Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut parasta pillua alle 160 cm pituisilta

Vierailija
22.08.2010 |

ja vartalon malliltaan pyöreän naisellisilta naisilta.

Yli 170 cm pituisilla naisilla on liian iso römpsä. Pituus tuntuu korreloivan myös römpsän kokoon.

Myös vartalon malli tuntuu ennakoivan tulevaa.

Kiinteän pyöreät figuurit ovmaavat naiset ovat kiinteän tuntuisia myös sisältä. Luisevat naiset ovat "kovia", eivätkä ne helli heppiä yhtä mukavasti ja tunnokkaasti.

Nyt pitää vielä tähdentää, että pyöreällä figuurilla tarkoitan nimenomaan kiinteätä naisellista vartaloa. Löllyvä ja roikkuva vartalo ei anna samaa tunnetta. Liha hieroo paremmin kuin löllyvä läski.

Onko muilla vastaavaa kokemusta ja uskovatko naiset empiirisen väitteeni todeksi ?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiselle yksinkertainen vastaus -->

Kaikki kasvaa suhteessa!

Peniksen keskiarvo on pidempi otoksissa mies 190cm

kuin mies 170cm

Kiitän

Vierailija
22/88 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun väitetään että on niin isosuisia naisia ettei voi polkupyörällä ajaa..:))ootko tutkinut tätä?

Vaaleilla naisilla on ainakin karvoja vähemmän kuin tummilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon tätä palstaa käyny aina välillä lueskelemassa ja se on kumma miten juuri täällä jaksetaan vouhottaa pilalle menneistä naisista ja väljistä värkeistä, siis palstalla missä juurikin käy äitejä niitä pilallisia joukkohautaan joutavia, onko se joku suuri ilo käydä laukomassa mielipiteensä juuri siellä missä eniten saa pahaa mieltä aikaa?? eikö teille olisi jotain teinipillu rules palstaa missä saatte jakaa mieltymuksenne ja haukkua vaimonne ja kaikki kanssakirjoittelevat ymmärtävät tuskasi kuinka kamalaa elämäsi on nyt kun vaimosi putkautti sinulle verenperintöä pilaten samalla itsensä ja pakottaen teidät miesparat vieraisiin!

Vierailija
24/88 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on viimeinen oljenkorsi jolla yritetään saada vaimo treenaamaan. Sitäpaitsi onhan täällä paljon naisia, jotka ovat treenanneet itsensä kuntoon, vaikkakin myös niitä, jotka eivät mitään treeniä tarvitse.

mä oon tätä palstaa käyny aina välillä lueskelemassa ja se on kumma miten juuri täällä jaksetaan vouhottaa pilalle menneistä naisista ja väljistä värkeistä, siis palstalla missä juurikin käy äitejä niitä pilallisia joukkohautaan joutavia, onko se joku suuri ilo käydä laukomassa mielipiteensä juuri siellä missä eniten saa pahaa mieltä aikaa?? eikö teille olisi jotain teinipillu rules palstaa missä saatte jakaa mieltymuksenne ja haukkua vaimonne ja kaikki kanssakirjoittelevat ymmärtävät tuskasi kuinka kamalaa elämäsi on nyt kun vaimosi putkautti sinulle verenperintöä pilaten samalla itsensä ja pakottaen teidät miesparat vieraisiin!

Vierailija
25/88 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ruumiinrakenne. Kapeat nilkat, pienet kädet ja naisellinen pyöreys korreloi paremmin.

Mites kun isot pojat väittää että on niin suurisuisia naisia etteivät pysty polkupyörällä ajamaan...:) onko tutkittu?

Vaaleilla naisilla ainakin karvoja on huomattavasti vähemmän kuin tummilla!

Vierailija
26/88 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, en sitten tiedä mistä haet perusteesi, mutta kyllä miehet on kovasti pilluani kehuneet sopivan tiukaksi ja hyvän tuntuiseksi. Se

Näyttääkö mun perse isolta näissä 200 euron uusissa farkuissa... Ei siihen ole kuin yksi vastaus.

Eli olitpa löysä tai tiukka tai silötä väliltä, noita fraaseja viljellään seksipuuhissa. Ne luovat tunnelmaa ja muutenkin ovat sellaista sänkypuhetta. Totuusarvo lähellä nollaa, taio siis satunnaien sen mukaan oletko toikka vai et. hyvältähän se aina tuntuu, jos ei ihan messuhalli ole.

Vierailija
27/88 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin olen jättänyt diplomatian lähes kokonaan ja kehun vain aiheesta. Tämä taas on johtanut suhteessamme kriiseihin, joita en tässä viitsi alkaa puimaan...

Näyttääkö mun perse isolta näissä 200 euron uusissa farkuissa... Ei siihen ole kuin yksi vastaus. Eli olitpa löysä tai tiukka tai silötä väliltä, noita fraaseja viljellään seksipuuhissa. Ne luovat tunnelmaa ja muutenkin ovat sellaista sänkypuhetta. Totuusarvo lähellä nollaa, taio siis satunnaien sen mukaan oletko toikka vai et. hyvältähän se aina tuntuu, jos ei ihan messuhalli ole.

Vierailija
28/88 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Vierailija
29/88 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole.

T. oikeasti kokemusta

Vierailija
30/88 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisin totena. Olen itse tosi lyhyt nainen ja lähes järjestäin jokainen sänkykumppani on "kehunut" tiukaksi. Oon jopa kuullut, että liian tiukka.

Ja onhan sen pakko ollakin tiukka, kun käyttää lantionpohjalihaksia ja keskivertoa pienemmätkin kullit saa tähdet vilkkumaan silmissä.

Olen onnekas ja nautin seksistä mielin määrin vehkeen koosta riippumatta!

Vierailija
31/88 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin niin tottahan tuo on, että näppäränkokoisilla naisilla on ollut tiukat pimpsat. Kaksi väljintä on ollut lyhyehköillä mutta reippaasti lihavilla naisilla.

Vierailija
32/88 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160-170cm. Kaikkein parhaalta tuntuu mehevän lihaisa.  Sellainen lihaksikas värkki on luontaisesti muodokkaan vahvoilla vartalotyypeillä. Heillä ei ole yleensä niinkään rasvaa, mutta sitäkin enemmän pyöreätä suurten lihasten muotoa pakaroissa, reisissä, pohkeissa ja kupeilla, polvien nilkkojen yms ollessa kuitenkin kapeat. Sitä ihmistyyppiä kutsutaan meso-alkuisilla sanoilla vartaloluokituksissa. Heillä on yleensä iso klitoris ja turpean paksut pillunhuulet että saa kädellä jalkovälistä otteen kuin vetäisi tietosanakirjaa hyllystä.  Helppo tunnusmerkki vaatteet päällä kävellessä tällaisella ihanuudella on pakaroiden liike. Pakarat eivät ole heiluvien jalkojen liikkumattomat jatkeet, ne eivät ole vuoroaskelin sivulle taitoksestaan levenevät rasvavarastot, vaan niissä näkyy pyörivä keinuvan nouseva lihaksen täyteläinen liike ylöspäin, ilman lantion levenemistä ponnistavan jalan puolelle.  

Vierailija
33/88 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yleistys on että lyhyillä naisilla on tiukka niin pankaa kääpiöitä.

Vierailija
34/88 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on olemassa normaalin kokoisia kulleja ja isoja kulleja. Sit on olemassa pikkuisia kikuleita ja sen takii se pillu saattaa tuntua löysältä. Pillu venyy isomman kalun työntyessä jos on tarvis mut se ei oikein kutistu sen pikku kikulin ympärille pienemmäksi...

Vierailija
35/88 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja vartalon malliltaan pyöreän naisellisilta naisilta.

Yli 170 cm pituisilla naisilla on liian iso römpsä. Pituus tuntuu korreloivan myös römpsän kokoon.

Myös vartalon malli tuntuu ennakoivan tulevaa.

Kiinteän pyöreät figuurit ovmaavat naiset ovat kiinteän tuntuisia myös sisältä. Luisevat naiset ovat "kovia", eivätkä ne helli heppiä yhtä mukavasti ja tunnokkaasti.

Nyt pitää vielä tähdentää, että pyöreällä figuurilla tarkoitan nimenomaan kiinteätä naisellista vartaloa. Löllyvä ja roikkuva vartalo ei anna samaa tunnetta. Liha hieroo paremmin kuin löllyvä läski.

Onko muilla vastaavaa kokemusta ja uskovatko naiset empiirisen väitteeni todeksi ?

Minulla on samanlaisia kokemuksia, lisäksi pienet naiset ovat kiihkeämpiä ja notkeampia panohommissa.

Vierailija
36/88 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni suu pieni pillu. Suuret sanat pieni pippeli

Vierailija
37/88 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aiemmin ollut ongelmana ihan liian nopea laukeaminen jos kumppanilla on ollut todella tiukka. Ilmeisesti tiukkuudesta johtuen puristus oli niin intensiivistä etten kestänyt sitä laukeamatta kuin hetken. Nykyisellä on jonkin verran tilavampi ja ikään kuin pehmeämpi ja kestoni on hänen kanssaan parempi. Silti ihan yhtä nautinnollista. Kellään muulla samoja mietteitä?

Vierailija
38/88 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat,itselläni ei ole moisia kokemuksia koska en jatkuvasti vaihda naista,en edes nuorempana kypsä ihminen etsii sen itselleen sopivan eikä ala valittaa muiden vehkeistä ja värkeistä!

Ennen kun sitä seksiä alkaa kokeilemaankaan täytyy olla muu kunnossa,sängy kautta et tosista koskaan saa!

Vierailija
39/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sellaisia kokemuksia mullakin on. Lyhyt, isotissinen ja kunnon kokoinen perse, niin saa kyllä kunnon kyydit.

t. pervo-kake

Vierailija
40/88 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sellaisia kokemuksia mullakin on. Lyhyt, isotissinen ja kunnon kokoinen perse, niin saa kyllä kunnon kyydit.

t. pervo-kake

Kyllä, parhaimmalla vielä oravapillu.  Sen parempaa nautintoa ei miehelle olekaan.  Jouduin tai pääsin nuorena sellaisen kanssa naimisiin.  Jotenkin ei haitannut pienet ulkonäölliset seikat, vaikka ihanne naisen piti olla urheilullinen ja siro.  No toki perse oli kuin JLO:lla, ei taivaallisen näköinen, saati tuntuinen. Onneksi ollut myös viisas ja muutenkin pirun hyvä vaimo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä