Miehen ystävä, nainen
Minua ei haittaa ollenkaan, mieheni ystävä kutsutaan häntä vaikka Piaksi. Mutta häntä tuntuu haittaavan minun olemassa oloni.
Mieheni halusi esitellä meidät pian seurustelumme alkamisen jälkeen ja minustakin oli kiva nähdä miehen ystävä.
Tapasimme ensi kerran mieheni töissä onhan tämä Piakin samassa työpaikassa. Silloin jo sain aika kylmäkiskoista kohtelua mutta ajattelin että no, kun oppii tuntemaan niin muuttaa suhtauttumistaan.
Toinen tapaamiskerta olikin sitten mieheni puolelta yllärin järjestäminen Pialle, Pia oli kutsunut mieheni päivälliselle, jonne oli kutsuttu eräs toinenkin pariskunta ja siis minua ei ollut kutsuttu, vaan mieheni otti ilmoittamatta minut mukaan. Ja sanoisinko olin epämiellyttävä yllätys Pialle.
Pia tarvii paljon mieheni apua, muutossa, auton myynnissä, varastojen siivouksessa, tietokoneen kanssa ja mieheni auttaa aika paljon häntä. No, tänään kuulin että mieheni on kutsuttu Pian mökille saunomaan, mutta ei minua. Mieheni kyllä aikoi ilmoittaa että ottaa minut mukaan myös.
No, onhan minullakin miespuolinen ystävä mutta en kyllä toimi hänen kanssa tuolla tavalla. Mutta kai ystävyyksiäkin on eritasoisia.
Kommentit (24)
Mieheni kaveri jonka kanssa pyöri usein samoissa porukoissa oli häneen ihastunut. Mies ei sitä oikein käsittänyt, VAIKKA ko. ihmisen paras kaveri oli joskus asiasta kännipäissään miehelle möläyttänyt.
Uskon että kyse oli siitä että koska mieheni piti ko. ihmistä vai kaverina, hän ei voinut käsittää että tuo nainen oli niin RAKASTUNUT hänee, ehkä ajatteli sen olleen vain joku pieni ohimenevä ihastus tmv. Ja tuossa porukassa muutenkin kaikki olivat vain kavereita keskenään vaikka oli sekä miehiä että naisia, vert. monissa porukoissahan seurustellaan keskenään jne.
Minä tulin kuvioihin, mies oli ollut sinkku pari vuotta pitkän suhteensa kariuduttua. Tämä nainen oli muka niin ystävällinen minulle, mutta kun mies ei ollut paikalla olin kuin ilma hänelle. Ja tosiaan koko ajan soitteli miestä auttamaan ties missä pikkuhommissa. Minulla meni hermo ja nostin kerran kissan pöydälle ja puhuin suuni puhtaaksi, sen jälkeen tuo nainen katkaisi kokonaan välit mieheeni. Ja puhuin asiaa miehen, tuon naisen ja parin muun läsnäollessa.
Hän kai tajusi sen että mieheni tajusi miten epätoivoinen oli ollut useamman vuoden kun roikkunut mieheni perässä vaikka tätä ei kiinnostanut muu kuin kaveruus ja se kun paikalla olijat kaikki pitivät asiaa vähintäänkin outona (paikalla siis oli naisen kaksi hyvää ystävää joiden kaveri on edelleen).
sulla ei ole mitään hätää tämän "Pian" suhteen. Sun miehes on todella hienosti osoittanut tälle "Pialle", että te ootte pari ja tähän väliin ei ole mitään asiaa!! Ihana mies sulla.
minä rakastan miestäni ja mieheni minua. Ja minusta ystävyyssuhde tähän *piaan* on tärkeää, koska hän on kuitenkin ystävä jo vuosien takaa.
Kai *pialla* on jonkinlaisia haaveita ollut tai on vieläkin, no tämä on asia josta mieheni täytyy puhua ystävälleen, pudottaa takaisin maahan.
ajateltavaa, mieheni haluaa että me puhumme tästä ystävä-asiasta kahden kunhan olen taas kotona, jonkin verran puhuimme eilen skypessä jo alustavasti.
Tiedän mieheni on avulias ja haluaa auttaa hädässä olevaa, mutta joskus tuo asia ymmärretään väärin, luullaan muuksi kuin ystävyydeksi.