Olen saanut parasta pillua alle 160 cm pituisilta
ja vartalon malliltaan pyöreän naisellisilta naisilta.
Yli 170 cm pituisilla naisilla on liian iso römpsä. Pituus tuntuu korreloivan myös römpsän kokoon.
Myös vartalon malli tuntuu ennakoivan tulevaa.
Kiinteän pyöreät figuurit ovmaavat naiset ovat kiinteän tuntuisia myös sisältä. Luisevat naiset ovat "kovia", eivätkä ne helli heppiä yhtä mukavasti ja tunnokkaasti.
Nyt pitää vielä tähdentää, että pyöreällä figuurilla tarkoitan nimenomaan kiinteätä naisellista vartaloa. Löllyvä ja roikkuva vartalo ei anna samaa tunnetta. Liha hieroo paremmin kuin löllyvä läski.
Onko muilla vastaavaa kokemusta ja uskovatko naiset empiirisen väitteeni todeksi ?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Ja koska saan aina ja helposti, ei kiinnosta vaikka ei mikään maailman tiukin tavara olekaan.
Mulla muuten on kaikki ne jutut joita löysillä puhutaan olevan, eli olen pitkä, jalkani ovat pitkät ja hoikat, peppu pienehkö, suu isohko ja häpyhuulet litteät eivätkä näy seisoessa tai viiva nouse tuohon ylös.:D
No, ei voi ainakaan tulla camel toee :D
Jos sulla ei tule kamelinvarpaita, niin sittenhän kuulut siihen takapilluisten armoitettuun joukkoon, joista kaikki todelliset panomiehet haaveilevat ja vain harvat löytävät!
Olet siis parasta panotavaraa mitä maa päällään kantaa...
Harhailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koska saan aina ja helposti, ei kiinnosta vaikka ei mikään maailman tiukin tavara olekaan.
Mulla muuten on kaikki ne jutut joita löysillä puhutaan olevan, eli olen pitkä, jalkani ovat pitkät ja hoikat, peppu pienehkö, suu isohko ja häpyhuulet litteät eivätkä näy seisoessa tai viiva nouse tuohon ylös.:D
No, ei voi ainakaan tulla camel toee :DJos sulla ei tule kamelinvarpaita, niin sittenhän kuulut siihen takapilluisten armoitettuun joukkoon, joista kaikki todelliset panomiehet haaveilevat ja vain harvat löytävät!
Mitä höpiset?? Tilanne on juuri päinvastoin. Todelliset panomiehet haaveilevat kunnollisista lihaisista pilluista ja nämä erottuvat isoista kamelinvarpaista. Ovat siten myös etupilluisia.
Vierailija kirjoitti:
Harhailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei voi ainakaan tulla camel toee :DJos sulla ei tule kamelinvarpaita, niin sittenhän kuulut siihen takapilluisten armoitettuun joukkoon, joista kaikki todelliset panomiehet haaveilevat ja vain harvat löytävät!
Mitä höpiset?? Tilanne on juuri päinvastoin. Todelliset panomiehet haaveilevat kunnollisista lihaisista pilluista ja nämä erottuvat isoista kamelinvarpaista. Ovat siten myös etupilluisia.
Kamelinvarpaat eivät johdu siitä, onko pillu lihainen vaiko ei. Kamelinvarpaat paljastavat pillun fysiologisen sijainnin suhteessa lantioon ja persreikään, ja se on toosaa työstettäessä tuntumaan eniten vaikuttava asia.
On totta, että kamelinvarpaat ovat miehelle kuin miehelle suoranainen kutsu lemmenleikkeihin ja aiheuttavat uroksissa testosteronisyöksyjä kannustaen paisuvaiskudoksen ennennäkemättömiin suorituksiin. Kaiken kiiman keskellä tällainen pillu saattaa tuntua "elämänsä tavaralta", mutta totuus on tarua ihmeellisempää. Siinä suu vaahdossa höylätessä analyyttinen tutkimus ja työstettävän tavaran tarkempi tunnusteleminen jäävät pakostakin sivuraiteelle.
Kamelinvarpaista voisin sanoa kuten silikonitisseistä: "Ovat kuin jalopuuratti ladassa. Näyttää hyvältä ja on kiva hiplata, mutta ei se kyytejä paranna..."
Harhailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamelinvarpaat eivät johdu siitä, onko pillu lihainen vaiko ei. Kamelinvarpaat paljastavat pillun fysiologisen sijainnin suhteessa lantioon ja persreikään, ja se on toosaa työstettäessä tuntumaan eniten vaikuttava asia.
On totta, että kamelinvarpaat ovat miehelle kuin miehelle suoranainen kutsu lemmenleikkeihin ja aiheuttavat uroksissa testosteronisyöksyjä kannustaen paisuvaiskudoksen ennennäkemättömiin suorituksiin. Kaiken kiiman keskellä tällainen pillu saattaa tuntua "elämänsä tavaralta", mutta totuus on tarua ihmeellisempää. Siinä suu vaahdossa höylätessä analyyttinen tutkimus ja työstettävän tavaran tarkempi tunnusteleminen jäävät pakostakin sivuraiteelle.
Kamelinvarpaista voisin sanoa kuten silikonitisseistä: "Ovat kuin jalopuuratti ladassa. Näyttää hyvältä ja on kiva hiplata, mutta ei se kyytejä paranna..."
No niinpä juuri. Totuus on tarua ihmeellisempää. Miehenkin suurin seksuaalinen elin on aivot. Testosteronimyrsky aivoissa on siten se suurin ja nautinnollisin tuntemus. Ei sillä, etupilluiset ja ison kamelinvarmaan omistavat ovat yleisemmin leveälanteisia naisia, jolla myös lantionpohjan lihakset ovat voimakkaat. Sitten orkuissa pillun puristus on tavanomaista suurempi. Tämä yhdessä aivomyrskyn kanssa tuottaa miehelle suurimman nautinnon. Seikka on siten saletti. Se on toki toinen juttu, jos mies ei saa naistaan laukeamaan, eikä siten edes ymmärrä mistä on kyse. Silloin ei todennäköisesti edes ymmärrä mitä ovat hyvät kyydit.
Olen 148 cm pitkä nainen, harrastan urheilua. Pituuskasvun lopetin 12-vuotiaana... olen maannut vain yhden miehen kanssa koko elämäni aikana. Olen siis kokematon ja pieni.
Mies kehuu jatkuvasti, miten tiukka olen. Tuntuma on kuulemma niin hyvä, ettei paremmaksi voi tulla. Kuulemma tulisi minuuteissa ellei ”nauttisi” olostaan yhdynnässä, eli pidättelee kiihkoaan.
Terkuin lyhyt, sir ja kokematon nainen.
Jokke kirjoitti:
160-170cm. Kaikkein parhaalta tuntuu mehevän lihaisa. Sellainen lihaksikas värkki on luontaisesti muodokkaan vahvoilla vartalotyypeillä. Heillä ei ole yleensä niinkään rasvaa, mutta sitäkin enemmän pyöreätä suurten lihasten muotoa pakaroissa, reisissä, pohkeissa ja kupeilla, polvien nilkkojen yms ollessa kuitenkin kapeat. Sitä ihmistyyppiä kutsutaan meso-alkuisilla sanoilla vartaloluokituksissa. Heillä on yleensä iso klitoris ja turpean paksut pillunhuulet että saa kädellä jalkovälistä otteen kuin vetäisi tietosanakirjaa hyllystä. Helppo tunnusmerkki vaatteet päällä kävellessä tällaisella ihanuudella on pakaroiden liike. Pakarat eivät ole heiluvien jalkojen liikkumattomat jatkeet, ne eivät ole vuoroaskelin sivulle taitoksestaan levenevät rasvavarastot, vaan niissä näkyy pyörivä keinuvan nouseva lihaksen täyteläinen liike ylöspäin, ilman lantion levenemistä ponnistavan jalan puolelle.
Vanha juttu mutta kuvailit minut. Rehellisesti. 😊
Naisen pituudella ei ole mitään väliä vaan lantioiden leveydellä. Leveä lantia niin iso pillu ja pieni sekä kapealanteinen siro niin tiukka pillu. Myös pitkillä naisilla voi olla kapeat uumat ja sieltä on löytyneet myös kyydit kuumat.
Vierailija kirjoitti:
Harhailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä juuri. Totuus on tarua ihmeellisempää. Miehenkin suurin seksuaalinen elin on aivot. Testosteronimyrsky aivoissa on siten se suurin ja nautinnollisin tuntemus. Ei sillä, etupilluiset ja ison kamelinvarmaan omistavat ovat yleisemmin leveälanteisia naisia, jolla myös lantionpohjan lihakset ovat voimakkaat. Sitten orkuissa pillun puristus on tavanomaista suurempi. Tämä yhdessä aivomyrskyn kanssa tuottaa miehelle suurimman nautinnon. Seikka on siten saletti. Se on toki toinen juttu, jos mies ei saa naistaan laukeamaan, eikä siten edes ymmärrä mistä on kyse. Silloin ei todennäköisesti edes ymmärrä mitä ovat hyvät kyydit.
Aivan. Tämän jälkeen keskustelua tästä lienee turha jatkaa. Lantion leveys tai kapeus ei kerro mitään lantionpohjalihasten kunnosta, kuten myöskään ei kamelinvarpaat.
Ps. Hyvä yritys tuo täky miehestä joka ei saa naistaan laukeamaan, propsit yrityksestä...
Vaimo on 152 ja painaa 43kg. On sen verran tiukka ettei paremmasta väliä. Isoilla naisilla on iso, tietenkin. Onhan niillä isot kädetkin, kuin miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on 152 ja painaa 43kg. On sen verran tiukka ettei paremmasta väliä. Isoilla naisilla on iso, tietenkin. Onhan niillä isot kädetkin, kuin miehellä.
Munan koko ei kuitenkaan korreloi pituuden kanssa, eikä nenän tai käsien, vaikka myyttejä asiasta löytyy pilvin pimein. Joten miksi vagina sitten korreloisi?
joskus ihan vaihtelun vuoksi vaihdoin hieman pienempään ja toden totta sellanen pikkurakenteinen kevyt nainen niin oli helpompi käsitellä sängyssä ja pyöritellä sitä eri asentoihin kuin lihavempaa ja pitempää.
pillu oli tiukka koko suhteen ajan, ja beba kanssa, sen tosin itse korkkasin vasta nyt.
ah muistelen kaiholla niitä vierekkäisiä reikiä
lehdessä juttu äidistä joka on 110cm pitkä,,,hmmm millä korkeudella mulkku liikkuu
Erityisesti paksut nilkat korreloivat perimätiedon mukaan ison ämpäri-pillun kanssa.
Jokke kirjoitti:
160-170cm. Kaikkein parhaalta tuntuu mehevän lihaisa. Sellainen lihaksikas värkki on luontaisesti muodokkaan vahvoilla vartalotyypeillä. Heillä ei ole yleensä niinkään rasvaa, mutta sitäkin enemmän pyöreätä suurten lihasten muotoa pakaroissa, reisissä, pohkeissa ja kupeilla, polvien nilkkojen yms ollessa kuitenkin kapeat. Sitä ihmistyyppiä kutsutaan meso-alkuisilla sanoilla vartaloluokituksissa. Heillä on yleensä iso klitoris ja turpean paksut pillunhuulet että saa kädellä jalkovälistä otteen kuin vetäisi tietosanakirjaa hyllystä. Helppo tunnusmerkki vaatteet päällä kävellessä tällaisella ihanuudella on pakaroiden liike. Pakarat eivät ole heiluvien jalkojen liikkumattomat jatkeet, ne eivät ole vuoroaskelin sivulle taitoksestaan levenevät rasvavarastot, vaan niissä näkyy pyörivä keinuvan nouseva lihaksen täyteläinen liike ylöspäin, ilman lantion levenemistä ponnistavan jalan puolelle.
Aika hauska miten osuva kuvaus voi olla. Tunnistan itseni täysin vartalotyypin kuvailusta ja liikehdinnästä, pimppakin kuvailuun sopiva.
Nuorempana inhosin lantioni ja reisieni muotoa, olisin halunnut suorat tikut kuin monilla varsinkin teininä/nuorena aikuisena. Minulla kuitenkin lantiota, vy 64cm ja lantio 90cm, ry 88cm, pyöreät pakarat, lihaksikkaat reidet, lihaksikkaat, mutta kapeat pohkeet sekä sirot nilkat jotka tuottavat haastetta saapikkaiden ostossa, kun varret melkein järjestäin aivan liian leveät.
Ihmisillähän on kyllä monesti, että tietynlaiset piirteet kulkevat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 148 cm pitkä nainen, harrastan urheilua. Pituuskasvun lopetin 12-vuotiaana... olen maannut vain yhden miehen kanssa koko elämäni aikana. Olen siis kokematon ja pieni.
Mies kehuu jatkuvasti, miten tiukka olen. Tuntuma on kuulemma niin hyvä, ettei paremmaksi voi tulla. Kuulemma tulisi minuuteissa ellei ”nauttisi” olostaan yhdynnässä, eli pidättelee kiihkoaan.Terkuin lyhyt, sir ja kokematon nainen.
Unelmanaiseni, auh! Saisipa tuollaisen niin antaisin vaikka toisen käteni. :) Ei siis seksin takia, vaan pieni, siro ja urheilullinen, eli erittäin naisellinen nainen! PUS!
Viimeiset kaksi naista, joiden kanssa olen seurustellut, niin he ovat olleet molemmat todella pienikokoisia. n.150cm ja 40-45kg. Toisella heistä oli todella tiukat paikat niin että jo yhden sormen sisään laittaminen sai aikaan tiukan puristuksen tunteen. Jos sinne meinasi saada munan sisään niin silloin piti olla täysin kovana koska jos häneen työntyi puolikovalla sisään niin se kyllä pulpahti sieltä nopeasti ulos. Ja jos akti kesti pidempään niin hänen paikat käytännössä turposi kiinni, eikä sen jälkeen ollut mitään mahdollisuutta saada sovitettua itseään sisään. Vaikka seksi olikin ihanaa mutta välillä tuon tiukkuuden takia hankalaa. Toinen pikkuinen olikin sitten erillainen ;) Kun ensikertaa pääsin kurkistamaan mitä pikkareiden alta löytyy, niin vastaan tuli todella suuret ja turpeat häpyhuulet ( Isoimmat mitä olen koskaan livenä nähnyt) Ja edelliseen verrattuna tilaakin löytyi. Eli hänelle ei tehnyt sormi tiukkaa ja lopulta homma päätyikin fistaamisen puolelle :D Itse nautin tämän jälkimmäisen naisen kanssa seksistä paljon enemmän kun tiukan puristuksen sijaan sai tuntea lämmintä ja silkkistä pehmeyttä. Joten tuo pieni koko ei merkkaa aina tiukkaa pillua :P Vaikka itse olen yli 190cm niin pysyn kyllä jatkossakin noissa ihanan pienikokoisissa kaunottarissa.
Minulla sama... FWB on 154 ja 44, ja perhanan kaunis. Ensimmäisellä kerralla ajattelin kuten sinäkin, että pienellä on pieni kuten kaikki muukin pientä, ja mitähän tästä tulee. Ei meinannut mennä. Haettiin öljy avuksi ja onnistui. Sitten kun tyttö kuumeni tiukkuuskin koveni ja pelkäsin jo homman jäävän siihen mutta ei. Se otti lisää vauhtia ja olisi pannut vaikka halkoa. Siinä miestä vietiin miljoonaa. Voisi sanoa, että raiskattiin. En ole kysynyt, mutta ei varmaan ollut saanut vuosiin. Nykyään rauhallisemmin, mutta kyllä pienellä on pieni. En voisi kuvitellakaan fistaavani, eikä kuulu kummankaan valikoimiin muutenkaan. Naisellinen tuollainen hoikka ja muodokas. Nykyään niin helposti muodokkaaksi kutsutaan heti kun paino ylittää 100kg. Se on ihan erilainen muoto. :-)
Olen täysin samaa mieltä. Oma naiseni on söpö, hento, urheilullinen (lue kovakuntoinen), B-kuppinen, pieniperseinen ja erittäin märkä tiukkapilluinen nainen. Eipä voi enää paremmaksi mennä!
Parhaat lahjat tulevat pienissä paketeissa :D
Me vaan ollaan niin hyviä ;)