Mitä ajattelet kun äiti on hölkkälenkillä ja lapsi pyöräilee vieressä?
Ajatteletko
*Onpa reipas äiti
*Voi lapsi parkaa, mahtaa olla tylsää pyöräilemässä
*Onpa äidillä läski perse, hyvä kun vähän urheille
*Äidin pitää olla ylisuorittaja kun viitsii lapsetkin lenkilensä raaha
Vai jotain ihan muuta?
Kommentit (47)
Ajatteletko *Onpa reipas äiti *Voi lapsi parkaa, mahtaa olla tylsää pyöräilemässä *Onpa äidillä läski perse, hyvä kun vähän urheille *Äidin pitää olla ylisuorittaja kun viitsii lapsetkin lenkilensä raaha Vai jotain ihan muuta?
mitä musta pitäs noista ajatella, niin vois olla: *Onpa äidillä läski perse, hyvä kun vähän urheille
Minusta varmaan ajatellaan että hyvä että tuokin perse saa liikuntaa, mutta otan sen myös kaksinkeskisenä aikana pojan kanssa ja lapsi oppii samalla myös liikkumisen mallia.
*nuo harrastaa näköjään samaa kuin mekin*
(minä olen huono lähtemään juoksulenkille yksin, ja toisaalta lapset tykkää kun pääsee vuorotellen yksin äidin mukaan ajelemaan pyörällä, eli kummallekin hyvä juttu)
Jotkut lapset lähtevät mielellään mukaan lenkille eikä heitä tarvitse pakottaa. He ovat oppineet ja sisäistäneet liikunnalliset elämäntavat äidiltään ja/tai isältään. Valitettavasti niiden vanhempien joiden perse ei sohvalta nouse, on turha odottaa lapsistaan muuta kuin samaa mitä itse ovat.
että onpas reipas äiti ja sama harrastus kuin meilläkin.
Minulla on 5v mukana pyöräilemässä, koska jaksan juosta paljon paremmin kun on seuraa. ja samalla lapselle tulee liikkumisesta elämäntapa.
kuten minä.