Mies tuli yöllä humalassa hillumaan, paikalla lapsia.
Meillä oli lapsemme serkku yökylässä. Olin ottanut hänet meille kysymättä mieheltä, hänestä on kovasti seuraa taaperollemme. Mies siis oli iltariennoissa. Kerroin kyllä hänelle päivällä puhelimeesa että "pinja" tuli meille yökylään. Ei sanonut siihen mitään, siis erikoista. Miehen piti alunperinkin lähteä vain pelaamaan, ostin 4 kaljaa kaupasta. Tiesin kyllä että humalassa tulee kotiin, vaikka sanoin että et sitten juo paljoa. Toisin kävi, tiesin sen, aina käy niin. Mies tuli kotiin humalassa, alkoi minulle paasaamaan että tänne pyydellään ilman hänen lupiaan, mitä sille likalle annan edes aamupalaksi?(oli miehen vuoro nousta aamulla jotta itse saan nukkua, humalasta huolimatta) ja siitä jankkasi että kun häneltä ei kysytty niin nyt hänen pitää hoitaa, agressiiviseen sävyyn jutteli. Pyysin hiljentämään ääntä, ettei lapset herää, huusi kahta kovempaa. Asunto ei ole iso ja tietysti tuo lapsemme serkkutyttö heräsi (vielä miehen puolelta tämä tyttö), oli kuitenkin hiljaa huoneessa. Mies alkoi käydä uhkaavaksi, tuli viereeni istumaan,alkoi haukkua ja ilkkua, käskin lopettamaanitku kurkussa ja itkinkin, minua pelotti ja sanoin sen myös. Mies ivallisesti matki itkuani ja matki puheitani ja sanoi että lopeta jo tuo esittäminen, ei sinua pelota. Laitoin nauhurin päälle nauhoittamaan miehen juttuja. (mp3 soitin, olen miettinyt ennenkin ja nyt sen tein) Mies tuli pää kiinni pinun päähäni ja kopsautti omallaan minun päätä, ei kovin kovaa mutta sattuihan se vähän. Lisäksi repi sängystä lakanat jotka olin juuri laittanut, koska halusi patjan olohuoneeseen. Pakotti minut laittamaan uuden lakanan patjalleen. En ensin suostunut,sanoin etten ole palvelijasi, mies todella agressiivisesti pakotti, otti niskasta kiinni ja repi vaatteista, pelkäsin joten laitoin lakanan. Mies käski minun painua helvettiin, halusin vielä katsoa telkkaria kun ei nukuttanut. Mies nosteli jo olohuoneen rahia että heittää sen kohta jonnekkin, anelin lopettamaan itkien ja mies lopetti. Ilkkui ja haukkui vielä pitkään, lopulta kuulemma kuvotin häntä ja halusi että häivyn hänen silmistään, raahasi minut makuuhuoneeseen nukkumaan, jossa nukkui myös tämä serkku tyttö. Mies tuli sinnekkin vielä huutamaan ja tökkimään sormellaan minua päähän ja huutamaan että aamulla 9 olen häipynyt ja lapset jäävät tänne. tai jos en häivy niin hän potkii minut pihalle. Vakuuttelin että lähden ja serkkutyttöä rauhoittelin etten oikeasti lähde, sanoin vain että mies rauhoittuu. Tyttö oli jo peloissaan, koitin selitää humalaa. Mies huuteli vielä pitkään ja potki ovea, haukkui ja samaa hoki..Aamulla on taas ihan "normaali",raivoamisia on aikaisemminkin tullut, muttei näin väkivältaisia. Nyt ei ole edes pyytänyt anteeksi ja tuntuu että jatkaa halveksintaansa..mikä paska! Minulla ei ole mitään paikka minne mennä.
Kommentit (74)
joko epäsosiaalinen tai narsistinen tai jopa molemmat! Nuo eivät muutu koskaan!
Lupaa, että lähdet lapsesi kanssa ja tee se todella!
Elämäsi muuttuu paremmaksi, vaikka ensin kipuiletkin pahasti.
Hae itsellesi oikeasti ihan ammattiapua, sinua tuetaan vahvasti!
Pahimpaan tuskaan voit saada jopa lääkitystä, mutta sä selviät ihan varmasti!
joten toivottavasti pystyt siitä päättelemään että ne ammattilaiset jotka näitä asioita hoitaa, ovat myös sinun tukenasi. Yleinen mielipide on tuossa äidin ja lapsen puolella, eli pitää välittömästi poistua sieltä ja se ei ole mikään häpeä. Kukaan ei tule sinua tuosta tuomitsemaan ja nuo raha-asiat ja sinun tuskasi on täysin toissijainen asia tässä.
Henkilöpaperit helpottavat asiointia esim rikosilmoitusta tehdessä ym. Mutta kaiken tarvittavan voi myöhemmin hankkia. Vaatteita ja lelujakin turvakodeissa on. (Lapsille voi olla turvallisempaa, jos on omia leluja.) Hygieniatarvikkeitakin saa turvakodista, jos ei niitä tiettyjä omia ehdi ottaa mukaan.
Tsemppiä ap! Älä jätä lapsia enää yhdeksikään päiväksi tuollaiseen kotiin!
1. Kerro täällä, että missäpäin asut. yhdessä etsitään lähin turvakoti.
2. pakkaat tavaroita kassiin. Hygieniatarvikkeet, lasten unilelut ja mieleisimmät vaatteet. Sinun ja lastesi henkilöllisyyspaperit.
3. tilaat taksin. ja pyydät kuljettajaa ajamaan turvakotiin. Pyydä lasku ja selitä tilanne.
4. Mene turvakotiin ja selosta henkilökunnalle tilanne.
5. Mahdollisesti henkilökunnan kanssa yhdessä teet rikosilmoituksen, hankit toimeentulotuen ym
Tuo tulee pahenemaan viikko viikolta, sinussa on aina joku vika, josta hän saa rähistä ja jolla hän saa sinua pilkata. Lyönnit pahenevat, seuraavaksi kuristaa, repii hiuksista, lyö vyöllä, Ilkkuu itkuasi ja nenästäsi vuotavaa verta, kertoo, että lapsesi ei ansaitse noin paskaa äitiä, joka on heikko, kuulitko - HEIKKO!
Niin että lähde. Et sinä rakasta sitä miestä lainkaan vaan kuvitelmaa, jonka miehestä olet luonut. Mies tietää sen, anteeksipyyntö ja halaus oikeuttavat taas vähäksi aikaa hotellitason palvelut, kunnes mies iskee pahemmin. Kerta kerralta pahemmin.
PS. Anteeksi tuo eka kappale, en tarkoita henkilökohtaisesti sitä huutoa, mutta juuri noin mies lopulta tekee.
toivottavasti ap:n hiljaisuus johtuu lähtötohinoista
pakkasin kamppeita jo vähän...tuntuu oudolta ja epätodelliselta että olisimme lähdössä?!?! tähänkö kaikki päättyy ap
tuohon se päättyy, ellei mies sitten mene vuosien terapiaan tms
sanneet paikkaa, kipin nkapin menoksi Ap.
uusi, parempi elämä. Se ei juuri nyt tunnu siltä, mutta viikko viikolta paremmin (takapakit tietysti huomioon ottaen) ja vuosi tämän jälkeen muistelet tätä ja osaat arvostaa riidatonta ja turvallista ilmapiiriä, missä ei lasten tarvitse juoppohullua isää pelätä. Olet ottamassa ensimmäisen (sen suurimman) askeleen. Sen jälkeen etenet askel kerrallaan. Tsemppiä ap!
lastesi elämää varjostanut tumma pilvi alkaa väistyä. Pakkaahan reippaasti ja lähde liikkeelle.
tähän voisi sanoa että suosi ainoastaan suomalaista.
tähän voisi sanoa että suosi ainoastaan suomalaista.
Koska suomalaiset miehet ovat tunnettuja nimenomaan siitä, että he ovat kunnollisia, raittiita ja väkivallattomia? Näinkö ajattelet?
Nyt sinulla on vielä rahekita lähteä, parin kerran jälkene ei ehkä ole! Turvakodiss aon asiantunteva henkilökunta, auttavat sinut eteenpäin ja jaloilleen. Ei tässä yhteiskunnassa väkivaltaa karkuun lähtevää yksinhuoltajaa tyhjän päälle jätetä!
Sääli, että vitsi oli aika huono.
Mikäli Pinja ei ollut keksitty nimi, niin taidan tietää teidät.
netti käytössäsi, tule laittamaan illalla viesti, että olette kunnossa.