En koskaan ehdi saada ennustusta
Todella huonoa tuuria ja minä jos joku tarttisin apua!t. ahdistunut
Kommentit (49)
Talon osto onnistuu ja perhe-elämä asettuu muuton myötä uomiinsa. Parisuhteessanne on hoidettavaa, mutta saatte suhteen kukoistamaan niin halutessanne!
nainen, 29v, 2.8. klo 19.05
tullaanko sairauteni diagnosoimaan epilepsiaksi
pääsemmekö muuttamaan itä-Suomeen
irtisanotaanko mieheni nykyisestä työstään
tullaanko sydämmestäni löytämään mitään vikaa
Kyllä tuon mielestäni voi tulkita niin, että muutat nyt lapsen kanssa ja mies tulee perässä, ihan varma en ole.
Sairautesi diagnosoidaan, mutta en ole varma, onko kyseessä epilepsia. Terveysasiat näyttävät selviltä, sydämestä en näe mitään erityistä, mutta kaiken kaikkiaan terveysasiat näyttävät selviävän. Näen jotain muutosta miehesi työpaikalla, kyse ei silti välttämättä ole irtisanomisesta vaan jostain muusta. Näen myös muuton, mutta en saa selvää uudesta asuinalueestanne.
Lapsukaisia lisää?
Miten käy parisuhteemme?
Selviämmekö lainoista?
Miltä näyttää työkuvioni äippäloman jälkeen?
Töitä löytyy, mutta ei välttämättä suoraan äitiyslomalta. Näen hyvän parisuhteen ja turvatun toimeentulon.
eli olen 28 vuotias nainen, syntynyt helmikuun lopussa ennen puoltayötä
Sanoit, että suuria muutoksia on tulossa. Liittyvätkö ne työhön vai kokonaisvaltaisesti elämäämme? Miten näet työasiat lähitulevaisuudessa?
Ilmankos en saanut näkemästäni selvää. Kokeilin uudelleen ja näen teidät kokonaisena perheenä, muutonkin näen myöhemmin, mutta en ole varma, onko kyseessä muutto maan sisällä vai maasta toiseen. Muista myös, etten välttämättä aina näe kaikille kaikkea, tuo muuttokin voi olla muutto Suomessa paikasta toiseen tai muutto nykyisessä maassanne paikasta toiseen, mahdollinen Suomeen muutto ei vain välttämättä näy. Nämä asiat ei välttämättä ole aina ihan helppoja minunkaan kannaltani. Miten saisit miehesi innostumaan muutosta, siihen en osaa vastata. Minä katson tulevaisuuteen enkö " ammatin puolesta" osaa antaa tämänkaltaisia vinkkejä. Toivon teille kaikkea hyvää ja kuten sanoin, näen teidät kokonaisena perheenä.