Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minun mielestäni
21.08.2010 |
- avioliittolaki votaisiin lopettaa kokonaan. Avioliittoja ei tarvita. Jos joku tahtoo hyväksynnän yhdessäololleen, voi sen tahtoessaan pyytää papilta, imaamilta tai vaikka kunnan eläinlääkäriltä.
- Suomen armeija voitaisiin lakkauttaa kokonaan. Tilalle voitaisiin perustaa valepalkka-armeija. Oikeasti sotilaita ei olisi ollenkaan.
- työnteko on ihan yhtä huono tekosyy lasten päivähoidolle kuin mikä tahansa muukin. Jos tahtoa on, lapset voi hoitaa kotonakin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa