen.
Sellainen päivä tänään, huomenna parempi... Seuraavan testin teen kyllä vasta loppuviikosta jos ei tuhru tädiksi muutu. Esikoisenkin plussasin vasta kp 38, tosin silloin en älynnyt testiä aiemmmin tehdäkään kun ne valemenkat hämäsivät.
Plussaviikkoa muille jännääjille ja hedelmällistä meininkiä niille, joilla uusi kierros alkoi :)
- Metta
Eilen siirryin sitten hienäkuisiin. Voihan nenä. No ens kierrosta sit parempi onni;)
Paljon plussaonnea piinailioille!!!
Untamoinen: On joo tutunkuuloista kyllä....
Metta: Hui-ja! Olipas vaan ikävä sattumus tyttärelläsi ja on aivan varmasti kipeä :(
Ite kävin eilen illalla apteekissa ja ostin ensimmäistä kertaa Predictorin testin ja tein sen, vaikka piti vasta torstaina tehä. Negaa näytti, mutta sitten kattelin tarkemmin, nii aivanko ois sellanen viivanpaikka tullut siihen eli oli sellanen vaalea ja viivan rajat erottui selvästi, mutta mitään väriä ei siinä ollut. Oon kuullut ton testin olevan huono, mutta en raskinut digiä nyt ostaa, ko näitä testejä on taas mennyt muutama :D Alkais nyt ne menkat tai heittäis nyt sen plussan, että pääsis tästä epävarmuudesta. Tosin kaks viikkoa menkkojen pitis alkaa-päivästä mulla on mennyt ennenkin, ko plussa tullut. On tääkin....
Nilalle pahoittelut tätistä :(
vietellyt hiljaiseloa nyt useamman viikon, mutta sattumoisin eksyin näille sivuille eilen katselemaan uutisia ja hyvältähän tuo näyttää monen kohdalla, vaikkakin täti on vieraillut valitettavasti monen kohdalla.. Pahoittelut heille!
Täällä siis iisisti otettu, ovista kyllä testailtu ja ovisplussakin taisi lauantaina tikkuun pärähtää.. No touhuilut sattui vasta kuitenkin reilusti sunnuntaipäivän puolelle, niin saa nähdä tuottaako tulosta :) Tosin niin paljon uutta kaikkea on tapahtumassa, että ei oikein malttais ajatella koko vauvaprojektia.. Sain tietää ensimmäiset vuorot uudessa työpaikassa, enkä malta odottaa niitä ;DD onhan tässä jo 3 viikkoa työttömänä elelty..
Kp:t siis vissiin Annun kanssa samat eli 17?/28-29
Toivon plussia kaikille jännääjille! Pahoittelut tädin tuloista tai keskenmenosta muille.
Mulla nyt kp 23/24-26 ja yritän olla liikoja toivomatta. Tuhlasin testinkin jo eilen aamulla, enkä aio uusia ostaa ennen viikonloppua, eilen siis selvä nega. Jotain oireita on ollut olevinaan (nännit kipeinä, jota ei ole aiemmin ollut koskaan), mutta eiköhän se täti taas saavu melko ajallaan, kuten aina...
Liitynpä nyt ekaa kertaa mukaan keskusteluun. Esikoinen hakusessa, minä 32, mies 35. Toinen kuukausi menossa kp 15/32. Tällä viikolla yritys taas päällä, toivon niin että tärppäisi.
Ummikkona kysynkin nyt teidän apua. Moni kun puhuu että pitää laittaa lakanat heilumaan ovulaatiopäivänä. Onko huono asia "tuhlata" siittiöitä päivittäin, eli onko tehokkaampaa keskittää yritykset täsmällisesti ovulaatiopäivään?
Ompas taas sattunu ja tapahtunu täällä. :o Oon vierestä lukenu kaikki jutut, mut kuitenki pysyny taka-alalla, kun melkeen menetin jo toivon oviksen suhteen ja se ketutti todella, muttä tänään pärähti melkeen tasapaksut viivat! :D Jee. Ja vasta kp 18... Yleensä tullu siinä 10 pv paikkeilla. Noh, pääasia että ovuloin. Ja ekaa kertaa tunnen myös sen! Jännää. :)
Inksutus: Oon ymmärtäny et jos ei halua käyttää ovistestejä niin joka toinen päivä on se ihanteellinen määrä.. :) Mutta tietty jos tekee testejä, niin sillon vaan kovasti vaikka joka päivä oviksen aikoihin. :D
Meillä henk koht käytetään ovistestejä, meinaan toi joka toinen päivä kuulostaa ja tuntuu niin paljolta, et en pystyis siihen. :D Joten testataan ja sen mukaan sitten. :) Mut joka päivä ei kannata, se heikentää laatua. :)
Beib kp 18/28-37 yk 3
tervetuloa uusille kuumeileen!!
Pahoittelut jälleen tädin kohdanneille!
Amaliajoella on todella jännät paikat!!! Mä oon niin varma että saat plussan täs kierroksessa...!
ON: tänään oli kovat menkkakivut ja niitä seurasi pienen pieni vuoto 8 tunnin ajan joka näkyi vain pyyhkiessä ihan vaaleana punana mutta selvästi kuitenkin.. edes pikkareihin ei tullut mitään, vain pyyhkiessä.. ja kp pn vasta 22/?-28 hitto jos se täti tulee kylään.. nyt on tosin kivut jo loppu... auttakee joku, voiko kiinnitysvuoto olla tollasta ja tulle vielä niinkin kauan ku 8 päivän päästä oviksesta??
Kiinnittymisvuoto tulee yleensä just viikko oviksesta, että hyvät on sulla nyt saumat bd :D
HAAMU!! Mun kuuden negan putki tyssäs tänään, kun testiin ilmesty haamu :O Kiva aina näin aamulla silmät ristissä tutkia tota testiä ja nytkin katoin vaan, että nega, mutta kyllä se on miehenkin silmien mukaan haamu.. Haamu on haamu ja ei siihen uskalla kyllä vielä täysin luottaa, mutta tohon testiin ei oo tullut koskaan ees viivanpaikkaa!!
Pakko myöntää, että pikkasen alko sydän hakkaan ja kainalot kostuun... Muttamutta, vielä ois yksi Clearblue tuolla varastoissa, niin testaan sillä vielä ylihuomenna.. tai huomenna, jos en malta :)
Vivid kp 40/40, yk 1
Negaa näyttää edelleen... mikähän mahtikierto tästä on oikein tulossa.. :S Pitäis jaksaa toivoo edelleen, mutta alkaa tekeen jo tiukkaa..
Vivid kp38/40, yk 1