Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan ehdi saada ennustusta

Vierailija
12.10.2005 |

Todella huonoa tuuria ja minä jos joku tarttisin apua!t. ahdistunut

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saammeko vaimoni kanssa vielä lapsia?Montako? kiitos

Vierailija
22/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveys, lisää lapsia, rahatilanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte. Näen yhden tai kaksi, mahdollisesti kaksoset.

Vierailija
24/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys teidän perheessä pysyy hyvänä, lähipiirissä näen kuitenkin jotain sairastamista.

Lapsiluku näyttäisi olevan täynnä, vaikkakin näen myös jotain positiivisesti yllättävää tällä saralla. Kyse saattaa olla tietysti yllätysvauvasta, mutta myös olemassa oleva lapsi voi yllättää positiivisesti. Rahatilanne pysynee ennallaan, koska siinä en näe mitään erikoista.

Vierailija
25/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee muutto?

Vierailija
26/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kuin suoraan mun elämästä... KIITOS!

Vierailija
27/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tietää nykyisestä suhteestani. Pitäisikö meidän erota vai kannattaako minun vielä jaksaa yrittää? Näetkö mitään lapsiin liittyvää?

Vierailija
28/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa vieläkö on lapsia tulossa ja mitä työelämän saralla tapahtuu?

Vierailija
29/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en näe muuttoa.

Vierailija
30/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole tehneet vielä kaikkeanne suhteenne eteen, yritä saada miehesi mukaan, yksin et voi tehdä juurikaan enempää. Näen lapsia, mutta en ihan lähitulevaisuudessa.

Vierailija
31/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen yhden lapsen, en ole varma, onko se jo olemassa, vai tulossa parin vuoden sisällä.

Työkuviosi muuttuvat nykyisestä, todennäköisesti näen sinut eri työpaikassa kuin tällä hetkellä.

Vierailija
32/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t epätoivoinen 32

Vierailija
33/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en saa sinusta näkymään mitään selvää. Tunnelma, joka välittyy, on silti positiivinen. En tiedä, ensimmäistä kertaa urani aikana käy näin. En silti osaa olla huolissani vuoksesi tuon tunnelman takia.

Vierailija
34/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustajan uteliaisuus heräsi ja kysyn, miksi olet pelännyt, ettei muuttoa näy? Eikö teillä ollut sovittuna vielä mitään muuttoa? Syy siihen, ettei sitä vielä näy, voi olla juuri se, ettette ole VIELÄ muuttamassa. Jos olisin katsonut, onko luvassa muuttoa tms. tilanne olisi voinut näyttää minulle toiselta.

Vierailija
35/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lapsia oisi jo pari pientä tässä, että jos on kyse kolmosesta, niin toivotaan että se todella odottaa saapumistaan muutaman vuoden.

Takasin työelämään tekisi mieli, kotiäitys ei uravalintana houkuttele, mutta työuran vaihto houkuttaisi kyllä. Kerkeisiköhän kortit antamaan vielä suuntaa alalle ja antamaan vinkkiä miten elämää saisi vähän mielekkäämmäksi?

Vierailija
36/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe sinua sosiaalialalla, näen kyniä ja paperia, mutta tarkemmin en osaa sanoa. Elämän mielekkyys taas ei ole minun alaani, en osaa antaa vinkkiä tähän hetkeen enkä tulevaankaan, ainoastaan katsomaan, miltä tulevaisuus tällä hetkellä näyttää.

Vierailija
37/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät töitä ja selviät unettomuudestasi. Lisäksi näen jotain positiivista ja yllättävää!

Vierailija
38/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta Suomeen. mielenkiintoista että olen joku poikkeustapaus urallasi, pelottavaa myös... mitä jos muotoilisin kysymykseni näin: koska näet meille muuton? johtaako tämä tilanne eroon vai pysyykö perhe kasassa? miten saan mieheni taass innostumaan muutosta? t 32

Vierailija
39/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 kiittää taas! Tärkeimmän vastauksen taisinkin jo saada - ei enää sosiaalialaa :)

Vierailija
40/49 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanko parisuhde kuntoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi