Jokainen, joka ei tule toimeen omillaan, on ongelma
On yhdentekevää oletko työtön, opettaja, tk-lääkäri, opettaja, poliisi, rajavartija, kunnanjohtaja, lähihoitaja, virkamies, maataloustuottaja, suuhygienisti, palomies tai vaikka kunnan rakennusinsinööri. Sinä loisit muiden tekemästä työstä.
Kommentit (26)
Kuinka kauan sinä pärjäät ilman palkkaa tai eläkettä? 2 kuukautta? 4? 12?
Sitten pitäisi järjestää yhteiskunta ihan eri tavalla. Pitäisi mahdollistaa uudisraivaaja-tyyppinen elämäntapa ja pienviljely ilman kovia veroja tai sääntelyä.
Se ettei sinua abortoitu on ongelma joka on onneksi jälkikäteen ratkaistavissa myös omasta toimestasi.
Vierailija kirjoitti:
Se ettei sinua abortoitu on ongelma joka on onneksi jälkikäteen ratkaistavissa myös omasta toimestasi.
Loinen kötisee ja lotisee.
Sopeutumiseläkkeellä oleva työikäinen entinen kansanedustaja.
Nuo vain pyörittää yhteiskuntaa.
Ahtaajat on kingejä?
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitäisi järjestää yhteiskunta ihan eri tavalla. Pitäisi mahdollistaa uudisraivaaja-tyyppinen elämäntapa ja pienviljely ilman kovia veroja tai sääntelyä.
Niin. 1600-1700-luvulla sait vain etsiä ilmaiseksi maapläntin ja kutsua sitä omaksesi kaikkine luonnonvaroineen jos viljelit sitä itse.
Nyt ei saisi omaa kompostiakaan laittaa omalle pihalle ilman jotain viranomaisvalvontaa ja kaavakkeita. Kaikki maa on jo varattu ja maksaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut ilmeisesti itsestäsi. Ongelma ratkeaa kun otat sopivan määrän nappeja tänä iltana alkoholin kera.
Vässykkä suomaloinen ei kestä kuulla totuutta itsestään.
Miten lääkäri, poliisi tai palomies loisii toisten tekemästä työstä? Ja kenen tekemästä, sinunko?
Eipä ne anna mulle sitä eutanasiapilleriäkään, vaikka oon monesti toivonut.
Pakko roikottaa täällä vastenhakoisena tilastoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kaikki aiempien sukupolvien ponnistelut ovat kehittäneet yhteiskunnan hyvinvointia viime vuosikymmenien tasolle. Olisi epäkunnioittavaa heitä kohtaan romuttaa koko yhteiskunnan kehitys alkutekijöihinsä, vaikka se olisikin hallituksen tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Minä toimin alihankkijana yksityisen sektorin toimijoille. Mutta nekin hakevat ja saavat julkista tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut ilmeisesti itsestäsi. Ongelma ratkeaa kun otat sopivan määrän nappeja tänä iltana alkoholin kera.
Puhun sinusta, loi nen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne anna mulle sitä eutanasiapilleriäkään, vaikka oon monesti toivonut.
Pakko roikottaa täällä vastenhakoisena tilastoja varten.
Et sinä mitään yhteiskunnan kustantamaa eutanasiapilleriä ole ansainnut, idiootti. Voit hankkia tarvittavatt myrkyt ihan omilla rahoillasi.
Sellainen PersuPojan trollaus tälle päivälle
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun sinusta, loi nen.
Kun et selkosuomea ymmärrä: Tapa ensin perheesi, sitten itsesi. Olet hyödytöntä geenijätettä joka olisi pitänyt abortoida. Olet alí-ihminen.
Jos ei pääse mihinkään töihin, niin mitä vaihtoehtoja on jäljellä?
Kysyy pitkäaikaistyötön
Vierailija kirjoitti:
Onko PersuPojalla huono päivä 😭 Kaljarahat loppu ja kiukuttaa? Ei hätää, mene navettaan Mansikin luo niin tulee parempi mieli 🐮
Ps. Älä unohda liukuvoidetta
Näinpä se on.