Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YES!LAIHDUN!

Vierailija
21.08.2010 |

Ihanaa!Olen vihdoinkin laihtumassa ilman suurempia ponnisteluja koosta 38 takaisin 36 kokoon!Kolmas lapseni syntyi sektiolla ja pelkäsin että läskikasa jää ikuisesti leikatun arven päälle löllymään, mutta tiukka treeni ja pitkäjänteisyys on auttanut.Kksdi tyttöäni ovat syntyneet norm alateitse ja kuntoutus on tapahtunut helposti.Lenkkeilen vaunujen kera, juoksen iltasella kun lapset ovcat nukkumassa, karppaan eli en syö hiilari-roskaa..Mieli on hyvä, jaksan enemmän, olen onnellisempi,avioliitto kukoistaa..On vaan niin yksinkertainen yhtäkö kuluttaa enemmänb kuin syö!!Turha valittaa läskeistä kenenkään kun vain tekee asialle jotain! Ihanaa kun on hyvässä kunnossa oleva kolmen lapsen äiti!Ne, kenen mielestä tämä kuulostaa turhamaiselta: On ihanaa kun vanhat vaatteet nahtuvat päälle ja peilikuva miellyttää ja olo on virkeä, eikä tarvitse kirjoitella Facebookissa kuinka tylsää elämä ja arki on!Mielimja kunto virkeenä ja vauva ja perhekin voivat hyvin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen vedin perunaa ja vaaleaa leipää, nam. Mutta jätin välipalojen syömisen pois, ja syön nyt vain 3-4 ateriaa päivässä. Ja toimii!

Vierailija
2/2 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olen jättänyt hiilareita(ennen paljon syömiäni vaaleita leipiä, pastaa) pois, uskon, että vähäinen "carpsien" syöminen on ok..täytyy vaan pitää se ateriarytmi, suurin ravintopaino kasviksissa ja kuluttaa urheilulla.. niin se menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi