Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin hormonikierukan yhdistelmäpillereihin? Järkeäkö?

Vierailija
03.06.2010 |

Käytin 7 vuotta putkeen hormonikierukkaa. Nyt kun olin menossa kierukan vaihtoon, sai gynekologi ylipuhuttua mut vaihtamaan hormonikierukan yhdistelmäpillereihin.

Syynä PMS-oireeni jotka kuulema mahdollisesti tasoittuvat uudella QLAIRA-merkkisellä yhdistelmäpillerillä.

Nyt olen ilman kierukkaa ja odotan kuukautisten alkamista jolloin voin aloittaa qlairan-kokeilun.

Onkohan muita vastaavassa tilanteessa olleita? Teinköhän nyt oikean ratkaisun?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en selviäisi enää pillereiden muistamisesta.. kun meinaa unohtua yksi sun toinen asia päivän mittaan, niin eipä aikaakaan kun tulisi taas perheenlisäystä.. siksi kierukka. =0)

Vierailija
2/3 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupaa täälläkin yks sun toinenkin asia unohtumaa. Lisäksi olen ollut tosi tyytyväinen hormonikierukkaan senkin puolesta että kuukautisia ei ole enää tullut vuosiin. Nautin elämästäni täysillä kuun jokaisena päivänä. Ensi vuonna on uusinta edessä ja tätä kierukkaa en vaihtaisi pois mistään hinnasta. Sopinut mulle niin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin hormonikierukka sopi mielestäni ihan hyvin (tosin menkat ei jäänyt pois, kierto oli 23 päivää). Ainoa mihin gyne kiinnitti huomiota oli nuo PMS-oireet jotka kuulema vain vahvistuvat iän tultua.

Mulla nyt ikää 36v.

Mutta koitan yhden paketin verran (3kk) uusia pillereitä. Eiköhän siinä ajassa näe, sopiiko vai ei. Ja kierukan saa aina takaisin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä