Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä jotka ovat uskollisia ja aidosti eivät koe sitä ongelmaksi?

Vierailija
21.08.2010 |

??

Eipä ole tullut vielä yhtäkään vastaan.

On

a)"uskollisia" jotka pettää salassa

b) kulissimiehiä, pettäminen tiedossa mutta suhde jatkuu

c) oikeasti uskollisia, jotka kärsii siitä kaiken aikaa -> elämä pilalla

d)sitoutumattomia, jotka tiedostavat kykenemättömyytensä yhteen suhteeseen, eivätkä sen vuoksi edes aio hankkia yhtä naista

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jotakin on pielessä suhteessa jos "kärsii kaiken aikaa -> elämä pilalla."

en jaksa kyllä noinkaan uskoa, ei kai kukaan tosiaan ajattele noin.

kyllä mä uskon ja tiedän että on olemassa miehiä jotka on aidosti uskollisia, miksi ei olisi?

kaikki miehet (ja naiset) eivät ole niin lapsellisia että pettävät. ensiksi asiat selvitetään, jos ei kyetä niin erotaan. sitten ollaan uusien ihmisten kanssa.

Vierailija
22/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset - kyllä - tältä palstalta ja omasta tuttavapiiristä sekä miespuolisten kavereiden kertomuksista... Mikään ei sitten ole naiivimpaa kuin "minun mieheni ei varmasti petä" -kommentit. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

estäisi pettämästä tai olisi syy olla pettämättä.

Niin monta "hyvässä" ja seksillä kyllästetyssä parisuhteessa olevaa pettämisaikeissa liikkeellä ollutta miestä olen tavannut. Pelkkä seikkailunhalu, vaihtelu tai jännittävät kokemukset saattavat ajaa miehen pettämään.

Vierailija
24/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset - kyllä - tältä palstalta ja omasta tuttavapiiristä sekä miespuolisten kavereiden kertomuksista...

Mikään ei sitten ole naiivimpaa kuin "minun mieheni ei varmasti petä" -kommentit. :D

Vierailija
25/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti säälittää naiset jotka uskoo että heidän miehensä ei koskaan petä,uskovat kun mies niin kirkkailla silmillään sanoo..

Elätte oikeasti jossain pilvilinnoissa satuolentojen kanssa missä ei koskaan mitään pahaa satu ja ihmiset ei toisiaan satuta koska ovat niin toisilleen luvanneet....HEI HALOO!!!Palatkaa takaisin tähän todellisuuteen...ihan oikeasti!

Vierailija
26/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos tämä tuli sinulle yllätyksenä.

Vierailija
27/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti säälittää naiset jotka uskoo että heidän miehensä ei koskaan petä,uskovat kun mies niin kirkkailla silmillään sanoo..

Elätte oikeasti jossain pilvilinnoissa satuolentojen kanssa missä ei koskaan mitään pahaa satu ja ihmiset ei toisiaan satuta koska ovat niin toisilleen luvanneet....HEI HALOO!!!Palatkaa takaisin tähän todellisuuteen...ihan oikeasti!

Ja edelleen, jos tilastojen mukaan 60% suhteista petetään (eikös ne luvut jotain sellaista ole?) niin 40% on silti uskollisia suhteita, eiks vaan?;) Älä kaada omaa kurjuuttasi meidän muiden niskaan.

Vierailija
28/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti säälittää naiset jotka uskoo että heidän miehensä ei koskaan petä,uskovat kun mies niin kirkkailla silmillään sanoo.. Elätte oikeasti jossain pilvilinnoissa satuolentojen kanssa missä ei koskaan mitään pahaa satu ja ihmiset ei toisiaan satuta koska ovat niin toisilleen luvanneet....HEI HALOO!!!Palatkaa takaisin tähän todellisuuteen...ihan oikeasti!

Eivätkö tällaiset naiset ole ihan täydellisen onnellisia? Taidat kadehtia onnellisia naisia, koska itse olet onneton...?

Vierailija
29/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on yhtä absurdi ajatus sanoa, että kaikki miehet pettävät (tai haluavat pettää), kuin että kaikki naiset ovat luonnostaan kodinhengettäriä ja haluavat lapsia. Ootteko te ihan tolloja? Jos maailmassa on 6 miljardia ihmistä ja niistä pattiarallaa 3 miljardia on miehiä, niin kaikkiko miesraasut tuolla raahustavat kuola suupielestä valuen, naista metsästäen? Ootteko ihan tosissanne? Kolme miljardia pillunnälkäistä miehenpuolikasta joko kituu suhteissaan tai panee menemään? Halloota?

Vierailija
30/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan ihana aviomies, johon luotan 100% varmasti=) Mieheni on komea ja seksikäs, mutta ennenkaikkea, älykäs ja empatiaan kykenevä. Hän kunnioittaa ja rakastaa minua enemmän kuin itse elämäänsä. Joten suuntaa säälisi johonkin muualle=)

27

Vierailija
31/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti säälittää naiset jotka uskoo että heidän miehensä ei koskaan petä,uskovat kun mies niin kirkkailla silmillään sanoo.. Elätte oikeasti jossain pilvilinnoissa satuolentojen kanssa missä ei koskaan mitään pahaa satu ja ihmiset ei toisiaan satuta koska ovat niin toisilleen luvanneet....HEI HALOO!!!Palatkaa takaisin tähän todellisuuteen...ihan oikeasti!

Vierailija
32/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI miehet pettää, kukaan mies EI ole uskollinen. Kaikki naiset on uskollisia, nyt ap saa ehkä mielenrauhan.

Vierailija
33/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittävät että miehiä on vain huonoja; pettureita, onnettomia, yms. Kunnolliset naiset saavat kunnolliset miehet.

Oma mieheni on itse joutunut petetyksi aiemmassa suhteessaan ja se tuntui ottavan aika koville silloin aikoinaan, ja edelleen toisinaan huomaa että mies on luottamuksensa suhteen epävarma vaikkei syytä olisi. Asiasta ollaan puhuttu ja todellakin luotan mieheen ettei hän itse sitä virhettä tee että pettämään menisi. On minulle vähän liiankin rehellinen, ja ne pari kertaa kun mies on yrittänyt valehdella jostain pikkuasiasta kuten kaljalla käynnistä tms, hän on jäänyt välittömästi kiinni. Kiemurtelee kuin pikkupoika kun yrittää olevinaan jotakin kertoa mutta heti huomaa että jotakin sanoi toisin tai jätti sanomatta.

Varmasti on aidosti hyviäkin miehiä olemassa paljonkin, riippuu hieman naisestakin millaisia miehiä vetää puoleensa ja toisaalta, miten parisuhteessa nappulansa pelaa. Joku 24/7 nalkuttava lihava ja ruma akka kotona varmasti saa miehen kuin miehen hermot kireälle..

Vierailija
35/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä on yhtä montaa tyyppiä kuin on miehiäkin. Ihan niinkuin naisiakin.

Tuskin kovin moni nainen jakaa täsmälleen esim. oman ajatusmaailmani ja kokemukseni näistä asioista. Miksi siis miestenkään pitäisi mennä johonkin yleiseen muottiin?

Onhan näitä höyryäjiä, joilla on hieman alkeellisesti kehittyneet aivot ja seksi mielessä 24/7. Mutta on niitä myös otsalohkon kehittäneitä miehiä, jotka ovat uskollisia. Mistä sen tiedän? No olen minäkin miehiä nähnyt ja myös tilanteissa, joissa joku toinen pettäisi. Ja joku toinen lähtisi kiltisti kotiin ja olisi siellä tyytyväinen. Ja tosiaan olen nähnyt myös niitä, joilla ei ole minkäänlaista moraalia eikä sitoumkset paina pätkääkään.

Vierailija
36/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en tiedä pitäisikö itkeä. Onhan surullista, jos jollain on noin karvaat kokemukset miehistä. Ehkäpä voisit itsekin panostaa asiaan vaihtamalla miestyyppiä jota katselet. Vaikka vähemmän pinnalliseen, seksikeskeiseen ja vähän älykkäämpään, jos itselläsi on siihen rahkeita.

Vierailija
37/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet pettää, koska itse sattuivat valitsemaan sellaisen joka pettää. Haloo, palaa todellisuuteen, kaikki miehet eivät ole samanlaisia, eivätkä petä vaikka tilaisuus tulisikin.

Vierailija
38/53 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teille hypoteettisesti sanottaisi, että oletteko 100 % varmoja ettei miehenne ole pettänyt, ja jos vastaatte myöntävästi ja olette väärässä (mies onkin pettänyt), niin saatte kuolettavan pistoksen, niin olisitte ihan satavarmoja?

Vierailija
40/53 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukset - kyllä - tältä palstalta ja omasta tuttavapiiristä sekä miespuolisten kavereiden kertomuksista...

Mikään ei sitten ole naiivimpaa kuin "minun mieheni ei varmasti petä" -kommentit. :D

on ne et aikoinaan raskaushuuruissani aloin hulluna kyttään ja vainoamaan miestäni ja olin "ihan varma" et jotain on meneillään. Tiedä totuudesta sitten, mutta kyllä nyt hävettää ne puhelimen ja läppärin nuuskimiseni, uhhuh.

Mitä hittoa mä taas täällä teen??!!?? :D

ÄKKIÄ NUKKUMAAN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän