Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta sellaisista raskausajan selkätukiliiveistä??

Vierailija
19.08.2010 |

Toimiiko? Onko kannattava ostos vai pelkkää rahantuhlausta? Jos jollain kokemusta niin kertokaa ihmeessä? Kiitos! :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis, en kokenut että niistä ois ollut olennaisesti hyötyä. Mun kavereilla oli joka toisella sellainen puoliksi käyttämätön, joten lainailin niitä eri malleja. Varmasti sinunkin tuttavapiiristäsi löytyy tyyppejä jotka mielellään lainaavat omaa tukivyötään, etteä saat testailla ennen ostamista.

Vierailija
2/10 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ostin sopivan kaupasta. Sellaisella, joka ei ole juuri sinulle sopiva, ei tee mitään. Tukivyön avulla pystyin olemaan loppuun asti töissä ilman selästä johtuvia sairaslomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että auttaako niin paljon selkävaivoihin että kannattaisi se n.50e siihen käyttää vai onko rahan tuhlausta.. Ja mun selkävaivat ilmeiseti on jotain iskiaksen tapaista et auttaako edes tollasiin ollenkaan...

Ap

Vierailija
4/10 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenaikaisiin supisteluihin. Ne eivät olleet sellaisia, että olisivat avanneet kohdunsuuta mutta kivuliaita ja häiritseviä. Pystyin olemaan työssä muutaman viikon pitempään tukiliivin ansiosta.

Vierailija
5/10 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuuluisiko sitä käyttää ihan koko ajan vaiko sitten vain silloin kun selkä joutuu suurempaan rasitukseen, just esim töissä..?

:)

Vierailija
6/10 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä oman terveyskeskuksen fysioterapeutilta, jos sieltä saisi lainaan. Meille sanottiin perhevalmennuksessa, että fysioterapian kautta noita saa lainaan. Omani sain kun olin ihan muulla asialla fysioterapeutilla käymässä ja tuli puhetta raskaudestani. Mutta ei siis tarvitse edes maksaa mitään ja voi rauhassa kokeilla. Suosittelen!

Vierailija
7/10 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi viikolla! :) Ja kysellä sieltä tota fysioterapiahommaa :)

Kiitos!

ap

Vierailija
8/10 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttoi selkään ja liitoskipuihin ja suurta vatsaa oli muutenkin helpompi kantaa kun oli tukiliivi. Odotin kaksosia, suurimmillaan kesällä, ja kevyet kesämekot eivät olisit tukeneet yhtään, jotenkin tuntui, että mahakin heilui kävellessä ilman tukiliiviä

Vierailija
9/10 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisella ystävällä ei toiminut lainkaan. Minulle ei tullut paljoakaan raskausarpia ja kiitän myös siitä tukiliivejä.

Vierailija
10/10 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut sekä semmoinen fysioterapeutilta saatu, että tavallinen "markettimalli". Mulla olis auttanut kyllä selkävaivoihin ja siihen, kun vauva painoi alapäähän ihan kauheesti, mut aiheutti sit taas ihan hirveitä supistuksia. Et koita siin nyt sit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi