Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ystävä, nainen

Vierailija
21.08.2010 |

Minua ei haittaa ollenkaan, mieheni ystävä kutsutaan häntä vaikka Piaksi. Mutta häntä tuntuu haittaavan minun olemassa oloni.

Mieheni halusi esitellä meidät pian seurustelumme alkamisen jälkeen ja minustakin oli kiva nähdä miehen ystävä.

Tapasimme ensi kerran mieheni töissä onhan tämä Piakin samassa työpaikassa. Silloin jo sain aika kylmäkiskoista kohtelua mutta ajattelin että no, kun oppii tuntemaan niin muuttaa suhtauttumistaan.

Toinen tapaamiskerta olikin sitten mieheni puolelta yllärin järjestäminen Pialle, Pia oli kutsunut mieheni päivälliselle, jonne oli kutsuttu eräs toinenkin pariskunta ja siis minua ei ollut kutsuttu, vaan mieheni otti ilmoittamatta minut mukaan. Ja sanoisinko olin epämiellyttävä yllätys Pialle.

Pia tarvii paljon mieheni apua, muutossa, auton myynnissä, varastojen siivouksessa, tietokoneen kanssa ja mieheni auttaa aika paljon häntä. No, tänään kuulin että mieheni on kutsuttu Pian mökille saunomaan, mutta ei minua. Mieheni kyllä aikoi ilmoittaa että ottaa minut mukaan myös.

No, onhan minullakin miespuolinen ystävä mutta en kyllä toimi hänen kanssa tuolla tavalla. Mutta kai ystävyyksiäkin on eritasoisia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, minulla on paljonkin miespuolisia ystäviä. Tosiystäviä, parhaimpia kaikista. Mutta sitten oli myös tämä 'ystävä', siis salarakas.

Vierailija
2/24 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehelläsi ja 'Pialla' on suhde ja on ollut jo vuosikausia. Tietenkin miehesi ottaa sinut mukaan, ja esittää korostaen ystävyyttä koska haluaa hälventää epäilyjä, varsinkin nyt kun 'Pia' on eronnyt. Tiedän, koska toimin täysin samoin, ja olin itse se pettäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käyttäytyy "Pian" seurassa erilailla, kun sinä olet mukana?

Ehkä heillä on normaalsti esim. harmitonta flirttiä, ronskimpia juttuja tai kaksimielistä läppää, mutta sinun läsnäollessa miehesi kunnioittaa sinun tunteita, eikä käyttäydy kuin normaalisti?

Vierailija
4/24 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ajattelee Pialla olevan taka-ajatuksia! Eikö teillä kenelläkään ole miespuolisia ystäviä? Itselläni on ollut elämän varrella monta. Ja osa näistä ystävyyssuhteista, siis ihan puhtaasti ystävyyssuhteita olleet, on katkennut, kun miehen puoliso ei ole minua hyväksynyt. Miespuolinen ystävä on vähän niinkuin veli, siinä ei ole mitään seksuaalista.

Vierailija
5/24 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen olisi rajoitettava yhteydenpitoa naispuoliseen ystäväänsä. Ja ymmärrän tosiaan, että mies otti ap:n mukaan, kun tämä ystävä oli kutsunut ap:n miehen ja jonkun toisen pariskunnan. Hienoa!

Vierailija
6/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen suunnitelmien tiellä, siis tuohan on selvää toi nainen on ihastunut ukoosi

Vierailija
7/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehesi olla aika yksinkertainen, tai sitten nauttii kun naiset hänestä "taistelevat".

Vierailija
8/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aloitus on totta, lähinnä naurattaa *Pian* käytös ja toiminta tapa, niin ja minä en taistele miehestä, jos on mennäkseen niin menköön.

Vierailija
9/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tarkoitin, että nauttii tästä, että ystävä on mustasukkainen, vaikka ei mihinkään hänen kanssaan olekaan aikeissa ryhtyä.

Vierailija
10/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää kovasti saada ap:n miehen itselleen, vaikka miehestä tilanne lienee imarteleva niin kohta nainen onnistuu aikeissaan, mikäli mies ei pistä yhtään vastaan. Joku kerta ap ei pääsekään paikalle miestään vahtaamaan ja siellä se mies sit sekasaunoo ja hieroo tän naisen hartioita ja muuta.

Vierailija
11/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhaa, mutta *pia* on reilu vuosi sitten eronnut exästään.

No, enhän minä olekaan aina paikalla, teen töitä ympäri suomea ja yleensä olen viikon tai kaksi matkoilla ja sitten palaan muutamaksi päiväksi kotiin.

Luottamusta pitää olla, onhan minullakin miehiä ystävinä.

T.Ap

Vierailija
12/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tarkoitin, että nauttii tästä, että ystävä on mustasukkainen, vaikka ei mihinkään hänen kanssaan olekaan aikeissa ryhtyä.

Hiukan väsyneenä luen, pitkä päivä ja ajomatka takana.

Vierailija
13/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Pia löytää jonkun uuden miehen. On mielestäni ihan normaalia tuntea jonkinlaista kateutta tms. mustasukkaisuutta varsinkin jos on ihastunut mieheesi. Eikä se tarkoita, että tila olisi vaarallinen saati pysyvä. Varmasti helpottaisi miehesi ja Pian ystävyyttä se, että molemmilla olisi kumppanit.

Vierailija
14/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni omat ystäväni miehelleni ja kellään ystävistäni ei ole ollut tarvetta "omia" minua, vaan mieheni on otettu iloisena joukkoon mukaan.

Joten en ymmärrä, *Pian* mustasukkaisuutta miehestäni, en minä ole vaatimassa ystävyyden lopettamista.

Vierailija
15/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi olla, että hän yrittää iskeä miehesi. Mutta voi myös olla, että hän on mustasukkainen, kun kuitenkin 10 vuoden ystävyys takana. Toivoisi ehkä voivansa viettää ystävänsä kanssa kahdenkeskeistäkin aikaa, voi olla ärsyyntynyt siitä, että sinun "takiasi" viettävät vähemmän aikaa yhdessä. Me naiset kuitenkin ollaan aika sosiaalisia otuksia, eikö ollakin?

Vierailija
16/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten minun pitäisi suhtautua, tuohon koleaan ja minut torjuvaan ihmiseen, no eihän kaikki voi tykätä kaikista, mutta siltikin on jotenkin omituista kun ystävä käyttäytyy noin omistavasti.

Enkä ole kysynyt onko joskus ollut jotain virityksiä/säätöä, eihän se minulle kuulu, mitä on tapahtunut joskus ennen minua.

T.Ap

Vierailija
17/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa yhdessä, myös viikolla kun olen muualla jota olen siis pariokin viikkoa putkeen. Enemmän aikaa mieheni viettää hänen kanssaan kuin minun kanssani. Ja minun vapaat viikonloput halutaan viettää yhdessä, niin paljon kuin pystytään, mieheni ei halua olla yhtään ylimääräistä hetkeä erossa minusta.

Joten miksi siis olla mustasukkainen?

Vierailija
18/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä maailman parhain tilanne, että ovat päässeet muodostamaan tuollaisen paita- ja perse -combon. Ehkä tätä kuviota olisi syytä hieman ravistella ja yhteydenpitoa rajoittaa.. Pääsisi tämä "toinen" nainenkin toivottavasti omassa elämässään eteenpäin.

Vierailija
19/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatia ihan kotokeskustelua miehen kanssa :)

Ja tämä tyttö alkaa nyt tekeen maanantaiksi esitelmiään valmiiksi.

Koitan ymmärtää mieheni ystävää, ainakin jossain määrin.

Kiitos kun sain ihmetellä kanssanne

Vierailija
20/24 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mustasukkainen voi olla siksikin, että sulla on mies, hän on juuri eronnut. Ehkä hän on mustasukkainen siitä, että miehesi välittää sinusta niin paljon? Tai sitten hän ei vain yksinkertaisesti pidä sinusta, ei kaikki vaan tykkää kaikista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme