Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet siitä kun päiväkodissa

Vierailija
20.08.2010 |

hoitajat nukkuvat(täydessä unessa)samalla kun lapsetkin?

Mun mielestä ei kuulu hoitajien silloin nukkua.

Jokainen aikuinen huolehtikoon riittävästä unen saannista omalla ajallaan.Töissä ovat kuitenkin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 13:36"]

Nukkari on muuten paha paikka, 15 lasta tuhisee pimeässä lämpimässä huoneessa niin yritäpä siinä pitää itsesi hereillä:D meillä nukkuu kaikki sen 1,5h ja melkein kaikki joudutaan herättämään moneen kertaan..

[/quote]

Ehkä päiväkodeissa toimisi sama käytäntö kuin intissä? Eli jos nukahtaa vahtivuorossa ja jää kiinni, niin lomat palaa.

Kummasti tämä auttoi pitämään silmät auki tilanteissa, joissa se tuntui mahdottomalta (esim. yöllä kaminan lämmössä muiden nukkuessa ympärillä, pari fyysisesti äärimmäisen rankkaa päivää ja kokonaan valvottua yötä takana).

Vierailija
42/48 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkariajalla voi surffailla netissä kännykällä jos sitä harrastaa tai vaikka juoda sen kahvikupposen? Tuskin on turvallisuusriski edellämainittu toiminta. Silloin sitä pysyy hereillä ja on valmis tilanteeseen ehti jos joku herää mutta kuitenkin ei ole itsellä tappavan tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

j

Vierailija
44/48 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nukkari järjestetty niin että pieni valo vahtivan vierellä. Kudon tai virkkaan joskus luen kirjaa. Kutoessa on otettava huomioon että ei voi olla sukkapuikkoja vaan kierepuikot. Mieluummin virkkaan. Usein myös luen jotain töihin liittyvää.
Lapsille mielekkäämpää kun nukahtaneet etteivät herää pillkopimeässä. Pieni valo on turva.

Vierailija
45/48 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2010 klo 16:04"]paljon päiväkoteja joissa erilaisia vammaisia lapsia jotka voi saada vaikka epilepsia kohtauksen tms.
Ei saa mielestäni nukkua.Voi olla vaikka pieni lukulamppu jonka valossa lukea jotakin,se tuskin lapsia häiritsee. [/quote] Eikö epilepsia-lasten vanhemmat nuku öisin, vaan vahtivat lastaan?

[/quote]

Miehelläni on ollut epilepsia lapsesta saakka eikä koskaan kukaan ole valvonut hänen untansa (en minäkään).

Vierailija
46/48 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/48 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 14:00"]

Meillä on nukkari järjestetty niin että pieni valo vahtivan vierellä. Kudon tai virkkaan joskus luen kirjaa. Kutoessa on otettava huomioon että ei voi olla sukkapuikkoja vaan kierepuikot. Mieluummin virkkaan. Usein myös luen jotain töihin liittyvää. Lapsille mielekkäämpää kun nukahtaneet etteivät herää pillkopimeässä. Pieni valo on turva.

[/quote]

Minä taas koen, että jos hoitaja pitää silmiä kiinni, lapsillakin on sopivan tylsää ja nukahtavat helpommin. Siinä kun alat jotain värkkäämään, niin vaikka olisit kuinka hiljaa, osa lapsista napittaa sua eikä varmasti nukahda itse. Minä lepään aina nukkarissa. Metelin keskellä työskennellessä osaan nauttia nukkarihetkestä. Se ei keltään ole pois, jos vähän torkun, kun kuitenkin pystyn reagoimaan pieneenkin peiton kahahdukseen. 

Vierailija
48/48 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä surffailen kännykällä netissä ja ihan hyvin voin sen kahvikupposenkin nukkariin ottaa mukaan, mutta yleensä juon sen kahvitauolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän