Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lastensuojelu toimii tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
22.08.2010 |

Vastasyntynyt, vanhemmilla taustalla päihdeongelmaa. Nainen nyt raitis mutta mies ei. Mieheltä vaaditaan säännöllisesti seulat. Seulat tuskin puhtaana pysyvät. Vaatiiko ne että naisen on erottava tästä miehestä, tai muuten ne vie lapsen?

Ja siis miten ne OIKEESTI toimii, ei mitään av-mammojen diagnooseja ja mutu-tietoa kiitos...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kaikilla asioilla, että on tarpeeksi hyvä vanhempi.

Selvä asia!

Vierailija
2/7 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti ensikotijaksoa. Ja kyllä se erillään asuminen isästä on todennäköisesti ehtona sille, että äiti saa lapsensa pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin kaikkeni ettei huumeiden käyttäjä asu samassa taloudessa ennen kuin kuntoutuu!

Miten tähän tilanteeseen on jouduttu? Kai ymmärrät että repsahdat helpommin jos et hankkiudu huumepiireistä eroon? Aloita alusta vauvan kanssa!!

Vierailija
4/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin että voiko lastensuojelu 'tehdä' asialle jotain kun ei nainen itse tajua/kykene/jaksa?

ap

Vierailija
5/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa lapset olivat kyllä lastensuojelun tiedossa ja sukulaisetkin yrittivät saada lapsen vanhemmalta pois.

Silti meni toista vuotta aikaa ennen kuin uskoivat, että lapsen on parempi sijaisperheessä.

Vierailija
6/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittääkö ne jotenkin 'erottaa' nämä ihmiset vai mitä ne pystyy tekemään? Kun ei mitään sijaisperhettä tarvita kun äiti on raitis kuitenkin..

Vierailija
7/7 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittääkö ne jotenkin 'erottaa' nämä ihmiset vai mitä ne pystyy tekemään? Kun ei mitään sijaisperhettä tarvita kun äiti on raitis kuitenkin..

mitäs mieltä sä ap olet tästä? jutteletko äidin kanssa tilanteesta? onko ystävä, tuttavasi?