Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä jotka ovat uskollisia ja aidosti eivät koe sitä ongelmaksi?

Vierailija
21.08.2010 |

??

Eipä ole tullut vielä yhtäkään vastaan.

On

a)"uskollisia" jotka pettää salassa

b) kulissimiehiä, pettäminen tiedossa mutta suhde jatkuu

c) oikeasti uskollisia, jotka kärsii siitä kaiken aikaa -> elämä pilalla

d)sitoutumattomia, jotka tiedostavat kykenemättömyytensä yhteen suhteeseen, eivätkä sen vuoksi edes aio hankkia yhtä naista

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittävät että miehiä on vain huonoja; pettureita, onnettomia, yms. Kunnolliset naiset saavat kunnolliset miehet. Oma mieheni on itse joutunut petetyksi aiemmassa suhteessaan ja se tuntui ottavan aika koville silloin aikoinaan, ja edelleen toisinaan huomaa että mies on luottamuksensa suhteen epävarma vaikkei syytä olisi. Asiasta ollaan puhuttu ja todellakin luotan mieheen ettei hän itse sitä virhettä tee että pettämään menisi. On minulle vähän liiankin rehellinen, ja ne pari kertaa kun mies on yrittänyt valehdella jostain pikkuasiasta kuten kaljalla käynnistä tms, hän on jäänyt välittömästi kiinni. Kiemurtelee kuin pikkupoika kun yrittää olevinaan jotakin kertoa mutta heti huomaa että jotakin sanoi toisin tai jätti sanomatta. Varmasti on aidosti hyviäkin miehiä olemassa paljonkin, riippuu hieman naisestakin millaisia miehiä vetää puoleensa ja toisaalta, miten parisuhteessa nappulansa pelaa. Joku 24/7 nalkuttava lihava ja ruma akka kotona varmasti saa miehen kuin miehen hermot kireälle..

Herää elämään ja todellisuuteen!

Vaikka olet miten kunnoollinen ja ihana, et välttämättä saa hyvää miestä! Tai naista! Kasvatuksesta, kotioloista, persoonasta, itsetunnosta jne. on kyse täysin!

Mies voi olla todella hyvä perheenisä ja vaimo ihana ja suloinen. Itsetunnon nostattaminen jatkuvilla naisseikkauluilla, tyhjyys sisimmässä jne. ajavat naisiin. Seksiriippuvuus tai omat käsittelemättömät ongelmat.

Nalkuttavaa akkaa ei ole ilman patalaiskaa ja typerää ukkoa! Usko huviksesi. Kulttuuri jo pakottaa miehen pettämään ja evoluutiopsykologia kertoo meidän olevan moniavioisia.

Jos tunnetut jääkiekkoilijat ja muusikot pettävät aina, melkein aina, syy on vissiin puolison :D ?

Ei ole: ihailuun ja palvontaan sokaistuu. Itsekuri ropisee ja lopulta ihailuntunteeseen jää koukkuun. Kaikki tarjolla olevat pillut on saatava.

Vierailija
42/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon reissuhommissa ulkomailla miesten kanssa, erityisesti itä-euroopassa, jossa pettämiseen on tilaisuus ja kiinnijäämisen riski pieni.

Kokemuksesta tiedän että on miehiä jotka pettää, mutta myös miehiä jotka ei petä, vaikka tilaisuus olisi. Karkea arvioni on noin puolet ja puolet:)

Olen huomannut, että ne miehet ketkä puhuvat paljon vaimosta ja lapsista, pitävät hääkuvaa pöydällä yms. eli antavat itsestään puheissa oikein mallikkaan aviomiehen kuvan, ovat yleensä niitä pahimpia pettureita!

Sitten taas ne, jotka eivät "mainosta" vaimoa ja lapsia eli puhuvat heistä hyvin neutraalisti tai "humoristisesti moittien" ovat yleensä niitä uskollisia.

Tämä "havaintoyksikköni" oli 30-50 vuotias, koulutettu (yleensä akateeminen) perheellinen mies ja otoskoko oli noin 100:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on periatteiltaan sellainen että en usko hänen pystyvän pettämään. Missään vaiheessa suhdettamme (ydessä kohta 7v.) en ole huomannut että hän kärsisi uskollisuudestaan. Kummallinen ajatuskin minulle että mies kärsisi siitä että on uskollinen!! :D

Tietysti en voi olla 100% varma siitä mitä hän touhuilee, mutta luotan häneen eikä mieleeni tulisi epäillä häntä pettämisestä. Tosin en kyllä tiedä missä välissä hän edes pettäisi... töissä sitten varmaan siellä kodinkoneita myydessään tai kauppareissulla jolloin hänellä yleensä lapset mukana. ;)

Vierailija
44/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon reissuhommissa ulkomailla miesten kanssa, erityisesti itä-euroopassa, jossa pettämiseen on tilaisuus ja kiinnijäämisen riski pieni.

Kokemuksesta tiedän että on miehiä jotka pettää, mutta myös miehiä jotka ei petä, vaikka tilaisuus olisi. Karkea arvioni on noin puolet ja puolet:)

Olen huomannut, että ne miehet ketkä puhuvat paljon vaimosta ja lapsista, pitävät hääkuvaa pöydällä yms. eli antavat itsestään puheissa oikein mallikkaan aviomiehen kuvan, ovat yleensä niitä pahimpia pettureita!

Sitten taas ne, jotka eivät "mainosta" vaimoa ja lapsia eli puhuvat heistä hyvin neutraalisti tai "humoristisesti moittien" ovat yleensä niitä uskollisia.

Tämä "havaintoyksikköni" oli 30-50 vuotias, koulutettu (yleensä akateeminen) perheellinen mies ja otoskoko oli noin 100:)

yleensäkin ihmiset, miehet tai naiset ,jolla on jotain vastakkaista salatttavaa, korostavat sitä toista puolta itsestään.

Ja miksi se on niin että tietyt ihmiset tapaavat yleensä vain tietyntyyppisiä ihmisiä suhdemarkkinoilla?

Vierailija
45/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on puhuttu vain pettäjämiehistä joita sit vissiin n. 60%, mutta onkos saman kokoinen porukka naisia sitten pettäjiä...?

Jonkun kanssahan ne ukot pettää, Okei, huorien joo mutta kyllä meissä tavallisissa naisisakin on paaaaaljon uskottomuutta. Pettäjänaiset varmaan vielä tiukemmin pitää kulisseja yllä, perheenkin takia.

Itse kuulun ryhmään C...

Vierailija
46/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoa muhinoida KOLMEN avioliitossa olevan perheenisän kanssa... olivat niin tyrkkyjä, niin tyrkkyjä. Pieni rohkaisu mun puolelta, ja se olisi ollut siinä.

Vastaavia kokemuksia minulla on paljonkin, ja lukemani perusteella on muillakin. Jossakin mielessä perheelliset miehet tuntuvat olevan innokkaampia naisten perässä juoksijoita kuin sinkut. Tiedä sitten johtuuko se esim. siitä, että kaipaavat vaihtelua, seikkailua ja oman egon pönkitystä, vai onko heille jotenkin helpompaa lähestyä vierastakin naista, koska saavat "naisen lähestymisharjoitusta" koko ajan kotona.

Mutta aloitukseen vielä; omalle kohdalle on tullut tähän ikään mennessä ehkä yksi mies, jonka arvelisin olevan uskollinen kaikissa parisuhteissaan. Väitän, että valtaosa miehistä (ehkä myös naisista?) pettää, jos tulee tilaisuus. Humalalla on varmasti usein tekemistä asian kanssa - selvin päin kynnys on korkeampi. Ja toisaalta selvin päin tapahtuvaa pettämistä en ainakaan itse pystyisi hevillä antamaan anteeksi.

Vierailija
47/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että miehelleni on yhtään sen enempää kärsimys olla uskollinen kuin minulle. Meille on tärkeätä suhteen "pyhyys" ja koskemattomuus. Se vain kuuluu tähän liittoon.

Vierailija
48/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma kokemus (otos pienempi, koostuu aina samoista kollegoista) puhuu saman puolesta. Josta tuli muuten mieleen, ettei mun mies edes pidä vihkisormustaan arkikäytössä (tekee päätetyötä ja se kuulemma häiritsee) mutta en silti epäile hänen paneskelevan jonkun kollegansa kanssa duunipaikalla=)

Vierailija
49/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti säälittää naiset jotka uskoo että heidän miehensä ei koskaan petä,uskovat kun mies niin kirkkailla silmillään sanoo.. Elätte oikeasti jossain pilvilinnoissa satuolentojen kanssa missä ei koskaan mitään pahaa satu ja ihmiset ei toisiaan satuta koska ovat niin toisilleen luvanneet....HEI HALOO!!!Palatkaa takaisin tähän todellisuuteen...ihan oikeasti!

Hah hah,nousipa naiset parrikadeille kirjoituksestani...luuletteko tosiaan että elän onnettomassa suhteessa vaikka en ihmisiin paljoa luotakaan?Ehei,itse asiassa elän luotettavassa parisuhteessa ja olen erittäin tyytyväinen suhteeseeni,perheeseeni yms...ainoastaan teidän pumpulilinnat naurattavat "Ei minulle koskaan"...Olen jo aika kauan katsonut vierestä näitä "luotettavien" lakoamista kuin viljaa sateella!

Oppikaa oikeasti näkemään harmaan eri sävyt..

Vierailija
50/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti säälittää naiset jotka uskoo että heidän miehensä ei koskaan petä,uskovat kun mies niin kirkkailla silmillään sanoo.. Elätte oikeasti jossain pilvilinnoissa satuolentojen kanssa missä ei koskaan mitään pahaa satu ja ihmiset ei toisiaan satuta koska ovat niin toisilleen luvanneet....HEI HALOO!!!Palatkaa takaisin tähän todellisuuteen...ihan oikeasti!

Ensinnäkin: se on barrikadeille, ei parrikadeille. Toisakseen, minä en ainakaan noussut mihinkään, totesin vain että mielipiteesi on säälittävä. Kolmanneksi, en tiedä missä sinä liikut mutta meillä fiksujen ihmisten piireissä tuo ei ole kovinkaan yleistä, ja jos joku pettäisi kumppaniaan, hän joutuisi yleisen halveksunnan kohteeksi.

Hah hah,nousipa naiset parrikadeille kirjoituksestani...luuletteko tosiaan että elän onnettomassa suhteessa vaikka en ihmisiin paljoa luotakaan?Ehei,itse asiassa elän luotettavassa parisuhteessa ja olen erittäin tyytyväinen suhteeseeni,perheeseeni yms...ainoastaan teidän pumpulilinnat naurattavat "Ei minulle koskaan"...Olen jo aika kauan katsonut vierestä näitä "luotettavien" lakoamista kuin viljaa sateella!

Oppikaa oikeasti näkemään harmaan eri sävyt..

Vierailija
51/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: se on barrikadeille, ei parrikadeille. Toisakseen, minä en ainakaan noussut mihinkään, totesin vain että mielipiteesi on säälittävä. Kolmanneksi, en tiedä missä sinä liikut mutta meillä fiksujen ihmisten piireissä tuo ei ole kovinkaan yleistä, ja jos joku pettäisi kumppaniaan, hän joutuisi yleisen halveksunnan kohteeksi.

Vierailija
52/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei kohdallesi ole sattunut sellaisia, mutta voin vakuuttaa, että meitä on. En ole pettänyt vaimoani, minulla ei ole ollut siihen tarvetta. Olemme vähän yli kolmekymppisiä yhden lapsen vanhempia ja olleet yhdessä teineistä asti. Ehkä syy on siinä, että olemme keskenämme todella avoimia ja huumoria riittää. Rento asenne antaa suhteessa ilmavan olon. Huumori on joskus aika raakaakin, sellaista josta todella moni nainen suuttuu. Vaimoni ei ole sellainen, jolle täytyy valehdella asioista, joista kumpikin tietää että se on typerää, kuten esimerkiksi vaikkapa naisen ulkonäkö. Kehut kuulostavat paremmalta kun niitä tarkoittaa tosissaan. Vaimoni on hyvin viehättävä, mutta ei mikään Jessica Alba. :) Lisäksi meistä on hauska arvioida yhdessä vieraiden ihmisten ulkonäköjä, esim. vaimoni saattaa sanoa, että "tuolla on just sun tyyppinen nainen. Just sellainen vartalo, mistä sinä tykkäät." Vastaavasti minä en suutu kun nainen päivittelee, että onpa muuten todella hyvännäköinen äijä tuolla!"

Vierailija
53/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aidosti uskollisia miehiä, jotka eivät koe elämän pilaamiseksi sen, että ovat yhden naisen miheiä. Mun mies on tällainen ja voin sanoa, että saisi kenet haluaa kärjistäen näin, sillä on kaikin puolin kiva, huumorintajuinen ja vielä tajuottoman komea. Olen joskus hänelle tästä sanonutkin, mutta sanoo vain, ettei ole tarvetta vilkuilla sivuille eli saa seksiä yllin kyllin kotona =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi