Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Kesäkuiset 2011***

22.08.2010 |

Pistetäänpä sitten alulle kesäkuun toiveitten oma ketju :-) Meikäläisellä jäi tuo toukokuu kokonaan välistä, kun kierto venähti 40/32. Kolme negaa testasin kp 33, 36 ja 39. Toinen yrityskierto lähtee alkuun, toivottavasti sama venyminen ei jatku vaan ovis tulee ajallaan. Toistaiseksi kuitenkin ihan "luomusti" koitan ovista bongata mutta jos tämäkin on taas ufokierto niin seuraavaan lienee parasta ostaa tikut. Olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä yli puoli vuotta ja sinä aikana kierto on tasaisesti pidentynyt, mutta nyt sitten pomppasi kerralla 8 päivää pidemmäksi.

Onnea matkaan jokaiselle!

Cassandra kp 1/???, yk 2 ja esikoisesta haaveillaan

Kommentit (475)

Vierailija
281/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava homma Vivid :D Haamuhan on plussa, joten kyllä se vahvistuu, kun testaat parin päivän päästä uudemman kerran. Oi, vihdoinkin lisää plussia tänne bd

Vierailija
282/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA! Mä ainakin uskallan jo toivottaa. ;) Sehän kävi sit kerta laakista. :D Hieno homma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että plussiakin tai edes haamuja tulee!

Itselläni (kp 24/24-26, yk 7) on niin, että jo viime viikolla ja toissapäivänä sekä eilen tuntui siltä, että menkat alkaa, muttei ole alkaneet. Tänään ei tunnu yhtään miltään. Ei ainuttakaan oiretta, joita viime viikolla oli (vihlaisuja, nännit kipeinä, painon tunnetta alvatsalla...). Toissapäivänä testasin negaa, mutta jos jostain kumman syystä menkat ei ala huomennakaan, testaan ehkä perjantai-aamuna tai viimeistään lauantaina. Hassua, kun toivo aina herää tässä vaiheessa. Nyt kylläkään en aio tippua korkealta, vaan pidän jalat maassa, ja ajattelen, että 1 % mahis tärppiin :). Näin ainakin yritän tehdä, saas nähdä...

Tsemppiä ja onnea muille ketjussa vielä oleville!

Vierailija
284/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut haamusta! Samaa mieltä olen kuin muutkin edelle,että kyllä se siitä vahvistuu.

Olen ollut taas hiukan taustailemassa kun ei vaan ole mitään kirjoitettavaa ollut.

Vuosisadan fkunssakin oli kimpussani kaksi viikkoa.

Täällä on harrastettu oviksen metsästystä cm:stä ostetuilla halpistesteillä ja nyt pari päivää alkaneet viivat vahvistumaan. Onneksi tänään kolahtaa postilaatikkoon digitesti joten pääsee katselemaan ilmestyykö siihen hymynaamaa.

Eilisestä lähtien on ollut ainakin ihan fiilikset siihen suuntaan,että tuloillaan ovis on.

Selkää särkee ja alavatsa pinkeenä ja kaipa niitä hermojakin koetellaan ;)

Nyt kun vaan se posti saapuisi,että pääsisi testiin tutustumaan. Tää onkin ihan uusi juttu minulle.

Minny kp17/36-39 yk3

Vierailija
285/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

päätin minäkin liittyä ketjuun, kun sen verran jännittää. Eikä ole oikeen ketään, jolle asiasta vouhottaa, kun mieskin on työreissussa. Nyt menossa kp 31/31-33, eikä vielä ole menkkaoireita. "Raskausoireita" sitäkin enemmän! ;)

Testiä en uskalla tehdä oikeastaan ennen kuin ensi viikolla. Mieluummin koen pettymyksen sitten jollain vessareissulla, jos niin on käydäkseen...

Vierailija
286/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurrjan paljon onnea, toivotaan että viiva vahvistuu :).

Mitäs muut jännääjät, toivottavasti Punainen on tajunnut pysyä poissa. Onko muut vielä testaillut? Loppuviikosta ainakin oli testaajia, eikös. +++ Eliina ja muut kohta testaavat.

Inksutus tervetuloa, esikoista täälläkin yritellään. Ja muutkin uudet tervetuloa ;)

ON:lyhyesti, ovis oli ja hyödynnettiin, nyt katsellaan mitä tapahtuu. Ihan rauhassa ja silleen ;), eiköstä.

Vilho kp 13, dpo 2-3 (esikoisen yk 7)

Vierailija
287/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa Vivid, eiköhän se viiva sieltä vielä vahvistu. Pidän peukut pystyssä, samoin kaikille muille jotka testailee kohta puoliin. Toivottavasti saadaan lisää iloisia uutisia!

ON: Itsellä kp 24/28. Ovis oli viikonloppuna ja peittoja heiluteltiin. Kaikki oireet loppui maanantaina kuin seinään, joten nytpä tässä vain odotellaan.

Vierailija
288/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri huuto.netistä raskaustestejä. Onko kellään kokemusta niistä? Olivat 5kpl/3e! Hurjan halpoja liuskatestejä. Niillä ajattelin ensi viikon alussa/sunnuntaina testailla jos täti ei kurvaa paikalle silloin sunnuntaina aamusta.

Ei millään malttaisi odotella,joskaan en jotenkin usko että olisi tärpännyt. Olo ei ole tippaakaan raskas :D Tietysti toivoisin kovasti ja itkuhan se tulee jos menkat alkavat..

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille kanssakuumeilijoille

Vierailija
289/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, Vividille paljon onnea. Kyllä se haamu siitä vahvistuu +++

Tervetuloa taas uusille. Ja Lumikki kirjoitti huuto.netin raskaustesteistä... En ole kokeillut, mutta on kyllä niin kalliita nuo apteekissa myytävät ettei niitä paljon raaskisi käyttää. Olisi ihan kiva kuulla miten ne huuto.netin testit toimivat.

Itse aion siis todennäköisesti testata loppuviikosta uudestaan. Ehkä jo huomenna jos en malta odottaa ;) Maanantaina tuli tosiaan nega mutta nyt on jo kp 34/32 ja se sunnuntaina alkanut tuhru on hiipunut lähes olemattomiin... Palailen sitten :)

- Metta

kp 34/32 pikkukakkosen yk 1

290/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö teki taas lisää sekasotkua, ovis oli kivuista ja fiiliksistä päätellen jo ma-ti-välisenä yönä, eli kp.9!! Aina vain sekoittuu kierrot entisestään:( Tosin hyödynnettyä tuli mahdollinen ovis aika tarkastikin, kun puuhat sattuivat juuri ma-iltaan. Mutta eipä se ole taannut toivottua lopputulosta aiemminkaan, peräti kolme nappisuoritusta ollut keväästä laskien.. Tilasin Mammaksin herkkiä liuskoja, olivat vain 7,50 6kappaletta, onpa sitten testausvälineitä ainakin..harmi vaan kun unohdin vaihtaa osoitteen kun oon rekisteröitynyt sinne joskus aikoja sitten ja muutettu sen jälkeen, niin osaakohan tuo kuori sitten tänne uuteen osoitteeseen..laitoin kyllä pikaisesti asiakaspalveluun meiliä perään osoitteenmuutoksesta..mutta toivottavasti löytävät tiensä tänne uuteen osoitteeseen. Äh, ei kaikkea voi aina muistaa! Kunpa tulisivat ensi viikon torstaiksi kuitenkin, kun lueskelin tuossa että noilla kymppiherkkyyksisillä voi testata jo 10vrk oviksesta, pääsis heti kokeilemaan. Toiveet on vaihteeksi suuret, mutta mitä luultavimmin olen siipi maassa jälleen 2vko päästä..en kertakaikkiaan käsitä miksei tämä onnistu..Toisaalta aletaan olla siinä vuodenajassa jolloin oon aina tullut helpoiten raskaaksi..ihan kuin elimistöni toimisi normaalisti vain syksyn ja talven aikana..paitsi mitään normaalia ei ole tuo että yhtäkkiä heitti oviksen näin varhain:/ Eikun odottelemaan saapuuko testit joskus:/

Helene kp.10/?-28

PS. Suuronnittelut VIVID, sentään joku plussaa!!

Vierailija
291/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussauutiset on aina tervetulleita!!!(myös haamu;))

Moni on kertonut ostaneensa ovistestejä Cittarista ja Prismasta. Miltä osastolta ne mahtaa löytyä??? Itse olen etsinyt molemmista kaupoista mutten ole löytänyt! Vai voisiko se vaikuttaa, että molempien kauppojen vieressä on apteekki niin ehkä heidän tarjonnassa ei ole kilpailevia tuotteita?!

Helene...täällä tuskaillaan saman asian kanssa eli ei se tarkoita raskaaksi tuloa, että saa hyödynnettyä oviksen, ikävä kyllä;( Mulla ongelma on varmaan kiinnittyminen...en tiedä, onko siihen mitään apuja olemassa.

Ovista odotellessa...T.Wilpuri kp7/27 yk6

292/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa Vivid ihanaa, uskaltaa jo onnitella kun muutkin! Sunnuntaiset oireet piti sittenpä pakkansa! Suskille myös plussaonnittelut! Tarrasukat matkaan pikkuisille ja onnellista odotusta molemmille!

Metta, ihanan lupaavalta vaikuttaa :> ja voi sentään pikkulikan puolesta. Säikyttää aina kovasti; silti ihmettelen miten lapset tokenee noista säikähdyksistä meitä aikuisia nopeammin...

Mut lupaavalta vaikuttaa yhä ja edelleen myös AmaliaJoelinkin ja Minni86kin kohdalla!

Lumikille, Untamoiselle, tåpelle ja Eliinalle plussatuulenpuhurit! Ja Vilholle, Helenelle, Meibille, Annulle, Inksutukselle, Beiblle ja Mäntäselle tsemppiä piinapäiviin (teitä onkin monta!)

Wilpuri, meillä Prismassa löytyi ovistestit (ja raskaustestit) kortsuhyllystä, joku sanoi foorumilla joskus, et niiden Prismassa on luontaistuote- ja lisäravinneosastolla :D Joka tapauksessa, meilläkin apteekki samassa rakennuksessa. Ihan päteviltä nuo vaikuttavat, ainakin täällä haamuja oon saanut niihin aikaiseksi, jospa loppuviikosta sen viivankin.

Suuret halit tädin vierailukohteiksi joutuneille, nii ja teretulemast taas uusille! Tänne mahtuu :)

ON: meitä oviksen odottelijoita onkin tällä kertaa useampia! Viimeeksi toukokuisissa sai lähinnä yksin jännäillä, joten kivaa saada seuraa :) Täällä tänään kp13 ja prisman ovistesteillä viiva alkanut vahvistua. Kun kierrosta ei oo tarkkaa tietoa, niin tein varuiksi yhden testin jo kp10. Nyt kp12 ja kp13 sain jo viivat aikaiseksi, joskaan ei ne mitään vahvoja vielä olleet (eikä pitänytkään). Tuntemusten perusteella voisin olettaa, että ovis tulee olemaan aika lähellä kp15 niinkuin viime kierrossakin oli.

Voisin vissiin useammin kirjoitella, kun kuitenkin päivittäin tätä kesäkuisten ketjua lukee. Ei tulis tämmösiä kilometrin mittaisia viestejä... x)

Eikun jatkamaan jännäilyjä, ovista odotellessa täälläkin

miij kp13/29, yk2

Vierailija
293/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaikkia malttanut lukea ajatuksella,mutta sen verran että onnea vivid! haamusta toivotaan että vahvistuu=)

täällä kp 14 tänään ja aikas vahva viiva ovistestissä mutta ei ihan yhtä vahva kuin kontrolli. hyödynnetty ainakin on..tuleeko oviksen aikaan muuten valkkaria?outoo..

plussatuulia meille kaikille!

nelkku kp 14/28 YK 2

Vierailija
294/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Vivid!

Ja plussia toivottelen myös teille kaikille muille!

ON: täti tuli kylään, joten siirrynpä tuonne heinäkuisiin. Ajattelinkin ettei vielä tärppäisi, mutta silti jotenkin pettynyt olo. :-/

Vierailija
295/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinhän se mun ja miehen malttamattomuus kesti sinne ylihuomiselle tai ees huomiselle, sillä tehtiin uus testi äsken.. ja kyllähän siihen kaks viivaa ilmesty :) Toivotaan, että pikkunen pysyy matkassa

Vierailija
296/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinhän se mun ja miehen malttamattomuus kesti sinne ylihuomiselle tai ees huomiselle, sillä tehtiin uus testi äsken.. ja kyllähän siihen kaks viivaa ilmesty :) Toivotaan, että pikkunen pysyy matkassa

Vierailija
297/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis mulla jo kierronpäivä 40 ja oireina on ollut pahaa, etovaa oloa, rintoja on aristellut ja näppyjä on tullut naamaa..

Mä taidan nyt mennä koputteleen tonne odotuspuolelle ja toivon näkeväni siellä myöhemmin monta tuttua nimimerkkiä. Joten tulkaahan perässä! Plussatuulia!!

Vivid

Vierailija
298/475 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kovasti onnea Vivid!!!! Tarrasukkia sinnepäin :)

Ja kiitos miij :) Tsemppiä myös sinulle oviksen bongailuun!!! :)

Täällä toivotaan NIIIIIIN kovasti, että nyt olis tärpänny, että oikein kuvittelee ja luulee olevan kaikenlaisia oireita; painon-tunnetta vatsassa, lonkkia vihloo, tukkoisuutta (saattaa olla vain syysflunssaa).... mutta luultavasti vain kuvittelen kaiken, nyt on vasta siis kp 18/28-30 (dpo 5 ?), että eihän nyt vielä voi olla mitään oireita!!! Joten ei muuta ku jalat takas tukevasti maan pinnalle, ja peukut pystyyn, ja toivotaan et viikko menis tosi nopeeta!!! :)

Tsemppiä myös kaikille muille!!! :) Ja nyt sitte kaikki hypätään tuonne odotus-puolelle, eix vaa..?! :D

-Annu-

Vierailija
299/475 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tavataan odotusketjussa.

On tää aika rasittavaa, kun koko ajan pitää yrittää tulkita kropan toimintaa ja omia tuntemuksiaan. Varmasti tuttua teille kaikille :)

Onneksi lähden huomenna viikonloppureissuun, jospa siellä sais vähän muutakin ajateltavaa.

Vierailija
300/475 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun sait Vivid plussan. Me yritetään muut seurata sun esimerkkiä.

Täällä ootellaan ovista kovasti jo. Eilisestä on hedelmällisyysmonitori näyttänyt korkeaa hedelmällisyyttä, joten LH-huippupäivät tulee varmaan ma-ti. Tosin viime kierrossa oli vain 3 korkeaa ja sitten jo tuli huippupäivät.

Tähtisafiiri kp 8/19-27