aivan järkkyä!!! Just katoin ku feisbuukissa ikäiseni tutut kertovat lastensa koulun aloituksesta!
Meillä vasta opetellaan nukkuman pinnasängyssä! Ikää meillä on jo yli 30-vuotta.
Miten ihmeessä ihmisillä on jo niin vanhoja penskoja?
Kommentit (90)
olen 36, lapseni menee kouluun syksyllä. Minulla on samanikäisiä tuttuja joiden vanhin / vanhimmat lapset alkavat olla teini-iässä :-)
Itse ajattelen ikäisistäni vauvojen äideistä, että olisipa hölmöä, jos meilläkin olisi vasta yksi vauva. Esikoisen sain 22-v, nyt se menee ylaasteelle! Iik, kuvittele, yläasteelle! Nuorin on 3v. Mies on vuoden mua vanhempi. Kouluja ollaan käyty riittävästi, no mulla ihan "normikoulutus", amk-tutkinto. Miehellä pari yliopistotutkintoa. Niitä lapsia voi tehdä tai saada kesken opiskelujenkin, jos et ole kuullut.
Itse olen tyytyväinen omaan tilanteeseeni.
27v kun esikoinen aloittaa koulun, 30v kun pinnasängyssä nukkuva kuopus lähtee kouluun. :)
Mä tykkään ajatuksesta että sitten kun esikoinen on parikymppinen niin itse olen "vasta" 40v. :)
Lapsia ikäisenne ovat saaneet noin 25-vuotiaana.
Itse olen 25v ja sain hiljattain neljännen lapseni. Enkä tosiaan ole teiniäiti.
vanhoista koulukavereistani moni kertoilee fb:ssä, kuinka 'nuorin poika menee armeijaan' tai 'tytär saa kohta vauvan'.
Omista lapsistani vanhin menee syksyllä eskariin ;)
Ihmiset nyt vaan tekee asioita eri aikaan .. ja eri järjestyksessä.
Minä biletin nuorena, ja nämä nuorena lapsensa saaneet bilettävät nyt nelikymppisenä :)
Minä täytän kohta 32v ja meidän vanhin lähtee syksyllä 5:lle luokalle.
Lapsiakin on peräti 5.
Järkytystä ap:lle :)
nelikymppisenä bilettää. Ehdin itse bilettää riittävästi jo ennen 22v ikää, jolloin sain esikoisen.
. Minä biletin nuorena, ja nämä nuorena lapsensa saaneet bilettävät nyt nelikymppisenä :)
Tuolla "säällisellä" tarkoitan, ettei ole kohtuuttoman nuori eikä vanha, vaan noin 20-40v.
Minulla on ylempi korkeakoulutukinto, väitöskirja melkein valmis, ikää 38 v (joo, väittelijäksi olen siis aika vanha, mutta kun on noita lapsia...). Vanhin lapseni on 14 v ja nuorin 1,5v. Nelonen tulossa. Esikoien mennessä ekalle olin 31 v. En tuntenut itseäni mitenkään erityisen nuoreksi äidiksi, vaikka varmaan nuorimmasta päästä olinkin. Mielestäni minulla on ollut oikein hyvä elämä. Ei valittamista :)
Minun esikoiseni on käynyt nyt vuoden koulua ja luokkakaverit hoitavat lapsenlapsiaan :) Elämä menee...