Mun mieheni uskoo, että on olemassa naisia jotka tulee helposti raskaaksi
ja naisia, jotka eivät.
Olemme yrittäneet lasta viimeiset kaksi kuukautta ja harrastaneet seksiä kerran kuussa.
Eli vaivaiset kaksi kertaa!!
Ilmeisesti minä olen sellainen nainen, joka EI tule helposti raskaaksi :/
Kommentit (40)
jotkut on vaan raskaana heti kun miehen suunnilleen näkee. Tiedän naisen jolla petti kaikki ehkäisymenetelmät - kortsu (ei niin kovin vaikeaa), pillerit, kierukka ja klipseillä tehty sterilisaatio. Jotkut ei tule raskaaksi sitten millään vaikkei mitään varsinaista vikaa olisikaan.
jotkut parit ei sovi yhteen lapsenteossa. Tiedän parikin tapausta, että lasta yritettiin vuosia ja kummastakaan ei löytynyt vikaa. Tuli ero ja uuden kumppanin kanssa lapsi sai heti alkunsa.
ja naisia, jotka eivät.
Olemme yrittäneet lasta viimeiset kaksi kuukautta ja harrastaneet seksiä kerran kuussa.
Eli vaivaiset kaksi kertaa!!Ilmeisesti minä olen sellainen nainen, joka EI tule helposti raskaaksi :/
joka jo nyt on jamassa että seksiä on kerran kuussa?? Tiedän että seksi ei välttämättä ole kaikille suhteen elinehto, mutta oletteko todella molemmat ns. tyytyväisiä tilanteeseen?? Vai teettekö te vain lapsen, mutta ette elä yhdessä?
Itse olen tullut raskaaksi ilman ehkäisyä, e-pillereiden kanssa, kondomin kanssa sekä hormonikierukan kanssa.
Ystäväni taas on ollut suhteessa 10 vuotta ja he eivät koskaan ole käyttäneet ehkäisyä. Silloin kun ovat lapsen halunneet ovat harrastaneet seksiä ovulaation aikana ja parista kierrosta tärpännyt. Nykyään heillä 2 lasta ja eivät edelleenkään käytä ehkäisyä.
Sitten taas toinen ystäväni yrittää lasta. Harrastavat seksiä 3-4 kertaa viikossa ja ovat yrittäneet jo 6 vuotta. Ikää molemmilla 28v ja tutkimuksissa kummassakaan ei minkäänlaisa vikaa, siittiöitä normaalimäärä ja hyvin liikkuvaisia jne.. JA ei silti vaan tärppää.
minä olen tullut neljä kertaa raskaaksi sellaisessa kuussa, jossa ollaan harrastettu seksiä tasan kerran (nytkin tiedän sen takia tarkan hedelmöittymispäivän ja lasketun ajan... kuten kolmesta edellisestä.)
ainoiden kertojen touhutipoista. Mies oli niihin aikoihin reissutöissä, joten aikuisten puuhat olivat siksi vähissä.
olen tullut joka kerta raskaaksi heti kun ehkäisy on jätetty pois. Siis vaikka en mitään oviksia ole ehtinyt edes laskea (enkä ole edes tienyt kierron pituutta pillereiden syönnin jälkeen) ja laskennallisesti ainakin toi edellinen raskaus oiskin ollut aika mahdoton edes alkaa -mut alkoipa silti.:)
Mä tosin uskon, että pillerit on olleet syynä tähän hedelmällisyyteen, koska tutkimusten mukaan ne ekat kierrot pillereiden lopettamisen jälkeen on kaikkein hedelmällisimpiä.
Mut ap, kyllä vähän enemmän pitää touhuta kuin kerran kuussa, jos ei satu olemaan ihan superhedelmällinen. Ihan siksi, että muuten siitä touhusta katoaa kaikki ilo ja varsinkin miehelle tulee niin paljon paineita että kohta saat kärttää sitä yhtäkin kertaa. Huoli pois kuitenkin, kyllä se lapsi joskus alkunsa saa!
Se että nainen raskautuu helposti sen saman miehen kanssa ei välttämättä tarkoita että nainen on pelkästään helposti raskaaksi tulevaa tyyppiä. Tällöin voi myös miehellä olla todella elinvoimaisia siittiöitä! Eli aina ei ole kyse vaan naisen ominaisuuksista, vaan myös miehen...
Aina ei tarvitse esim. olla seksiä ovulaation aikaan, vaan jos miehellä siittiöt kestäviä, niin viikko ennen ovulaatiotakin riittää (sen ajan siittiöt voivat jopa pysyä siellä hengissä). Näin ainakin meillä kävi yhden lapsen kohdalla.
Merkitystä on myös miten parin kemiat sopivat yhteen. Voi olla että kummassakaan ei ole vikaa, mutta hylkivät vaan toisiaan. Eli homma ei ole niin yksioikoista että toiset naiset raskautuvat vaan helposti.
Teillä miehesi vaikuttaa vähemmän mukavalta tuollaisilla vihjaisuilla.
yritys pois ajatuksista ja paljon enemmän seksiä..ovulaatio aikataulukaan ei aina välttämättä pidä..itse tulin kerran raskaaksi kuukautisten aikana.. kolmen lapsen äiti
aloitte lasta yrittämään?!
Jos todella haluaa lasta tehdä, pitää olla yhdynnässä vähintään joka toinen PÄIVÄ.
mutta ei teillä tuo yritys kyllä kova ole... Ette vissiin ole ihan varmoja asiasta vielä?
on täytynyt vaan tarkasti laskea päivä, ja pum! paksuna. oikeesti.
aloitte lasta yrittämään?! Jos todella haluaa lasta tehdä, pitää olla yhdynnässä vähintään joka toinen PÄIVÄ.
tuo joka toinen päivä ihemtyttää muutenkin, mitä hyötyä on harrastaa seksiä esim juuri kuukautisten loppumisen jälkeen tai juuri ennen niiden alkamista.
Harrastatteko seksiä jossain hyötytarkoituksessa noin yleensä?
paitsi hedelmöittymiskyky myös kohdun ja elimistön kyky tukea raskautta ts. limakalvojen kehittymiseen ja raskauden ylläpitoon vaikuttavat tekijät eli esim. hormoonit. Monet varmasti raskautuvat helposti siihen asti, että munasolu hedelmöittyy. Munajohtimissa tai munasoluissa ei ole mitään vikaa, mutta sitten munasolun kiinnittyminen ja alkion kehityksen jatkuminen on todella vaikeaa. Toisaalta, jollain jonka munasolujen hedelmöittyminen ei ole niin varmaa, saattaa olla todella hyvä kyky kantaa joka ikinen hedelmöittynyt munasolu ja sen vuoksi raskautuvat helpommin.
Harrastatteko seksiä jossain hyötytarkoituksessa noin yleensä?
kumpaankohan ryhmään minä sitten kuulun? Helposti raskautuvaan vai ei helposti raskautuvaan? Päättäkääpä te mun puolesta...
Ekaa lasta yritettiin vuosi ennenku sai alkunsa, seksiä oli 3-4 kertaa viikossa. Toista lasta ei yritetty: oli vahinkoraskaus, sai alkunsa yhdestä ainoasta kerrasta.
Että kumpaankohan ryhmään kuulun? Sama mies on molempien lasten isä.
Olen käyttänyt vuosia ehkäisypillereitä ja kun halusin raskaaksi pillerit pois ja samantien paksuna.
Tiedän perheitä joissa jokaista lasta on työstetty urakalla ja toiset taas sikiävät kuin kanit.
jotka tulevat helposti raskaaksi - todettu neljä kertaa (3 lasta ja yksi keskenmeno).
Mieheni on valittanut, kun raskauduin niin helposti. Olisi kuulemma ollut kivatehdä lasta pidempään!
ekasta kerrasta raskaksi,4vuotta myöhemmin sama juttu!
itse kuulun niihin helposti raskautuviin. Kerrasta raskaaksi kaikkina kertoina.
Kaikista koomisinta on, että käväisin juuri kohdun tähystyksessä sterilisaatiomielessä (essure) mutta toimenpide ei onnistunut koska toista munanjohdinta (siis sen aukkoa) ei kerta kaikkiaan löytynyt ja kohdun todettiin olevan erittäin poikkeava anatomisessa mielessä! Totesin, että hyvinpä tuo on tehtävänsä suorittanut, vähän liiankin hyvin. Muutoin ois mahtanut olla kriisin paikka.