Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aivan järkkyä!!! Just katoin ku feisbuukissa ikäiseni tutut kertovat lastensa koulun aloituksesta!

Vierailija
20.08.2010 |

Meillä vasta opetellaan nukkuman pinnasängyssä! Ikää meillä on jo yli 30-vuotta.

Miten ihmeessä ihmisillä on jo niin vanhoja penskoja?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ihmisillä on jo niin vanhoja penskoja?

Vierailija
2/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penskoja?

Joo, toiset kuule tekee lapsia aikaisemmin kuin toiset, ihan siitä syystä niillä on niitä vanhoja penskoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkkyä, että yli 30-vuotiaan lapset hei aloittaa jo koulun - siis ei voi kyl käsittää.

Vierailija
4/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vasta opetellaan nukkuman pinnasängyssä! Ikää meillä on jo yli 30-vuotta.i]

Kyllä mäkin alan kallistua siihen, että perhepedistä on haittaa henkiselle kehitykselle, jos ap:kin vasta kolmekymppisenä opettelee nukkumaan pinnasängyssä.

Vierailija
5/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olinkin surkuteltava, säälittävä elämänsä pilannut teiniäiti :)

Nyt lapsi opiskelee yliopistossa ja ex-teiniäidilläkin menee hyvin, sellaista sattuu :)

Vierailija
6/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapset 7 ja 10v ja itse 35v ja ihan samaa ikäluokkaa on luokkakavereiden vanhemmatkin.

Vierailija
7/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt kuitenkaan pyörry! mun ikä alkaa 3.lla..

Vierailija
8/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoiseni aloitti juuri 3-luokan ja kuopus eskarin. KAMALAA! :) Itse olen lapseni tehnyt nuorena äitinä (en enää teininä), koska olen halunnut lapset nuorena :)

Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
9/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan teiniäitejä olemassa!

lapsi aloittaa koulun kun itsellä ikää 30.

Vierailija
10/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vuotta nuorempi kaveri, jonka esikoistytär meni keväällä kihloihin (18 v). Oma esikoiseni aloitti juuri tokan luokan. :)

Vierailija
11/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin siis 22 kun hän syntyi. Eli en enää teiniäidiksi laskettava :)

Kun kuopus lähtee kouluun tulen olemaan 44-vuotias :). Tosin silloin tuo rakas esikoisenikin on jo 22 ja siitä seuraavakin 20.

Vierailija
12/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisesta haaveillaan. Ikää siis 34-vuotta.

Tutuilla on siis ollu lapsia jo vuosia mutta aika yllätyksenä tuli että ne on menossa jo kouluun! Jotenki olen tottunut että niillä on taaperoita mutta että jo koululaisia.

Suurin osa tutuistani on pitkälle kouluttautuneita ja ulkomailla opiskelleita, jotka alkaa tehdä lapsia yli kolmekymppisinä. Lähinnä nämä normikoulutuksen käyneet kertovat koulunaloituksesta.

mutta kuitenkin

¨

ap.

Vierailija
13/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten mun koulukavereilla on niin pieniä lapsia. Ollaan siis yli 30 v.

Minä olin 26 v kun sain esikoiseni, eli en mikään teiniäiti.

Odota vaan ap kohta se sun pikku käärösikin jo menee kouluun ;)

Vierailija
14/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun lapsi meni 6-vuotiaana eskariin. Itse olin silloin 23-vuotias.

T. Se kurja teiniäiti

ja toisesta haaveillaan. Ikää siis 34-vuotta.

Tutuilla on siis ollu lapsia jo vuosia mutta aika yllätyksenä tuli että ne on menossa jo kouluun! Jotenki olen tottunut että niillä on taaperoita mutta että jo koululaisia.

Suurin osa tutuistani on pitkälle kouluttautuneita ja ulkomailla opiskelleita, jotka alkaa tehdä lapsia yli kolmekymppisinä. Lähinnä nämä normikoulutuksen käyneet kertovat koulunaloituksesta.

mutta kuitenkin

¨

ap.

Vierailija
15/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 23v... marraskuussa täytän 24v. Eiskoiseni aloitti tänä syksynä koulun. Muut lapseni ovat kyllä nuorempia (2v ja 4kk). Eli minä se vasta nuorena olen lisääntynyt...

Vierailija
16/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisesta haaveillaan. Ikää siis 34-vuotta. Tutuilla on siis ollu lapsia jo vuosia mutta aika yllätyksenä tuli että ne on menossa jo kouluun! Jotenki olen tottunut että niillä on taaperoita mutta että jo koululaisia. Suurin osa tutuistani on pitkälle kouluttautuneita ja ulkomailla opiskelleita, jotka alkaa tehdä lapsia yli kolmekymppisinä. Lähinnä nämä normikoulutuksen käyneet kertovat koulunaloituksesta. mutta kuitenkin ¨ ap.

Tulet olemaan luokan vanhimpia äitejä, muut ovat sitten niitä kolmekymppisiä "teiniäitejä".

Vierailija
17/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisesta haaveillaan. Ikää siis 34-vuotta. Tutuilla on siis ollu lapsia jo vuosia mutta aika yllätyksenä tuli että ne on menossa jo kouluun! Jotenki olen tottunut että niillä on taaperoita mutta että jo koululaisia. Suurin osa tutuistani on pitkälle kouluttautuneita ja ulkomailla opiskelleita, jotka alkaa tehdä lapsia yli kolmekymppisinä. Lähinnä nämä normikoulutuksen käyneet kertovat koulunaloituksesta. mutta kuitenkin ¨ ap.

Kuten itsekin muuten sain. Tosin taisi olla 90-luvun alussa tavallisempaa saada lapsia opiskellessa. Töihin mennessä oli sitten jo lapset saatuina :) (paitsi minä jatkoin vielä lasten saantia senkin jälkeen...)

Vierailija
18/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias elää vasta vauvavaiheessa. Onko teini-ikä kestänyt jotenkin tavallista pidempään vai eikö ole ollut sopivaa miestä aiemmin?

Omassa ystäväpiirissäni kaikki ovat saaneet ensimmäisen lapsensa alle 3-kymppisenä ja se on mielestäni normaalia.

Vierailija
19/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v kun esikoinen aloittaa koulun, 30v kun pinnasängyssä nukkuva kuopus lähtee kouluun. :)

Mä tykkään ajatuksesta että sitten kun esikoinen on parikymppinen niin itse olen "vasta" 40v. :)

Vierailija
20/90 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 22 ja raskaana.. joten mun lapsi menee kouluun kun olen alle 30 ja mä olen ylpeä siitä. Enkä silti ole mikään teiniäiti!

Toiset vaan saa aikaiseksi enemmän kuin toiset ja toisille tuleva perhe on mahdollista uraa tärkeämpi asia..

Mun mielestä järkyttävää on se että suomessa ENSIsynnyttäjien keski-ikä on 28 vuotta! Itse en enää 30-vuotiaana alkaisi lapsia tekemään ja se on varma se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi