Onko sinut haastettu oikeuteen? Epäiletkö että haaste olisi tulossa?
Kommentit (10)
mutta sitä ennen en anna lasten tavata isäänsä. Isä on aiheuttanut mulle niin paljon harmia ja taloudellista vahinkoa, että ne on hyvitettävä ensin.
Annat lasten kärsiä siitä, että SINULLE on aiheutettu harmia ja taloudellista vahinkoa. Uskomattoman itsekäs ja epäkypsä olet äidiksi.
liikennerikosjutussa.
Muuten ei pitäisi olla haasteita tiedossa.
poliisikuulusteluun jouduin kun peräänajaja syytti minua, mutta sen syyksi se toki meni.
isän mulle aiheuttaman taloudellisen vahingon takia jää kesälomareissu tekemättä ja heinäkuu syödään pelkkää kaurapuuroa kun muuhun ei ole varaa.
Pitää lopettaa äidinmaidonvastikkeen antaminenkin 10kk ikäiselle, kun ei ole rahaa ostaa sitä enää.
Annat lasten kärsiä siitä, että SINULLE on aiheutettu harmia ja taloudellista vahinkoa. Uskomattoman itsekäs ja epäkypsä olet äidiksi.
Mutta toisaalta on valitettavan yleistä, että äidit kostavat lastensa kautta ex-puolisolleeen, joten valitettavan hyvin on mmahdollista, että tämä teksti pitää paikkaansa.
Muistathan kuitenkin, että lapsesi kasvavat ja joskus tulee vielä päivä jolloin he osaavat kyseenalaistaa sanomisesi ja ymmärtävät ettei kaikki sanomisesi ole niin mustavalkoista kuin väität? Silloin tekosi tulee kääntymään sinua vastaan ja se olet sinä, joka menettää lapsesi kun lapset ymmärtävät, että olet evännyt heiltä isän.
Varmasti saat tällä tavalla exäsi kärsimään, mutta huomattavasti enemmän kärsivät lapsesi.
en halua heidän oppivan samanlaiseksi vastuunpakoilijaksi kuin vittupääisukkinsa. Parempi miehen malli pitää lapsille etsiä.
Alkaa vituttaa toi sun valitus. Jätä röökit ostamatta.
tilinumeron voin laittaa jos laitat sähköpostiosoitteen. Menee korvikerahat nyt lukkojen sarjoitukseen.
Poliisilta tuli kutsu oikeuteen kerran, kun syyttivät punaista päin ajamisesta ja minä kiistin (koska en tosiaan ollut ajanut). Voitin jutun :)