Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soitti 12.30 tuovansa pari kaveria syömään

Vierailija
22.08.2010 |

Sanoin, että OK. Lasten kanssa oli jo syöty, ipanat menossa päiväunille. Mies lähti aamuyöllä oman harrastuksnsa pariin 200 km päähän ja ajattelin, että tulevat kun tulevat.

Olivat tässä meillä noin 15.00 ja mies ihmettemään, että missä ruoka. Minä yhtä ihmeissäni, että kaupassa varmaan, ei minulla ole ollut aikaa ja autoa lähteä kaupoille eikä käynyt edes mielessä, että minun se ruoka pitäisi tehdä. No, mies ja 4 kaveriaa lähtivät sitten pizzalle.

Jäin miettimään, että oikeastiko se oletti, että meillä olisi tuosta vain ruokaa 4 nälkäiselle miehelle? Kun itse kävi perjantaina kaupassa ja osti tarvikkeita juuri ja juuri omalle perheelle.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisit jotain halpaa ruokaa ja kokiksen!

Vierailija
82/85 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin myös huolehtii itse siitä, että sitä ruokaa on tarjolla. Miehellä on auto, jääkaappi tyhjä ja äijä oikeesti olettaa että vaimo lähtee kävellen lasten kanssa kauppaan jotta mies saa kavereineen pöperöt pöytään. Ja täällä mammat rivissä toitottaa, että niin kunnon vaimo olis tehnyt. Joopa joo.

Ei nainen ole mikään automaattipassari, jolle vaan soitetaan, että nyt me tullaan, ala tekemään ruokaa olemattomista tarvikkeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että siellä kotona ei ollut ruokaa tai tarvikkeita viiden miehen kestitsemiseen, vaan se, että ap kuittaa puhelimeen, että OK ja jatkaa vaan sitä pepun pyyhkimistä. Tuosta keskustelusta saa kyllä sen kuvan että ok, laitan jotain. Hankalaa tietenkin on, jos ei ole autoa eikä kauppaa lähellä, mutta oliskohan tän asian voinut selvittää sen miehen kanssa puhelimessa: "OK, täällä ei kyllä ole mitään ruokaa teille ja kun mulla ei ole autoa, niin en pääse kauppaan. Käyttekö nopsaan marketin kautta niin tehdään sit vaikka pastaa tai jotain muuta nopeaa. Vai käyttekö hakemassa pizzat?" Mun mielestä toi OK kuittaa sen, että joo, tulkaa vaan, kyllä täältä ruokaa löytyy.

huomasitko siellä OK:n jälkeen sanan "Mitä..." eli selkeä aikeeni tarkentaa miehen tavoitteita vierailun suhteen. Mies kuitenkin kuittasi puhelun "heippa" joten oletin, että koska kuvio hänelle erittäin selvä (kävi kaupassa perjantaina, tiesi jääkaapin sisällön), niin huolehtii ihan itse ylimäräiset ruuat meille. Ei miestä voi pitää niin syyntakeettomana, että tämä ei tietäisi, mitä ruokaa kotona on! Tämä ei ole hotelli, en yksin vastaa huushollista, joten järkeä voisi hänkin käyttää.

Meillä ei kyllä mies enkä minäkään muista ulkoa jääkaapin tai pakastimen sisältöä.

En vaan tajua tätä kommunikointia. Itse olisin varmaan tyhjän jääkaapin omaavana ja ilman autoa ollut suht kiukkuinen ja soittanut takaisin, että miten tämä ruokailu nyt sitten järjestetään?????

Mun mielestä tilanne on nolo, enkä ymmärrä että ap:n mielestä tässä ei ole mitään noloa! Olisin itse tosi nolona!

Olishan ne miehet tosiaan voineet tuoda jotain ruokatarvikkeita joista siten nopsaan tehdään yhdessä ruoka. No, meillä mieheni kokkaa 99% että ei ole tällaisia ongelmia.

Vierailija
84/85 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä soitan takaisin, että mun piti vielä kysyä, mitä meinaatte syödä, kun jääkaappi on tyhjä.

Ap toimi kovin merkillisesti... Oikeastiko istuit neljä tuntia kotona olettaen, että jos mies kysyy, voiko kaverit tulla meille syömään, se ruoka ilmaantuu jostain itsestään ilman, että sun tarvii välittää asiasta tuon taivaallista?

Vierailija
85/85 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko istuit neljä tuntia kotona olettaen, että jos mies kysyy, voiko kaverit tulla meille syömään, se ruoka ilmaantuu jostain itsestään ilman, että sun tarvii välittää asiasta tuon taivaallista?

syömisistä? Eihän mies pyytänyt tekemään ruokaa, ei kertonut montako kaveria tulee, ei milloin tulevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän