Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun mielestäni

Vierailija
21.08.2010 |

- avioliittolaki votaisiin lopettaa kokonaan. Avioliittoja ei tarvita. Jos joku tahtoo hyväksynnän yhdessäololleen, voi sen tahtoessaan pyytää papilta, imaamilta tai vaikka kunnan eläinlääkäriltä.



- Suomen armeija voitaisiin lakkauttaa kokonaan. Tilalle voitaisiin perustaa valepalkka-armeija. Oikeasti sotilaita ei olisi ollenkaan.



- työnteko on ihan yhtä huono tekosyy lasten päivähoidolle kuin mikä tahansa muukin. Jos tahtoa on, lapset voi hoitaa kotonakin.



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla